Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Heissenberrug
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 11 Aug 2023, 22:01 Maar Schouten voor 15 mil, Vranckx voor 12 mil en Debast of een andere verdediger voor 15 mil. Is dat financieel haalbaar?
Maak je niet druk Tom, als ze het uitgeven zal het vast kunnen. Er zit een RVC, een TD, een AD en een financiële peer die er met hun kennis iets van vinden. Het is niet zo dat ze over een maand denken van "Oh godver, dat geld hadden we dus niet, hadden we maar naar die gasten van 1913 forum geluisterd".
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Sensation
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 11 Aug 2023, 22:09
    Vanthaman18 wrote: 11 Aug 2023, 22:07 Rik ontkent overigens op een cryptische manier dat Schouten ipv Vranckx gaat komen. Het lukt me even niet om een screenshot ervan te maken. Gaat onder een van zijn twitterberichten.
    Dit wil ik graag zien
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Zou hier een groot fan van zijn. Tuurlijk is het voor een fan leuker om een 20-jarig toptalent te kopen, maar we hebben dringend behoefte aan een 6 die ervaren is, gedisciplineerd in zijn rol ballen kan afpakken en dat kan combineren met voetballend vermogen. Zeker met het mogelijke vertrek van Sangare.

Schouten tikt ze wat mij betreft allemaal aan.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post:
    10. Nilis
    Kezmania
    Meervoudig international

Jerdy is wel echt een paar klassen minder dan Ibi hoor mannen, we gaan er dus alleen op vooruit als Ibi voor de hoofdprijs gaat en we naast Jerdy ook nog een goede centrale verdediger kunnen halen. Het doortastende beleid bevalt tot nu toe wel enorm goed.
    TomPSV
    Legende

Heissenberrug wrote: 11 Aug 2023, 22:10
    TomPSV wrote: 11 Aug 2023, 22:01 Maar Schouten voor 15 mil, Vranckx voor 12 mil en Debast of een andere verdediger voor 15 mil. Is dat financieel haalbaar?
    Maak je niet druk Tom, als ze het uitgeven zal het vast kunnen. Er zit een RVC, een TD, een AD en een financiële peer die er met hun kennis iets van vinden. Het is niet zo dat ze over een maand denken van "Oh godver, dat geld hadden we dus niet, hadden we maar naar die gasten van 1913 forum geluisterd".
    Rustig aan, het was slechts een vraag. Dit wordt dan de zomer waarin we het meest uitgeven ooit denk ik.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Kezmania wrote: 11 Aug 2023, 22:10 Jerdy is wel echt een paar klassen minder dan Ibi hoor mannen, we gaan er dus alleen op vooruit als Ibi voor de hoofdprijs gaat en we naast Jerdy ook nog een goede centrale verdediger kunnen halen. Het doortastende beleid bevalt tot nu toe wel enorm goed.
    Schouten komt voor Guti toch? Vranckx is de directe opvolger voor Ibi dacht ik
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

La-la, la-la-la-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la

't Dondert en 't bliksemt en 't regent spelers hier
    Het wordt dus kopen of verzuipen da's de enige manier
    Om de juiste koers te varen met Earnie S. in onze rug
    Geniet met volle teugen, je koopt er een titel voor terug
    Garnaal
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 11 Aug 2023, 21:58 Maar, even los van alles: wie noemt zijn kind nou Jerdy?
    Zijn broer heet al Ferdy
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Ik vind het financieel ook nogal een risico, zeker als het zo'n grote afschrijvingspost wordt (als de transfersom richting de 20 gaat).

En veel geld sowieso voor een relatief beperkte speler
    Hatseflats
    Vedette

Kezmania wrote: 11 Aug 2023, 22:10 Jerdy is wel echt een paar klassen minder dan Ibi hoor mannen, we gaan er dus alleen op vooruit als Ibi voor de hoofdprijs gaat en we naast Jerdy ook nog een goede centrale verdediger kunnen halen. Het doortastende beleid bevalt tot nu toe wel enorm goed.
    Zoek maar een gelijke vervanger voor Sanga. Dat gaat je niet lukken. Als je Schouten en Vranckx kan halen ga je er uiteindelijk gewoon op vooruit.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Kingfisher
    Kezmania
    Meervoudig international

Ontbijtkoek wrote: 11 Aug 2023, 22:13
    Het is financieel onmogelijk om Schouten te halen voor Guti tenzij Sangare gaat. Ieder die anders beweert houdt zichzelf voor de gek mijns inziens.
  • These users thanked the author Kezmania for the post:
    Ontbijtkoek
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Kezmania wrote: 11 Aug 2023, 22:10 Jerdy is wel echt een paar klassen minder dan Ibi hoor mannen
    Maar dit gaat in principe op voor elke vervanger. Overigens vind ik ze ook niet helemaal te vergelijken. Schouten oogt op basis van de spaarzame beelden die ik heb en zijn onderliggende statistieken meer als een echte verdedigende middenvelder en iemand die de balans houdt, terwijl Sangaré een complete machine is.

