Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 27 Mar 2022, 17:54 Bruma verdient bij ons ook godsvermogen, dusja zo kunnen we wel even doorgaan.
Niet. Hij heeft heel veel ingeleverd.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Salarissen van Bruma en Gotze waren eerst nagenoeg gelijk. Geen idee hoeveel Bruma begin dit seizoen daarvan heeft ingeleverd.
29.04.2007
Nationale topspeler

Is het bekend geworden hoeveel hij heeft ingeleverd dan? Kan het in ieder geval nergens terugvinden. Denk dat hij nog steeds tot de grootverdieners hoort bij PSV..
Massimo
Legende

DonyellMalen wrote: 27 Mar 2022, 17:54 Bruma verdient bij ons ook godsvermogen, dusja zo kunnen we wel even doorgaan. Bij die neuzen is het rijtje grootverdieners natuurlijk nog stukke groter. Het zijn vooral grootverdieners zonder restwaarde (Blind, Tagliafico, Tadic, Haller). Neemt niet weg dat wij de laatste jaren ook veel teveel betaald hebben en betalen (aan salaris) voor middelmatige voetballers. Zou wel eens een gedetailleerd inkomsten en uitgavenpatroon willen zien. En dan die van ons vergeleken met Ajax.
Bij PSV is het verkeerd gegaan door het uit te geven aan vooral de verkeerde spelers, waar hopelijk komende zomer het één en ander hersteld wordt. Bij Ajax glijden ze nu de verkeerde kant op door hierin door te slaan en teveel spelers een salaris aan te bieden die wel goed zijn, maar niet het salaris waard zijn. Dat gaat goed als er gepresteerd wordt en als er grote verkopen blijven, maar als dat tegen gaat vallen kan de wal het schip keren. We hebben het hier al een poos geleden over gehad, maar het beleid van Ajax heeft ook zo zijn nadelen. Jeugd doet het steeds minder goed en dit jaar heeft er zelfs niemand ook maar een klein beetje op de deur geklopt en spelers vertrekken omdat ze in verhouding vinden dat ze te weinig verdienen t.o.v. de andere spelers. Je blaast je gehele salarishuis op. Iemand als Berghuis is een goede speler, maar niet iemand die 4 miljoen per jaar waard is. Dan gaan andere spelers bij de volgende onderhandelingen ook hogere eisen stellen. PSV heeft tot nu toe doorgaans minder moeite met het verlengen van eigen spelers, maar het heeft nog wel op dat vlak flink wat herstelwerkzaamheden te verrichten wat hopelijk deze zomer ook gaat gebeuren.
Menno1
Legende

Leuk en aardig om Ajax er weer bij te halen maar er is niks mis mee om 5-6 kern spelers een dik salaris te geven, mits ze de selectie een impuls geven.

Kort gezegd: Gakpo, Gotze, Ramalho, Madueke hoog salaris; dikke prima.
Bruma, Zahavi, Baumgartl, Mvogo; belachelijk ivm wat ze brengen.

Nu verdienen je breedte spelers (at best) dus meer als je top spelers. Dat kan dus niet.
Juancho
Mister PSV

Ardbeg wrote: 27 Mar 2022, 18:42
DonyellMalen wrote: 27 Mar 2022, 17:54 Bruma verdient bij ons ook godsvermogen, dusja zo kunnen we wel even doorgaan.
Hoeveel procent dan? Dit is een beetje roepen om het roepen want iedereen heeft kunnen lezen dat hij iets ingeleverd heeft... Los van het feit dat het slechts 1 jaartje inleveren is. Hij heeft ons daarvoor al langere tijd veel meer gekost.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
29.04.2007
Nationale topspeler

Het lastige is alleen dat je sommige spelers alleen binnen kan halen met een dik salaris, maar dat het dus geen garantie geeft op de kwalitatieve impuls. Vanuit de jeugd is dat makkelijker, die kan je veel geleidelijker belonen/opwaarderen aan de hand van hun prestaties.
RW1990
Jeugdspeler

