Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Maikel wrote: 17 Aug 2023, 12:17
Vanthaman18 wrote: 17 Aug 2023, 12:14 droommodus aan:
Mwene verkopen voor 2 miljoen
Dest huren met optie tot koop

Opbrengst van Mwene als tekengeld gebruiken voor Sanchez
Mwene zal verkocht worden voor rond de 1 miljoen.
Dit is gewoon heel logisch. Dan heb je Dest, Sambo, PvA en hopelijk snel Mwene. Sambo kan op rechts, Dest op links, of Dest op rechts en PvA op links. Ik vind dat PvA meer concurrentie nodig heeft en dat is Dest.
Kolkmania
Regelmatige invaller

Ik moet nog maar zien of hij het niveau van Mwene haalt. Het was nooit een 9, maar ook zelden een 5.

Van Dest valt prima een leuke YouTube compilatie te maken, maar het is vaak een schaar maken zonder iemand voorbij te komen.
Verdedigend sowieso labieler dan Mwene.

Maar goed, hij heeft ervaring op beide flanken en heeft snelheid. Zie maar eens voor een klein bedrag een waardige vervanger te halen voor Mwene, snap het dus wel.
MC Hammer
International
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:05
RIO wrote: 17 Aug 2023, 11:58

Hou toch je bek kneus met je likes. Ga je moer liken.
Ah onze volwassen overhitste puber van dit forum moet ook even zijn plasje doen. Voel je je nu weer de man RIO? Toppertje! :hartjes:
Ik wil me nergens mee bemoeien en absoluut niet stoken, maar ik zou het niet pikken en hem aanpakken.
  • These users thanked the author MC Hammer for the post:
    fritske
    Hammertime!
    TomPSV
    Legende

Het is wel gezellig vandaag op het forum
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    fritske
    Maikel
    Site Admin

MC Hammer wrote: 17 Aug 2023, 12:38
    Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:05

Ah onze volwassen overhitste puber van dit forum moet ook even zijn plasje doen. Voel je je nu weer de man RIO? Toppertje! :hartjes:
    Ik wil me nergens mee bemoeien en absoluut niet stoken, maar ik zou het niet pikken en hem aanpakken.
    Stop dan met stoken.

Ook hier gaan we ontopic door.
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 17 Aug 2023, 11:59 De meesten hebben poep in hun ogen. Dat was met Noa zo, dat zal zo met Devast zijn en wellicht ook met Dest. Ben zelf ook niet 100% zeker van Dest, maar als RB is ie beter dan Teze en Sambo.
    Dit dus. Bij Noa was ik 10000% overtuigd, bij Dest niet.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Ik vind Ernie Stewart een goeie kerel die prima werkt verzet tot nu toe. Vraag me alleen af of dit niet weer toevallig een voor de hand liggende Amerikaan is die hij kent.

Ik ben ook niet zo'n fan van Dest zover ik hem heb zien spelen. De scouting zal toch wel betere opties en talenten aandragen?
  • These users thanked the author Ronaldio for the post (total 2):
    fritskeRob
    WZBJ1990
    Ballenjongen

Mwene gaat dus waarschijnlijk naar Mainz en dan vind ik Dest een goede aanvulling. Tuurlijk zijn er twijfels en die zullen ook best blijven. Feit is wel dat wij veel willen als PSV zijnde en de kas bij ons ook niet tot in de hemel reikt. Dan kan een huur met optie tot koop een van de betere oplossingen zijn in dit geval.
    koetje
    Legende

Ronaldio wrote: 17 Aug 2023, 12:41 Ik vind Ernie Stewart een goeie kerel die prima werkt verzet tot nu toe. Vraag me alleen af of dit niet weer toevallig een voor de hand liggende Amerikaan is die hij kent.
    We 'scouten' inderdaad niet verder dan naar Nederlanders, Belgen of Amerikanen. Maar Dest is natuurlijk en halve Nederlander en bij iedereen die een technische functie vervult bij een club overbekend.
    Persepolis
    Vedette

Ben hier niet erg blij mee. Vond het nooit een hele goeie back, kan best voetballen maar was verdedigend ondermaats. We worden er misschien iets beter van, maar ik betwijfel of het een grote stap voorwaarts wordt.
    johan derksen
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 17 Aug 2023, 12:39 Het is wel gezellig vandaag op het forum
    Er heerst hier gewoon een topsportklimaat.
    Ren Höek
    Vedette

Het gaat lekker ja, om de sfeer even weer te geven via ons aller Mister Bean:

Image

Wat betreft Dest.
    Ik sta er dubbel in. Hij is snel en goed aan de bal, maar verdedigend vind ik hem erg matig. Naast dat hij een irritante kop heeft :)
    Wat mij betreft kijkt PSV verder.
  • These users thanked the author Ren Höek for the post (total 4):
    JChovanecJoenepsvTjompieMC Hammer
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Analist
    Veelbelovend talent

Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.