Schouten en Vranckx klinkt schier onhaalbaar, maar ik zou het ook niet heel verstandig vinden. Mensen kunnen wel zeggen dat ze allebei wel aan hun minuten gaan komen, maar in praktijk is een van de twee dan basisspeler, en de ander niet. Voor dat geld is dat een bijzonder riskante move. En om het vertrek van Veerman alvast op te vangen, denk ik dat je toch liever een meer creatieve back-up in huis zou willen halen dan een van deze twee.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
    RalfEdstromMick JaggerEl Sordo
    Hatseflats
    Vedette

Kezmania wrote: 11 Aug 2023, 22:15

Het is financieel onmogelijk om Schouten te halen voor Guti tenzij Sangare gaat. Ieder die anders beweert houdt zichzelf voor de gek mijns inziens.
    Ieder zijn mening :). Onmogelijk is het natuurlijk nooit.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Mr. Spock wrote: 11 Aug 2023, 22:13 La-la, la-la-la-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la
    La-la-la-la-la-la

't Dondert en 't bliksemt en 't regent spelers hier
    Het wordt dus kopen of verzuipen da's de enige manier
    Om de juiste koers te varen met Earnie S. in onze rug
    Geniet met volle teugen, je koopt er een titel voor terug
    Vervang “een titel” voor “kampioenschappen” en het loopt als een tiet!
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Ik zit 30 km van Bologna kan morgen eens even gaan checken met Schouten 😁.

Schouten,veerman,vranckx, tillman,babadi,Til en Saibari
    Waarvan de laatste 4 op dezelfde positie kunnen spelen.

Zou proberen als Sangare vertrekt Til ook te slijten, ondanks dat die goed is voor +10 goals. Tillman en babadi voor dezelfde positie is genoeg, Schouten,vranckx en veerman voor de andere 2 posities
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Smeets14
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Schouten, Veerman, Vrancks, Tillman, Til, Saibari en Babadi is wel een meesterlijke bezetting. Sangare zullen we echt gaan missen, maar met deze jongens staat het middenveld als een huis. Til zou dan nog mogen vertrekken. Hoop alleen niet dat Veerman ook gaat. Die is echt de dirigent van het team.
    Earnie is cooking
    romardo
    Jeugdspeler

Hier staat overigens dat de onderhandelingen tussen de clubs afgerond zijn:

https://gianlucadimarzio.com/it/bologna ... gosto-2023
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Ykhim wrote: 11 Aug 2023, 22:16
    Kezmania wrote: 11 Aug 2023, 22:10 Jerdy is wel echt een paar klassen minder dan Ibi hoor mannen
    Maar dit gaat in principe op voor elke vervanger. Overigens vind ik ze ook niet helemaal te vergelijken. Schouten oogt op basis van de spaarzame beelden die ik heb en zijn onderliggende statistieken meer als een echte verdedigende middenvelder en iemand die de balans houdt, terwijl Sangaré een complete machine is.

Schouten en Vranckx klinkt schier onhaalbaar, maar ik zou het ook niet heel verstandig vinden. Mensen kunnen wel zeggen dat ze allebei wel aan hun minuten gaan komen, maar in praktijk is een van de twee dan basisspeler, en de ander niet. Voor dat geld is dat een bijzonder riskante move. En om het vertrek van Veerman alvast op te vangen, denk ik dat je toch liever een meer creatieve back-up in huis zou willen halen dan een van deze twee.
    Lijkt me ook niet. Mijn ideale situatie zou zijn als we Schouten pro-actief kunnen halen. Indien Sangare alsnog vertrekt dat we dan schakelen met een hoogwaardige CV en een back-up CVM. Schouten - Veermen - Tillman met Back-up CVM, Saibari en Babadi/Til is een prima bezetting van het middenveld imo.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Hij kan dus naar Milan, kan naar de PL (Forest) en nog veel meer teams maar heeft zijn zinnen gezet op PSV, mooi man! Dan heb je al een streepje voor bij mij.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
    Eindhovenvoetbal10. NilisKingfisher
    Robson de Souza
    Vedette

Guti voor 5,5 weg, Xavi voor 6, daarnaast lag voor Xavi een groot nieuw contract klaar inclusief hoge tekenpremie. En daarbuiten hebben we afgelopen winter voor 90 miljoen verkocht.
    TomPSV
    Legende

Bologna heeft in de historie van de club maar 4 spelers verkocht boven de 15 miljoen euro, dus ik denk dat zij met dat bedrag toch wel tevreden zullen zijn.
    Joenepsv
    Legende

Robson de Souza wrote: 11 Aug 2023, 22:33

Guti voor 5,5 weg, Xavi voor 6, daarnaast lag voor Xavi een groot nieuw contract klaar inclusief hoge tekenpremie. En daarbuiten hebben we afgelopen winter voor 90 miljoen verkocht.
    Max verkocht. 2 miljoen plus 2 miljoen huursom. Seelt 2 miljoen.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Waarvan 55 nodig was om gaten in de begroting te dichten.
    Hatseflats
    Vedette

Joenepsv wrote: 11 Aug 2023, 21:35 Klinkt vrij serieus allemaal. Als iemand me vorig jaar had verteld dat Jerdy Schouten onze recordaankoop zou worden had ik hem voor gek verklaard en in een dwangbuis laten afvoeren. Vind het een boel geld voor iemand van 26 die het leuk doet bij een middelmatig clubje in de Serie A. Maar ik laat me graag verrassen.
    Er zijn dus vele clubs die daar anders over denken. Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen ;)
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    10. Nilis
    Hatseflats
    Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 11 Aug 2023, 22:36

Waarvan 55 nodig was om gaten in de begroting te dichten.
    Ey, boeiend! Geld moet rollen. Er wordt eindelijk heel goed geïnvesteerd en dan krijgen we hier de financiële mensen weer over de vloer. Tis ook nooit goed he
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    10. Nilismoshindarkness
    Post Reply