Het zal verder ook niet helpen dat Spartak bereid is 15 te betalen. Nu wil Sanchez daar niet heen schijnbaar, maar goed, zou knap zijn als wij hem dan voor <10 kunnen halen.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Als Bosz er gerust op is, ben ik het ook. Wat een verademing vergeleken met trainers van andere clubs.
„Er is bij mij nul teleurstelling”, aldus Bosz. „Ik ben iedere dag in contact met Earnest (Stewart, red.) en weet precies hoe het ervoor staat en met wie we in gesprek zijn en wat de reden is waarom ze er nog niet zijn. Ik weet hoe de onderhandelingen lopen. We zijn nog op zoek naar een aantal posities en ik hoop dat die ook zo snel mogelijk komen. Maar ik weet ook waarom dat nog niet het geval is. Dan wacht ik liever wat langer, zodat we straks de juiste hebben, dan dat we te snel beslissingen nemen.”
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Bosz is overduidelijk niet de gemiddelde poster op dit forum.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Wat is 'pushen'' in dit geval?DonyellMalen wrote: ↑31 Jul 2023, 12:26 Levy is een stugge vent inderdaad, maar als Sanchez zelf graag wil … pushen Earnie!
- het bod verhogen
- Levy ieder uur bellen
- zaakwaarnemer en/of Sanchez bewerken
- combinatie van bovenstaande
- andere optie
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Gewoon aangeven dat we de nieuwe Bergwijn weer aan hun zullen verkopen. Gaan ze vast en zeker een deal sluiten.
-
- Legende
Welke andere clubs?ShovingNE2 wrote: ↑31 Jul 2023, 12:29 Als Bosz er gerust op is, ben ik het ook. Wat een verademing vergeleken met trainers van andere clubs.
„Er is bij mij nul teleurstelling”, aldus Bosz. „Ik ben iedere dag in contact met Earnest (Stewart, red.) en weet precies hoe het ervoor staat en met wie we in gesprek zijn en wat de reden is waarom ze er nog niet zijn. Ik weet hoe de onderhandelingen lopen. We zijn nog op zoek naar een aantal posities en ik hoop dat die ook zo snel mogelijk komen. Maar ik weet ook waarom dat nog niet het geval is. Dan wacht ik liever wat langer, zodat we straks de juiste hebben, dan dat we te snel beslissingen nemen.”
-
- Vedette
We schijnen een behoorlijk bod gedaan te hebben op een speler van Boca, maar men weet niet op wie:
NEWS BREAKING!
BOARD | A formal offer arrived for a board of
@PSV
for 80% of the pass and it would be a figure close to 15 million dollars.
After not being taken into account, the player would not see the offer as bad since it will double the salary.
NEWS BREAKING!
@PSV
After not being taken into account, the player would not see the offer as bad since it will double the salary.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
hebben we 15 miljoen?Robson de Souza wrote: ↑31 Jul 2023, 15:08 We schijnen een behoorlijk bod gedaan te hebben op een speler van Boca, maar men weet niet op wie:
NEWS BREAKING!
@PSV
-
- Vedette
Wel meer zelfs.TigTogFlip wrote: ↑31 Jul 2023, 15:09hebben we 15 miljoen?Robson de Souza wrote: ↑31 Jul 2023, 15:08 We schijnen een behoorlijk bod gedaan te hebben op een speler van Boca, maar men weet niet op wie:
NEWS BREAKING!
@PSV
-
- Nationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Ykhim Hoe zit dat met die dollars daar? Bedoelen ze USD?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Afgaande op de foto is het de portierRobson de Souza wrote: ↑31 Jul 2023, 15:08 We schijnen een behoorlijk bod gedaan te hebben op een speler van Boca, maar men weet niet op wie:
NEWS BREAKING!
@PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
Uiteraard, de Argentijnse peso is onderhevig aan hyperinflatie.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
-
- Lid 2e elftal
Het account noemt dan wel weer een bron die 20k volgers heeft (blijft natuurlijk wel de vraag of diegene betrouwbaar is).
-
- Lid scoutingsteam
Ik wil er niet teveel details over kwijt, maar dit zou over Varela moeten gaan. Maar PSV is schijnbaar al een hele poos geleden afgehaakt omdat de totale kosten veel te hoog zijn. Het zou me verbazen als dat deze week opeens is veranderd, maar ik kan het natuurlijk altijd even navragen bij de mensen van Boca.
- DonyellMalen
- Legende
- DeBruyne
- Meervoudig international
Ykhim wrote: ↑31 Jul 2023, 15:30 Ik wil er niet teveel details over kwijt, maar dit zou over Varela moeten gaan. Maar PSV is schijnbaar al een hele poos geleden afgehaakt omdat de totale kosten veel te hoog zijn. Het zou me verbazen als dat deze week opeens is veranderd, maar ik kan het natuurlijk altijd even navragen bij de mensen van Boca.
Een Barco, Fernandez, Medina of Zeballos zijn overigens ook welkom hoor.. maar Varela zou wel super zijn
- Persepolis
- Vedette
-
- Jeugdspeler
FC Porto schijnt de financiën niet rond te kunnen krijgen..
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril