Als universitair docent veel creatieve manieren voorbij zien komen bij studenten. Dit vind ik dan wel weer een geniaal (slecht) ideeTeletubby wrote: ↑29 Jul 2024, 17:40Dikke tip, neem een lekkere gratis VPN en vul hem lekker zelf 80 keer in. Niemand die het zal weten. Vul je hem lekker in zodat je resultaten niet teveel afwijken van de literatuur en dan is die discussie ook niet zo moeilijk. Niemand die het boeit als je uiteindelijk het papiertje heb.Guardado98 wrote: ↑29 Jul 2024, 17:39 Ha iedereen! Een klein verzoekje. Wist even niet in welke thread ik dit moest gooien, maar dacht onder het mom van Ajax: voor m'n studie schrijf ik een masterscriptie over wedstrijdverslagen. Zouden jullie deze enquête willen invullen over verslagen tussen ons en Ajax? Duurt zo'n 10 minuutjes. Het zou me erg helpen!
https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_aeIJORjglsmeGgK
Ajax - deel III
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- mr.top
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
15 miljoen.
Ze hebben daar echt een flinke klap van de molen gehad hè.
Natuurlijk, vragen stast vrij, maar die jongen heeft nog niks laten zien en is maximaal 5 miljoen waard op dit moment.
Ze hebben daar echt een flinke klap van de molen gehad hè.
Natuurlijk, vragen stast vrij, maar die jongen heeft nog niks laten zien en is maximaal 5 miljoen waard op dit moment.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- Standbeeld • De Realist • FritskePhilips
-
- Nationale topspeler
Shit wij hebben op dit forum universitaire docenten zitten. Wat zeggen die Crypto influencers nu altijd om niet aangeklaagd te worden? Geen financieel advies, dit is ook geen educatief advies en mocht mijn scriptie begeleider hier ook toevallig meelezen dan heb ik dit natuurlijk absoluut niet gedaan. Aan mijn papiertje komen ze niet.Vanthaman18 wrote: ↑29 Jul 2024, 19:31Als universitair docent veel creatieve manieren voorbij zien komen bij studenten. Dit vind ik dan wel weer een geniaal (slecht) ideeTeletubby wrote: ↑29 Jul 2024, 17:40
Dikke tip, neem een lekkere gratis VPN en vul hem lekker zelf 80 keer in. Niemand die het zal weten. Vul je hem lekker in zodat je resultaten niet teveel afwijken van de literatuur en dan is die discussie ook niet zo moeilijk. Niemand die het boeit als je uiteindelijk het papiertje heb.
-
- Vedette
Een echt koopje, slechts 15 miljoen voor een wereldtalent. Komop Earnie, koken!
Wat een heeeeerlijke teringzooi lijkt het nog steeds in Amsterdam.
Wat een heeeeerlijke teringzooi lijkt het nog steeds in Amsterdam.
- DonyellMalen
- Legende
Heeft echt nog helemaal niets laten zien. 15 miljoen is veel te veel.
Ze zijn helemaal gek daar in Amsterdam. Je spelers rondjes laten lopen bij Jong. Ze raken hun spelers echt aan de straatstenen niet kwijt joh.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Forum1913
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
The Fox was de beste thuis toen ie met een rode kaart applaus kreeg. Een sprankje hoop wat in de Arena rond danste vergelijkbaar met Gordon met een steentje in zijn schoen tijdens de Toppers 2003.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 20:06Heeft echt nog helemaal niets laten zien. 15 miljoen is veel te veel.
Ze zijn helemaal gek daar in Amsterdam. Je spelers rondjes laten lopen bij Jong. Ze raken hun spelers echt aan de straatstenen niet kwijt joh.
Er werden niet 1 of 2 conculegas gehaald maar 3(!) in een jaar tijd. Al hoewel je het ook 4 mag noemen met Fitzie in de winterstop. Geen van de 3 trainers wilde hem opstellen maar wel een transfersom verlangen. Obispo en Oppegard zijn meer waard.
