Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Çiao Maxi.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eeuwig zonde. Blijf erbij dat het een goede aankoop was, maar soms heb je net wat geluk nodig ook en wat dat betreft valt Romero in de categorie Fofana.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jammer, maar nog wel een redelijk bedrag. Het is goed zo. Maxi, ik weet dat je meeleest: het beste gewenst!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Jammer van het blessureleed. Als hij volledig blessurevrij was geweest in zijn periode bij ons had hij nu achterop menig PSV shirt gestaan, ben ik van overtuigd. Hopelijk maakt hij het nog op een Gudjohnsenachtige wijze elders in Europa waar in de toekomst. Maar ik vrees dat dat er niet in zit.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Mooi zo, 2,5 miljoen is véél meer dan ik nog verwacht had.


Hopelijk hebben we hiermee ons lesje geleerd: voor voetballers met een dergelijke medische geschiedenis heb je meer nodig dan de standaard 'Gaat ie lekker? Okee man!!' medische keuring.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schade enigszins beperkt met de transfersom, de huursommen en het salaris dat we niet hebben betaald tijdens zijn verhuur. Hopen voor hem dat hij in de toekomst fit blijft.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Bye.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Weer een grote belofte waar verwachtingen van waren die het om de een of andere reden niet redt. PSV heeft vaak pech.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
FOOTB_REM_S: No

Jammer, een van de mogelijke PSV helden (net als Reis) die hun potentie niet in ons mooie shirt hebben kunnen waarmaken vanwege blessures. Ik zet Fofana er ook alvast bij, zucht 🥹
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tja, blessures, Reis, Romero, Fofana, Gudjohnsen, Hoogstrate. Geen zin, Leandro Bonfim, Bakalli, Ihattaren.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Reis blijft enorm pijn doen.

Taxi Reis 😥
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we dit eindelijk eens afsluiten. Bleek dus toch een kat in de zak. Jammer.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 29 Sep 2023, 17:25 Hopelijk hebben we hiermee ons lesje geleerd: voor voetballers met een dergelijke medische geschiedenis heb je meer nodig dan de standaard 'Gaat ie lekker? Okee man!!' medische keuring.
Voordat Maxi bij PSV tekende had hij 'alleen' een kruisbandblessure gehad (bijv. Sambo heeft die al 2x maal gehad).
De blessures begonnen pas aan nadat hij had getekend, dus hij had geen "dergelijke medische geschiedenis".

Doodzonde.
These users thanked the author Ren Höek for the post (total 3):
ArdbegGrasmatYkhim
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 30 Sep 2023, 11:45
ziege maar ook zagge wrote: 29 Sep 2023, 17:25 Hopelijk hebben we hiermee ons lesje geleerd: voor voetballers met een dergelijke medische geschiedenis heb je meer nodig dan de standaard 'Gaat ie lekker? Okee man!!' medische keuring.
Voordat Maxi bij PSV tekende had hij 'alleen' een kruisbandblessure gehad (bijv. Sambo heeft die al 2x maal gehad).
De blessures begonnen pas aan nadat hij had getekend, dus hij had geen "dergelijke medische geschiedenis".

Doodzonde.
Geen idee of die blessures vergelijkbaar waren, dit was iig een gigantische horrorblessure die reden genoeg lijkt te zijn geweest voor Arsenal om nooit meer terug te komen bij die jongen. En inderdaad, hij had getekend en hee, een week later uit het niets (op dat trainingskamp in de VS) opeens een blessure waar ie nooit meer bovenop kwam, goh wat een pech he! Jaja, en gij geleuft da. Die problemen waren er gewoon al, is mijn overtuiging. Hoe secuur was die keuring, wat is daarbij precies allemaal onderzocht, weet jij dat?
Er kwam destijds een gerucht vanuit de club dat hij niet 100% eerlijk zou zijn geweest bij de medische keuring, waar kwam dat vandaan? Heeft e.e.a. misschien nog wat te maken met een sowieso langdurig zeer twijfelachtig presterende medische staf?

Wie weet verschijnt er ooit nog een biografie van iemand die daar meer duidelijkheid over kan geven. Ik blijf het een schimmig verhaal vinden wat ik niet vertrouw. Als er wat te leren en te verbeteren viel hoop ik iig dat dat gebeurd is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Transfernieuws!


🚨 Maximiliano Romero, één stap verwijderd van het verlaten van Racing: er is een overeenkomst met Argentinos Juniors om hem voor een jaar uitgeleend te laten met een aankoopoptie.
* ⃣ Ze passen de details van het contract van de voetballer aan, zodat de operatie zo snel mogelijk wordt afgerond.
Dat betekent dat 'ie nog steeds fit is toch? (A)
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vrij ongelukkige vertaling haha. Wel bijzonder dat zij hem van ons overnemen en vervolgens doorverhuren?
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 02 Jan 2024, 21:05 Vrij ongelukkige vertaling haha. Wel bijzonder dat zij hem van ons overnemen en vervolgens doorverhuren?
PSV heeft m afgelopen zomer toch verkocht aan Racing?
These users thanked the author PSVTOPOss for the post:
Ardbeg
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De koop'optie' was toentertijd ook min of meer verplicht volgens mij.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ciao El Tigre. Ik geloof nog steeds dat er een behoorlijke voetballer in schuil ging, wat in korte flitsen wel getoond werd, maar blessures na blessures en veel te weinig minuten maken daardoor hebben het volledig verkloot. Zonde. Ik hoop dat ie in Argentinië nog een leuke carriere kan hebben.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Toch een best leuk bedrag aan hem overgehouden. Bijna 4 miljoen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Scoorde fraai gisteren. Blijft jammer hoe het is gelopen.

These users thanked the author nilssonH for the post (total 5):
DeBruyneHueveraFritskePhilipsProf_napoRen Höek
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heerlijke goal inderdaad.

Leuk voor die jongen dat die het seizoen goed is begonnen. Vier goals en een assist in 11 wedstrijden is niet slecht voor de Argentijnse competitie.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Waanzinnige goal.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf dit de beste miskoop ooit vinden.
These users thanked the author Thijs for the post:
Lorenzo von Matterhorn
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is een miskoop waarvan ik denk dat het ook heel anders had kunnen gaan, dat die jongen kwaliteiten heeft zag iedereen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply