Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg wrote: 31 Dec 2021, 11:45
ruuddevil wrote: 31 Dec 2021, 11:42 Zou PSV een poging wagen nu er beweging is? Heerenveen zit minder hoog in de boom lijkt het.
Ik heb wat twijfels bij deze jongen. Waarom zit hij niet bij Jong Oranje? Klopt de heimwee/vliegangst/wat is het? Ik denk dat ie ook niet echt aansluit bij wat PSV zoekt, die baas, de leider.
Precies dit inderdaad. Niet doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 31 Dec 2021, 11:45
ruuddevil wrote: 31 Dec 2021, 11:42 Zou PSV een poging wagen nu er beweging is? Heerenveen zit minder hoog in de boom lijkt het.
Ik heb wat twijfels bij deze jongen. Waarom zit hij niet bij Jong Oranje? Klopt de heimwee/vliegangst/wat is het? Ik denk dat ie ook niet echt aansluit bij wat PSV zoekt, die baas, de leider.
Mentaal weet ik niet hoe de vork in de steel steekt bij deze jongen. Maar voetbaltechnisch aspect, altijd halen. Al bijna 3 jaar een van de beste middenvelders in de ED.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Trixm
Vedette

Wil perse in De zaanstreek blijven wonen, daar moet je niet aan willen beginnen.
Saibari is underrated.
ruuddevil
Legende

Hij wilde afgelopen zomer naar een Italiaanse club, dat lijkt me lastig te combineren met wonen in de Zaanstreek.
Thoresen
Nationale topspeler

Voor 4 miljoen neem je weinig risico. Ik vind het een voetballer met een prima techniek, passing en hij ziet de ruimtes. Ik heb geen idee hoe hij mentaal in elkaar zit. Volgens mij waren er dit seizoen wel al wat akkefietjes.
Met het oog op het afschrijven van v Ginkel, Propper, Thomas en Guti zou deze aankoop echt niet verkeerd zijn in mijn ogen.
Josef Dettelbacher
Legende

Voor een dergelijk bedrag zou ik het ook gewoon doen. Een van de meest belovende spelers uit de Eredivisie. En 4 miljoen is het 2 miljoen van 10 jaar geleden, daar ga je echt geen andere speler voor halen met meer potentie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet :)

Voor 4 miljoen zou je het kunnen doen inderdaad. Verkoop je Guti komende zomer voor 4 en je hebt de positie vervangen. Ik heb er nul vertrouwen in, maar who knows.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nu volg ik Heerenveen niet echt, maar dit is toch een soort Jordi Hoogstrate qua mentale stabiliteit?
AddoCultheld
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 31 Dec 2021, 16:15 Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet :)

Voor 4 miljoen zou je het kunnen doen inderdaad. Verkoop je Guti komende zomer voor 4 en je hebt de positie vervangen. Ik heb er nul vertrouwen in, maar who knows.
Is toch logisch, er wordt nu eenmaal meer betaald voor middenvelders en spitsen dan voor keepers. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.

Ik zou (en het zal me niet in dank afgenomen worden) 1 miljoen neerleggen voor Bazoer. Contract van 1.5 jaar aanbieden.
ShovingNE2
Site Admin

Ja, maar 3,5 miljoen blijft gerommel in de marge (gechargeerd), ook daar kan je een risico voor nemen. Het is niet zo dat het een gruwelijke impact heeft op het geheel.
Josef Dettelbacher
Legende

ShovingNE2 wrote: 31 Dec 2021, 16:15 Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet :)

Ik vond 3,5 opdat moment voor Drommel niet veel (of überhaupt voor een aankoop), maar ik vraag me vooral af of hij een basisplaats bij PSV verdient. Een keeper die niet voldoet is altijd duur, ook al was ie gratis.

