Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Zuc0
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Malen als buitenspeler vind ik een aparte keuze. Als tweede spits in een 442 of als centrumspits, kan ik het wel plaatsen, maar niet als vervanger van Madueke of Gakpo. Te meer omdat hij zelden de bal aflegt en Luuk verdient meer voorzetten.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Wittek is ook wel een leuke optie als vervanger voor Max, het is alleen niet iemand die gelijk beter is.
Raw85
Meervoudig international

Ledezma10 wrote: 20 Aug 2022, 17:12 Van Ewijk ook weer sterk hoor
Wat zou zo iemand moeten kosten? Als je straks mogelijk een dikke berg CL-geld binnenhaalt kun je zo iemand misschien ook kopen en direct terugverhuren. Als hij de lijn van nu doortrekt kost hij komende zomer anders waarschijnlijk meerdere malen dat bedrag.
Ledezma10
Verbannen

Raw85 wrote: 20 Aug 2022, 17:20
Ledezma10 wrote: 20 Aug 2022, 17:12 Van Ewijk ook weer sterk hoor
Wat zou zo iemand moeten kosten? Als je straks mogelijk een dikke berg CL-geld binnenhaalt kun je zo iemand misschien ook kopen en direct terugverhuren. Als hij de lijn van nu doortrekt kost hij komende zomer anders waarschijnlijk meerdere malen dat bedrag.
Rond de 8 miljoen gok ik.
Kopen met terugverhuur zou idd ideaal zijn. Kan ie komend seizoen probleemloos Mwene vervangen.
Raw85
Meervoudig international

Ledezma10 wrote: 20 Aug 2022, 17:24
Raw85 wrote: 20 Aug 2022, 17:20

Rond de 8 miljoen gok ik.
Kopen met terugverhuur zou idd ideaal zijn. Kan ie komend seizoen probleemloos Mwene vervangen.
8 miljoen lijkt mij echter wel veel te veel geld voor iemand die nog veel te bewijzen heeft. Iemand die 8 miljoen kost zou wat mij betreft een directe versterking moeten zijn. Als hij 4 miljoen had gekost dan had ik zo'n constructie nog net wel aangedurfd.
Standbeeld
Mister PSV

Die jongen kost eerder 4mln dan 8mln op dit moment. Is een talentje maar heeft nog te weinig laten zien om een waarde van 8mln te kunnen vertegenwoordigen.
Jwoeloe
Moderator

Standbeeld wrote: 20 Aug 2022, 17:27 Die jongen kost eerder 4mln dan 8mln op dit moment. Is een talentje maar heeft nog te weinig laten zien om een waarde van 8mln te kunnen vertegenwoordigen.
Komt bovenop dat je het transferbedrag mogelijk kan drukken door hem terug te verhuren.
Raw85
Meervoudig international

Jwoeloe wrote: 20 Aug 2022, 17:40
Standbeeld wrote: 20 Aug 2022, 17:27 Die jongen kost eerder 4mln dan 8mln op dit moment. Is een talentje maar heeft nog te weinig laten zien om een waarde van 8mln te kunnen vertegenwoordigen.
Komt bovenop dat je het transferbedrag mogelijk kan drukken door hem terug te verhuren.
Je kunt als PSV idd vrij vervelend zijn voor de verkopende club door het hoofd van zo'n speler op hol te brengen met je interesse. Zeker als je er vroeg bij bent. Gewoon eerst een paar totaal onrealistische biedingen de deur uit doen, het hoofd van zo'n speler gek maken en uiteindelijk de verkopende club eieren voor hun geld laten kiezen.
Klapstoel
Basisspeler

Zuc0 wrote: 20 Aug 2022, 17:16 Malen als buitenspeler vind ik een aparte keuze. Als tweede spits in een 442 of als centrumspits, kan ik het wel plaatsen, maar niet als vervanger van Madueke of Gakpo. Te meer omdat hij zelden de bal aflegt en Luuk verdient meer voorzetten.
Ik vind het ook geen goede keuze. Dan echt liever Karlsson van AZ of nog liever Paulinho van Leverkusen
James Rodriguez
Regelmatige invaller

ComeOnPSV
Vedette

Zag ik gisteren hier ook staan. Denk dat het interesse voor Jong PSV in eerste instantie is.

Mooi dat PSV ook op die markt flink bezig is met scouten etc.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Heruone
Lid scoutingsteam

Ik vind Stengs btw echt helemaal geen slechte speler. Mist alleen rendement. Als je die erbij hebt op de bank, is dat voor ED begrippen wel een goede impuls in de breedte vind ik persoonlijk.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ik vind Stengs een slapjanus.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Stengs in begin bij AZ heel leuk talent, maar uiteindelijk veel te flegmatiek gebleven
FritskePhilips
Nationale topspeler

hondjevandebakker wrote: 20 Aug 2022, 23:38
Heerlijk linkspootje hoor, bovengemiddelde passingskills. Potentiële opvolger Veerman. Als je deze speler kunt halen voor Jong, met de intentie om daar door te laten groeien, dan doe je goede zaken.
Joenepsv
Legende

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 Aug 2022, 05:23 Ik vind Stengs een slapjanus.
Stengs is een slapjanus. Kan me ook werkelijk niet voorstellen dat die semi voetballer in beeld is. Dan doe je niet één maar drie jasjes uit als Gakpo vertrekt.

Wat die McGlynn betreft, leuke speler. Altijd goed om dergelijke spelers te halen en in Jong te stallen. Dat heet visie.
mateja
Internationale topspeler

Stengs is toch helemaal niet in beeld als opvolger voor Gakpo? Die verwarring is volgens mij ontstaan doordat Stengs en Karlsson in 1 adem genoemd werden. Stengs wordt, zoals ik het las, gezien als (tijdelijke) vervanger voor Madueke.
ShovingNE2
Site Admin

mateja wrote: 21 Aug 2022, 08:56 Stengs is toch helemaal niet in beeld als opvolger voor Gakpo? Die verwarring is volgens mij ontstaan doordat Stengs en Karlsson in 1 adem genoemd werden. Stengs wordt, zoals ik het las, gezien als (tijdelijke) vervanger voor Madueke.
Ik snap niet eens dat dat een discussie. Natuurlijk komt Stengs niet voor Cody.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Klapstoel
Basisspeler

Het is nog tien dagen voor het sluiten van de markt in Nederland. Ik denk dat het nog drukke tijden worden met veel mutaties. Ik zal een schot voor de boeg doen:

Vertrek:

- Luckassen
- Max
- Carlos Vinicius

Aankoop:

- Rechtsback (van Ewijk. Arias… ?)
- Middenvelder (talent door blessures Ledezma)
- Rechtsbuiten (Malen, Stengs… ?)
- Spits (Strand Larsen, Zirikzee… ?)

Ik verwacht dat Antony (veel te duur) naar Man Utd gaat en dat Gakpo met CL nog een jaar blijft

Wat denken jullie?
Siemen
Nationale topspeler

Heruone wrote: 21 Aug 2022, 02:41 Ik vind Stengs btw echt helemaal geen slechte speler. Mist alleen rendement. Als je die erbij hebt op de bank, is dat voor ED begrippen wel een goede impuls in de breedte vind ik persoonlijk.
Ja, maar Heruone, denk je dat Stengs voor de bank zou komen? Als die al komt, wordt ie aangetrokken als 'grote jongen geflopt in buitenland' die ol rechtsbuiten komt. Toch? En dat hoeft m.i. niet want heeft daarvoor te weinig laten zien en met name qua rendement.
ruuddevil
Legende

Mensen verwachten weer veel te veel.
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 21 Aug 2022, 09:10 Mensen verwachten weer veel te veel.
Dat denk ik ook. Een rechtsback (edit).... waarom in godsnaam? Ja: men vindt het niet PSV-waardig (what ever that may be). We hebben Sambo net laten gaan... Een middenvelder? Whut?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2022, 09:12
ruuddevil wrote: 21 Aug 2022, 09:10 Mensen verwachten weer veel te veel.
Dat denk ik ook. Een rechtsbuiten.... waarom in godsnaam? Ja: men vindt het niet PSV-waardig (what ever that may be). We hebben Sambo net laten gaan...
Sinds wanneer is Sambo een rechtsbuiten? :mrgreen: Maar, idd, zolang er verdedigend niks vertrekt gaat daar ook niks bij komen
Joenepsv
Legende

mateja wrote: 21 Aug 2022, 08:56 Stengs is toch helemaal niet in beeld als opvolger voor Gakpo? Die verwarring is volgens mij ontstaan doordat Stengs en Karlsson in 1 adem genoemd werden. Stengs wordt, zoals ik het las, gezien als (tijdelijke) vervanger voor Madueke.
Ook als tijdelijke vervanger van Madueke is het niks. Ik vind Stengs de meest overschatte eredivisie speler van de afgelopen 5 jaar. Het oogt allemaal leuk maar stelt helemaal niks voor.

Op de één of andere manier heeft Az er een patent op om spelers te hebben die na hun verkoop overal mislukken. Best bijzonder. Je zou bij het zien van dat track record nooit meer een speler van Az halen. Wijndal is de volgende die door de mand valt.
Locked