Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ruuddevil
Legende

Ik had vooral een hekel aan Cillesen omdat hij te veel ballen tegen hield in zijn periode bij Ajax. Als ie ons shirt aan had gehad had ik zijn naam op de reet van Shoving getatoeëerd. Bij wijze van. Uitstekende keeper destijds, nu wel wat blessuregevoelig. En dat kan niet als je nummer 2 Drommel is.
ShovingNE2
Site Admin

:lol: :lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zou 8 miljoen over hebben voor Hugo. Is 2 meter, 100 kilo, goed in de lucht, sterk op de lijn, heeft een redelijke trap met rechts, , goed in de 1 tegen 1, heeft ballen klem, is een natuur talent, in alles is ie de moderne versie van Gomes. Als die uitkomt met zijn 100 kilo dan ga je dat duel niet aan hoor, tenzij je graag tegen een Rico Verhoeven met keepers handschoenen wilt aanbotsen.

8 Miljoen en je hebt een topkeeper voor de komende 3-4 jaar, we weten allemaal hoeveel dat waard is. Minimaal 10 minder tegendoelpunten en 6-9 punten meer. Dat is CL voetbal en ook overwintering in Europa. En hij is wat 23 dus na 3-4 jaar kan je hem nog eenvoudig voor het dubbele verkopen.

Perfect ook met Ramalho voor hem die alle talen spreekt. En ook Mauro.

No brainer. Ruud, John, Marcel - Hugo dat is onze toekomstige keeper. Ik word er nu al nat van.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

RIO wrote: 09 Apr 2022, 15:40 Hugo dat is onze toekomstige keeper. Ik word er nu al nat van.
Ik ook.
Prima spul voor onder de douche.
Image
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

RIO wrote: 09 Apr 2022, 15:40 Ik zou 8 miljoen over hebben voor Hugo. Is 2 meter, 100 kilo, goed in de lucht, sterk op de lijn, heeft een redelijke trap met rechts, , goed in de 1 tegen 1, heeft ballen klem, is een natuur talent, in alles is ie de moderne versie van Gomes. Als die uitkomt met zijn 100 kilo dan ga je dat duel niet aan hoor, tenzij je graag tegen een Rico Verhoeven met keepers handschoenen wilt aanbotsen.

8 Miljoen en je hebt een topkeeper voor de komende 3-4 jaar, we weten allemaal hoeveel dat waard is. Minimaal 10 minder tegendoelpunten en 6-9 punten meer. Dat is CL voetbal en ook overwintering in Europa. En hij is wat 23 dus na 3-4 jaar kan je hem nog eenvoudig voor het dubbele verkopen.

Perfect ook met Ramalho voor hem die alle talen spreekt. En ook Mauro.

No brainer. Ruud, John, Marcel - Hugo dat is onze toekomstige keeper. Ik word er nu al nat van.
Kunnen we deze even bovenaan vastpinnen? Dan hoeft John steeds niet zo ver te scrollen.
Juancho
Mister PSV

Ykhim wrote: 09 Apr 2022, 14:44 Als je geen penalty's incasseert is Cillessen gewoon basiswaardig, maar ik begrijp dat zulke uitspraken wat gevoelig liggen.
Wat mij betreft boeit een Ajax verleden echt 0,0. Ik kijk er negatief tegen aan om 2 redenen:

1. Ik vind Cillessen eigenlijk helemaal niet zo'n goede keeper (meer). Ooit een groot talent maar hij is een beetje blijven hangen op een bepaald niveau
2. Hij is enorm blessuregevoelig en ik ben na Romero en v. Ginkel en Propper wel klaar met spelers waar je niet op kan bouwen

Gooi er flink wat miljoenen tegenaan en haal een toptalent of mid twintiger. Heb je veel en veel meer plezier aan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam

Cillessen is al jarenlang een prima keeper op La Liga-niveau, veel beter ga je als PSV niet krijgen hè. Wat mij betreft halen we Hugo Souza of een ander groot keeperstalent hoor, daar niet van. Maar mensen die doen alsof Cillessen haast een achteruitgang is t.o.v. wat we hadden, die mensen snap ik niet. Dan kijk je of geen voetbal of je bent verblind door zijn clubgeschiedenis of irritante kop, een andere verklaring heb ik ook niet.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 09 Apr 2022, 16:21 Cillessen is al jarenlang een prima keeper op La Liga-niveau, veel beter ga je als PSV niet krijgen hè. Wat mij betreft halen we Hugo Souza of een ander groot keeperstalent hoor, daar niet van. Maar mensen die doen alsof Cillessen haast een achteruitgang is t.o.v. wat we hadden, die mensen snap ik niet. Dan kijk je of geen voetbal of je bent verblind door zijn clubgeschiedenis of irritante kop, een andere verklaring heb ik ook niet.
Je gaat er toch echt niet op vooruit als je een keeper hebt, die de helft van de tijd geblesseerd is?! Kijk naar Feyenoord. Die hebben een duidelijk betere keeper dan wij, maar die kunnen er totaal niet op bouwen. Dat brengt zoveel onzekerheid bij de vervangende keeper, maar ook bij de verdediging dat je er eerder slechter dan beter op wordt. Dat voorzie ik met Cilissen ook. Dat Cilissen daarnaast ook geen held is met hoge ballen wordt dan nog verder uitvergroot voor mij. Daarbij vind ik Cilissen ook echt niets bijzonders, Ajax ging er toen duidelijk op vooruit met Onana ipv Cilissen (en nu niet flauw doen over de huidige vorm van Onana).
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

