Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 20:47 Laat ik zeggen dat ik het woord ‘denigrerend’ ook niet serieus neem vanuit jouw kant. Nu ga ik ophouden, want straks heb ik het weer gedaan bij de mods. Wacht nog altijd op een reactie van @Maikel die een week geleden tegen me zei dat hij me ‘na het weekend’ zou connecten, maar het verbaast me weer niets dat dat niet is gebeurd.

On topic: 19 augustus is het vandaag. Kennelijk willen ‘top’ spelers alleen bij PSV voetballen als het echt nergens anders kan. Of, nog erger, Johnny Boy gelooft zelf dat dat zo is.

Je hebt nu nog maar 1 concurrent in NL en of je het nou wilt of niet, maar die doet wat een topclub hoort te doen. Investeren, ballen tonen, je verliezen hier en daar pakken, toch dikke winst maken en door investeren. Want dat is wat je doet als je succes wilt. Speler weg? Nieuwe, want Pasen valt nog eerder een keer samen met Kerst, dan dat ze ooit iets aan het toeval overlaten. Nota bene Feyenoord investeert zelfs door. Nou ben ik niet jaloers op hun, maar zij doen nu wat een voetbalclub hoort te doen: bloeddorstig door investeren. Dat kleine beetje geld dat ze hadden, hebben ze geinvesteerd in spelers die ze nu weer doorverkopen en inmiddels zijn ze een nieuw team aan het bouwen. Twente idem. Die waren een paar jaar geleden nog bijna door en begraven, maar wat doen ze daar? Hoe weet ik niet, maar ze handelen en halen spelers. Met nauwelijks geld toch 4e eindigen. Daar heb ik 1000x meer respect voor dan Johns manier van werken.

Het gaat om de handelen van een TD, wat hij doet om het team beter te maken. Ik ken maar 1 lummel die wacht en wacht en wacht en wacht en alleen maar op safe speelt. Liefst houdt ie iedereen erbij, zelfs fukking Luckassen zit NOG STEEDS op de bank bij PSV. Niet 1 club ter wereld heeft ooit succes met zulk beleid geboekt, tenminste niet in het moderne voetbal. ‘Oeh maar hij heeft wel Sangare en Veerman gehaald, dus hij heeft gewonnen’.

John is een flut TD, een natte wind zoals we dat noemen. Tenzij een van jullie John de Jong heet, ga ik ervan uit dat ik dat hier ongestoord neer kan kwakken.
Image
ruuddevil
Legende

Ik vind Fledderus van Groningen een interessante jongen. Die zou ik gewoon erbij halen, en John ook houden uiteraard. Geld verdienen doe je op de transfermarkt dus dit is de beste investering die je kan doen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 20:47 Laat ik zeggen dat ik het woord ‘denigrerend’ ook niet serieus neem vanuit jouw kant. Nu ga ik ophouden, want straks heb ik het weer gedaan bij de mods. Wacht nog altijd op een reactie van @Maikel die een week geleden tegen me zei dat hij me ‘na het weekend’ zou connecten, maar het verbaast me weer niets dat dat niet is gebeurd.

On topic: 19 augustus is het vandaag. Kennelijk willen ‘top’ spelers alleen bij PSV voetballen als het echt nergens anders kan. Of, nog erger, Johnny Boy gelooft zelf dat dat zo is.

Je hebt nu nog maar 1 concurrent in NL en of je het nou wilt of niet, maar die doet wat een topclub hoort te doen. Investeren, ballen tonen, je verliezen hier en daar pakken, toch dikke winst maken en door investeren. Want dat is wat je doet als je succes wilt. Speler weg? Nieuwe, want Pasen valt nog eerder een keer samen met Kerst, dan dat ze ooit iets aan het toeval overlaten. Nota bene Feyenoord investeert zelfs door. Nou ben ik niet jaloers op hun, maar zij doen nu wat een voetbalclub hoort te doen: bloeddorstig door investeren. Dat kleine beetje geld dat ze hadden, hebben ze geinvesteerd in spelers die ze nu weer doorverkopen en inmiddels zijn ze een nieuw team aan het bouwen. Twente idem. Die waren een paar jaar geleden nog bijna door en begraven, maar wat doen ze daar? Hoe weet ik niet, maar ze handelen en halen spelers. Met nauwelijks geld toch 4e eindigen. Daar heb ik 1000x meer respect voor dan Johns manier van werken.

