Dit is gewoon heel logisch. Dan heb je Dest, Sambo, PvA en hopelijk snel Mwene. Sambo kan op rechts, Dest op links, of Dest op rechts en PvA op links. Ik vind dat PvA meer concurrentie nodig heeft en dat is Dest.Maikel wrote: ↑17 Aug 2023, 12:17Mwene zal verkocht worden voor rond de 1 miljoen.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 12:14 droommodus aan:
Mwene verkopen voor 2 miljoen
Dest huren met optie tot koop
Opbrengst van Mwene als tekengeld gebruiken voor Sanchez
Sergiño Dest
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Regelmatige invaller
Ik moet nog maar zien of hij het niveau van Mwene haalt. Het was nooit een 9, maar ook zelden een 5.
Van Dest valt prima een leuke YouTube compilatie te maken, maar het is vaak een schaar maken zonder iemand voorbij te komen.
Verdedigend sowieso labieler dan Mwene.
Maar goed, hij heeft ervaring op beide flanken en heeft snelheid. Zie maar eens voor een klein bedrag een waardige vervanger te halen voor Mwene, snap het dus wel.
Van Dest valt prima een leuke YouTube compilatie te maken, maar het is vaak een schaar maken zonder iemand voorbij te komen.
Verdedigend sowieso labieler dan Mwene.
Maar goed, hij heeft ervaring op beide flanken en heeft snelheid. Zie maar eens voor een klein bedrag een waardige vervanger te halen voor Mwene, snap het dus wel.
- MC Hammer
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Ik wil me nergens mee bemoeien en absoluut niet stoken, maar ik zou het niet pikken en hem aanpakken.
Hammertime!
- Maikel
- Site Admin
Stop dan met stoken.
Ook hier gaan we ontopic door.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
Ik vind Ernie Stewart een goeie kerel die prima werkt verzet tot nu toe. Vraag me alleen af of dit niet weer toevallig een voor de hand liggende Amerikaan is die hij kent.
Ik ben ook niet zo'n fan van Dest zover ik hem heb zien spelen. De scouting zal toch wel betere opties en talenten aandragen?
Ik ben ook niet zo'n fan van Dest zover ik hem heb zien spelen. De scouting zal toch wel betere opties en talenten aandragen?
- WZBJ1990
- Ballenjongen
Mwene gaat dus waarschijnlijk naar Mainz en dan vind ik Dest een goede aanvulling. Tuurlijk zijn er twijfels en die zullen ook best blijven. Feit is wel dat wij veel willen als PSV zijnde en de kas bij ons ook niet tot in de hemel reikt. Dan kan een huur met optie tot koop een van de betere oplossingen zijn in dit geval.
-
- Legende
We 'scouten' inderdaad niet verder dan naar Nederlanders, Belgen of Amerikanen. Maar Dest is natuurlijk en halve Nederlander en bij iedereen die een technische functie vervult bij een club overbekend.
- Persepolis
- Vedette
Ben hier niet erg blij mee. Vond het nooit een hele goeie back, kan best voetballen maar was verdedigend ondermaats. We worden er misschien iets beter van, maar ik betwijfel of het een grote stap voorwaarts wordt.
-
- Meervoudig international
- Ren Höek
- Vedette
Het gaat lekker ja, om de sfeer even weer te geven via ons aller Mister Bean:
Wat betreft Dest.
Ik sta er dubbel in. Hij is snel en goed aan de bal, maar verdedigend vind ik hem erg matig. Naast dat hij een irritante kop heeft
Wat mij betreft kijkt PSV verder.
Wat betreft Dest.
Ik sta er dubbel in. Hij is snel en goed aan de bal, maar verdedigend vind ik hem erg matig. Naast dat hij een irritante kop heeft
Wat mij betreft kijkt PSV verder.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Analist
- Veelbelovend talent
Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.
Zodra hij PSV'er is, juich ik gewoon voor hem.
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
- ComeOnPSV
- Vedette
Met alle respect. Maar een lichte upgrade? Ik weet het niet meer hier hoor. Mensen vergelijken Mwene met Dest.Analist wrote: ↑17 Aug 2023, 13:23 Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.
Mwene is een leuke speler als je af en toe iemand moet brengen, maar het is echt een hele matige speler. Dest heeft bij Ajax, Barcelona en Milan gespeeld. Dat is wel wat beter dan goed spelen in onderkant Bundesliga.
-
- Internationale topspeler
Dus compleet floppen bij Milan en Barcelona na een half seizoen! Ajax is ineens beter dan een hele degelijke back.ComeOnPSV wrote: ↑17 Aug 2023, 13:25Met alle respect. Maar een lichte upgrade? Ik weet het niet meer hier hoor. Mensen vergelijken Mwene met Dest.Analist wrote: ↑17 Aug 2023, 13:23 Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.
Mwene is een leuke speler als je af en toe iemand moet brengen, maar het is echt een hele matige speler. Dest heeft bij Ajax, Barcelona en Milan gespeeld. Dat is wel wat beter dan goed spelen in onderkant Bundesliga.
ok...
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
- ComeOnPSV
- Vedette
Heeft bij Barcelona gewoon heel vaak gespeeld. Maar als jij vrolijk wordt van Mwene prima joh.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Legende
Compleet floppen bij Milan klopt maar helemaal niet bij Barcelona. Een aantal lange series als basisklant in zowel het seizoen onder Koeman als onder Xavi. En verder zo'n beetje in alle Europese wedstrijden (EL + CL) een basisplek.
- These users thanked the author koetje for the post:
- Eindhovenvoetbal
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind 72 wedstrijden in 2 jaar spelen bij Barcelona niet compleet floppen.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Bovendien deed hij het op het WK ook niet onverdienstelijk
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
Als dit de maatstaf is, kunnen we echt beter stoppen met spelers zoeken. Gisteren wilde al iemand een centrale verdediger die Haaland kan afstoppen. Tsja... We zijn PSV he, en de backs van clubs als City, United, Inter, Juve, Madrid worden stuk voor stuk weggespeeld door Mbappe. Dest is voor de Eredivisie gewoon een topback. Dat hij soms gepasseerd zal worden? Zeker. Maar ik vrees dat Walker, Cancelo en James geen interesse hebben om naar Eindhoven te kopen. En bizar genoeg worden die ook regelmatig voor lul gezet door spelers als Mbappe.
-
- Nationale topspeler
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik word van beide niet heel vrolijk. Barca en Milan zijn echt non-argumenten, want zij hoeven hem beide niet meer. Logisch ook, de wedstrijden die ik gezien heb was hij bijna allemaal de slechtste eruit.
- These users thanked the author Paco Casal for the post:
- De Realist
#FreeGeneratie4
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dus Vranckx is ook een slechte speler, want Milan wilde hem niet meer en van Wolfsburg mag hij ook weg...Paco Casal wrote: ↑17 Aug 2023, 13:54 Ik word van beide niet heel vrolijk. Barca en Milan zijn echt non-argumenten, want zij hoeven hem beide niet meer. Logisch ook, de wedstrijden die ik gezien heb was hij bijna allemaal de slechtste eruit.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Ardbeg • Kingfisher
- Ardbeg
- Mister PSV
Toch ineens een heel stuk sympathieker zo
Last edited by Ardbeg on 17 Aug 2023, 13:59, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Kingfisher