John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim wrote: 21 May 2021, 14:30 Volgens mij blinkt PSV daar helemaal niet zo in uit. We hebben de grootste troep uit Zuid-Amerika langs zien komen bij PSV, al begrijp ik dat dat soms nog vergeten wordt door de paar succesverhalen die er ook waren.

Inschatten of een speler uit Zuid-Amerika hier kan slagen is een van de moeilijkste dingen voor een scout. Er zijn zoveel factoren die meespelen.
Ja en volgens de Mos hebben we juist Robert Carlos, Ze Roberto en Rivaldo laten lopen voor 3x 3 miljoen gulden geloof ik :)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende

Volgens mij zei John de Jong niks verkeerds. Wat is het verwachtingspatroon van de mensen eigenlijk? Dat hij zou zeggen: die kut Ihattaren willen we zo snel mogelijk lozen en het liefst komt Davy Propper vandaag nog binnen. Not good for business, dit soort uitspraken.

Tussen de regels door, lees je best wel interessante dingen:

- Interesse in Propper maar niet voor de vraagprijs (logisch)
- Zowel Ihattaren als Madueke hebben toekomst voor PSV
- Er is wel degelijk wat voorgevallen met Madueke, hij had het over mondige tiener.
- Hij gaat samen met Toon naar Schmidt toe om te analyseren
- Van Ginkel komt zeer waarschijnlijk en Ramalho zie ik ook wel goedkomen

Meer kan je in dit stadium echt niet verwachten. Geen enkele TD laat het achterste van zijn tong zien, zeker niet voor dat de transferwindow open gaat.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het heel fijn dat we precies weten wat de plannen zijn begrijp me niet verkeerd, maar het is wel flink anders dan de afgelopen zomers waar ze het veel beter geheim konden houden. Nu was er met Drommel al een geregiseerd persbericht en toen kwam dat met Propper precies om 15.00 door 2 watchers tegelijk en nu ook met Ramalho is er weinig twijfel of het wel of niet goed komt.

Opvallend is ook dat Rik Elfrink blijkbaar heel zeker weet dat Dumfries Malen en Rosario weg gaan maar van Dumfries en Rosario heb ik nog niet veel interesse gezien. Zou wel lekker zijn als we ook wat kunnen verkopen. Maar met Propper, Van Ginkel, Drommel en Ramalho ben je ongeveer 10 a 12 miljoen verder dus het zou wel lekker zijn als we Bruma Doan en Luckassen kunnen verkopen voor een vergelijkbaar bedrag.
Menno1
Legende

Probeer je mij nou een uitspraakt te laten doen over 'we hebben geen geld?'

Daar trap ik niet in, beste Tinus.
ShovingNE2
Site Admin

Eens met de Menno.
11 Sir Tinus wrote: 21 May 2021, 19:43 maar van Dumfries en Rosario heb ik nog niet veel interesse gezien.
Met Mino als zaakwaarnemer is dat niet nodig. Die brengt die spelers echt wel weg voor een mooi bedrag. Spelers hebben ook een belang bij een mooie transfersom, dan kom je anders een kleedkamer binnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 wrote: 21 May 2021, 19:45 Probeer je mij nou een uitspraakt te laten doen over 'we hebben geen geld?'

Daar trap ik niet in, beste Tinus.
Zo ben ik niet.....................op vrijdag.
Magnus
Meervoudig international

11 Sir Tinus wrote: 21 May 2021, 19:43 Ik vind het heel fijn dat we precies weten wat de plannen zijn begrijp me niet verkeerd, maar het is wel flink anders dan de afgelopen zomers waar ze het veel beter geheim konden houden. Nu was er met Drommel al een geregiseerd persbericht en toen kwam dat met Propper precies om 15.00 door 2 watchers tegelijk en nu ook met Ramalho is er weinig twijfel of het wel of niet goed komt.