- De Realist
Ze zijn niet gek, ze laten zien nog steeds aan een ontzettende grootheidswaanzin te lijden.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 20:06Heeft echt nog helemaal niets laten zien. 15 miljoen is veel te veel.
One more year! Nee stop de persen, doe gewoon maar een nog rampzaliger jaar dan vorig jaar! Om het met de woorden van Mister ajax te zeggen: ik hoop dat ajax degradeert. Of failliet gaat. Of opgeheven wordt vanwege criminele bezigheden.
Choose one. Karma is a bitch. Bitch.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
Goed dat Alex het even checkt, alles onder controle en weet hij meteen of hij wat aandeeltjes moet verkopen of juist kopen.
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... ok-verrast
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- De Realist
-
- Lid scoutingsteam
Maximaal nog geen 2 miljoen kijkende naar speeltijd.
Maar 347 minuten in 11 wedstrijden en daarin 3 gele kaarten.
133 minuten in Europa in 3 wedstrijden en daarin twee keer geel gekregen.
Dit is een fysieke, lompe amsterdammer gebleken.
Die zichzelf over compenseert met overtredingen, voorop in de strijd, pseudo leiderscapaciteiten vandaar de vele overtredingen..
Al vraag ik mij af of @klerry wel het bij het rechte eind heeft. 15 miljoen is wel bijzonder van de pot gerukt, al vind ik jou Grasmat wel.erg gracieus met 5 miljoen.
Laat hem maar lekker voor veel de bank warm houden daar of de tribune als hij dan ook niet mag spelen bij Jong Ajax (zie.Misehouy).
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 6):
- Grasmat • De Realist • ShovingNE2 • FritskePhilips • NotoriousBIG046 • Bram
-
- Lid van verdienste
15 miljoen voor een veredelde jeugdspeler die weg moet en nog niets heeft laten zien? Of ze zijn nog gekker geworden daar of Breaking's nieuws klopt niet of Herry lult uit zijn nek.
Al kun je ook niet uitsluiten dat het alle drie het geval is.
Al kun je ook niet uitsluiten dat het alle drie het geval is.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- Grasmat
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
"Ik vind hem aan de bal eigenlijk ook goed. Hij neemt ook risico's en legt de ballen met links en rechts weg. Ik vond daar niet heel veel verschil in zitten.”Op weg naar nr 26 wrote: ↑29 Jul 2024, 20:44 Goed dat Alex het even checkt, alles onder controle en weet hij meteen of hij wat aandeeltjes moet verkopen of juist kopen.
Ja dat was te zien ja, die vent heeft vaker de bal verspeeld dan aangeraakt
- TylerDurdn
-
- Legende
Precies! Altijd binnen gestaan, heeft niks geleejeStandbeeld wrote: ↑29 Jul 2024, 20:51 15mln is gewoon goede anchoring. Of niet, @Josef Dettelbacher?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Van een oud vrouwtje geweest?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Tisaltijdwat
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Volgens mij zou Kroes de telefoniste nog achter het raam op de wallen zetten als ie daarmee wat centen kan pakken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Bij Kroes zijn het inderdaad voorlopig vooral praatjes, maar er is nog weinig van terecht gekomen en het gaat zeker niet zoals ze vooraf hadden voorgesteld wat betreft uitgaande transfers en dus ook ingaande transfers. Toen Kroes begon bij Ajax had hij al tegen Bruggink gezegd dat ze na de onderlinge wedstrijd boven Twente zouden staan. Dat liep even anders. Maar het al zeggen tegen je tegenstander heeft al iets stuitends.VeresRivne wrote: ↑29 Jul 2024, 17:07 Ik zie eigenlijk een ander proces momenteel, eentje waarbij Ajax in paniek is omdat er nog niet veel verkocht is. De hele Pasveer-Ramaj gate lijkt me bewust om ook Ramaj te proberen te verkopen. Net zoals Vos nu ineens van zaakwaarnemer switcht, ik denk dat iedereen wel te horen heeft gekregen: komt er een goed bod dan mag je weg, zelfs spelers als Hato bv. Kroes met zijn grote mond heeft wat dat betreft nog weinig waargemaakt, ik denk dat de druk nu wel aardig opgelopen is.