Zodra hij PSV'er is, juich ik gewoon voor hem.
  • These users thanked the author Analist for the post:
    DeefPeef
    Hard work beats talent if talent doesn't work hard
    ComeOnPSV
    Vedette

Analist wrote: 17 Aug 2023, 13:23 Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.

Met alle respect. Maar een lichte upgrade? Ik weet het niet meer hier hoor. Mensen vergelijken Mwene met Dest.

Mwene is een leuke speler als je af en toe iemand moet brengen, maar het is echt een hele matige speler. Dest heeft bij Ajax, Barcelona en Milan gespeeld. Dat is wel wat beter dan goed spelen in onderkant Bundesliga.
    Ittot
    Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Aug 2023, 13:25
    Analist wrote: 17 Aug 2023, 13:23 Niet mijn allereerste keuze, maar lijkt me wel een lichte upgrade t.o.v. Mwene. Is pas 22 en bij huur met optie tot koop loop je weinig risico. Is hij niet goed genoeg? Is hij zo weer weg. Doet hij het wel goed genoeg, kopen we hem gewoon wel.

Met alle respect. Maar een lichte upgrade? Ik weet het niet meer hier hoor. Mensen vergelijken Mwene met Dest.

Mwene is een leuke speler als je af en toe iemand moet brengen, maar het is echt een hele matige speler. Dest heeft bij Ajax, Barcelona en Milan gespeeld. Dat is wel wat beter dan goed spelen in onderkant Bundesliga.
    Dus compleet floppen bij Milan en Barcelona na een half seizoen! Ajax is ineens beter dan een hele degelijke back.

ok...
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    De Realist
    ComeOnPSV
    Vedette

Ittot wrote: 17 Aug 2023, 13:40Dus compleet floppen bij Milan en Barcelona na een half seizoen! Ajax is ineens beter dan een hele degelijke back.

ok...
    Heeft bij Barcelona gewoon heel vaak gespeeld. Maar als jij vrolijk wordt van Mwene prima joh.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Eindhovenvoetbal
    koetje
    Legende

Ittot wrote: 17 Aug 2023, 13:40
    Dus compleet floppen bij Milan en Barcelona na een half seizoen! Ajax is ineens beter dan een hele degelijke back.

ok...
    Compleet floppen bij Milan klopt maar helemaal niet bij Barcelona. Een aantal lange series als basisklant in zowel het seizoen onder Koeman als onder Xavi. En verder zo'n beetje in alle Europese wedstrijden (EL + CL) een basisplek.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    Eindhovenvoetbal
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind 72 wedstrijden in 2 jaar spelen bij Barcelona niet compleet floppen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Bovendien deed hij het op het WK ook niet onverdienstelijk
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

koetje wrote: 17 Aug 2023, 11:52
    Verdedigend op het hoogste niveau echter te kwetsbaar (herinner bij mij nog een zwak optreden tegen Mbappe).
    Als dit de maatstaf is, kunnen we echt beter stoppen met spelers zoeken. Gisteren wilde al iemand een centrale verdediger die Haaland kan afstoppen. Tsja... We zijn PSV he, en de backs van clubs als City, United, Inter, Juve, Madrid worden stuk voor stuk weggespeeld door Mbappe. Dest is voor de Eredivisie gewoon een topback. Dat hij soms gepasseerd zal worden? Zeker. Maar ik vrees dat Walker, Cancelo en James geen interesse hebben om naar Eindhoven te kopen. En bizar genoeg worden die ook regelmatig voor lul gezet door spelers als Mbappe.
    Teletubby
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 17 Aug 2023, 13:48 Ik vind 72 wedstrijden in 2 jaar spelen bij Barcelona niet compleet floppen.
    Mwene heeft er 73 gespeeld bij PSV. Dan halen dus een totaal mislukte speler bij Barcelona en vervangen we een speler die totaal mislukt is bij ons ;). Dat is een upgrade
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik word van beide niet heel vrolijk. Barca en Milan zijn echt non-argumenten, want zij hoeven hem beide niet meer. Logisch ook, de wedstrijden die ik gezien heb was hij bijna allemaal de slechtste eruit.
  • These users thanked the author Paco Casal for the post:
    De Realist
    #FreeGeneratie4
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Paco Casal wrote: 17 Aug 2023, 13:54 Ik word van beide niet heel vrolijk. Barca en Milan zijn echt non-argumenten, want zij hoeven hem beide niet meer. Logisch ook, de wedstrijden die ik gezien heb was hij bijna allemaal de slechtste eruit.
    Dus Vranckx is ook een slechte speler, want Milan wilde hem niet meer en van Wolfsburg mag hij ook weg...
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    ArdbegKingfisher
    Ardbeg
    Mister PSV

Image

Toch ineens een heel stuk sympathieker zo ;)
    Last edited by Ardbeg on 17 Aug 2023, 13:59, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalKingfisher
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tot schouderhoogte, wellicht. Daarboven?
    Post Reply