Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
JChovanec
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe wrote: 09 Apr 2023, 16:27
Mikelvb wrote: 09 Apr 2023, 16:09

Op basis waarvan?
Zijn spel op rechtsback waarschijnlijk. ;)

Heeft als CV notabene de selectie van Oranje gehaald, daar kan hij voor ons echt wel voldoen, al dan niet in een roulatiesysteem. Enige kritiek op hem als centrale verdediger is de slaapmomentjes waar hij helemaal vergeet waar z'n tegenstander is. Maar overall is het gewoon een hele redelijke CV met een hele sterke inspeelpass door de linies heen. Maar Teze als rechtsback? Never nooit meer aub.
Teze heeft de pech gehad dat na het eerste jaar Schmidt duidelijk werd dat.ervaringe iemand die kon sturen in de verdediging hard nodig was. Helaas voor Teze werd dat een RCV, Ramalho. Ik denk dat Teze als RCV echt nog stappen had kunnen maken met een ervaren CV naast hem. Maar als RB brengt hij zowel verdedigend als aanvallend veel te weinig.
Mikelvb
Nationale topspeler

:shake:
Jwoeloe wrote: 09 Apr 2023, 16:27
Mikelvb wrote: 09 Apr 2023, 16:09

Op basis waarvan?
Zijn spel op rechtsback waarschijnlijk. ;)

Heeft als CV notabene de selectie van Oranje gehaald, daar kan hij voor ons echt wel voldoen, al dan niet in een roulatiesysteem. Enige kritiek op hem als centrale verdediger is de slaapmomentjes waar hij helemaal vergeet waar z'n tegenstander is. Maar overall is het gewoon een hele redelijke CV met een hele sterke inspeelpass door de linies heen. Maar Teze als rechtsback? Never nooit meer aub.
Denk dat je helaas gelijk hebt. De wedstrijden waarin hij CV speelde waren over het algemeen goede wedstrijden. Al onze cv’s hebben zulke momenten helaas, maar is in niks minder dan Ramalho.
Juancho
Mister PSV

Ik vind het vooral treurig dat er blijkbaar bij Jong PSV geen serieuze rechtsback loopt die iig bekend is met die positie. Zal vast ook fouten maken en moeten leren, maar het biedt al houvast als je gewoon een speler gebruikt die wekelijks daar speelt en die positie kent.

Ik volg jong PSV totaal niet maar is het daar ook zo belabberd gesteld met de selectie dan? Dat er geen rechtsback loopt? Zoals gister en in de beker speel je tegen clubs van eerste divisie niveau en dan ben je als PSV 1 gewoon de veel betere (op papier). Je zou zeggen, prima moment om de vaste rechtsback van jong PSV te laten spelen. Maar blijkbaar is dat ook een grote prutser...?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeBruyne
Meervoudig international

Juancho wrote: 10 Apr 2023, 00:34 Ik vind het vooral treurig dat er blijkbaar bij Jong PSV geen serieuze rechtsback loopt die iig bekend is met die positie. Zal vast ook fouten maken en moeten leren, maar het biedt al houvast als je gewoon een speler gebruikt die wekelijks daar speelt en die positie kent.

Ik volg jong PSV totaal niet maar is het daar ook zo belabberd gesteld met de selectie dan? Dat er geen rechtsback loopt? Zoals gister en in de beker speel je tegen clubs van eerste divisie niveau en dan ben je als PSV 1 gewoon de veel betere (op papier). Je zou zeggen, prima moment om de vaste rechtsback van jong PSV te laten spelen. Maar blijkbaar is dat ook een grote prutser...?
Bij Jong PSV speelt Livano Comenencia meestal als rechtsback. Net 19 jaar geworden en mijns inziens toch wel 1 van de grotere talenenten van Jong. Als je ze nooit meeneemt als extra wissel kun je ze ook nooit een keer brengen..
AddoCultheld
Internationale topspeler

Gewoonweg schandalig dat hij nog steeds rb staat. Zet desnoods die Saibari maar rechtsback. Veel slechter zal dat niet gaan tegen een pakweg excelsior.
Rikkert1234
Vedette

Thijs wrote: 09 Apr 2023, 11:59
psvgouda wrote: 09 Apr 2023, 11:53 Probleem iha is dat in theorie iedere trainer ziet dat de back positie belangrijk is in het voetbal, maar dat men in praktijk de plaats nogal eens opvult met 3de of 4de opties. Ook lb of rb spelen is een vak. En dan met name het verdedigende gedeelte ervan. Die paradox, het in theorie wel erkennen maar in praktijk er anders mee omgaan is al oud, althans bij de niet top of subtop clubs voor wie deze positie niet meer is/kan zijn. Sprak de oud lb, omgeturnd van linksbuiten en linkshalf. Tja, wittegij nog? Als je niks kon werd je keeper, als je iets beter dan niks was, werd je back. Het is misschien flauw wat ik hier schrijf, maar toch… Kun je alle laptop kennis en weet ik wat allemaal tegenover plaatsen, maar… (kum d’r maor in met alle commentaar, genoeg voorbeelden voorhanden :mrgreen: ). Dit is het primitieve beeld en daar wordt vaak onwillekeurig toch naar gehandeld. Ik meen het althans bij PSV in zekere zin ook te zien, afgezien van de Angeliño en RRodriguez-achtige impulsen, maar dat zijn toch de uitzonderingen.
Conclusie in dit topic: Teze uitsluitend centraal, wil hem wel weer eens daar zien ipv Ramalho (doet het ook niet geweldig, toch?) en anders maar weg. Hij kan heus wel wat, maar gebruik hem ajb naar zijn mogelijkheden en niet naar zijn beperkingen
Volgens mij snappen wij dat allemaal, maar momenteel is het een non-discussie, omdat er geen alternatief is. Je kunt van Teze als rechtsback terecht constateren dat het niet veel is en hij als CV veel meer tot zijn recht kan komen, maar wie ga je dan nu rechtsback zetten als Mwene net als Mauro geblesseerd is? Ramalho? Saibari? Ik denk dat je simpelweg geen alternatief hebt nu, wat vooral voor Teze zelf ontzettend balen is.
Op dit moment heb je zeker gelijk, maar ik wil graag wel de kanttekening maken dat zelfs toen er genoeg andere opties waren Teze nog steeds op RB werd gezet ipv centraal door Ruud.
ruuddevil
Legende