Opvallend is ook dat Rik Elfrink blijkbaar heel zeker weet dat Dumfries Malen en Rosario weg gaan maar van Dumfries en Rosario heb ik nog niet veel interesse gezien. Zou wel lekker zijn als we ook wat kunnen verkopen. Maar met Propper, Van Ginkel, Drommel en Ramalho ben je ongeveer 10 a 12 miljoen verder dus het zou wel lekker zijn als we Bruma Doan en Luckassen kunnen verkopen voor een vergelijkbaar bedrag.
Ik ga even in 2 alinea's reageren. Eentje voor jouw eerste alinea, en eentje voor de tweede. Ik heb juist het idee dat het een stuk dichter zit. Dat de twee clubwatchers precies tegelijk, op het hele uur publiceren kan geen toeval zijn. Die krijgen, vermoed ik, informatie bewust toegespeeld met een embargo het pas op een bepaalde datum, op een bepaald tijdstip te publiceren. Elfrink wilde de naam van Ramalho eerst ook niet noemen, terwijl hij het wel wist. Welke journalist zou zo'n nieuwtje nu niet willen delen? Het is wel een stuk saaier nu.

Of Elfrink het zo zeker weet, betwijfel ik. Hij spreekt het uit als een vermoeden denk ik. Bij Dumfries ook niet zo gek, die heeft zelf aangegeven een stap te willen maken deze zomer. Rosario is denk ik gewoon een gok van 'm.
Het Kanon
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 09:35 Nee joh. We werden vierde en de club stond in brand. Verhoudingen her en der verstoord, ook in de spelersgroep zat niet alles altijd even lekker. Werkt verder helemaal niet door. Laat je heel makkelijk achter je en stap je overheen.
Waarom haalde PSV onder Faber dan 13 punten uit de laatste 5 wedstrijden voordat de competie werd stilgelegd? Ik neem 5 wedstrijden omdat we toen eindelijk met een fatsoenlijke linksback (R.R.) op konden stellen. Dat lukt niet als de club zogenaamd in brand staat. Die vierde plaats geeft een vertekend beeld, omdat Faber de web omhoog al had gevonden en omdat er op het laatst veel makkelijke wedstrijden kwamen te vervallen.

Het wisselvallige seizoen onder Schmidt wordt uitgelegd als een gevolg van het feit dat hij een gebroken club moest redden, maar die vlieger gaat niet op. Voor de Corona-afgelasting draaide PSV degelijk qua punten, terwijl Donyell Malen in de lappenmand zat. Zo slecht was het allemaal niet (meer).

Er is gekozen om te gaan experimenteren met naiëf verdedigen, aanvallen door een trechter en een stijl die spelers geen 90 minuten volhouden. Keuzes die bewust gemaakt zijn. Dat meer punten gekost geeft dan het gedramatiseer over het vorige seizoen.
Menno1
Legende

Het Kanon wrote: 21 May 2021, 20:30
ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 09:35 Nee joh. We werden vierde en de club stond in brand. Verhoudingen her en der verstoord, ook in de spelersgroep zat niet alles altijd even lekker. Werkt verder helemaal niet door. Laat je heel makkelijk achter je en stap je overheen.
Waarom haalde PSV onder Faber dan 13 punten uit de laatste 5 wedstrijden voordat de competie werd stilgelegd? Ik neem 5 wedstrijden omdat we toen eindelijk met een fatsoenlijke linksback (R.R.) op konden stellen. Dat lukt niet als de club zogenaamd in brand staat. Die vierde plaats geeft een vertekend beeld, omdat Faber de web omhoog al had gevonden en omdat er op het laatst veel makkelijke wedstrijden kwamen te vervallen.

Het wisselvallige seizoen onder Schmidt wordt uitgelegd als een gevolg van het feit dat hij een gebroken club moest redden, maar die vlieger gaat niet op. Voor de Corona-afgelasting draaide PSV degelijk qua punten, terwijl Donyell Malen in de lappenmand zat. Zo slecht was het allemaal niet (meer).

Er is gekozen om te gaan experimenteren met naiëf verdedigen, aanvallen door een trechter en een stijl die spelers geen 90 minuten volhouden. Keuzes die bewust gemaakt zijn. Dat meer punten gekost geeft dan het gedramatiseer over het vorige seizoen.
De waarheid ligt een beetje in het midden hier. Ja, de laatste 5 wedstrijden onder Faber waren de resultaten goed/beter, maar het is wel een small sample size en kwa spel hield het ook niet over. Ook niet zo gek, want we kwamen van ver (ja echt waar) na wat een van de vervelendste seizoenen uit de recente PSV geschiedenis was. Maar het gaat wel erg ver om te zeggen dat het lek boven was, ondanks de aanwezigheid van geweldenaar R.R. waar ik nog steeds een poster van boven mijn bed heb hangen...