Het gaat om de handelen van een TD, wat hij doet om het team beter te maken. Ik ken maar 1 lummel die wacht en wacht en wacht en wacht en alleen maar op safe speelt. Liefst houdt ie iedereen erbij, zelfs fukking Luckassen zit NOG STEEDS op de bank bij PSV. Niet 1 club ter wereld heeft ooit succes met zulk beleid geboekt, tenminste niet in het moderne voetbal. ‘Oeh maar hij heeft wel Sangare en Veerman gehaald, dus hij heeft gewonnen’.

John is een flut TD, een natte wind zoals we dat noemen. Tenzij een van jullie John de Jong heet, ga ik ervan uit dat ik dat hier ongestoord neer kan kwakken.
Maar is dit niet een beetje kort door de bocht? Wat voor spelers haalt Feyenoord? Hier is het niet goed als we Stengs en Karlsson noemen maar we zouden wel zo moeten handelen als Feyenoord? Ik vind dat je niet moet kopen om het kopen. Als we zoals Feyenoord zouden handelen zouden we nu Stengs kopen en Cilissen gehaald hebben zodat we maar doorpakken. Dat is denk ik niet de manier. En ja ik denk dat alle clubs in NL op dit moment jaloers zijn op de selectie van Ajax. Maar is dat niet in elk land? Er zijn altijd een paar clubs die veel meer te besteden hebben. PSV moet het hebben van creatief handelen om bij Ajax te blijven en ik vind dat JdJ dat wel doet. Met de beperkte middelen toch zoveel mogelijk goeie spelers halen, en we moeten daarbij niet vergeten dat de markt echt is veranderd. Alle spelers kosten meer dus je loopt ook meer risico.
Revolinho
Internationale topspeler

Het is het blind willen zijn voor de waarheid. Ajax heeft willen investeren en niet sporadisch, maar gewoon structureel. Zelfs als het tegen zit, zal investeren uiteindelijk lonen. En als je scouting op orde is, ga je gewoonweg winst maken en prijzen winnen. Het is zo simpel: het is gewoon wat PSV vroeger altijd heeft gedaan. En wat PSV nu doet, is wat Ajax vroeger heeft gedaan. Dat achterlijke beleid met al die Denen overboord gegooid en knaken leggen. Het is niet zo moeilijk, maar wel als je jezelf gaat wijsmaken dat het allemaal niet om geld draait. Dat is namelijk wel zo.
Ardbeg
Mister PSV

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 20:47 Tenzij een van jullie John de Jong heet, ga ik ervan uit dat ik dat hier ongestoord neer kan kwakken.
En dat doe je ook. Keer op keer en keer op keer.

Hetzelfde herhalende relaas.
Last edited by Ardbeg on 19 Aug 2022, 21:37, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 20:57 Het is het blind willen zijn voor de waarheid. Ajax heeft willen investeren en niet sporadisch, maar gewoon structureel. Zelfs als het tegen zit, zal investeren uiteindelijk lonen. En als je scouting op orde is, ga je gewoonweg winst maken en prijzen winnen. Het is zo simpel: het is gewoon wat PSV vroeger altijd heeft gedaan. En wat PSV nu doet, is wat Ajax vroeger heeft gedaan. Dat achterlijke beleid met al die Denen overboord gegooid en knaken leggen. Het is niet zo moeilijk, maar wel als je jezelf gaat wijsmaken dat het allemaal niet om geld draait. Dat is namelijk wel zo.
En zouets als verantwoord investeren? Gewoon maar blind met geld smijten en hopen dat de voorspellingen uitkomen van de scouting?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Dat jullie nog energie stoppen in dit aanhoudende gebral. Ik vind het knap.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 19 Aug 2022, 21:00 Dat jullie nog energie stoppen in dit aanhoudende gebral. Ik vind het knap.
Even wat anders: Heb jij een idee over Mudryk als speler? Ik lees zijn naam af en toe voorbij komen en de beelden zien er goed uit.
Last edited by Ardbeg on 19 Aug 2022, 21:17, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

[mention]Revolinho[/mention]
Om het nog met een voorbeeld te verduidelijken, als PSV kampioen was geworden vorig jaar en garantie op CL had, en Gakpo was al in Juni ofzo verkocht voor 70 miljoen, dan had PSV gewoon Bergwijn kunnen kopen en dat was rond geweest voor de 1e training van 20 Juni. Dan had Bergwijn hier z’n geslijm en naar-de-mond-praten trucje kunnen doen.

Dat is dus een voorbeeld om de limieten van PSV op de transfermarkt aan te geven, de spelers die een versterking zijn, zijn schaars en duur. Ook zijn ze gewild en hebben ze opties. Voor John de Jong, is het dus een enorme uitdaging om tijdig (pieken in Augustus), en met een beperkt budget de selectie te VERSTERKEN.

In die realiteit is het halen van Luuk, Benitez en Simons (een keeper, spits, en mega talentvolle creative middenvelder) echt klasse werk. Til en zo’n Brantwaithe en Savio zijn interessante toevoegingen daarop. Ik weet echt niet wat jij verwacht, maar het is niet REALISTISCH. Misschien in jouw wereld wel, en is het daarom gerechtvaardigd om zo negatief te schrijven over PSV en John de Jong, en zo positief over Ajax - waar vanalles mis gaat waar ik je niet over hoor in jouw geromantiseerde verhaal. Het is gewoon raar om te lezen, daarom typ ik dit, om wat tegengas op de negativiteit te geven, in de vorm van een reality-check.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 19 Aug 2022, 21:02Even wat anders: Heb jij een idee over Mudryk als speler? Ik lees zijn naam af en toe voorbij komen en de beelden zien er goed uit.
Nee, maar [mention]Sensation[/mention] is gek op 'm, dus dan zit het doorgaans goed :mrgreen:

De beelden vallen me nog niet eens tegen ook. Zou zo'n jongen voor 15 miljoen haalbaar zijn?
Revolinho
Internationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 19 Aug 2022, 20:59
Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 20:57 Het is het blind willen zijn voor de waarheid. Ajax heeft willen investeren en niet sporadisch, maar gewoon structureel. Zelfs als het tegen zit, zal investeren uiteindelijk lonen. En als je scouting op orde is, ga je gewoonweg winst maken en prijzen winnen. Het is zo simpel: het is gewoon wat PSV vroeger altijd heeft gedaan. En wat PSV nu doet, is wat Ajax vroeger heeft gedaan. Dat achterlijke beleid met al die Denen overboord gegooid en knaken leggen. Het is niet zo moeilijk, maar wel als je jezelf gaat wijsmaken dat het allemaal niet om geld draait. Dat is namelijk wel zo.
En zouets als verantwoord investeren? Gewoon maar blind met geld smijten en hopen dat de voorspellingen uitkomen van de scouting?
Je kunt jezelf wel wijs blijven maken dat veel geld investeren per definitie blind en onverantwoord is, maar ik zie nog altijd elke cent 3x terug komen in Amsterdam en ik zie nog steeds geen titel onder John. Al was PSV enkel op doelsaldo achter Ajax geëindigd, die platte kar ligt nog steeds al jaren te verroten ergens. Hoe lang moet het duren voordat je eindelijk de waarheid accepteert zoals die is: in voetbal brengt op safe spelen je niks, beleidsmatig bedoel ik dan. Sangare Veerman, in totaal is dat 13 miljoen euro? That’s it? Daar gaan we kampioen mee worden?