Ajax heeft veel van de winst van het seizoen 2022/2023 in spelers gestoken, waardoor het EV wel hoger is geworden, maar de balans maar een fractie beter. Zit je dan met je 55 tot 60 miljoen aan afschrijvingen en geen CL. Op vrijwel alle verkopen zullen de boekwinsten minimaal of zelfs nihil zijn. Netto blijft er immers ook weer minder over dan de bruto bedragen.
Heb je ook nog eens een onevenwichtige selectie en het meest zorgwekkende is eigenlijk dat Ajax voornamelijk in verband wordt gebracht met spelers zonder restwaarde en een behoorlijk tot flink salaris. Dan zullen de spelers van onderaf echt moeten gaan leveren dit seizoen. Als de resultaten gaan tegenvallen dan verdwijnen de positieve geluiden die op dit moment grotendeels bij Ajax te vinden zijn, los van het financiële, ook als sneeuw voor de zon. Wat een verschil met een aantal jaar geleden. Ook in verhouding met PSV.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Laten we een symbolische euro bieden op Hato. Hebben zij wat verkocht en hebben wij een speler die op linksback en LCB kan. Iedereen blij. Ze willen toch zo graag verkopen?
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ajax is gegaan van een speedboat die met de wint in de rug in een steeds hogere versnelling over de golven heen dendert naar een te zwaar beladen olietanker die vanwege het enorme gewicht en de waardeloze bemanning niet meer op tijd van richting gaat kunnen veranderen, iets dat eigenlijk wel hard nodig is gezien de enorme ijsberg die akelig dichtbij vanuit de duisternis opdoemt.
SINK MOTHERFUCKER SINK
En op de achtergrond speelt Davy Klaassen op de piano
SINK MOTHERFUCKER SINK
En op de achtergrond speelt Davy Klaassen op de piano
Last edited by Skuddem on 29 Jul 2024, 22:26, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Skuddem for the post (total 2):
- De Realist • Jordi
-
- Moderator
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
The gift that keeps on giving.Jwoeloe wrote: ↑29 Jul 2024, 21:32 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... sveer.html
Control freak en micro managen. #KroesOUT
Als de stafleden het er niet mee eens zijn had dat toch ook gewoon niets uitgemaakt?
De hoofdtrainer is eindverantwoordelijk voor het vertoonde spel en moet daarin ook de keuzes kunnen en durven maken die hij het beste acht. Dat ze dan een TD hebben die voor de zekerheid de rest polst of ze het er mee eens waren maakt het wel heel tragisch, alsof hij de door hem aangestelde hoofdtrainer vertrouwt. Scheelt natuurlijk ook wel dat de hoofdtrainer maar bij gods ( Kroes dan hé ) gratie één assistent mocht meenemen.
Misschien kan Kroes ook een interview doen over dit gedegen onafhankelijk onderzoek dat hij binnen Ajax heeft uitgevoerd, wellicht kan hij ook de AFM wel ondersteunen bij hun onderzoek.
#KroesMoetBlijven!
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- De Realist
-
Nu dus duidelijk voor iedereen dat het echt een keuze was op kwaliteit. Ofwel Ramaj is écht, écht, écht niet zo goed als door media (en zelfs sommige hier) wordt beweerd. Aardig keepertje, net als Drommel, maar niet goed genoeg voor top eredivisie. Een paar leuke reddingen heeft elke keeper. Ook een keeper van Excelsior. En als je zoveel kansen tegen krijgt als Ajax heb je altijd wel een paar leuke ballen.
Hato kopen is niet eens een slecht idee. Mag hij LB tot Mauro terug is en dan leren van de meester Boscagli en / of Dest als hij terug is. Heeft nog wat stappen te zetten. Maar voor een Flamingo achtig bedrag wel het proberen waard.
Hato kopen is niet eens een slecht idee. Mag hij LB tot Mauro terug is en dan leren van de meester Boscagli en / of Dest als hij terug is. Heeft nog wat stappen te zetten. Maar voor een Flamingo achtig bedrag wel het proberen waard.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
- De Realist • Persepolis