Aan de andere kant ben ik het met je eens dat Schmidt underperformed: kwa punten behalen, maar ook kwa spel ontwikkeling. En ja er zijn verzachtende omstandigheden, maar juist in de eerste helft van het seizoen, toen de omstandigheden het zwaarste waren (dubbel programma, corona) vond ik dat het team grotere stappen zette, dan na de winterstop.

Overall: de lat moet omhoog. Bij de spelers, bij de directie en bij de technische staff willen we ook maar enigzins in de buurt van Ajax komen, laat staan er voorbij.
Het Kanon
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 21 May 2021, 20:43
Het Kanon wrote: 21 May 2021, 20:30 Waarom haalde PSV onder Faber dan 13 punten uit de laatste 5 wedstrijden voordat de competie werd stilgelegd? Ik neem 5 wedstrijden omdat we toen eindelijk met een fatsoenlijke linksback (R.R.) op konden stellen. Dat lukt niet als de club zogenaamd in brand staat. Die vierde plaats geeft een vertekend beeld, omdat Faber de web omhoog al had gevonden en omdat er op het laatst veel makkelijke wedstrijden kwamen te vervallen.

De waarheid ligt een beetje in het midden hier. Ja, de laatste 5 wedstrijden onder Faber waren de resultaten goed/beter, maar het is wel een small sample size en kwa spel hield het ook niet over. Ook niet zo gek, want we kwamen van ver (ja echt waar) na wat een van de vervelendste seizoenen uit de recente PSV geschiedenis was. Maar het gaat wel erg ver om te zeggen dat het lek boven was, ondanks de aanwezigheid van geweldenaar R.R. waar ik nog steeds een poster van boven mijn bed heb hangen...
Het spel hield niet over, er zat ook niet veel snelheid in het eftal. Door afwezigheid van Bergwijn en Malen zaten we vaak te wachten op een actie van Dumfries van achteruit. Unnerstall heeft ook nog wat punten gered in Groningen.
Aan de andere kant ben ik het met je eens dat Schmidt underperformed: kwa punten behalen, maar ook kwa spel ontwikkeling. En ja er zijn verzachtende omstandigheden, maar juist in de eerste helft van het seizoen, toen de omstandigheden het zwaarste waren (dubbel programma, corona) vond ik dat het team grotere stappen zette, dan na de winterstop.

Overall: de lat moet omhoog. Bij de spelers, bij de directie en bij de technische staff willen we ook maar enigzins in de buurt van Ajax komen, laat staan er voorbij.
We hebben grote Corona problemen gekend en in de cruciale maanden waren net Gakpo en Götze geblesseerd. Het zat vaak niet mee. Toch moeten we vanaf nu gaan oogsten. Schmidt gaat zijn laatste contractjaar in en mochten we het nieuwe seizoen kwakkelend beginnen, dan bestaat de kans dat het lampje al vroeg uit gaat.
Massimo
Legende

Er zijn verzachtende omstandigheden, maar de lat moet inderdaad flink omhoog. Anders ga je nog steeds geen prijzen winnen. Zowel Schmidt als De Jong moeten beter presteren en dan kan 1+1 3 worden. Europees is het al jaren om te janken en Ajax heeft de lat omhoog gegooid, dus PSV zal mee moeten als ze niet een soort van Dortmund van Nederland willen worden. De teamselectie moet beter en het spel moet beter. Het verschil met Ajax in niveau is geen 16 punten, maar er is op dit moment weldegelijk een verschil. Net als dat je Europees niet meer moet verliezen van clubs als Olympiakos die al lang niet meer het niveau hebben van weleer.
Last edited by Massimo on 21 May 2021, 23:32, edited 1 time in total.
ruuddevil
Legende

PSV straalt momenteel in alle geledingen uit ‘we hebben het geprobeerd, niet gelukt, volgende keer beter’. Door te zeggen we kwamen van ver geef je Van Bommel nog een trap na, niet nodig. Niet alles is de schuld van Van Bommel.
Josef Dettelbacher
Legende

