Timmert met 'nieuws':
edit; Robson de Souza was Usain Bolt.
Johan Bakayoko
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Misschien wat clubs met paniek aan het einde van de window. Maar dan werken wij sowieso niet meer mee.Vanthaman18 wrote: ↑10 Jul 2023, 16:41 Zou goed kunnen dat er in de loop van de transferperiode gekke bedragen op tafel komen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het plaatje klopt wel. Nog 1 jaar vlammen met het trotse en beste rugnummer wat er is bij PSV en als het dan wel lukt om die stap te maken kan ie als basisspeler naar het EK en daarna met een 2 jarig contract verkocht worden voor een bedrag wat ik nooit had verwacht. Maar dan moet er wel nog flink wat gebeuren natuurlijk want hij is nog lang niet.
Als hij dit jaar in 40 a 45 wedstrijden tot 15 goals en 15 assists komt dan heeft ie een mooie ontwikkeling doorgemaakt.
Als hij dit jaar in 40 a 45 wedstrijden tot 15 goals en 15 assists komt dan heeft ie een mooie ontwikkeling doorgemaakt.
- El Sordo
- Vedette
Een datum lijkt me relevanter dan een "idioot bedrag". Vanaf een bepaald moment wordt het erg lastig een waardige vervanger aan te trekken waarmee je met een gerust hart de CL in kunt. Op dit moment vanaf 25 miljoen, zou ik zeggen, maar over een paar weken mag dat best exponentieel oplopen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
In Bakayoko zit nog voldoende toekomstmuziek en is hier nog niet klaar. Geen reden om hem te verkopen en mochten andere clubs hem heel graag hebben, dan mogen ze ook heel veel betalen omdat het onze cashcow gaat/kan worden. Dat label kost geld.
Ex unitate vires
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Blij dat jullie niet over de verkopen bij PSV gaanEl Sordo wrote: ↑10 Jul 2023, 17:00Een datum lijkt me relevanter dan een "idioot bedrag". Vanaf een bepaald moment wordt het erg lastig een waardige vervanger aan te trekken waarmee je met een gerust hart de CL in kunt. Op dit moment vanaf 25 miljoen, zou ik zeggen, maar over een paar weken mag dat best exponentieel oplopen.
1 goed seizoen + EK-kansen en hij gaat voor een Gakpo bedrag weg.
Hoop dat 'absurde bedragen' toch beginnen bij 40
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- El Sordo
- Vedette
Ja. Op dit moment dus niet. En voor meer dan 25-30 miljoen gaat hij niet weg. Ik ben nog niet zo overtuigd van de potentie van Bakayoko en denk ook niet dat hij dat bedrag over een jaar wel gaat opbrengen. Maar soit, we gaan het zien.Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: ↑10 Jul 2023, 17:05Blij dat jullie niet over de verkopen bij PSV gaanEl Sordo wrote: ↑10 Jul 2023, 17:00
Een datum lijkt me relevanter dan een "idioot bedrag". Vanaf een bepaald moment wordt het erg lastig een waardige vervanger aan te trekken waarmee je met een gerust hart de CL in kunt. Op dit moment vanaf 25 miljoen, zou ik zeggen, maar over een paar weken mag dat best exponentieel oplopen.
1 goed seizoen + EK-kansen en hij gaat voor een Gakpo bedrag weg.
Hoop dat 'absurde bedragen' toch beginnen bij 40
-
- Meervoudig international
Ik zie heel veel de reactie 1 goed jaar en hij gaat voor 40 miljoen weg. Maar dat is toch alles behalve een zekerheid? Bakayoko heeft zeker kwaliteiten. Maar ik denk dat hij echt nog grote stappen moet zetten. Snap ook niet waarom mensen dat dus met “zekerheid” zeggen. Hij zat de laatste 2 eredivisiewedstrijden gewoon op de bank bij ons hé. El Ghana stond er boven hem in.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is ook gewoon gokken. Gisteren zei Olai nog dat Bosz het wellicht niet helemaal in hem ziet zitten. Dan kan Bakayoko hem nog steeds overtuigen maar als we straks vCL spelen met El Ghazi ipv Bakayoko kun je hem beter nu verkopen, zo vroeg mogelijk in de window, vanwege de vervangers en versterkingen op meerdere posities.
Ik zeg niet dat Olai het mirakel is maar hij is toch de meest betrouwbare 'bron'.