Een vroege transferjosti: oude bekende bij Beer&Big gisteren 😁

Image
Massimo
Legende

29.04.2007 wrote: 27 Mar 2022, 20:45 Het lastige is alleen dat je sommige spelers alleen binnen kan halen met een dik salaris, maar dat het dus geen garantie geeft op de kwalitatieve impuls. Vanuit de jeugd is dat makkelijker, die kan je veel geleidelijker belonen/opwaarderen aan de hand van hun prestaties.
Je hebt geen garantie, maar je kan de kans al wel flink vergroten door een speler die je voor een bepaalde positie op het oog hebt langs een aantal parameters te leggen en te kijken of zo iemand daaraan voldoet. Vervolgens kan je kijken hoeveel geld je daarvoor over hebt in transfersom en salaris. Op dat vlak valt volgens mij nog heel veel te winnen. Dan kan je nog steeds mis zitten, maar zal dat een stuk minder vaak zijn. Bruma is een bizarre transfer geweest op alle fronten. (zie ook het Baumgartl topic) Veerman voldeed naar mijn mening juist wel aan diverse parameters, zie mijn post in zijn topic op pagina 11 op 3 januari, om te kunnen gaan slagen bij PSV.
DonyellMalen
Legende

[mention]Massimo[/mention]. Mooie analyse ja. Heb even je post op op pagina 11 op 3 januari van het Veerman-topic teruggezocht, maar ik kan me hier volledig in vinden. Heb vertrouwen in dat Brands aan deze peilers kan vasthouden (en dat doorgeeft aan John de Jong) en daardoor met name voor de spits, rechtsback en doelman de juiste versterkingen binnenhaalt voor PSV.
Ardbeg
Mister PSV

Juancho wrote: 27 Mar 2022, 20:45

Hoeveel procent dan? Dit is een beetje roepen om het roepen want iedereen heeft kunnen lezen dat hij iets ingeleverd heeft... Los van het feit dat het slechts 1 jaartje inleveren is. Hij heeft ons daarvoor al langere tijd veel meer gekost.
Nee.
Juancho
Mister PSV

Ardbeg wrote: 27 Mar 2022, 21:29

Nee.
Ardbeg wrote:

Top weerleggingen man. Applaus!
Ardbeg
Mister PSV

Juancho wrote: 27 Mar 2022, 21:55
Ardbeg wrote: 27 Mar 2022, 21:29

Nee.
Ardbeg wrote:

Top weerleggingen man. Applaus!
Oh je snapt hem! 😄
Juancho
Mister PSV

Nogal voorspelbaar vond je niet?
Noosa
Meervoudig international

Ykhim wrote: 27 Mar 2022, 16:12 Onderhandelingen met spelers als Sávio zijn doorgaans exceptioneel complex. Dat is niet binnen 2 weken geregeld en al helemaal niet nu er zoveel partijen bij betrokken zijn. En niet alleen de City Group is geïnteresseerd, dus bekijken alle partijen wat de beste optie is. Geduld is het sleutelwoord.

Overigens is hij niet het enige Zuid-Amerikaanse toptalent op de radar van PSV. Ik zal geen concrete namen delen, maar als er op financieel en sportief gebied geen gekke dingen gebeuren, dan gaan we komende zomer kwaliteit begroeten.
Moeten we dan denken aan constructies zoals met Savio? Of zou PSV ook in staat zijn om zelf één van de talenten waar je op doelt te kunnen contracten?
EDG
Jeugdinternational

RW1990 wrote: 27 Mar 2022, 20:57 Een vroege transferjosti: oude bekende bij Beer&Big gisteren 😁

Image
Guardado is bevriend met rechtse kerel (die zelf geen verstand van voetbal heeft overigens ;)) vanwege een Mexicaanse link... Gaan vaker bij elkaar op bezoek, dus helaas geen josti...
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

En heeft afgelopen week nog bijgetekend bij Sevilla.
Menno1
Legende

Ging geloof ik om 1% las ik ergens. Of het klopt is een tweede. Maar de beste man verdient geloof ik 3,5 miljoen per jaar. Dus al levert hij 5 ton in, dan verdient hij nog 2 miljoen te veel. Overigens is dat totaal niet zijn fout, maar wel die van PSV natuurlijk.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jullie hebben het over Bruma zijn salaris alsof ie bij jullie op de loonlijst staat haha. Echt waar maak je je druk om.
ShovingNE2
Site Admin