ruuddevil wrote: 21 May 2021, 23:15 PSV straalt momenteel in alle geledingen uit ‘we hebben het geprobeerd, niet gelukt, volgende keer beter’. Door te zeggen we kwamen van ver geef je Van Bommel nog een trap na, niet nodig. Niet alles is de schuld van Van Bommel.
Oh zo zie ik dat niet. Toon was verantwoordelijk voor het aanstellen van Mark op een moment waarop hij er nog niet klaar voor was, dus hij is daar zelf net zo goed medeverantwoordelijk voor dat we "van ver" komen. Voor John geldt dan weer dat er tientallen miljoenen aan spelers zijn uitgegeven die totaal niet uit de verf zijn gekomen. Dus ook hij is medeverantwoordelijk dat we -daar komt ie weer- van ver komen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ailon
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 21 May 2021, 23:48
ruuddevil wrote: 21 May 2021, 23:15 PSV straalt momenteel in alle geledingen uit ‘we hebben het geprobeerd, niet gelukt, volgende keer beter’. Door te zeggen we kwamen van ver geef je Van Bommel nog een trap na, niet nodig. Niet alles is de schuld van Van Bommel.
Oh zo zie ik dat niet. Toon was verantwoordelijk voor het aanstellen van Mark op een moment waarop hij er nog niet klaar voor was, dus hij is daar zelf net zo goed medeverantwoordelijk voor dat we "van ver" komen. Voor John geldt dan weer dat er tientallen miljoenen aan spelers zijn uitgegeven die totaal niet uit de verf zijn gekomen. Dus ook hij is medeverantwoordelijk dat we -daar komt ie weer- van ver komen.
En we zijn nog steeds onderweg want het is er allemaal niet zoveel beter op geworden.
Tijd dat JdJ en RS zich rehabiliteren komend seizoen en gaan oogsten.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
PCGC
Vedette

Ik geef je vaak gelijk, maar hier ben ik het niet mee eens. Heb nu wel het idee, ook met extra investeringen, dat in alle geledingen het besef er is dat het nu moet en dat afgelopen jaar onvoldoende was.
#FreeGeneratie4
ShovingNE2
Site Admin

Het Kanon wrote: 21 May 2021, 20:30 Die vierde plaats geeft een vertekend beeld, omdat Faber de web omhoog al had gevonden en omdat er op het laatst veel makkelijke wedstrijden kwamen te vervallen.

Het wisselvallige seizoen onder Schmidt wordt uitgelegd als een gevolg van het feit dat hij een gebroken club moest redden, maar die vlieger gaat niet op.
Jammer dat het forum van toen niet meer terug te lezen is. Benieuwd of jij toen zo genuanceerd was en dat we op de goede weg waren na die duels en dat de club er beter voorstaat dan het op het eerste gezicht lijkt. Ik weet het antwoord wel: helemaal nooit. Je zegt het omdat het goed uitkomt nu.

De uitslagen aan het einde:
Twente-PSV 1-1
Ajax-PSV 1-0
PSV-WII 3-0
ADO-PSV 0-3
Vit-PSV 1-2
PSV-Fey 1-1
Gro-PSV 0-1

Dit was niet echt stabiel dus dat we zo verder waren gegaan viel te bezien. Had gekund hoor, maar zekerheidje zeker niet. En Groningen was echt met hangen en wurgen, die waren veel beter. Feyenoord had ook meer kansen om te winnen. Thuis hadden we nog een aantal makkelijke duels staan: klopt. Maar uit: AZ, Heerenveen en Fortuna Sittard.
Ik vind helemaal niet dat ze dat uitstralen (en zeggen). Het is: 'we zijn nog niet waar we willen maar de eerste stappen op weg naar succes zijn gezet. Volgend seizoen de volgende stappen.' Ik ben heel benieuwd uit welke interviews jij haalt 'jammer, volgende keer beter'. Dat zou eerder neigen naar 'we gaan het anders doen, kijken of het nu wel lukt'.

Wat PCGC ook zegt: ook vanuit het investeringsfonds spreekt uit dat ze nu verder omhoog willen, dat ze helemaal niet tevreden zijn. Ze willen nu juist eerder kunnen handelen, ze willen voor de voorrondes CL niets aan het toeval overlaten. Zoals John zegt: het wordt verdomd lastig met een EK en een laat opgang komende transfermarkt om de ploeg rond te hebben, maar dat geldt ook voor de concurrentie. Maar wel zo snel mogelijk, zeker op basis posities. We worden gekoppeld aan Pröpper en aan ervaren CV's. Nou: dat lijken mij de belangrijkste posities om voor elkaar te hebben bij de voorrondes.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 22 May 2021, 07:03
Het Kanon wrote: 21 May 2021, 20:30 Die vierde plaats geeft een vertekend beeld, omdat Faber de web omhoog al had gevonden en omdat er op het laatst veel makkelijke wedstrijden kwamen te vervallen.