Moet zich kapot schamen.
TomPSV
Legende

Wegwezen met deze vaatdoek.
Ronaldio
Meervoudig international

Tijd om afscheid te nemen van dit soort middelmaat. Heeft de hele wedstrijd niets laten zien. Bij alle balcontacten raakte hij de bal kwijt. Voegt verdedigend niets toe, maar aanvallend nog minder. Lang geleden dat ik bij PSV zo'n slechte rechtsback heb gezien.
Madueke
Legende

Niet zo lang geleden hoor, die speelt nu in de Championship en is de reden dat we nu wekelijks naar Teze moeten kijken :D
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Parodie op een rechtsback. Toch blijf ik hem eigenlijk als cv beter vinden dan Ramalho
MaartenV
Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Apr 2023, 18:02 Parodie op een rechtsback. Toch blijf ik hem eigenlijk als cv beter vinden dan Ramalho
Ja eigenlijk is Teze een soort Superman. Op rechtsback laat ie zich continu eenvoudig dollen en staat hij altijd verkeerd. Maar als hij op de CV positie staat transformeert hij tot Superteze.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

MaartenV wrote: 16 Apr 2023, 19:43
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Apr 2023, 18:02 Parodie op een rechtsback. Toch blijf ik hem eigenlijk als cv beter vinden dan Ramalho
Ja eigenlijk is Teze een soort Superman. Op rechtsback laat ie zich continu eenvoudig dollen en staat hij altijd verkeerd. Maar als hij op de CV positie staat transformeert hij tot Superteze.
Ja dat is inderdaad echt exact wat ik zei. Wow wat superknap van jou zeg deze conclusie. Echt een topper. Hoop dat je wel een paar likes krijgt.
Standbeeld
Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Apr 2023, 20:45
MaartenV wrote: 16 Apr 2023, 19:43

Ja dat is inderdaad echt exact wat ik zei. Wow wat superknap van jou zeg deze conclusie. Echt een topper. Hoop dat je wel een paar likes krijgt.
Zoals jij nu reageert voel ik me ook vandaag na PSV te hebben gezien.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Apr 2023, 20:46
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Apr 2023, 20:45

Zoals jij nu reageert voel ik me ook vandaag na PSV te hebben gezien.
Haha ik sluit ook niet uit dat het meespeelt.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als ie niet kan voetballen dan kan ie niet voetballen. Panikeert als ie de bal krijgt. Tja, dan heb je niks te zoeken bij PSV.
Tovast
Nationale topspeler

Was lekker fel vandaag, mag gezegd worden. Stookte het vuurtje ook lekker op.
Madueke
Legende

Elke wedstrijd een foto van Bergwijn op z'n stoeltje in de kleedkamer leggen
Standbeeld
Mister PSV

Teze heb je tegen een ajax gewoon graag erbij. Dat is een jongen van de club, die snapt heel goed waar het om draait tijdens zo'n potje. Paar keer lekker hard erop klappen, publiek opnaaien, Bergwijn eruit sprinten, enkeltje van Tadic vatten. Prima.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Als voorzitter van de anti Teze fanclub. Moet ik zeggen dat ik vandaag 100% heb genoten van deze strijder. Laat dit maar eens elke week zien.#mentaliteit
DC_PSV
Vedette

Heeft Bergrat helemaal opgegeten. Heerlijke match!
#simplythebest
ruuddevil
Legende

Die dikke Bergrat kruipt met zijn rattenstaart tussen zijn rattenpootjes terug het Amsterdams riool in.
DonyellMalen
Legende

Speelt altijd goed tegen ajax, zo ook vandaag. Top.
Standbeeld wrote: 23 Apr 2023, 17:34 Teze heb je tegen een ajax gewoon graag erbij. Dat is een jongen van de club, die snapt heel goed waar het om draait tijdens zo'n potje. Paar keer lekker hard erop klappen, publiek opnaaien, Bergwijn eruit sprinten, enkeltje van Tadic vatten. Prima.
DeBruyne
Meervoudig international

Complimenten voor hem vandaag
Menno1
Legende

Zijn beste wedstrijd van het seizoen: zat er steevast kort op. Was een inspirator. En ook voetballend best prima vandaag. Hulde.
Post Reply