Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Timheu97
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Vorig jaar rond de bekerfinale werd oa de naam van Lauritsen genoemd. We weten allemaal hoe de transferperiode uiteindelijk geweest is…
Standbeeld
Mister PSV

Utrecht heeft een optie tot koop. Dus ik denk niet dat Flamingo haalbaar is. Of Sassuolo moet hem terug kunnen halen middels een clausule, maar dan zullen we waarschijnlijk moeten gaan lappen.

Zo'n Driouech is juist interessant omdat hij waarschijnlijk maar <1mln zal kosten. Dat is vrij risicoloos. Natuurlijk wil je een topper van 10mln+ halen, maar gezien dat we wellicht de complete verdediging moeten gaan vervangen en de afschrijvingen niet door het dak kunnen, lijkt mij Driouech een redelijke vervanger voor Vertessen. De vervanger van Baka moet een 10-15mln speler worden.
Johann Vogel
Vedette

Laten we eerst maar eens afwachten voor welke spelers we concreet worden. Spelers als Flamingo en Driouech lijken mij redelijke spelers voor de breedte. Dit kunnen nuttige spelers blijken maar ik ga er vanuit dat deze jongens niet de hoogste prioriteit geniet .

Belangrijker is om snel duidelijkheid te krijgen rond de spelers die we al hebben. Blijven huurlingen Dest en Tillman? Gaan Teze, Boscagli en Veerman hun contracten verlengen of niet. Blijft Benitez nog minimaal een jaar. Zoals de selectie er nu voor staat zou een rechter centrale verdediger prioriteit moeten hebben. Op die positie hebben we niemand die daar vast in de basis kan spelen. Ramalho komt tekort, Schouten is een noodoplossing die daar zelf ook niet wil spelen.
Joenepsv
Legende

Flamingo is één van de weinige interessante spelers voor ons in de Eredivisie. Multifunctioneel en gewoon een goede voetballer. Lijkt me een ideale speler om een jaartje achter Schouten/Back up Rcv te wennen aan het niveau. Kan overigens ook als rechtsback uit de voeten. Die zou ik vandaag nog proberen te kopen.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Captain(C)
    Ardbeg
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 10:28 Utrecht heeft een optie tot koop. Dus ik denk niet dat Flamingo haalbaar is.
    De speler heeft ook wat te willen.
    Last edited by Ardbeg on 30 Mar 2024, 11:04, edited 1 time in total.
    DonyellMalen
    Legende

Laat die Moussa lekker naar die kakkies. Wij mikken een categorie hoger.
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ardbeg wrote: 30 Mar 2024, 10:18 Als je het talent van Flamingo nog niet hebt gezien ben je wmb stekeblind.
    Och ons flauwe Bennieke is er ook weer.
    Weet net dat er lucht in een bal zit.
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    Ardbeg
    Mister PSV

B. Dzsudzsak wrote: 30 Mar 2024, 10:58
    Ardbeg wrote: 30 Mar 2024, 10:18 Als je het talent van Flamingo nog niet hebt gezien ben je wmb stekeblind.
    Je lijkt Jerommeke wel met je essentiële woorden weg laten.

Oegaboega.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 07:17
    Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
    In de koopjeshoek grabbelen, wil ik het wmb niet noemen. Je moet aankomende zomer waarschijnlijk weer een fors aantal transfers doen. Zoals eerder ook al vermeld: er vertrekken spelers die voor weinig of niks op de balans staan en dus weinig invloeden zullen hebben op de afschrijvingen. Jeugdspelers als Bakayoko en Teze zullen evt. tekenbonussen hebben, maar qua transfergelden hoeft er niks afgeschreven te worden.

Omdat er weinig doorgroei is vanuit de jeugd ben je niet in staat om overal flink de portemonnee voor te trekken. Ik verwacht dat PSV wel weer richting de 50 miljoen gaat investeren, maar met een paar doelgerichte transfers zit je al vrij snel aan dat bedrag. Dus zal je ook in andere hoeken moeten gaan zoeken. Bijv. huurdeals met optie of evt. transfervrij.

Ik denk een van de zaken waar PSV ook in mag groeien, is (zoals Arne Slot zou zeggen) het imiteren van Feyenoord op het vlak van spelersontwikkeling. Jongens als Beelen/Wieffer voor weinig geld halen, met ze aan de slag gaan een dik half jaar en ze op niveau krijgen. Je scout dan op potentie en je hebt hopelijk een systeem/klimaat gecreëerd waarin je die potentie ook vrij snel en effectief kan unlocken.

Ik zou zelf idd ook liever Driouech zien dan.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ardbeg wrote: 30 Mar 2024, 11:04
    B. Dzsudzsak wrote: 30 Mar 2024, 10:58

Je lijkt Jerommeke wel met je essentiële woorden weg laten.

Oegaboega.
    Roest
    Lente
    Meervoudig international

Ik typ oegaboega in op Google en kom hier bij uit 😂:

OEGA-BOEGA

Een belg, een Nederlander en een Duitser zijn verdwaald in het oerwoud.
    Opeens worden ze gevangen genomen door een groep bosjesmannen en worden meegenomen naar het stamhoofd.
    Het stamhoofd zegt tegen de Nederlander:
    "Wat wil jij, oega-boega of dood?"
    "Alles beter dan dood," denkt de Nederlander en zegt:
    "Doe mij maar oega-boega dan."
    Plotseling komen er uit de struiken een groep bosjesmannen met gruwelijk grote jongeheren en nemen de Nederlander zo genadeloos hard dat hij bijna niet meer kan lopen.
    "Dat was oega-boega, je bent nu vrij."
    Nu wordt de Duitser gevraagd wat hij wil, oega-boega of dood? De Duitser ziet de Nederlander nog wegstrompelen van de pijn, maar hij leeft tenminste nog. Dus de Duitser zegt:
    "Doe mij maar oega-boega."
    Ook de Duitser krijgt er ongenadig van langs van de groep bosjesmannen."
    Ook aan de Belg wordt de vraag gesteld, oega-boega of dood?
    De Belg kan dit allemaal niet aan en denkt dat alles beter is dan oega-boega. Dus de Belg zegt: "Maak mij maar dood."
    "Dat is goed," zegt het stamhoofd, "maar eerst oega-boega!!!"
    Oh PSV wat je met me doet…
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Lente wrote: 30 Mar 2024, 11:33 Ik typ oegaboega in op Google en kom hier bij uit 😂:

OEGA-BOEGA

[...]
    Mijn hemel... :lol: :lol: :lol:
    ShovingNE2
    Site Admin

Eindhovenvoetbal wrote: 30 Mar 2024, 09:48Vind ik wel logisch. Ga maar een betere back-up lcv zoeken. Kost een vermogen. Obispo achter de hand hebben vind ik pure luxe.
    De halve Eredivisie heeft betere LCV's lopen. Dus een betere backup zoeken is vrij eenvoudig.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ComeOnPSV
    Vedette

Voor 1 april moeten spelers weten of PSV met ze doorgaat toch?

Dan zal er morgen wel een bericht naar buiten komen wat betreft Ramalho etc.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 30 Mar 2024, 10:46
    Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 10:28 Utrecht heeft een optie tot koop. Dus ik denk niet dat Flamingo haalbaar is.
    De speler heeft ook wat te willen.
    Wat hij tegen ons liet zien en sindsdien fantastisch en onverstoorbaar. Hij, Sano en Driouech worden we niet minder van in de breedte en qua kwaliteit. Er komt ook nog een betere trainer met Bosz met aanvallend voetbal. Waar Flamingo en Sano in mindere maar wel aanvallende teams nu al floreren
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Ardbeg
    Palworld
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Bakayoko

Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 10:28 Utrecht heeft een optie tot koop.
    Tenzij het een verplichte koopoptie is, is PSV in principe gewoon vrij om met Sassuolo te onderhandelen. Flamingo gaat de landskampioen en gegarandeerd CL-voetbal heus niet laten schieten om nog een seizoen onder ideale schoonzoon Ron Jans te ballen
    johan derksen
    Meervoudig international

Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
    Om vervolgens op 31 Augustus met Ryan Babel aan te komen.

:lol:
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Hadj Moussa is echt zo'n typische Feyenoord aankoop. Leuke dribbel hoor maar echt 0 effectiviteit eigenlijk z'n hele carrière al. Maar bij Feyenoord slaan ze een kruisje en hopen ze dat het daar wel lukt.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Jwoeloe
    Moderator

ComeOnPSV wrote: 30 Mar 2024, 12:08 Voor 1 april moeten spelers weten of PSV met ze doorgaat toch?

Dan zal er morgen wel een bericht naar buiten komen wat betreft Ramalho etc.
    In dat geval wel een nietszeggend bericht. Want zelfs als PSV besluit het contract op te zeggen, kunnen ze alsnog in gesprek gaan over een verlenging. Een club zal zichzelf altijd indekken door het contract formeel op te zeggen, zelfs als er nog een mogelijkheid is om met de speler door te gaan.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

ruuddevil wrote: 30 Mar 2024, 09:08 Volgens mij heeft Utrecht een koopoptie, dus er van uitgaande dat ze die uitoefenen staat hij straks meerdere jaren onder contract bij Utrecht. Dan heb je het al snel over een bedrag van zo’n 8 mln schat ik in. En dat vind ik te veel als de verwachting is dat je iemand als backup haalt.
    Die hebben wij ook.
    Was een koopoptie maar zo makkelijk.

Laat Stewart maar weer net als vorig seizoen met verrassende namen komen niet die hierboven genoemd worden. Dat pakte best aardig uit.

Die speler van Vitesse vind ik ook schitterend om te zien. Je tegenstander 3x dollen op de M2 maar tegenwoordig wordt er meer verwacht van een buitenspeler.
    En als je op je 22e nog in de Belgische 2e klasse speelt heb ik altijd het gevoel dat er iets mankeeert aan zo’n speler.
    Voor 1-2 miljoen kan je de gok best wagen als 4e buitenspeler. Als hij de andere dingen aanleert kan je een absolute smaakmaker en cashcow in huis halen.
    Last edited by Doperwt11 on 30 Mar 2024, 13:33, edited 1 time in total.
    Standbeeld
    Mister PSV

Volgens mij las ik laatst in een stuk van Rik dat Ramalho kan blijven als hij genoegen neemt met een andere rol (wissel). PSV gaat een nieuwe RCV halen. Ramalho heeft al opties uit andere landen. Patje en Sambo zullen vertrekken. Drommel wil ook iets anders.
    Standbeeld
    Mister PSV

Doperwt11 wrote: 30 Mar 2024, 13:29
    ruuddevil wrote: 30 Mar 2024, 09:08 Volgens mij heeft Utrecht een koopoptie, dus er van uitgaande dat ze die uitoefenen staat hij straks meerdere jaren onder contract bij Utrecht. Dan heb je het al snel over een bedrag van zo’n 8 mln schat ik in. En dat vind ik te veel als de verwachting is dat je iemand als backup haalt.
    Die hebben wij ook.
    Was een koopoptie maar zo makkelijk.

Laat Stewart maar weer net als vorig seizoen met verrassende namen komen niet die hietboven genoemd worden. Dat pakte best aardig uit.

Die speler van Vitesse vind ik ook schitterend om te zien. Je tegenstander 3x dollen op de M2 maar tegenwoordig wordt er meer verwacht van een buitenspeler.
    En als je op je 22e nog in de Belgische 2e klasse speelt heb ik altijd het gevoel dat er iets mankeeert aan zo’n speler.
    Voor 1-2 miljoen kan je de gok best wagen als 4e buitenspeler. Als hij de andere dingen aanleert kan je een absolute smaakmaker en cashcow in huis halen.
    Het is even de vraag om wat voor soort koopoptie het gaat inderdaad. Ik heb gelezen dat Flamingo 100% zeker wil vertrekken bij Sassuolo. Hij wil er niet meer terug. Hij wou vorig seizoen als bij Vitesse blijven, maar die konden hem niet betalen.
    Palworld
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Bakayoko

René1978 wrote: 30 Mar 2024, 09:27
    Palworld wrote: 30 Mar 2024, 09:15 PSV hoort wat mij betreft buiten de eredivisie te shoppen, zeker nu je al die CL miljoenen hebt binnen geharkt. Flamingo/Moussa/Driouech is allemaal leuk en aardig, maar daarmee ga je niet de aansluiting vinden met de top 32 van europa waar de club zo graag naartoe wilt.
    Veerman hebben we daar toch ook opgevist? En Pepi? En Schouten hadden we daar ook kunnen halen. Wat van ver komt is niet altijd beter.
    Persoonlijk zie ik momenteel weinig rondlopen in de Eredivisie, waarvan ik zeg dat is een versterking voor PSV. Misschien die Japanners + Sandler bij NEC en Saito van Sparta. Driouech/Moussa/Sahraoui klinkt op papier allemaal heel leuk, maar die spelen allen bij teams die allereerst zeeën van ruimte krijgen om lekker hun ding te doen, en ten tweede staat er bij die teams ook niet dezelfde druk op om te presteren.

PSV gaat straks het nieuwe seizoen in als de (wellicht) ongeslagen landskampioen, en je speelt ook weer in de CL
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 13:32 Volgens mij las ik laatst in een stuk van Rik dat Ramalho kan blijven als hij genoegen neemt met een andere rol (wissel). PSV gaat een nieuwe RCV halen. Ramalho heeft al opties uit andere landen. Patje en Sambo zullen vertrekken. Drommel wil ook iets anders.
    Logisch allemaal. Patje en Sambo is ook wel iets teveel. Bijna geen minuten gemaakt. Zie ik liever op een andere positie een extra speler.
    Mauro en Dest zouden dan perfect zijn omdat ze allebei links- en rechtsback kunnen.
    Mauro gaat sowieso verlengen lijkt me. Dest vastleggen zou fantastisch zijn.
    Standbeeld
    Mister PSV

johan derksen wrote: 30 Mar 2024, 12:48
    Om vervolgens op 31 Augustus met Ryan Babel aan te komen.

:lol:
    Dat gaat niet gebeuren. Dat lijkt mij meer iets voor de onderkant ED.
    Post Reply