Het wisselvallige seizoen onder Schmidt wordt uitgelegd als een gevolg van het feit dat hij een gebroken club moest redden, maar die vlieger gaat niet op.
Jammer dat het forum van toen niet meer terug te lezen is. Benieuwd of jij toen zo genuanceerd was en dat we op de goede weg waren na die duels en dat de club er beter voorstaat dan het op het eerste gezicht lijkt. Ik weet het antwoord wel: helemaal nooit.
Als het oude forum terug te lezen was, kon je uit mijn oude posts lezen dat ik dat wél gepost heb. Ook al was het een gemakeerd elftal met onder meer weinig snelheid, Ryan Thomas als invalspits, het blok op het middenveld en met Schwaab achterin. Ik heb ook gepost dat PSV zich hard moest maken om het vorige seizoen uit te spelen omdat ik van mening was dat we nog als derde of misschien als tweede konden eindigen.
Je zegt het omdat het goed uitkomt nu.
Dit is dus pertinent niet waar.
De uitslagen aan het einde:
Twente-PSV 1-1
Ajax-PSV 1-0
PSV-WII 3-0
ADO-PSV 0-3
Vit-PSV 1-2
PSV-Fey 1-1
Gro-PSV 0-1

Dit was niet echt stabiel dus dat we zo verder waren gegaan viel te bezien. Had gekund hoor, maar zekerheidje zeker niet. En Groningen was echt met hangen en wurgen, die waren veel beter. Feyenoord had ook meer kansen om te winnen. Thuis hadden we nog een aantal makkelijke duels staan: klopt. Maar uit: AZ, Heerenveen en Fortuna Sittard.
Vanalf Willem II had PSV de beschikking over een fatsoenlijke linksback en werd er beter verdedigd en beter gevoetbald. Vanaf toen 13 punten uit vijf wedtrijden. Als er resultaten geboekt worden, ook al is het erg krap, kom je niet 'van ver'. PSV moest beter dan dat, maar John de Jong dramatiseert de situatie.
ruuddevil
Legende

Mijn eerste zin sloeg niet alleen op de staf/directie, maar ook op de spelersgroep. Heb niet het idee dat er iemand echt doodziek is van een slecht resultaat. En bij de directie hoor ik een bepaalde tevredenheid terwijl het een waardeloos seizoen was. Het investeringsfonds is gewoon een berg nieuwe schulden, waarvan een groot deel naar verlies financiering en het betalen van Baumgartl en Bruma gaat.
Revolinho
Internationale topspeler

Je praat voor jezelf, dat weet je wel toch? Ik denk dat je vooral jezelf moet verwijten dat je het allemaal zo slecht interpreteert, dan dat je anderen een gebrek aan ambitie verwijt.

Cocu liet een kampioensploeg na waar van Bommel eventjes heel leuk mee kon presteren. Een jaar later stond de club in de fik als dat het maar zelden heeft gedaan, naar het schijnt ook mede omdat hij weigerde samen te werken met o.a. John. Exacte hoeveelheden weet ik niet, maar geef hem de schuld die hij verdient. Net als Reker een enorm koppige en eigenwijze vent. Als het lukt ben je de held, maar het is in zijn eigen gezicht geëxplodeerd en het was een enorme ravage. Liet PSV achter met een flutselectie. Subtopper waardig. Hoe meer ik eraan denk, des te knapper ik het eigenlijk vind dat je een club zo snel zo kapot kunt maken. Officieel is hij niet de enige verantwoordelijke geweest, maar we weten nu inmiddels dat dat in de praktijk toch wat anders lag.

Of je het nou wilt, niet wilt, of je nou wel of niet naakt op je kop gaat staan: PSV komt van heeel ver. We stonden onder Feyenoord, zelfs ook qua selectie. Je moet enorm naief zijn om te denken dat PSV dit jaar dan meteen meedoet om de titel. Eerst moest de schade beperkt worden, dat lijkt me met een 2e plek prima gelukt. Nu kun je pas gaan kijken hoe je erboven uit kunt stijgen. Dit is de realiteit, geen droomwereld waarin we eventjes titels ophalen alsof het zoete broodjes zijn.