87 wedstrijden in afgelopen zes seizoenen in alle competities, dat is te weinig om op te bouwen. Zou ik niet eens durven spreken van constant La Liga niveau, daar zijn het te weinig potjes voor.
Raw85
Meervoudig international

Cillissen is een chronisch jankende kneus
Ykhim
Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 09 Apr 2022, 16:37Je gaat er toch echt niet op vooruit als je een keeper hebt, die de helft van de tijd geblesseerd is?! Kijk naar Feyenoord. Die hebben een duidelijk betere keeper dan wij, maar die kunnen er totaal niet op bouwen. Dat brengt zoveel onzekerheid bij de vervangende keeper, maar ook bij de verdediging dat je er eerder slechter dan beter op wordt. Dat voorzie ik met Cilissen ook. Dat Cilissen daarnaast ook geen held is met hoge ballen wordt dan nog verder uitvergroot voor mij. Daarbij vind ik Cilissen ook echt niets bijzonders, Ajax ging er toen duidelijk op vooruit met Onana ipv Cilissen (en nu niet flauw doen over de huidige vorm van Onana).
Ik heb het ook niet over blessures, dat vind ik namelijk een prima argument om er niet aan te beginnen. Maar qua kwaliteit is het een keeper die het heeft laten zien op Eredivisie-niveau én daarboven. Het is een hele andere orde dan Isaksson, Zoet of Drommel. Hier wordt net gedaan alsof we een of andere amateurkeeper willen binnenhalen. Dat Ajax erop vooruitging met Onana vind ik ook een hele matige conclusie. Je hebt het over de beste Eredivisie-keeper sinds Gomes, natuurlijk werden ze daar in Amsterdam beter van. Maar met Cillessen hadden ze ook een uitstekende keeper die ze er regelmatig doorheen heeft gesleept en die, waarschijnlijk, ook tot de tweede beste Eredivisie-keeper na Gomes gerekend mag worden.

Nogmaals: dat er bepaalde sentimenten leven, dat snap ik. Ik vind het ook een vervelend mannetje met een jankhoofd en een Ajax-verleden, maar over zijn kwaliteit bestaat voor mij helaas geen vraagteken.
Thijs
Lid van verdienste

Aan het aantal likes van pro-Cilissen posts te zien is [mention]Ardbeg[/mention] lid van de fanclub?
Ardbeg
Mister PSV

Thijs wrote: 09 Apr 2022, 18:12 Aan het aantal likes van pro-Cilissen posts te zien is @Ardbeg lid van de fanclub?
Nee. Ik vind gewoon te veel reacties uit emotie omwille van irrelevante dingen zoals zijn hoofd oid. Hij is zeker een kwaliteitsinjectie. Zeker als dat als reservekeeper is naast een andere nieuwe.
Thijs
Lid van verdienste

Ardbeg wrote: 09 Apr 2022, 18:14
Thijs wrote: 09 Apr 2022, 18:12 Aan het aantal likes van pro-Cilissen posts te zien is @Ardbeg lid van de fanclub?
Nee. Ik vind gewoon te veel reacties uit emotie omwille van irrelevante dingen zoals zijn hoofd oid. Hij is zeker een kwaliteitsinjectie. Zeker als dat als reservekeeper is naast een andere nieuwe.
Maar reserve is niet reëel. En jij bent meestal toch ook best tegen het halen van spelers, die niet bij PSV passen of een verleden hebben, waardoor het niet zou passen, dus wat maakt het dat je zo coulant voor Cilissen bent?
Ardbeg
Mister PSV

Thijs wrote: 09 Apr 2022, 18:17
Ardbeg wrote: 09 Apr 2022, 18:14

Maar reserve is niet reëel. En jij bent meestal toch ook best tegen het halen van spelers, die niet bij PSV passen of een verleden hebben, waardoor het niet zou passen, dus wat maakt het dat je zo coulant voor Cilissen bent?
Bazoer heeft zich misdragen bij PSV, dat zie ik niet zitten. Mbt verleden even als voorbeeld. Cilissen niet. Een ajax verleden ben ik niet per definitie op tegen. Als het PSV maar beter maakt, en dat doet hij. Tuurlijk, doe mij maar Souza als hij echt zo goed is als wordt toegeschreven maar Cilissen is al een flink, flink stuk beter dan Drommel.
Menno1
Legende

Cilessen is een lul en bovendien altijd geblesseerd. Krul kan er niks meer van.

