Precies dit inderdaad. Niet doen.
Joey Veerman
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Mentaal weet ik niet hoe de vork in de steel steekt bij deze jongen. Maar voetbaltechnisch aspect, altijd halen. Al bijna 3 jaar een van de beste middenvelders in de ED.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Voor 4 miljoen neem je weinig risico. Ik vind het een voetballer met een prima techniek, passing en hij ziet de ruimtes. Ik heb geen idee hoe hij mentaal in elkaar zit. Volgens mij waren er dit seizoen wel al wat akkefietjes.
Met het oog op het afschrijven van v Ginkel, Propper, Thomas en Guti zou deze aankoop echt niet verkeerd zijn in mijn ogen.
Met het oog op het afschrijven van v Ginkel, Propper, Thomas en Guti zou deze aankoop echt niet verkeerd zijn in mijn ogen.
-
- Legende
Voor een dergelijk bedrag zou ik het ook gewoon doen. Een van de meest belovende spelers uit de Eredivisie. En 4 miljoen is het 2 miljoen van 10 jaar geleden, daar ga je echt geen andere speler voor halen met meer potentie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet
Voor 4 miljoen zou je het kunnen doen inderdaad. Verkoop je Guti komende zomer voor 4 en je hebt de positie vervangen. Ik heb er nul vertrouwen in, maar who knows.
Voor 4 miljoen zou je het kunnen doen inderdaad. Verkoop je Guti komende zomer voor 4 en je hebt de positie vervangen. Ik heb er nul vertrouwen in, maar who knows.
-
- Internationale topspeler
Is toch logisch, er wordt nu eenmaal meer betaald voor middenvelders en spitsen dan voor keepers. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.ShovingNE2 wrote: ↑31 Dec 2021, 16:15 Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet
Ik zou (en het zal me niet in dank afgenomen worden) 1 miljoen neerleggen voor Bazoer. Contract van 1.5 jaar aanbieden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, maar 3,5 miljoen blijft gerommel in de marge (gechargeerd), ook daar kan je een risico voor nemen. Het is niet zo dat het een gruwelijke impact heeft op het geheel.
-
- Legende
Ik vond 3,5 opdat moment voor Drommel niet veel (of überhaupt voor een aankoop), maar ik vraag me vooral af of hij een basisplaats bij PSV verdient. Een keeper die niet voldoet is altijd duur, ook al was ie gratis.ShovingNE2 wrote: ↑31 Dec 2021, 16:15 Zo zie je maar; 4 miljoen kan je een risico voor nemen. Maar 3,5 miljoen voor Drommel is heel veel geld. De ene paar miljoen is de andere niet
Maar ja, het is geen twintig jaar geleden meer, dat PSV, Ajax en Feyenoord op hun gemak de beste Nederlandse spelers konden kopen. Tegenwoordig zijn er tal van subtoppers (en ook laagvliegers) uit buitenlandse competities die de meest talentvolle spelers uit de Eredivisie en KKD al wegkapen voordat ze écht klaar zijn voor de Nederlandse top. En koopt AZ ze, dan zijn ze daarna ook al niet meer te betalen. Ik denk dat PSV er daarom niet aan ontkomt om de "Robben constructie" weer wat vaker toe te passen. Al denk ik dat Veerman nu al prima mee zou kunnen in de Eredivisie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ren Höek
- Vedette
Waar komt die 4 miljoen eigenlijk vandaan?
Zijn eigen zaakwaarnemer vindt 6 miljoen en een doorverkoop percentage een goede deal in ieder geval:
Zijn eigen zaakwaarnemer vindt 6 miljoen en een doorverkoop percentage een goede deal in ieder geval:
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... van-tafel/Fulco van Kooperen, zaakwaarnemer van Veerman, weet dat Feyenoord zijn pupil dolgraag wil. "Joey wil sowieso een stap maken. Ik denk dat Feyenoord heel goed bij hem past", vertelde Van Kooperen een week geleden tegenover de Telegraaf."Wat is een redelijke waarde voor hem in Nederland? Ik denk rond de 6 miljoen en doorverkoop."
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja klopt. En afgelopen zomer wilden ze 10 of meer zelfs. Als de zaakwaarnemer zegt 6 redelijk te vinden willen ze 8.
-
- Legende
Ik vind 4 marktconform. Maar het is ook een speler die we niet perse nodig hebben. Je zou dan Guti en Propper wel afschrijven terwijl die niet veel minder zijn als ze dat al zijn.
We kunnen de centen beter uitgeven aan posities die wel een prioriteit zijn
Vwb Drommel was niet de 3,5 miljoen de issue maar vooral dat hij niet goed genoeg is.
We kunnen de centen beter uitgeven aan posities die wel een prioriteit zijn
Vwb Drommel was niet de 3,5 miljoen de issue maar vooral dat hij niet goed genoeg is.
- Joenepsv
- Legende
Veerman is niet goed genoeg en wordt niet goed genoeg voor PSV. Bovendien hebben we meer dan voldoende matige opties voor die posities. Investeren is prima maar dan wel in kwaliteit. Snap niet zo goed waarom Drommel erbij wordt gehaald maar goed. 3,5 Miljoen voor een keeper die alles nog te bewijzen heeft op dit niveau is gewoon veel geld en dan kunnen we wekelijks zien. De scepsis bleek terecht. Als je zes miljoen uitgeeft aan Veerman krijg je dezelfde discussie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat wordt over zoveel spelers gezegd die PSV haalt. En dan bij een enkeling isbhet dan 'zie je wel'.
- GENERATIE4
- Verbannen
- Clubvoorkeur: EFC 4TH