Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 kun je een nieuwe smiley toevoegen?

Zeg maar :neh: met stoppelbaard, of iets wat erop lijkt?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende

Al eerder gezegd, maar nu nogmaals: ik ben super blij hiermee.

Ik proef vanuit zowel PSV als vanuit Bosz enorm veel ambitie. Dat blijkt uit een langdurig contract, de gesprekken die zijn gevoerd en blijkbaar is het transferbudget opgeschroefd. Dat is wel wat je als supporter wilt lezen en is ook nodig ook, want dit seizoen is het fuck or walk: niet bij de top 2, is afhaken voor de mid-lange termijn, want dan pakken 2 concurrenten dik 50 miljoen uit de CL en moet jij weer bezuinigen.

Er is nu tenminste een sense of urgency en ook het besef dat PSV een jaar stil heeft gestaan en nu in record tempo een ploeg moet smeden waar ontwikkeling in zit, transferwaarde en prestaties op de korte termijn. Geen makkie, en het is maar de vraag of wel alles in 1 zomer/seizoen kunnen realiseren, maar heb hier veel meer vertrouwen in dan weer een seizoen aanmodderen met Ruud.

Bring it on!
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 09 Jun 2023, 09:01
ShovingNE2 wrote: 09 Jun 2023, 07:46

En nog steeds lezen en nog steeds blijven zeiken. Wie is er nou gek? Jij toch zeker. :lol: Als een hond die iedere keer weer tegen de maan gaat blaffen.

Verder zit 90% te wachten op 'Ijs en weder dienende'.
Het is nogal lastig om het niet te lezen, aangezien alles hier wordt gepost. Maar goed om te lezen dat je weer in je vertrouwde rol zit, na één seizoen vol leed waardoor je bijna je seizoenkaart wilde opzeggen.
Een slecht jaar vind ik niet boeiend. Zat gehad sinds 1992 mijn eerste scc. Maar mag ik lekker zelf uitmaken voordat ik 1000 euro uitgeef aan een SCC en uren doorbreng om te reizen?

Het sloeg nergens op vorig jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 09:04 Al eerder gezegd, maar nu nogmaals: ik ben super blij hiermee.

Ik proef vanuit zowel PSV als vanuit Bosz enorm veel ambitie. Dat blijkt uit een langdurig contract, de gesprekken die zijn gevoerd en blijkbaar is het transferbudget opgeschroefd. Dat is wel wat je als supporter wilt lezen en is ook nodig ook, want dit seizoen is het fuck or walk: niet bij de top 2, is afhaken voor de mid-lange termijn, want dan pakken 2 concurrenten dik 50 miljoen uit de CL en moet jij weer bezuinigen.

Er is nu tenminste een sense of urgency en ook het besef dat PSV een jaar stil heeft gestaan en nu in record tempo een ploeg moet smeden waar ontwikkeling in zit, transferwaarde en prestaties op de korte termijn. Geen makkie, en het is maar de vraag of wel alles in 1 zomer/seizoen kunnen realiseren, maar heb hier veel meer vertrouwen in dan weer een seizoen aanmodderen met Ruud.

Bring it on!
Daarom ook echt essentieel om dit seizoen weer eens die CL in te gaan! Levert een bak geld op wat vet op de botten geeft om aan het eind van de window en/of in de winterstop eventueel de selectie verder te versterken of blessures die mogelijk ontstaan te kunnen opvangen.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Josef Dettelbacher wrote: 09 Jun 2023, 09:04 @deninho32 kun je een nieuwe smiley toevoegen?

Als er getekend is zal ik wel even wat fabriceren.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:57 Even dit terug gekeken, buiten dat Bosz hier dus heel correct reageert op Van Basten die hem richting Ajax probeert te praten (Bosz zegt enkel 'dan zou ik zeker gaan praten, wat ik bij Twente ook heb gedaaan') valt me wel op dat Van Basten soms totaal niet uit zijn woorden komt en geen idee heeft hoe hij dingen moet zeggen. Kijkt Bosz aan en zegt: 'Jij hebt een vacature.... zo zeg je dat toch?' :lol:

En de nieuwe technische man van de RvC van Ajax heeft geen idee dat er vaak pas richting het einde van het seizoen over de trainer geëvalueerd wordt en er een mogelijke nieuwe trainer wordt aangesteld.

Maar echt veelzeggend hoe extreem Van Basten hem richting Ajax probeert te praten en daar maar iedere keer op terug blijft komen. Ik denk echt dat er een hoop Ajax-prominenten (binnen en buiten de media) een potje gaan janken als Bosz zijn handtekening in Eindhoven heeft gezet. Van Basten zegt al, wanneer de suggestie komt voor Bosz om Slot te vervangen 'dat gevaar loopt Ajax ook nog, dat ze hem naar Feyenoord laten gaan'. Vooral ook de woordkeuze: 'dat ze hem naar Feyenoord laten gaan', alsof Ajax allesbepalend is en met een belletje iedereen zomaar op kan pikken zonder dat diegene zelf de gezonde keuze maakt om niet in Amsterdam aan het werk te gaan.
Als straks blijkt dat we hem voor de neus van ajax hebben weggekaapt dat kunnen we dus volgens hun eigen gedachtegang zeggen dat we de wereldtop afgetroefd hebben. :neh:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Peter, Eduard Spertsyan halen aub.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 08:14
PCGC wrote: 09 Jun 2023, 01:07

Misschien toch maar vlug een gloednieuw stadion bouwen in Acht dan 😉
Buiten dat het niet gaat gebeuren, zie ik het probleem niet. De Herdgang ligt praktisch tegen Acht aan en het is gewoon Eindhoven.
Een nieuw stadion vlakbij de Herdgang zou perfect zijn inderdaad. Kun je parkeren en dergelijke ook meteen beter regelen. Er zijn schijnbaar wachtlijsten voor seizoenkaarten, dat heb je dan ook meteen opgelost. Ook krijg je dan misschien weer Europese finales of wedstrijden van het Nederlands elftal. Die kunnen nu eigenlijk enkel in de ArenA worden gehouden, want de Kuip is echt niet meer te doen en het Philips stadion is te klein daarvoor.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
guus
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 09 Jun 2023, 09:04 Al eerder gezegd, maar nu nogmaals: ik ben super blij hiermee.

Bring it on!
Onbegrijpelijk dat PSV met Ruud door wou gaan. .
Brael
Vedette

Nou, Petertje gaat het dus worden. Qua trainer niet blij mee, maar het verhaal dat hij PSV heeft bewogen om meer ambitie te tonen op de transfermarkt, is wel iets positiefs.

Al is de keerzijde van dat risico nemen ook aanwezig natuurlijk. Zeker als Petertje het op z'n Peters doet en de CL voorronde verknalt.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 09 Jun 2023, 09:18
Sensation wrote: 09 Jun 2023, 08:57 Even dit terug gekeken, buiten dat Bosz hier dus heel correct reageert op Van Basten die hem richting Ajax probeert te praten (Bosz zegt enkel 'dan zou ik zeker gaan praten, wat ik bij Twente ook heb gedaaan') valt me wel op dat Van Basten soms totaal niet uit zijn woorden komt en geen idee heeft hoe hij dingen moet zeggen. Kijkt Bosz aan en zegt: 'Jij hebt een vacature.... zo zeg je dat toch?' :lol:

En de nieuwe technische man van de RvC van Ajax heeft geen idee dat er vaak pas richting het einde van het seizoen over de trainer geëvalueerd wordt en er een mogelijke nieuwe trainer wordt aangesteld.

Maar echt veelzeggend hoe extreem Van Basten hem richting Ajax probeert te praten en daar maar iedere keer op terug blijft komen. Ik denk echt dat er een hoop Ajax-prominenten (binnen en buiten de media) een potje gaan janken als Bosz zijn handtekening in Eindhoven heeft gezet. Van Basten zegt al, wanneer de suggestie komt voor Bosz om Slot te vervangen 'dat gevaar loopt Ajax ook nog, dat ze hem naar Feyenoord laten gaan'. Vooral ook de woordkeuze: 'dat ze hem naar Feyenoord laten gaan', alsof Ajax allesbepalend is en met een belletje iedereen zomaar op kan pikken zonder dat diegene zelf de gezonde keuze maakt om niet in Amsterdam aan het werk te gaan.
Als straks blijkt dat we hem voor de neus van ajax hebben weggekaapt dat kunnen we dus volgens hun eigen gedachtegang zeggen dat we de wereldtop afgetroefd hebben. :neh:
Zijn we toch al? ‘Voorgoed en structureel’: wat moet je nog meer doen dan 4x van ze winnen, daarmee 2 prijzen halen en boven ze eindigen in de competitie? :mrgreen:
ComeOnPSV
Vedette

PCGC wrote: 08 Jun 2023, 23:40
Massimo wrote: 08 Jun 2023, 22:26 De oefenwedstrijden zouden qua resultaat wel eens slecht kunnen zijn, maar dat is niet zo erg en zorgwekkend. De CL voorrondes is de vraag hoe ver PSV al is en dat wordt wel spannend. Daarna heb ik er wel fiducie in.
Haha het indekken is al begonnen. We verwachten al een teleurstellend resultaat ergens…

We verliezen de CL voorronde doordat we bij een 2-0 voorsprong blijven aanvallen en nog met 2-3 verliezen in eigen huis, maar goed dat is inherent aan de speelwijze van Professor Peter. Daarna hebben we er pas echt fiducie in!

Conclusie , in november op 11 punten achterstand met een doelsaldo van 40 voor en 41 tegen.
Lijk me echt verschrikkelijk om zo negatief te zijn op alles.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

deninho32 wrote: 09 Jun 2023, 09:09
Josef Dettelbacher wrote: 09 Jun 2023, 09:04 @deninho32 kun je een nieuwe smiley toevoegen?

Als er getekend is zal ik wel even wat fabriceren.
Doe gewoon die oude (jonge eigenlijk) Peter met een Bosz haar.
ComeOnPSV
Vedette

Voor de mensen die denken dat Bosz vandaag al gaat tekenen... hoeft niet zo te zijn

Rik Elfrink gaf gisteravond zelf aan dat het nog wel even kan duren (in de zin van paar dagen).
loginnaam
Internationale topspeler

"Er wordft wel al wat werk vooraf gedaan, maar vaak nemen ze de uiteindelijke beslissing toch pas tegen het einde van het seizoen". Bosz zegt hier dus gewoon dat PSV hem toen al benaderd heeft met de vraag of hij interesse zou hebben, mochten ze aan het eind van het seizoen beslissen niet met Ruud door te gaan ;)
Standbeeld
Mister PSV

deninho32 wrote: 09 Jun 2023, 09:21
Standbeeld wrote: 09 Jun 2023, 08:14
Buiten dat het niet gaat gebeuren, zie ik het probleem niet. De Herdgang ligt praktisch tegen Acht aan en het is gewoon Eindhoven.
Een nieuw stadion vlakbij de Herdgang zou perfect zijn inderdaad. Kun je parkeren en dergelijke ook meteen beter regelen. Er zijn schijnbaar wachtlijsten voor seizoenkaarten, dat heb je dan ook meteen opgelost. Ook krijg je dan misschien weer Europese finales of wedstrijden van het Nederlands elftal. Die kunnen nu eigenlijk enkel in de ArenA worden gehouden, want de Kuip is echt niet meer te doen en het Philips stadion is te klein daarvoor.
Precies. Geen acht, maar ook ertegenaan: plof een nieuw stadion op Landgoed Wielewaal en maak een stadspark waar nu het Philips Stadion staat.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

loginnaam wrote: 09 Jun 2023, 10:03

"Er wordft wel al wat werk vooraf gedaan, maar vaak nemen ze de uiteindelijke beslissing toch pas tegen het einde van het seizoen". Bosz zegt hier dus gewoon dat PSV hem toen al benaderd heeft met de vraag of hij interesse zou hebben, mochten ze aan het eind van het seizoen beslissen niet met Ruud door te gaan ;)
Precies wat ik ook gelijk dacht :D
VeresRivne
Vedette

Bring it on!
Beste Menno1 ik zal jou specifiek dan er toch maar even mee feliciteren. Ik denk dat PSV hier inderdaad een goede keuze mee heeft gemaakt en gezien jouw verwachtingen rond PSV denk ik ook wel dat het een trainer is die in de smaak zal vallen. Toen in zijn Ajaxtijd was Bosz voor mij de trainer waar ik uiteindelijk het minst op heb lopen vloeken qua keuzes, hij bewandelde heel vaak een logisch pad en heeft qua spelerselectie er toen uitgehaald wat er in zat. Ja er zaten wedstrijden bij die teleurstelden maar over de hele was het in mijn ogen prima wat hij heeft laten zien. Mensen hier die bij Bosz de noodklok luiden omdat het team niet op tijd klaar zou zijn en dat je de VCL zou kosten en dan voor een resultaattrainer als Cocu pleitten...ook Cocu ging natuurlijk de bietenbrug op tegen Osijek.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
grasveld
Internationale topspeler

Brael wrote: 09 Jun 2023, 09:23 Al is de keerzijde van dat risico nemen ook aanwezig natuurlijk. Zeker als Petertje het op z'n Peters doet en de CL voorronde verknalt.
Dat risico beperkt zich niet tot 'Petertje'. Ook met Flip, Guus en Ruurdje zou een CL plaatsing allerminst zeker zijn.
DadOfFour
Internationale topspeler

Heeft ie eigenlijk al getekend?
La vida és massa curta per no fer broma
Brael
Vedette

grasveld wrote: 09 Jun 2023, 10:42
Brael wrote: 09 Jun 2023, 09:23 Al is de keerzijde van dat risico nemen ook aanwezig natuurlijk. Zeker als Petertje het op z'n Peters doet en de CL voorronde verknalt.
Dat risico beperkt zich niet tot 'Petertje'. Ook met Flip, Guus en Ruurdje zou een CL plaatsing allerminst zeker zijn.
Nou, hoe meer Peter onze directie overtuigt om te investeren, hoe meer risico je natuurlijk ook loopt als die investeringen niet renderen. Dus enerzijds positief dat er extra geïnvesteerd wordt, anderzijds loop je daarmee wel extra risico.
Galactico
Meervoudig international

Brael wrote: 09 Jun 2023, 09:23 Nou, Petertje gaat het dus worden. Qua trainer niet blij mee, maar het verhaal dat hij PSV heeft bewogen om meer ambitie te tonen op de transfermarkt, is wel iets positiefs.

Al is de keerzijde van dat risico nemen ook aanwezig natuurlijk. Zeker als Petertje het op z'n Peters doet en de CL voorronde verknalt.
Is dat ergens zo gezegd? Ik zou dat tamelijk ontluisterend vinden dat een trainer de club moet aansporen ambitieuzer te zijn. Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Na jaren aanmodderen, wordt het nondeju eens tijd dat er ambitie brandt en dat we er alles gaan doen om weer bovenaan te eindigen. En dan niet op zijn John de Jongs, maar met hart en ziel.
Massimo
Legende

VeresRivne wrote: 09 Jun 2023, 10:38 Beste @Menno1 ik zal jou specifiek dan er toch maar even mee feliciteren. Ik denk dat PSV hier inderdaad een goede keuze mee heeft gemaakt en gezien jouw verwachtingen rond PSV denk ik ook wel dat het een trainer is die in de smaak zal vallen. Toen in zijn Ajaxtijd was Bosz voor mij de trainer waar ik uiteindelijk het minst op heb lopen vloeken qua keuzes, hij bewandelde heel vaak een logisch pad en heeft qua spelerselectie er toen uitgehaald wat er in zat. Ja er zaten wedstrijden bij die teleurstelden maar over de hele was het in mijn ogen prima wat hij heeft laten zien. Mensen hier die bij Bosz de noodklok luiden omdat het team niet op tijd klaar zou zijn en dat je de VCL zou kosten en dan voor een resultaattrainer als Cocu pleitten...ook Cocu ging natuurlijk de bietenbrug op tegen Osijek.
Ik sta ook op voorhand positief tegenover de komst van Bosz en allebei hebben ze na een mislukt avontuur er wel belang bij dat dit een succesvolle samenwerking gaat worden. Zowel club als trainer hebben hetzelfde doel. Nou hebben ze dat in principe altijd wel, maar ik vind de situatie nu daarin nu nog wat sterker waar ze allebei vandaan komen. Zit een bepaalde nuance in.

Verder meen ik mij te herinneren dat met name in de eerste seizoenshelft bij Ajax het team conditioneel het lastig had en dat het laatste kwartier van de wedstrijd wel vaak een terugval te zien was. In de tweede seizoenshelft ging dat beter. Kan jij je daar nog iets van herinneren?
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

ComeOnPSV wrote: 09 Jun 2023, 09:39 Voor de mensen die denken dat Bosz vandaag al gaat tekenen... hoeft niet zo te zijn

Rik Elfrink gaf gisteravond zelf aan dat het nog wel even kan duren (in de zin van paar dagen).
Het feit dat er nu concreet doorgeschakeld wordt naar spelers (Pepi) zegt mij ergens wel dat de presentatie heel snel volgt. Wellicht vandaag al.
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

Trixm wrote: 09 Jun 2023, 08:52
ruuddevil wrote: 09 Jun 2023, 07:25 Ik zou echt een andere baan zoeken als ik iedere dag zo’n nietszeggend stukje moest produceren. En het bekende argument ‘ja maar dit is voor een andere doelgroep’ ken ik nu wel. Zelfs voor mijn herdershond zijn deze stukjes nietszeggend.
Zeg gewoon je abonnement op? Neem een andere krant..
Ik zet mijn geld in op het volgende antwoord : "ik heb geen betaald abonnement"
Post Reply