Kijk in het Ajax topic, het staat vol met gejank over die kutclub. Het enige dat daar klopt, is dat het inderdaad een grafclub is. Maar zij doen bijna alles goed momenteel, op transfergebied dan. En dat is fukking Huntelaar, die komt pas net kijken. Ze verkopen zelfs hun stront nog voor boven de marktwaarde aan Engeland. Wil je zeggen dat je zelf nooit in die positie zou willen zijn? Tuurlijk wel. Maar dan moet je eerst snappen hoe je daar komt.
DadOfFour
Internationale topspeler

Filmpjes van Mudryk zien er inderdaad wel okay uit, maar laten we niet vergeten dat iemand ook ooit een paar leuke filmpjes van Bruma tevoorschijn heeft weten te toveren...
La vida és massa curta per no fer broma
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 19 Aug 2022, 21:10
Ardbeg wrote: 19 Aug 2022, 21:02Even wat anders: Heb jij een idee over Mudryk als speler? Ik lees zijn naam af en toe voorbij komen en de beelden zien er goed uit.
Nee, maar @Sensation is gek op 'm, dus dan zit het doorgaans goed :mrgreen:

De beelden vallen me nog niet eens tegen ook. Zou zo'n jongen voor 15 miljoen haalbaar zijn?

Geen idee. Tsygankov was altijd onhaalbaar maar ik weet niet hoe het zit in geval met de oorlogssituatie daar..
Last edited by Ardbeg on 19 Aug 2022, 21:17, edited 1 time in total.
mateja
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 21:15

Je kunt jezelf wel wijs blijven maken dat veel geld investeren per definitie blind en onverantwoord is, maar ik zie nog altijd elke cent 3x terug komen in Amsterdam en ik zie nog steeds geen titel onder John. Al was PSV enkel op doelsaldo achter Ajax geëindigd, die platte kar ligt nog steeds al jaren te verroten ergens. Hoe lang moet het duren voordat je eindelijk de waarheid accepteert zoals die is: in voetbal brengt op safe spelen je niks, beleidsmatig bedoel ik dan. Sangare Veerman, in totaal is dat 13 miljoen euro? That’s it? Daar gaan we kampioen mee worden?

Kijk in het Ajax topic, het staat vol met gejank over die kutclub. Het enige dat daar klopt, is dat het inderdaad een grafclub is. Maar zij doen bijna alles goed momenteel, op transfergebied dan. En dat is fukking Huntelaar, die komt pas net kijken. Ze verkopen zelfs hun stront nog voor boven de marktwaarde aan Engeland. Wil je zeggen dat je zelf nooit in die positie zou willen zijn? Tuurlijk wel. Maar dan moet je eerst snappen hoe je daar komt.
Grappig, die zouden beide bij ajax in de basis staan.
ComeOnPSV
Vedette

Je zit echt al het positieve van Ajax te vergelijken met al het negatieve van PSV.

Ga dan eens beginnen over transfers van Ajax die niet geslaagd zijn voor bedragen van Veerman en Sangare.

[mention]Revolinho[/mention] prima dat je kritisch bent maar ga niet appels met peren vergelijken.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ja dat is toch ook helemaal niet wat ik zeg? Veel geld uitgeven is niet per definitie blind, maar wel om zo maar geld uit te geven. Vergeet niet dat je bij Ajax ook Daramy, Schuurs, Magallan, Kudus in mindere mate hebt rondlopen. Tel daarbij op dat die club in de CL goed gepresteerd heeft en je hebt je hogere marktwaarde. Daarnaast koop je een contract af en als Ajax hogere salarissen betaalt moet je dus ook meer neerleggen. En op dit moment is Ajax denk ik gewoon aantrekkelijker voor spelers hoe kut dat ook is. Ik wil ook dat we daar naartoe groeien, maar dat hoeft voor mij niet door nu 100 miljoen uit te geven en alle plekken 3 basiswaardige spelers te hebben. En dat lukt ook niet omdat die alleen naar PSV willen komen met CL en basisplaats. Is nogal een verschil he?!
Revolinho
Internationale topspeler

Grappig, Martinez is veel minder als Sangare inderdaad en die heeft al een paar titels gewonnen en Ibi niet.
Hatseflats
Vedette

En jij denkt dat de grote Huntelaar het bij PSV beter zal doen dan JdJ? Doe niet zo dom. Er is hier al zo vaak gezegd dat het bij Ajax niet aan de td ligt maar aan hun aanzien in Europa en de CL wedstrijden.
Iedereen die kan praten kan bij Ajax spelers voor grote bedragen verkopen.
mateja
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 21:21 Grappig, Martinez is veel minder als Sangare inderdaad en die heeft al een paar titels gewonnen en Ibi niet.
Wat zeg je allemaal??! Allejezus vent.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 19 Aug 2022, 21:21

