Misschien een optie die niet helemaal bekend is?
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
Toloi?OnsPSV wrote: ↑17 May 2021, 07:39 Een aantal namen die aan de reacties van Elfrink niet bovenaan staan voor de positie: Centraal verdediger:
Geen boateng
Geen lyanco
Geen Kim
Geen Alderweireld
PSV is volgens hem wel in gesprek met een centrale verdediger, kan haast niet anders dat hier de komende 2-3 weken iets rondkomt, afketst of uitlekt!
-
- Vedette
Je bedoelt een type als Alex..die had ook nog niet veel naam gemaakt...sterker: op basis van de eerste trainingen en wedstrijden werd hij afgeknald op het forum, haha!
- ShovingNE2
- Site Admin
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Oh, dan maar Koulibaly, neemt ie gelijk deze twee mee:
https://media.gettyimages.com/photos/dr ... ?s=594x594
- Heruone
- Lid scoutingsteam
En mbt het middenveld blijf ik Maximilian Eggestein van Werder een interessante speler vinden. Werder weer 16e dit seizoen, niet echt de plek waar een speler met zijn kwaliteiten hoort te spelen.
https://fbref.com/en/players/beb882a8/M ... -Eggestein
https://fbref.com/en/players/beb882a8/M ... -Eggestein
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Vertonghen.Ardbeg wrote: ↑17 May 2021, 13:39Toloi?OnsPSV wrote: ↑17 May 2021, 07:39 Een aantal namen die aan de reacties van Elfrink niet bovenaan staan voor de positie: Centraal verdediger:
Geen boateng
Geen lyanco
Geen Kim
Geen Alderweireld
PSV is volgens hem wel in gesprek met een centrale verdediger, kan haast niet anders dat hier de komende 2-3 weken iets rondkomt, afketst of uitlekt!
- Trixm
- Vedette
Zou je het aandurven met Max - Itakura - Teze en Arias?
Met een uitblinkende van Ginkel wordt het wel druk op het middenveld als een Boscagli uit de verdediging wordt gedrukt. Sangare en van Ginkel is redelijk complementair.
Saibari is underrated.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Idealiter komt er wmb gewoon een zwaargewicht in de laatste linie. Dan kan je Max ook het beste laten renderen. En ik denk dat dat voor zowel Teze of Boscagli (ervan uitgaande dat 1 v/d 2 centraal achterin staat komend jaar) ook het beste is. Die twee maken echt nog teveel schoonheidsfouten. Daar niet van is Itakura wel een leuke speler tho.
En verder hot take: ik denk dat Teze als opbouwende CV minimaal dezelfde capaciteiten heeft als Boscagli.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Teze kan veel beter met de ruimte in zijn rug spelen dan Boscagli maar is door de lucht niet zo betrouwbaar als je tegen een spits als Haller speelt.
Ik vind Teze prima als back-up RCV en RB, dan speelt ie nog 30 wedstrijden en is hij altijd topfit. Voor Boscagli wordt het lastiger om te back-uppen op andere posities.
Ik vind Teze prima als back-up RCV en RB, dan speelt ie nog 30 wedstrijden en is hij altijd topfit. Voor Boscagli wordt het lastiger om te back-uppen op andere posities.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Haller is dan niet het beste voorbeeld want die wedstrijden was Teze bijna foutloos, maar hij staat niet bekend als goede kopper en is ook niet groot ofzo.
Als je een 2-1 wilt verdedigen en ze pompen er een paar ballen in richting kopsterke spitsen dan houd ik mijn hart vast. Tegen ADO was hij ongelukkig maar het overkomt hem wel.
-
- Internationale topspeler
Sowieso kunnen we wel wat extra kopkracht gebruiken, ook aanvallend. Kan je zo 5 goals per seizoen extra opleveren. Pröpper en Van Ginkel zijn ook geen aanvallende koppers, dus CV en spits moeten we eigenlijk wel lengte erbij halen. Aanvallend hebben we denk ik een nieuwe spits nodig als Malen vertrekt en een extra half tien is ook geen overbodige luxe. Tenzij Doan aan kan haken bij het niveau ga je daar wel erg ver achteruit als Götze of Gakpo geblesseerd is. De genoemde Rashica is een erg fijne optie, maar eventueel zou Jahankabksh ook mogen wat mij betreft. Alleen heb je dan weer een positie zonder transferwaarde in de toekomst. Dus een groot talent erbij voor die positie is misschien beter. Kan genoeg minuten maken sowieso.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
Nu het transfer seizoen los lijkt te barsten ben ik ook wel benieuwd hoe het met uitgaande transfers zit. We hebben nogal wat spelers die op weg zijn naar de uitgang.
Worden Bruma, Doan en Luckassen nu definitief verkocht. Is er interesse voor Guti. Sadilek lijkt er goed op te staan in Duitsland (2e niveau). We zullen dit soort jongens toch moeten verkopen om
ook ruimte te maken in het salaris huis.
Worden Bruma, Doan en Luckassen nu definitief verkocht. Is er interesse voor Guti. Sadilek lijkt er goed op te staan in Duitsland (2e niveau). We zullen dit soort jongens toch moeten verkopen om
ook ruimte te maken in het salaris huis.
-
- Lid scoutingsteam