Insiders, watchers, bronnen en journalisten

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Gefeliciteerd RikElfrink ! Meer dan terecht, ik ben blij dat het nu kogeltje rond is!
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ittot
Internationale topspeler

Meer dan verdient gewonnen door Rik. Ik ga er overigens van uit dat hij de enige serieuze genomineerde was aangezien de rest van de sportjournalisten of clubvolgers zich natuurlijk alles behalve journalist zouden mogen noemen. Hooguit fan met een pen.

Rik is een topper! Moet alleen ff de prijzen van onze spelers wat hoger zetten in zijn stukken ;)
Bubba Gump
Meervoudig international

Gefeliciteerd door ‘friend’ en transfergoeroe fabrizio Romano zelfs. Tot zover de theorie dat niemand buiten Nederland Rik zijn berichten als PSV watcher serieus neemt.
Rikkie gefeliciteerd ouwe pikkenbaas. Nog ff een rectificatie dat Yorbe toch echt 12 miljoen moet kosten en wij zijn ook weer blij.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Echte prijzenpakker die Rik.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Misschien wel de enige rondom PSV die een felicitatie op het forum ook daadwerkelijk leest, dus bij deze: gefeliciteerd Rik, mooie prijs!
René1978
Nationale topspeler

Ik ben gestopt met die vreselijke haatechoput X, dus ook mijn welgemeende felicitaties vanaf deze plek, RikElfrink Toplevel!
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

René1978 wrote: 10 Jan 2024, 09:56 Ik ben gestopt met die vreselijke haatechoput X, dus ook mijn welgemeende felicitaties vanaf deze plek, @RikElfrink Toplevel!
Ik ben ook gestopt met x, jammer, want mis de berichten van Elfrink wel.

In elk geval gefeliciteerd Rik! Welverdiend!
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Verdiend! Gefeliciteerd Rik :king: (Al volg ik je uitsluitend via de hier geciteerde berichten. Oh, en het papieren AD-GH als ik die op de sportschool te pakken krijg :mrgreen: )
fritske
Bankzitter

RikElfrink congrats! Komt er nu ook een collab met Romano aan? Want Rik&Romano Transfer Daily's klinkt gewoon al goed en internationaal
:logoo:
Massimo
Legende

Een mooi stukje waardering.
IvanNielsen
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV nondeju!

Mensen als Rik horen bij onze mooie club. Integere man zonder blabla. Gefeliciteerd!
Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
Woodenshoes
Nationale topspeler

Vanavond persoonlijk gefeliciteerd tijdens de receptie. Het is je gegund Rik.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Woodenshoes wrote: 10 Jan 2024, 21:15 Vanavond persoonlijk gefeliciteerd tijdens de receptie. Het is je gegund Rik.
Jij gunt hem dat hij persoonlijk door jou gefeliciteerd wordt?
Woodenshoes
Nationale topspeler

Thijs wrote: 10 Jan 2024, 21:18
Woodenshoes wrote: 10 Jan 2024, 21:15 Vanavond persoonlijk gefeliciteerd tijdens de receptie. Het is je gegund Rik.
Jij gunt hem dat hij persoonlijk door jou gefeliciteerd wordt?
Dat sowieso natuurlijk!
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik ben ook blij voor Rik dat hij jou persoonlijk mocht feliciteren, een hele eer!

Waarmee heeft hij je gefeliciteerd eigenlijk?
Standbeeld
Mister PSV

Falentijn gunde Rik blijkbaar niet. Voorspelbaar. :lol:

• These users thanked the author Standbeeld for the post:
    De Realist
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 13 Jan 2024, 09:15 Falentijn gunde Rik blijkbaar niet. Voorspelbaar. :lol:

De redenatie is ook mooi. Dus omdat er blijkbaar een goede band is tussen Brands en Elfrink en hij daardoor bepaalde informatie makkelijker krijgt verdien je de prijs niet. Dat verklaart ook waarom Driessen zich zo positioneert, doordat hij altijd gal spuwt krijgt hij moeilijk informatie en daarom is het veel lastiger voor hem om die informatie te delen maar als hij het doet verdient hij wel een schouderklop :brain:
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Hoe kun je nou jaloers op iemand anders zijn als je al jarenlang op rij de prijs wint voor allergrootste debiel binnen de sportjournalistiek?
    psvgouda
    Vedette

Psies: ereprijs als je wordt genegeerd door de grootste voetbal rel nono van heel Amsterdam
    ShovingNE2
    Site Admin

Valentijn kan die prijs nooit winnen dat realiseert hij zich. Je moet namelijk 'uiterst integer' zijn. En dat is die rot schoft niet.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Valentino heeft gewoon pech dat er geen prijs is voor de grootste lul in de journalistiek. Die zou hij elk jaar moeiteloos binnen halen.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    psvgouda
    Vedette

Rik nu te gast bij de Perstribune op radio 1. Wat een verademing zijn bescheidenheid, zijn vermogen tot relativeren en zijn zelfkritisch vermogen. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. ‘Ik heb geen last van supporters sentimenten, geloof ik’ (Voor wie het niet weet: Rik is eigenlijk meer van Twente…)
    Neede
    Ballenjongen

Rik is een geboren Tukker, maar woont al jaren in Brabant. Volgens mij was hij meer een algemeen sportfanaat dan een voetbalsupporter. Zelf was het een fervent wielrenner. Ongetwijfeld gunde hij Twente succes, maar een supporter is het volgens mij nooit geweest.
    ShovingNE2
    Site Admin

Klopt. Hij was jurist en kwam zo op de financiële redactie terecht. Maar sport trok hem veel meer. Fervent wielrenner en op de woensdagochtend draait hij zijn hand niet om voor 80 baantjes op volle snelheid. Daarnaast heeft hij een PR op de halve marathon die indrukwekkend is. Een blessure maakte een einde aan de hardloopcarrière meen ik.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    TomPSV
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Post Reply