Precies dit.
Jerdy Schouten
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- El Sordo
- Vedette
Goh. Hugo Borst en Arno Vermeulen doen - surprise, surprise - hun uiterste best om met name de minder goede aspecten in de eerste helft te benoemen. Hoe anders was dat toen Wieffer, nota bene een speler met veel minder inzicht en techniek, de eerste wedstrijden maar wat mocht aanmodderen.
-
- Legende
Idd, waarom moeten wij Schoutenerkenning van de media hebben om ons goed te voelen?
Ik hoop dat hij hier nog 5 jaar speelt en al die tijd onder de radar weet te blijven van de grote clubs.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- 10. Nilis • JoJo
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Schouten leek wat verloren in dit team, kwestie van gewenning. Maar leuk dat zovelen 'm snel af willen branden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Trixm
- Vedette
Ik vond het eerlijkgezegd behoorlijk matig gisteren. Was vooral in de eerste helft aan het zwemmen in verdedigend opzicht. Blijkbaar wel goede statistieken, dat laat zijn intrinsieke kwaliteiten zien, maar ik vond het in de eerste helft voor de kwaliteiten van Jerdy ondermaats.
Saibari is underrated.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Oh nee, ik pik hier specifiek zijn passzuiverheid uit omdat dat echt bizar goed is, hij speelde zeker niet goed verder en de rest van zijn statistieken zijn dan ook matig (erg vaak van de bal gezet bijv.). Maar goed om te zien dat, ook als hij slecht in de wedstrijd zit, hij qua passing te allen tijde overeind blijft. En hoe.Trixm wrote: ↑30 Nov 2023, 09:48Ik vond het eerlijkgezegd behoorlijk matig gisteren. Was vooral in de eerste helft aan het zwemmen in verdedigend opzicht. Blijkbaar wel goede statistieken, dat laat zijn intrinsieke kwaliteiten zien, maar ik vond het in de eerste helft voor de kwaliteiten van Jerdy ondermaats.
-
Ik snap wat je zegt, maar werkelijk iedereen was aan het zwemmen. Dan zie je dat als het niet staat dat iedereen slecht lijkt. Die cijfers zijn overigens bizar. 97% pffTrixm wrote: ↑30 Nov 2023, 09:48Ik vond het eerlijkgezegd behoorlijk matig gisteren. Was vooral in de eerste helft aan het zwemmen in verdedigend opzicht. Blijkbaar wel goede statistieken, dat laat zijn intrinsieke kwaliteiten zien, maar ik vond het in de eerste helft voor de kwaliteiten van Jerdy ondermaats.
-
- Nationale topspeler
Als je ziet hoe vaak hij het vandaag dichtloopt..zooooo goed !
Serueus het overwegen waard om in de CL 1/8 finale met hem CV te spelen.
Serueus het overwegen waard om in de CL 1/8 finale met hem CV te spelen.
- These users thanked the author MaartenV for the post:
- Persepolis
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nee, je kan toch niet een speler op CV zetten die eigenlijk een CVM is! .
Maar goed, misschien zijn de meningen van bepaalde supporters richting keuzes van Bosz inmiddels iets genuanceerder...
- Juancho
- Mister PSV
Speelde verrassend goed, had verwacht dat hij meer in de duels zou komen met oa Giminez maar in praktijk hadden ze dat uitstekend voor elkaar. Neemt natuurlijk niet weg dat dit een noodoplossing is en Schouten voor PSV immens belangrijk is als 6. Volgende stap is dan ook dat Earnie Peter een RCV moet geven die van hoog niveau is zodat je er overal nog beter op gaat worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Juancho
- Mister PSV
Klopt maar ook Bella is huur. Zou mooi zijn als PSV een eigen glasbak van C kan halen, zeker met al die miljoenen. Dat mag ook best wat kosten. Is Bella niet te kopen als hij na de winter eindelijk serieus kan aanhaken en hopelijk kan uitblinken? Miljoen of 15?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Het was nou juist geen noodoplossing, aangezien je het centrale duo wat heel de competitie al speelt gewoon beschikbaar had en dus gewoon een tactische keuze. Ja, als daar een betere CV beschikbaar is, zal Schouten er niet snel spelen, maar in dit geval waren de normale CV's gewoon beschikbaar. Je schreeuwde begin van het seizoen moord en brand dat het belachelijk was om te doen, maar het blijkt maar weer dat Bosz gewoon kijkt naar wat hij denkt dat het beste is voor de ploeg, ook al spelen bepaalde spelers dan niet op hun beste positie. En terecht.Juancho wrote: ↑03 Dec 2023, 15:33 Speelde verrassend goed, had verwacht dat hij meer in de duels zou komen met oa Giminez maar in praktijk hadden ze dat uitstekend voor elkaar. Neemt natuurlijk niet weg dat dit een noodoplossing is en Schouten voor PSV immens belangrijk is als 6. Volgende stap is dan ook dat Earnie Peter een RCV moet geven die van hoog niveau is zodat je er overal nog beter op gaat worden.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- Sensation • loginnaam
- Persepolis
- Vedette
En dat hij weinig in de duels kwam met Gimenez was juist de hele bedoeling van die omzetting. Dat werkte dus gewoon uitstekend, Gimenez was behoudens 2 of 3 momenten onzichtbaar.
-
- Vedette
Schouten is onderhand uitgegroeid tot de beste aankoop van afgelopen zomer. Zelfs op een onnatuurlijke positie speelt hij een dijk van een wedstrijd.
Het is wel te hopen dat we op termijn investeren in een centrale verdediger. We hebben Schouten hard nodig op het middenveld.
Het is wel te hopen dat we op termijn investeren in een centrale verdediger. We hebben Schouten hard nodig op het middenveld.
-
- Legende
Positioneel was hij echt uitstekend. Heel veel momenten weten te voorkomen en het drukzetten voor Feyenoord moeilijk gemaakt door 2 cv's die kunnen passen en opbouwen.
-
Zou meer dan 30 moeten kosten. O.a. daarom had PSV ook geen koopoptie in het contract bedongen aangezien dat toch niet haalbaar zou zijn voor PSV. Wie weet als promotie weer uitblijft voor Southhampton en hij speelt dit jaar maar lijkt redelijk kansloos.
- Lente
- Meervoudig international
Zojuist geschreven in het Boscagli topic als reactie op iemand, maar misschien past het beter hier:
Zolang Bosz coach van PSV is komt er geen slager achterin. Ook de verdedigers moeten kunnen voetballen bij Bosz. Hij zei het vandaag letterlijk, wij gaan niet verdedigen maar voetballen. Daarom ook Schouten achterin en geen Ramalho (tot grote teleurstelling van Slot). Begin de interesse in Debast afgelopen zomer steeds beter te begrijpen. Dat is echt een typische Bosz verdediger. Geen slager maar iemand die kan voetballen.
Bosz gaf volgens mij tijdens de persco ook aan dat hij verwacht dat Schouten uiteindelijk als centrale verdediger gaat spelen in de loop van zijn carrière.
Oh PSV wat je met me doet…