Maar ja, het is geen twintig jaar geleden meer, dat PSV, Ajax en Feyenoord op hun gemak de beste Nederlandse spelers konden kopen. Tegenwoordig zijn er tal van subtoppers (en ook laagvliegers) uit buitenlandse competities die de meest talentvolle spelers uit de Eredivisie en KKD al wegkapen voordat ze écht klaar zijn voor de Nederlandse top. En koopt AZ ze, dan zijn ze daarna ook al niet meer te betalen. Ik denk dat PSV er daarom niet aan ontkomt om de "Robben constructie" weer wat vaker toe te passen. Al denk ik dat Veerman nu al prima mee zou kunnen in de Eredivisie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ren Höek
Vedette

Waar komt die 4 miljoen eigenlijk vandaan?

Zijn eigen zaakwaarnemer vindt 6 miljoen en een doorverkoop percentage een goede deal in ieder geval:
Fulco van Kooperen, zaakwaarnemer van Veerman, weet dat Feyenoord zijn pupil dolgraag wil. "Joey wil sowieso een stap maken. Ik denk dat Feyenoord heel goed bij hem past", vertelde Van Kooperen een week geleden tegenover de Telegraaf."Wat is een redelijke waarde voor hem in Nederland? Ik denk rond de 6 miljoen en doorverkoop."
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... van-tafel/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ShovingNE2
Site Admin

Ja klopt. En afgelopen zomer wilden ze 10 of meer zelfs. Als de zaakwaarnemer zegt 6 redelijk te vinden willen ze 8.
Menno1
Legende

Ik vind 4 marktconform. Maar het is ook een speler die we niet perse nodig hebben. Je zou dan Guti en Propper wel afschrijven terwijl die niet veel minder zijn als ze dat al zijn.

We kunnen de centen beter uitgeven aan posities die wel een prioriteit zijn

Vwb Drommel was niet de 3,5 miljoen de issue maar vooral dat hij niet goed genoeg is.
voskat
Nationale topspeler

Niet doen. Ook niet voor 4.
Is niveau Feyenoord/AZ.
Last edited by voskat on 31 Dec 2021, 17:35, edited 1 time in total.
Joenepsv
Legende

Veerman is niet goed genoeg en wordt niet goed genoeg voor PSV. Bovendien hebben we meer dan voldoende matige opties voor die posities. Investeren is prima maar dan wel in kwaliteit. Snap niet zo goed waarom Drommel erbij wordt gehaald maar goed. 3,5 Miljoen voor een keeper die alles nog te bewijzen heeft op dit niveau is gewoon veel geld en dan kunnen we wekelijks zien. De scepsis bleek terecht. Als je zes miljoen uitgeeft aan Veerman krijg je dezelfde discussie.
Thoresen
Nationale topspeler

Menno1 wrote: 31 Dec 2021, 17:28 Vwb Drommel was niet de 3,5 miljoen de issue maar vooral dat hij niet goed genoeg is.
Exact.
ShovingNE2
Site Admin

Dat wordt over zoveel spelers gezegd die PSV haalt. En dan bij een enkeling isbhet dan 'zie je wel'.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Verwacht Vayrinen 2.0
Joenepsv
Legende

Vayrynen was best een prima speler maar ook veel geblesseerd als ik me het goed herinner.
voskat
Nationale topspeler

psvgouda wrote: 31 Dec 2021, 18:13 Verwacht Vayrinen 2.0
Krijg eerder Wesley Verhoek vibes.
Begint te bibberen als hij 10 km buiten de dorpsgrenzen moet.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ik was een fan van Vayrinen, mooie voetballer. Veerman op zijn manier ook, maar vrees dat het er bij hem net zo min (voldoende) uit zal komen bij PSV
PCGC
Vedette

psvgouda wrote: 31 Dec 2021, 18:13 Verwacht Vayrinen 2.0
Pröpper.

In een (dacht AD voetbal) podcast werd gezegd dat Schmidt hem niet wil, niet ‘tactical reliable’ genoeg. Zelfde reden waarom Pröpper nooit speelt.
#FreeGeneratie4
GENERATIE4
Verbannen
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Maikel
Site Admin

Zucht.
Post Reply