RIO wrote: 28 Mar 2022, 05:49 Jullie hebben het over Bruma zijn salaris alsof ie bij jullie op de loonlijst staat haha. Echt waar maak je je druk om.
Ze verwijten het Bruma bijna zelf. Maar mijn god zeg: alles draait om het salaris van de speler. Volgens mij is toen bekend geworden dat hij een miljoen heeft ingeleverd en op 2 miljoen salaris kwam.
kastoekast wrote: 27 Mar 2022, 18:28 Stel PSV haalt Vega voor Gakpo laat het wel zien dat er weinig ambitie is.
Ja joh. Jij kent Vega heel erg goed en als hij eventueel komt voor Gakpo dan heeft PSV weinig ambitie. Weer zo'n rare dooddoener. En als er een absolute topspits gehaald wordt, een geweldige middenvelder, topkeeper en goede rechtsback? Heeft PSV dan nog weinig ambitie?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Joenepsv
Legende

Hoewel ik Vega nooit een hele wedstrijd heb gezien lijkt hij me een interessante speler. Prima speler, goede leeftijd, Mexicaans international, en niet heel duur gezien zijn contract duur. Bovendien is hij een Mexicaan en die hebben altijd een streepje voor bij mij.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat PSV (volledig onterecht) niet eens kijkt naar een nieuwe rechtsback nu er 3 opties zijn en op links ook 3. Ik geloof dat pas als het uit de mond van John komt en niet uit de hoge hoed van Elfrink. We kunnen hier wel echt een upgrade gebruiken zou ik zeggen. Belangrijkste positie is die van spits. Mocht PSV een lijstje hebben met 3 spitsen die haalbaar en betaalbaar zijn dan moet die voor de eerste training binnen zijn. Als we Ortega nog kunnen overtuigen dan hebben we al het budget beschikbaar voor 1 positie tot er iemand weg gaat.
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:02 Ik denk dat PSV (volledig onterecht) niet eens kijkt naar een nieuwe rechtsback nu er 3 opties zijn en op links ook 3. Ik geloof dat pas als het uit de mond van John komt en niet uit de hoge hoed van Elfrink.
Dan kan je heel lang wachten want volgens mij zegt John nooit voor welke posities hij spelers zoekt. Zeker niet aan het begin van een transferwindow.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:02 Ik denk dat PSV (volledig onterecht) niet eens kijkt naar een nieuwe rechtsback nu er 3 opties zijn en op links ook 3. Ik geloof dat pas als het uit de mond van John komt en niet uit de hoge hoed van Elfrink. We kunnen hier wel echt een upgrade gebruiken zou ik zeggen. Belangrijkste positie is die van spits. Mocht PSV een lijstje hebben met 3 spitsen die haalbaar en betaalbaar zijn dan moet die voor de eerste training binnen zijn. Als we Ortega nog kunnen overtuigen dan hebben we al het budget beschikbaar voor 1 positie tot er iemand weg gaat.
Als ze Teze als CV gaan zien zullen ze echt wel gaan kijken voor een RB. En het lijkt me dat Teze dat zelf wel gaat zien, aangezien hij nu ineens geselecteerd wordt.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Robson de Souza wrote: 28 Mar 2022, 08:30
11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:02 Ik denk dat PSV (volledig onterecht) niet eens kijkt naar een nieuwe rechtsback nu er 3 opties zijn en op links ook 3. Ik geloof dat pas als het uit de mond van John komt en niet uit de hoge hoed van Elfrink. We kunnen hier wel echt een upgrade gebruiken zou ik zeggen. Belangrijkste positie is die van spits. Mocht PSV een lijstje hebben met 3 spitsen die haalbaar en betaalbaar zijn dan moet die voor de eerste training binnen zijn. Als we Ortega nog kunnen overtuigen dan hebben we al het budget beschikbaar voor 1 positie tot er iemand weg gaat.
Als ze Teze als CV gaan zien zullen ze echt wel gaan kijken voor een RB. En het lijkt me dat Teze dat zelf wel gaat zien, aangezien hij nu ineens geselecteerd wordt.
Lijkt mij ook natuurlijk, daarom benadruk ik dat ook 2x, maar ik vermoed dat de technische leiding het anders ziet.
Locked