PSV Jeugdopleiding Algemeen
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan nooit nu. Want pas vanaf 18 jaar. Of heeft hij een europees paspoort als bonus?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
[mention]Trixm[/mention] middenvelder, bij voorkeur '6'. Echte spelverdeler, iemand die technisch enorm verfijnd is en die behendig is in de kleine ruimtes. Wel enorm klein helaas, maar hij heeft gelukkig wel een beetje pit. Vind hem zelf een van de interessantere spelers in de jeugdopleiding.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Moderator
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Bij die keeper heb ik een enorme Jeroen Zoet vibe (niet negatief of positief bedoeld).
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ardbeg
- Mister PSV
Komt door die kopJosef Dettelbacher wrote: ↑09 Jun 2021, 15:17Bij die keeper heb ik een enorme Jeroen Zoet vibe (niet negatief of positief bedoeld).
-
- Meervoudig international
Jeugdspelers binden is goed, maar overdrijven kan ook. Nu lijkt het alsof iedereen bij PSV vanaf zijn zestiende al een 3-jarig contract krijgt. Complete lichtingen wordt een contract gegeven. Praktisch gaat dit wel wat centjes kosten hoor. Tuurlijk hoeft er maar 1 goed door te breken om een hoop te compenseren, maar wat selectiever contracten uitdelen lijkt me beter...
-
- Legende
Hoeveel zouden die jongens verdienen? 20k per jaar? 40?
Ajax maakte ooit de fout door ipv op hun 16e, pas op hun 17e contracten te uitdelen. Waardoor alle toptalenten van 16 vertrokken, waaronder ik geloof Malen. Foutje van Jopie
Ajax maakte ooit de fout door ipv op hun 16e, pas op hun 17e contracten te uitdelen. Waardoor alle toptalenten van 16 vertrokken, waaronder ik geloof Malen. Foutje van Jopie
-
- Moderator
Nee hoor, dit levert juist geld op. De reglementen rondom opleidingsvergoedingen zijn twee jaar geleden veranderd. Als PSV een jeugdspeler geen contract aanbiedt (maakt niet uit hoe goed of slecht dat contract is), heeft het in de toekomst geen recht meer op een opleidingsvergoeding. Dus als deze regels pak em beet 5 jaar terug hadden bestaan, had PSV 0 euro aan Danjuma overgehouden bijvoorbeeld. Nu een paar ton. Dat zijn een hoop jeugdcontracten kan ik je vertellen
Dat vang je af door meer jeugdspelers een contract aan te bieden, dat in een aantal gevallen niet veel beter is dan wat ze verdienen in de supermarkt.
Dat vang je af door meer jeugdspelers een contract aan te bieden, dat in een aantal gevallen niet veel beter is dan wat ze verdienen in de supermarkt.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vind deze foto van Peersman van gisteren echt geweldig. Alsof een klein jochie voor het eerst in de snoepwinkel komt. Prachtig.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid scoutingsteam
Mercer en ik geloven al jaren heilig in die jongen. Heeft zo op het eerste oog alles wat je in een keeper zoekt.
En eerlijk: op Football Manager kreeg 'ie van mij de voorkeur boven Mvogo. Heeft toch mooi vijfmaal de CL opgeleverd. Ik voorzie dus geen problemen.
En eerlijk: op Football Manager kreeg 'ie van mij de voorkeur boven Mvogo. Heeft toch mooi vijfmaal de CL opgeleverd. Ik voorzie dus geen problemen.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Alles stoney niffo
Ja, Elfrink zei gister al dat zijn ontwikkeling stormachtig is. Gaat normaliter bij Jong spelen volgens mij. Maar los daarvan vind ik het gewoon een prachtig gezicht. Normale jongen die dolgelukkig op zijn eerste training bij het eerste komt, zulke foto's zie je jammer genoeg niet meer zo vaak in de voetballerij.
- ShovingNE2
- Site Admin
Bij de sprintjes die hij moet trekken in groepjes van vier loopt hij wel voorop in ieder geval.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DeBruyne
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Interessant. Ben benieuwd naar de details.
Champions are not born. Champions are made during practice.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Goed nieuws, Salt Lake City staat immers wereldwijd bekend om de mormonen hun fantastische voetbalcultuur.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Regelmatige invaller
Die Amerikanen hebben er kijk op :Thumbsup:ziege maar ook zagge wrote: ↑30 Jun 2021, 16:56 Goed nieuws, Salt Lake City staat immers wereldwijd bekend om de mormonen hun fantastische voetbalcultuur.
"PSV Eindhoven is a club based in Eindhoven, Netherlands, and plays in the top Dutch league, Eredivisie. They have won 24 Eredivisie Championships, two major European Championships and are highly considered as one of the more formidable clubs in the world.
PSV is home to one of the world’s most respected academies. It has produced Dutch international and recently signed Barcelona forward Memphis Depay, among others while the first team has been home to the likes of Ronaldo."
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Sowieso gewoon okee m.i., zulke samenwerkingsverbanden. Wie weet komt er een keer wat uit en anders is het gewoon leuk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!