Daarnaast denk ik dat het met die interesse in Bakayoko wel mee valt als PSV de telefoon op neemt met; '30 miljoen en geen cent minder'.
Feyenoord had het met Jorgensen, PSV met Toivonen, Ajax met Dolberg/Neres en ga zo maar door. Je denkt soms dat het niet mogelijk is maar in de praktijk gebeurt het vaker dat een speler een jaar later minder wordt ipv beter.
PSV wist ook wel dat het bod op Locadia destijds niet geweigerd kon worden bv.
-
Juist. Hij heeft er net één jaar bij het eerste opzitten en daarbij aardige cijfers gehaald, maar allesbehalve bijzondere. Bergwijn en Gakpo hadden in het verleden anderhalf seizoen bij het eerste nodig voordat ze echt doorbraken en een basisplaats hadden afgedwongen. Die basisplaats bemachtigen komend seizoen gaat al uitdagend genoeg zijn voor Bakayoko. Een goed seizoen draaien en dan voor 40 miljoen weg gaat zeker nog minimaal 2 jaar duren en mogelijk nog wel een of twee jaar langer (zie wederom bijv. Gakpo).danko-lazovic wrote: ↑10 Jul 2023, 17:20 Ik zie heel veel de reactie 1 goed jaar en hij gaat voor 40 miljoen weg. Maar dat is toch alles behalve een zekerheid? Bakayoko heeft zeker kwaliteiten. Maar ik denk dat hij echt nog grote stappen moet zetten. Snap ook niet waarom mensen dat dus met “zekerheid” zeggen. Hij zat de laatste 2 eredivisiewedstrijden gewoon op de bank bij ons hé. El Ghana stond er boven hem in.
- Standbeeld
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Vaak moet je inderdaad het ijzer smeden als het heet is, tenzij je overtuigd bent dat het niet afkoelt.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2023, 17:48Het is ook gewoon gokken. Gisteren zei Olai nog dat Bosz het wellicht niet helemaal in hem ziet zitten. Dan kan Bakayoko hem nog steeds overtuigen maar als we straks vCL spelen met El Ghazi ipv Bakayoko kun je hem beter nu verkopen, zo vroeg mogelijk in de window, vanwege de vervangers en versterkingen op meerdere posities.
Ik zeg niet dat Olai het mirakel is maar hij is toch de meest betrouwbare 'bron'.
Daarnaast denk ik dat het met die interesse in Bakayoko wel mee valt als PSV de telefoon op neemt met; '30 miljoen en geen cent minder'.
Feyenoord had het met Jorgensen, PSV met Toivonen, Ajax met Dolberg/Neres en ga zo maar door. Je denkt soms dat het niet mogelijk is maar in de praktijk gebeurt het vaker dat een speler een jaar later minder wordt ipv beter.
PSV wist ook wel dat het bod op Locadia destijds niet geweigerd kon worden bv.
Die overtuiging heb ik met Bakayoko niet.
-
Eerst de KKD aan gort geschoten en talent van het jaar geworden. Op je 18/19e bij het 1e van PSV, afgelopen seizoen basis gestaan na het vertrek van Madueke en nu succesvol gedebuteerd bij de Rode Duivels, gescoord en al. Krijgt nu ook nummer 11, contract tot 2026 en hij is helemaal gek van PSV. Net 20 geworden. Bij hem betaal je voor de belofte, wat doorgaans lekker gevulde zakken geld zijn. Niet minder als 30 millie áls je al wilt twijfelen aan zijn potentie, wat totaal niet logisch is. Vraag me oprecht af wat er tegenwoordig nog meer word verlangd van eigen jeugd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit klinkt mij in de oren als de perfecte ontwikkeling. Daarnaast zeggen de statistieken het ook. Welk ander talent maakt deze stappen? Dat zijn alleen de grote talenten. Mensen kunnen wel roepen "het is gewoon gokken", maar de kans dat dat Baka zich naar een marktwaarde van 30mln+ voetbalt is gewoon groot. Een stuk groter dan bij het gemiddelde talent.Revolinho wrote: ↑10 Jul 2023, 17:55Eerst de KKD aan gort geschoten en talent van het jaar geworden. Op je 18/19e bij het 1e van PSV, afgelopen seizoen basis gestaan na het vertrek van Madueke en nu succesvol gedebuteerd bij de Rode Duivels, gescoord en al. Krijgt nu ook nummer 11, contract tot 2026 en hij is helemaal gek van PSV. Net 20 geworden.
