Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 10 Aug 2022, 14:52 Max verkopen is alleen niet aan de orde zolang Mauro niet fit is en die is niet fit voor 31 augustus dus ik denk dat deze hypothese een langzame dood sterven.
Na PSV - Rangers gaat PSV de balans opmaken. Dan worden er nog wel mutaties verwacht.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Als er een club komt die een bedrag op tafel legt waarbij PSV het risico met Teze/Mwene of Oppegard aan durft dan kunnen we wel verversen maar ik denk niet versterken aangezien een nieuwe linksback achter Mauro niet perse beter is dan Max.
Tijn
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 10 Aug 2022, 15:15 Als er een club komt die een bedrag op tafel legt waarbij PSV het risico met Teze/Mwene of Oppegard aan durft dan kunnen we wel verversen maar ik denk niet versterken aangezien een nieuwe linksback achter Mauro niet perse beter is dan Max.
Maar hopelijk wel defensief betrouwbaarder. Max is aanvallend als wingback een prima vleugelspeler, maar is de laatste 1,5 jaar zo enorm onbetrouwbaar verdedigend dat het echt een te groot risico is tegen betere tegenstanders. Als je voor Max nu ca 7 miljoen kan krijgen moet je dat echt doen.
11 Tinus
Legende

Tijn wrote: 10 Aug 2022, 15:20
11 Sir Tinus wrote: 10 Aug 2022, 15:15 Als er een club komt die een bedrag op tafel legt waarbij PSV het risico met Teze/Mwene of Oppegard aan durft dan kunnen we wel verversen maar ik denk niet versterken aangezien een nieuwe linksback achter Mauro niet perse beter is dan Max.
Maar hopelijk wel defensief betrouwbaarder. Max is aanvallend als wingback een prima vleugelspeler, maar is de laatste 1,5 jaar zo enorm onbetrouwbaar verdedigend dat het echt een te groot risico is tegen betere tegenstanders. Als je voor Max nu ca 7 miljoen kan krijgen moet je dat echt doen.
Van mij mogen ze, maar als Max blijft (als eerste of tweede keuze) dan gaat hij nog heel belangrijk zijn tegen de kleinere teams.
ParkJiSung
Basisspeler

Wie is achter Luuk plan B in de spits? Vind Vertessen daarin te kort komen.
ComeOnPSV
Vedette

ParkJiSung wrote: 10 Aug 2022, 15:39 Wie is achter Luuk plan B in de spits? Vind Vertessen daarin te kort komen.
Vinicius en Vertessen.
Best een prima bezetting vind ik.
Th0verbak
Jeugdspeler

Het aantal geruchten is hier ongeveer net zo laag als het niveau van Gakpo gisteren. Zullen we de huidige verdediging weer bespreken in het verdediging topic, interessante spelers in het interessante spelers topic, blessures in het daarvoor bestemde topic en het hier beperkt houden tot geruchten? Doen jullie iedereen een plezier mee.
DeBruyne
Meervoudig international

Kevin Álvarez se mantiene en el radar de clubes en Europa✈️

Según Mac Reséndiz, de ESPN, Armando Martínez, presidente de Pachuca, ha admitido el interés del PSV en Kevin Álvarez y que, en caso de llegar una buena oferta para todos los involucrados, el defensa podría ir a Europa https://t.co/Fl3WMiZURh

PSV zou inderdaad geïnteresseerd zijn en bij een goed bod mag hij vertrekken
Raw85
Meervoudig international

Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar het komt nogal middelmatig/subtopperig over. Hoezo is de nieuwe linksback niet beter dan Max? En hoezo zou Mauro gelijk 1e back zijn? Als Max gaat kun je toch gewoon een goede LB aan proberen te trekken? Ik vind Mauro een gegeweldige gozer die ik alles gun maar hij zorgt er maar voor dat hij beter is dan die nieuwe LB. Zo niet, jammer dan.
11 Tinus
Legende

Raw85 wrote: 10 Aug 2022, 19:18
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar het komt nogal middelmatig/subtopperig over. Hoezo is de nieuwe linksback niet beter dan Max? En hoezo zou Mauro gelijk 1e back zijn? Als Max gaat kun je toch gewoon een goede LB aan proberen te trekken? Ik vind Mauro een gegeweldige gozer die ik alles gun maar hij zorgt er maar voor dat hij beter is dan die nieuwe LB. Zo niet, jammer dan.
Maybe is dat het verschil ja, ik vind Mauro een topper (jij hem wellicht subtopperig) als ie zijn niveau terug haalt van voor zijn blessure en zou elke grote investering onnodig vinden.
Juancho
Mister PSV

Als PSV daadwerkelijk maar een klein potje heeft kan je natuurlijk ook nog eens kijken naar een uitstekende huurspeler. Zeg niveau Rodriguez die vanaf wedstrijd 1 PSV beter maakte.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Karfiooltje
Nationale topspeler

Het kan zijn dat het bericht mij is ontschoten maar wat is eigenlijk de reden dat we niet voor Arias gaan. Je zou toch zeggen dat je zo’n ervaren iemand er altijd prima bij kan hebben voor een spotprijsje? Heeft de laatste tijd veel last gehad van blessures maar dat risico kan je toch wel nemen? Dan heb je Mauro en Arias die eventueel op links kunnen spelen en dan kan je afscheid nemen van Max
ruuddevil
Legende

Massimo wrote: 10 Aug 2022, 14:22 Die mag van mij van komen.
Van mij ook. Marktwaarde van Rashica is nu 7 mln. Was eind 2019 35 mln. Zeer behoorlijke statistieken. Ik zeg huren met optie tot koop.
De Realist
Internationale topspeler

Waarom is die waarde zo gekelderd?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende

De focus is nu volledig op Rangers. Ruud wilt de groep bij elkaar houden en niet afgeleid worden door inkomende of uitgaande transfers lijkt mij.

Na Rangers komt er wel beweging.
Tomm
Vedette

Niet mijn eigen idee (kwam op twitter voorbij) wellicht wat onrealistisch maar zou het best toejuichen. Ziyech schijnt weg te willen bij chelsea, in ieder geval tijdelijk. Ac milan is in de markt maar lijkt niet door te pakken. Half of jaartje huren om blessure madueke op te vangen.
De Realist
Internationale topspeler

Ik zou het niet toejuichen. Past totaal niet bij ons
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Karfiooltje
Nationale topspeler

Zou wel passen vind ik maar die komt nooit
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ziyech zou natuurlijk geweldig zijn, maar zie ik niet gebeuren. Rashica ben ik zelf niet zo kapot van, vooral niet qua rendement.
Op weg naar nr 26
Vedette

Zyiech, nooit. Bovendien Marco speelt bij ons en dat wil meneer zie mij eens goed en verongelijkt zijn Zyiech niet mee samen spelen.
Wat die ons toen geflikt heeft, kruising tussen Mo en Labyrat. Niet aan beginnen al krijgen we geld toe.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Welke opties benoemt Rik allemaal in zijn stuk? Naast Malen en Zirkzee
Daveydelaat
Verbannen

Pff Malen zou echt fantastisch zijn. Of is het guur?
Daveydelaat
Verbannen

Huur, excuus
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

PSVAchterhoek wrote: 11 Aug 2022, 00:02 Welke opties benoemt Rik allemaal in zijn stuk? Naast Malen en Zirkzee
Geen andere. En beiden zijn veel te duur.

Apart artikel, zal ik maar zeggen.
Daveydelaat
Verbannen

Huur, excuus
Locked