Kan iedereen die beweert dat Schmidt onderpresteert, mij vertellen welke club/ploeg als referentie dient? Welke ploeg is zomaar van rellen en ontslag meteen in een succesvolle periode het seizoen erna gerold? Misschien krijg ik er dan een realistisch beeld bij, want nu komt het meer over als een hoop dikke stront. Zoals geciteerde hierboven.
ruuddevil
Legende

Revolinho wrote: 22 May 2021, 08:59
Je praat voor jezelf, dat weet je wel toch? Ik denk dat je vooral jezelf moet verwijten dat je het allemaal zo slecht interpreteert, dan dat je anderen een gebrek aan ambitie verwijt.

Cocu liet een kampioensploeg na waar van Bommel eventjes heel leuk mee kon presteren. Een jaar later stond de club in de fik als dat het maar zelden heeft gedaan, naar het schijnt ook mede omdat hij weigerde samen te werken met o.a. John. Exacte hoeveelheden weet ik niet, maar geef hem de schuld die hij verdient. Net als Reker een enorm koppige en eigenwijze vent. Als het lukt ben je de held, maar het is in zijn eigen gezicht geëxplodeerd en het was een enorme ravage. Liet PSV achter met een flutselectie. Subtopper waardig. Hoe meer ik eraan denk, des te knapper ik het eigenlijk vind dat je een club zo snel zo kapot kunt maken. Officieel is hij niet de enige verantwoordelijke geweest, maar we weten nu inmiddels dat dat in de praktijk toch wat anders lag.

Of je het nou wilt, niet wilt, of je nou wel of niet naakt op je kop gaat staan: PSV komt van heeel ver. We stonden onder Feyenoord, zelfs ook qua selectie. Je moet enorm naief zijn om te denken dat PSV dit jaar dan meteen meedoet om de titel. Eerst moest de schade beperkt worden, dat lijkt me met een 2e plek prima gelukt. Nu kun je pas gaan kijken hoe je erboven uit kunt stijgen. Dit is de realiteit, geen droomwereld waarin we eventjes titels ophalen alsof het zoete broodjes zijn.

Kan iedereen die beweert dat Schmidt onderpresteert, mij vertellen welke club/ploeg als referentie dient? Welke ploeg is zomaar van rellen en ontslag meteen in een succesvolle periode het seizoen erna gerold? Misschien krijg ik er dan een realistisch beeld bij, want nu komt het meer over als een hoop dikke stront. Zoals geciteerde hierboven.
Ik praat inderdaad voor mezelf, namens wie praat jij?
Revolinho
Internationale topspeler

Het Kanon wrote: 21 May 2021, 20:30
Aha, dus eigenlijk was het PSV van net voor corona een topploeg die klaar was om de titel te pakken. Stond alleen toevallig even 5e.
Revolinho
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 22 May 2021, 08:34 En bij de directie hoor ik een bepaalde tevredenheid terwijl het een waardeloos seizoen was.
John heeft gisteren namens PSV gesproken. Dat wat jij nu beweert, is het tegenovergestelde daarvan. En dit zeg ik allemaal namens mezelf. Snap je het nog een beetje?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik zie het met vertrouwen tegemoet.

De maand januari met alleen maar toppers en de corona gevallen/blessures bij belangrijke aanvallers heeft ons de achterstand bezorgd.

Als we eerder tegen een Ajax hadden kunnen spelen dan had PSV als ploeg zich denk ik sneller kunnen ontwikkelen om zich voor de tweede clash te wapenen.

Al met ak, blij dat we tweede zijn hopelijk weer CL wedstrijden in het vooruitzicht.
ruuddevil
Legende

Revolinho wrote: 22 May 2021, 10:11
ruuddevil wrote: 22 May 2021, 08:34 En bij de directie hoor ik een bepaalde tevredenheid terwijl het een waardeloos seizoen was.
John heeft gisteren namens PSV gesproken. Dat wat jij nu beweert, is het tegenovergestelde daarvan. En dit zeg ik allemaal namens mezelf. Snap je het nog een beetje?
Dus iedereen praat namens zichzelf. Mooi!
Chucky
Vedette

Mensen dramatiseren de situatie in maart 2020, alsof PSV op de rand van de afgrond stond... in januari na Twente-thuis voelde dat inderdaad zo, maar Faber had de boel echt al aardig op de rit en de koppies dezelfde kant opgekregen. Daarnaast was ook de tendens toen op het forum hier: als er geen corona was geweest hadden we het AZ nog lastig kunnen maken voor de tweede plek. We moeten niet doen alsof Schmidt alleen maar aan het repareren moest, het was Faber die de rommel van Van Bommel al grotendeels had opgeruimd.
Post Reply