-
De enige reden dat hij een aantal basisplaatsen heeft gehad, was bij gebrek aan beter, niet omdat hij er al echt klaar voor was. Zolang El Ghazi hier nog zit, zal er ook geen andere speler komen die echt een upgrade zal betekenen, maar Bakayoko heeft nog gewoon een lange weg te gaan.Standbeeld wrote: ↑10 Jul 2023, 18:06Dit klinkt mij in de oren als de perfecte ontwikkeling. Daarnaast zeggen de statistieken het ook. Welk ander talent maakt deze stappen? Dat zijn alleen de grote talenten. Mensen kunnen wel roepen "het is gewoon gokken", maar de kans dat dat Baka zich naar een marktwaarde van 30mln+ voetbalt is gewoon groot. Een stuk groter dan bij het gemiddelde talent.Revolinho wrote: ↑10 Jul 2023, 17:55Eerst de KKD aan gort geschoten en talent van het jaar geworden. Op je 18/19e bij het 1e van PSV, afgelopen seizoen basis gestaan na het vertrek van Madueke en nu succesvol gedebuteerd bij de Rode Duivels, gescoord en al. Krijgt nu ook nummer 11, contract tot 2026 en hij is helemaal gek van PSV. Net 20 geworden.
-
- Legende
-
- Legende
Het is idd niet zo makkelijk. Sterker nog, dan zou baka de op 1 na duurste transfer ooit worden. Ik zei gisteren al: de kans dat hij over 2 jaar 6 miljoen waard is, is net zo groot, wellicht zelfs groter, dan dat hij 40 miljoen plus waard is.danko-lazovic wrote: ↑10 Jul 2023, 17:20 Ik zie heel veel de reactie 1 goed jaar en hij gaat voor 40 miljoen weg. Maar dat is toch alles behalve een zekerheid? Bakayoko heeft zeker kwaliteiten. Maar ik denk dat hij echt nog grote stappen moet zetten. Snap ook niet waarom mensen dat dus met “zekerheid” zeggen. Hij zat de laatste 2 eredivisiewedstrijden gewoon op de bank bij ons hé. El Ghana stond er boven hem in.
-
- Meervoudig international
Heeft het afgelopen seizoen 17 keer in de basis gestaan. Om dat een echte basisspeler te noemen is twijfelachtig.Revolinho wrote: ↑10 Jul 2023, 17:55 Eerst de KKD aan gort geschoten en talent van het jaar geworden. Op je 18/19e bij het 1e van PSV, afgelopen seizoen basis gestaan na het vertrek van Madueke en nu succesvol gedebuteerd bij de Rode Duivels, gescoord en al. Krijgt nu ook nummer 11, contract tot 2026 en hij is helemaal gek van PSV. Net 20 geworden. Bij hem betaal je voor de belofte, wat doorgaans lekker gevulde zakken geld zijn. Niet minder als 30 millie áls je al wilt twijfelen aan zijn potentie, wat totaal niet logisch is. Vraag me oprecht af wat er tegenwoordig nog meer word verlangd van eigen jeugd.
Twijfelen aan zijn potentie is toch niet zo gek? Het is een diamant, maar wel echt een ruwe. Er zal nog veel moeten gebeuren. Dat is ook niet gek, maar de vraag is of je een bod van +- 25 miljoen wil en kan weigeren voor iemand die 17 keer in de basis gestaan heeft.
Ik denk dat iedereen ziet dat hij kwaliteiten heeft. Maar er zijn ook nog echte punten die hij moet gaan verbeteren. Het lijkt bij hem nog steeds vaak of je echt naar een jeugdspeler aan het kijken bent en dat moet eruit. Kan hij dat eruit krijgen, heb je goud in handen. De vraag die PSV zich moet stellen is hoe zeker zijn ze daar van. Ik herhaal het nogmaals. De laatste 2 competitiewedstrijden stond El Ghazi in de basis boven Bakayoko.
Begrijp mij niet verkeerd. Van mij hoeft hij niet weg. Ik heb wel mijn twijfels of hij volgend seizoen dé rechtsbuiten van ons moet zijn. Ik zal graag een geduchte concurrent zien komen. Laat ze het maar uitvechten.