Het feit dat deze namen gestopt worden, prematuur of niet, geeft te denken. Krijg het bijna niet uit mijn strot maar dan kan je beter Frommel als eerste keeper behouden.

Voorlopig ben ik nog niet onder de indruk van de positieve invloed van Brands. Ik vind Ruud als hoofdcoach een enorm risico en weinig creatief.

En als ik dan deze non creatieve namen weer lees, dan hou ik helemaal mijn hart vast. Ik ben best fan van Marcel maar mag toch hopen dat we stappen vooruit gaan maken ipv zijwaarts of erger; achteruit.
Thijs
Lid van verdienste

Nog niet onder de indruk van Brands drie maanden voor hij start?
mr.top
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 09 Apr 2022, 18:53 En als ik dan deze non creatieve namen weer lees, dan hou ik helemaal mijn hart vast. Ik ben best fan van Marcel maar mag toch hopen dat we stappen vooruit gaan maken ipv zijwaarts of erger; achteruit
Het is altijd goed om te zien hoe het eruit ziet als de roze kleurige herinneringen weer worden vervangen door de grauwe realiteit :D .

Ik hoop ook op die keeper waar Gomes een tijd geleden mee aankwam. Dat zou weleens de Hugo kunnen zijn waar Rio het over had? Maar ik vrees dat het geld niet tegen de plinten klotst bij PSV en dat Drommel gewoon concurrentie krijgt van Krul of Jasper Cilessen.
Massimo
Legende

Een fitte Cillessen vind ik goed genoeg voor PSV, maar het probleem is dat hij al heel wat seizoenen de helft van het seizoen geblesseerd is en dat maakt het wat mij betreft een no-go. Krul vind ik niet goed genoeg. Dan blijf je van de regen in drup als dat de eerste keeper gaat worden.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Massimo wrote: 09 Apr 2022, 19:31 Een fitte Cillessen vind ik goed genoeg voor PSV, maar het probleem is dat hij al heel wat seizoenen de helft van het seizoen geblesseerd is en dat maakt het wat mij betreft een no-go. Krul vind ik niet goed genoeg. Dan blijf je van de regen in drup als dat de eerste keeper gaat worden.
Dit idd
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

[mention]Ykhim[/mention] jij kent Agustin Rossi vast wel goed. Moet 9mil kosten, ik word blij van dit filmpje:
Massimo
Legende

Wat zou het toch prettig zijn als PSV weer eens een keer een goede keeper zou hebben voor meerdere jaren. En als dat 8 of 9 miljoen aan transfersom moet kosten, dan is dat maar zo. Dat ga je er dubbel en dwars uithalen.
Juancho
Mister PSV

Ykhim wrote: 09 Apr 2022, 16:21 Cillessen is al jarenlang een prima keeper op La Liga-niveau, veel beter ga je als PSV niet krijgen hè. Wat mij betreft halen we Hugo Souza of een ander groot keeperstalent hoor, daar niet van. Maar mensen die doen alsof Cillessen haast een achteruitgang is t.o.v. wat we hadden, die mensen snap ik niet. Dan kijk je of geen voetbal of je bent verblind door zijn clubgeschiedenis of irritante kop, een andere verklaring heb ik ook niet.
Ik heb volgens mij prima uitgelegd dat z'n verleden mij niks boeit. Ik vind hem niet zo interessant om genoemde redenen. Dat jij hem wel graag ziet komen, prima natuurlijk. Maar waarschijnlijk reageer je dan ook niet alleen op mijn reactie 😁

Ik hoor vooral dat PSV naar andere keepers kijkt. Alleen zijn enorme blessure gevoeligheid zou al een reden moeten zijn om hem niet eens op je shortlist te zetten. Dan is het gewoon noemen omdat het een bekende Nederlandse keeper is.
Robson de Souza
Vedette

Zou Gomes misschien de nieuwe keeperstrainer worden en Hugo de nieuwe keeper? Ik zie dat wel zitten!
Juancho
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 09 Apr 2022, 22:08 Zou Gomes misschien de nieuwe keeperstrainer worden en Hugo de nieuwe keeper? Ik zie dat wel zitten!
Gezien z'n beperkte of eigenlijk geen ervaring in dat vak lijkt het me eerder dat hij Knoop opvolgt en evt later de A selectie doet. Maar wel een goede gedachte, had ik eigenlijk niet aan gedacht maar PSV gaat ook daar natuurlijk verschuivingen in doen.
Post Reply