En jij denkt dat de grote Huntelaar het bij PSV beter zal doen dan JdJ? Doe niet zo dom. Er is hier al zo vaak gezegd dat het bij Ajax niet aan de td ligt maar aan hun aanzien in Europa en de CL wedstrijden.
Iedereen die kan praten kan bij Ajax spelers voor grote bedragen verkopen.
Fijn, iemand die het wel snapt haha.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 19 Aug 2022, 21:21 Grappig, Martinez is veel minder als Sangare inderdaad en die heeft al een paar titels gewonnen en Ibi niet.
Wat is dat voor vergelijking? Hendrix heeft ook titels gewonnen en is ook minder...
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wil je zeggen dat je zelf nooit in die positie zou willen zijn? Tuurlijk wel. Maar dan moet je eerst snappen hoe je daar komt.
Snappen hoe je daar komt? Heb je nooit van PSV 2030 gehoord zeker? En de jeugdopleiding heeft geen stappen gezet? Er is ambitie genoeg, een honger naar succes, een strategie om daar te komen, waarbij veel PSV DNA (Ruud, Fred, Brands, John de Jong, Klaas Dijkhoff, Gakpo, Teze, om maar wat namen te noemen) komt kijken en inventief te werk gaan op de transfermarkt / boerenslimheid. Op die manier proberen we het maximale uit onszelf te halen, en daarmee succes te behalen - juist het succes van Ajax dient als brandstof op dit proces, want we willen allemaal een succesvol PSV.

Maar dat bouw je niet zomaar even op, en daar hoort ook tegenslag hij, en daar hoort ook bij dat er fouten worden gemaakt. Volgens mij is de balans der zaken echt positief, en is er meer reden om hoopvol naar de korte en lange termijn te kijken dan er ik vele jaren is geweest. Maar kritiek is altijd welkom want het houdt je scherp, gelukkig hebben we daar genoeg zeikerds voor op televisie en in de geschreven pers, op een PSV forum zou ik een tientje positiever verwachten.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

[mention]Revolinho[/mention] ik zou je graag als technisch directeur zien. Je weet het allemaal precies als de beste. Alleen liever dan wel TD in Amsterdam want ik vrees dat het je nog eens vies tegen zal vallen met wat voor variabelen je te maken hebt en zaken waar je maar weinig invloed op hebt.
Revolinho
Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 19 Aug 2022, 21:20 Je zit echt al het positieve van Ajax te vergelijken met al het negatieve van PSV.

Ga dan eens beginnen over transfers van Ajax die niet geslaagd zijn voor bedragen van Veerman en Sangare.

@Revolinho prima dat je kritisch bent maar ga niet appels met peren vergelijken.
Het schoolvoorbeeld van waarom ze daar succes hebben en bij PSV niet. Die misperen horen bij het voetbal, maar als je goed blijft investeren voel je daar niks meer van. Denk jij dat ze Magallan daar nog voelen in de portemonnee als je 80 miljoen voor Entenie weigert? Die misperen zijn niet relevant, niemand weet dat meer. Die titels, CL en recordbedragen zijn dat wel. Een 100% score bestaat niet, maar je moet je daar niet door laten tegenhouden. Doorgaan en hongerig blijven, door investeren en je concurrentie geen kans geven. Dan is het helemaal makkelijk als de concurrentie een mak schaapje als TD heeft. ‘We gaan over Ajax heen’, tenenkrommend. Hij durft niet eens zijn selectie half augustus rond te hebben zonder CL geld. Als je dan uitgaande transfers hebt, dan kijk je zelf ook verder. Maar én de vervanging van Gakpo moet straks geregeld worden én überhaupt het rond maken van de selectie. En blijkbaar heeft hij iedereen dusdanig geïndoctrineerd dat men denkt dat dat inderdaad zo hoort.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Het heeft toch wel wat schattigs. Iemand die er werkelijk helemaal niets van snapt en de club het liefst richting faillissement stuurt, komt kritiek leveren en andere mensen vertellen dat zij geïndoctrineerd zijn.

Ik pak er nog een bakje popcorn bij. Kostelijke monoloog dit.
Locked