Een aantal namen die aan de reacties van Elfrink niet bovenaan staan voor de positie: Centraal verdediger:
Geen boateng
Geen lyanco
Geen Kim
Geen Alderweireld
PSV is volgens hem wel in gesprek met een centrale verdediger, kan haast niet anders dat hier de komende 2-3 weken iets rondkomt, afketst of uitlekt!
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
- Joenepsv
- Legende
Geen Boateng, Lyanco, Kim of Alderweireld.... Dat belooft nog wat wie er wel komt. Als het Jeffrey Bruma is ben ik diep teleurgesteldOnsPSV wrote: ↑17 May 2021, 07:39 Een aantal namen die aan de reacties van Elfrink niet bovenaan staan voor de positie: Centraal verdediger:
Geen boateng
Geen lyanco
Geen Kim
Geen Alderweireld
PSV is volgens hem wel in gesprek met een centrale verdediger, kan haast niet anders dat hier de komende 2-3 weken iets rondkomt, afketst of uitlekt!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vaste waarde in elftal
Het lijstje van verdedigers zal niet alleen op kwaliteit zijn gerankt maar ook op haalbaarheid; in salaris en transfersom.
Het zal wel weer een roerige zomer worden waarbij ik verwacht dat een aantal verkopen op zich laten wachten gezien de handelswijze van Riaola; lang wachten en hard onderhandelen. Daarbij hoeft Ihattaren van PSV niet weg en is het maar de vraag of zijn eigen beeld past bij de clubs die geïnteresseerd zijn. Als hij gaat, verwacht ik dat pas in de laatste maand.
Het zal wel weer een roerige zomer worden waarbij ik verwacht dat een aantal verkopen op zich laten wachten gezien de handelswijze van Riaola; lang wachten en hard onderhandelen. Daarbij hoeft Ihattaren van PSV niet weg en is het maar de vraag of zijn eigen beeld past bij de clubs die geïnteresseerd zijn. Als hij gaat, verwacht ik dat pas in de laatste maand.
One can only hope
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
https://twitter.com/RikElfrink/status/1 ... 200314163211 Sir Tinus wrote: ↑17 May 2021, 11:49Als PSV met 'hem' in gesprek is dan is het of al bijna rond, of het is een transfervrije speler.
Kan een andere tweet niet terugvinden tussen de 200+ reacties , maar daarin vroeg iemand of PSV al in gesprek is met een verdediger en het antwoord van Elfrink daarop was: Ja
-
Stel Teze verhuist naar de rechtsback positie, waar het alle schijn van heeft. Hebben we dan geen 2 rechter centrale verdedigers nodig als Baumgartl vertrekt? Zou een ervaren jongen graag willen zien als eerste RCV, met een jong talent erachter, het lieftste huur met optie tot koop. Vind huren met optie tot koop een slimme zet voor een backup speler waardoor je kunt zien of een speler goed genoeg is. Zie fein.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze zijn al minimaal 2 weken in gesprek met een CV (vanaf dat moment riep Elfrink het volgens mij). Heel benieuwd wie het is, hij lijkt een naam te weten maar laat niets los. Kan best zijn dat ze nog langer in gesprek zijn en dat het behalen van de tweede plaats ook niet onbelangrijk was. Bij Lozano duurde de gesprekken ruim 4 maanden als ik mij goed herinner, doe maar wat sneller rond nu.
Ben echt benieuwd, als je het rijtje namen leest die niet bovenaan de lijst staan dan ga je toch automatisch uit van een categorie hoger. Zul je zien dat het Van de Ven is.
Ben echt benieuwd, als je het rijtje namen leest die niet bovenaan de lijst staan dan ga je toch automatisch uit van een categorie hoger. Zul je zien dat het Van de Ven is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Die zei toevallig wel dat dit zijn laatste seizoen bij Volendam wasShovingNE2 wrote: ↑17 May 2021, 12:44 Ze zijn al minimaal 2 weken in gesprek met een CV (vanaf dat moment riep Elfrink het volgens mij). Heel benieuwd wie het is, hij lijkt een naam te weten maar laat niets los. Kan best zijn dat ze nog langer in gesprek zijn en dat het behalen van de tweede plaats ook niet onbelangrijk was. Bij Lozano duurde de gesprekken ruim 4 maanden als ik mij goed herinner, doe maar wat sneller rond nu.
-
- Legende
Overmars vist altijd met hele grove netten op de transfermarkt. Die pakken gewoon 10 spelers en als er 2 of 3 van slagen vinden ze dat daar goed genoeg.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Gorter is net als Scherpen Jurjus en Koopmans gewoon zo'n transfer die eens in de zoveel tijd goed uit pakt maar over het algemeen geen zin heeft. Ik vind zelfs dat je keepers niet moet willen opleiden. Het is dat Jong PSV ook een keeper nodig heeft anders zou ik zeggen contracteer gewoon een eerste keeper, een degelijke 2e keeper en een goedkope 3e keeper (die toch nooit speelt). Wat PSV heeft verkwanseld aan keepers in de laatste pakweg 15 jaar is ongekend.
Die Scherpen zal er ook niet blij mee zijn.
Die Scherpen zal er ook niet blij mee zijn.
-
- Internationale topspeler
Qua LCV ben je met Boscagli en Obispo wel klaar, Viergever mag weg. Als Teze dus naar RB gaat heb je idd 2 nieuwe RCV nodig. Baumgartl mag sowieso weg. Kim als back-up (kan die acclimatiseren) en Alderweireld of soortgelijk profiel als basisspeler. Dan is je verdediging nagenoeg rond, hoef je alleen nog eventueel een back-up linksback, mocht Oppegard nog niet goed genoeg zijn daarvoor. Met Pröpper en Van Ginkel is je middenveld al een heel eind, aangezien Sangaré er nog is. Rosario en Guti mogen wel weg. Thomas is prima als back-up voor het middenveld, Mauro moet nog wat stappen maken, maar is wel veelzijdig.
-
Honderd procent eens. Rik quote ook meerdere keren in de reacties dat het nog niet duidelijk is wanneer het contract van Kim nu afloopt? Dat ze een vinger aan de pols houden bij Kim Min-Jae lijkt duidelijkTijn wrote: ↑17 May 2021, 13:15 Qua LCV ben je met Boscagli en Obispo wel klaar, Viergever mag weg. Als Teze dus naar RB gaat heb je idd 2 nieuwe RCV nodig. Baumgartl mag sowieso weg. Kim als back-up (kan die acclimatiseren) en Alderweireld of soortgelijk profiel als basisspeler. Dan is je verdediging nagenoeg rond, hoef je alleen nog eventueel een back-up linksback, mocht Oppegard nog niet goed genoeg zijn daarvoor. Met Pröpper en Van Ginkel is je middenveld al een heel eind, aangezien Sangaré er nog is. Rosario en Guti mogen wel weg. Thomas is prima als back-up voor het middenveld, Mauro moet nog wat stappen maken, maar is wel veelzijdig.