John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je koopt er dusdanig veel voor dat spelers zich direct thuis voelen bij de club. Denk dat je het belang daarvan nu wat onderschat.

Verder wel eens dat er een uitgebalanceerde selectie moet komen te staan. Alle namen die nu voorbij komen zijn top, maar lijken wel teveel gericht op de korte termijn.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik heb liever een boks van JdJ en een rondleiding van VOH dan dat je de Arena binnenloopt en die dikke Overmars met zn te krappe stropdas hijgerig cryptomunten aan je probeert te verkopen.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 27 May 2021, 10:37 Ik heb liever een boks van JdJ en een rondleiding van VOH dan dat je de Arena binnenloopt en die dikke Overmars met zn te krappe stropdas hijgerig cryptomunten aan je probeert te verkopen.
Hardop gelachen.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 May 2021, 10:32 Fijn dat VoH goede rondleidingen geeft en dat John bedreven is in het geven van boksjes, maar daar kopen we weinig voor. De afgelopen 2 seizoenen leveren een onvoldoende op, ben benieuwd of er nu wel een uitgebalanceerde selectie wordt neergezet.
Als het afgelopen seizoen weggezet wordt als een onvoldoende denk Ik niet dat je het ooit goed kan doen als De Jong zijnde eerlijk gezegd.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Korte termijn = lange termijn. We moeten Champions League halen, ook volgend seizoen. Er moet knaken binnen komen en de club moet terug op de kaart. Daarnaast mag PSV best een wat meer volwassen selectie hebben. Luuk, Davy en Marco geven PSV wellicht een belegen smoel, maar ze brengen wel kwaliteit en karakter. Hier kan een team alleen maar sterker worden.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 27 May 2021, 10:37 Ik heb liever een boks van JdJ en een rondleiding van VOH dan dat je de Arena binnenloopt en die dikke Overmars met zn te krappe stropdas hijgerig cryptomunten aan je probeert te verkopen.
Als die dikke je vervolgens een mooi contract voorschotelt en je kan spelen in een winnend team dan weegt dat niet op tegen het boksje en de rondleiding verwacht ik.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maar waar hebben we het eigenlijk over? Jongens als Davy, Luuk en Marco zijn eind 20, begin 30. In de bloei van hun leven. Elke club die iets voorstelt heeft spelers in die leeftijdscategorie als dragende spelers. Alleen hier in Nederland ben je bejaard zonder restwaarde als je de 25 passeert.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 27 May 2021, 10:37 Ik heb liever een boks van JdJ en een rondleiding van VOH dan dat je de Arena binnenloopt en die dikke Overmars met zn te krappe stropdas hijgerig cryptomunten aan je probeert te verkopen.
Als die dikke je vervolgens een mooi contract voorschotelt en je kan spelen in een winnend team dan weegt dat inderdaad niet op tegen het boksje en de rondleiding verwacht ik...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 May 2021, 10:32 Fijn dat VoH goede rondleidingen geeft en dat John bedreven is in het geven van boksjes, maar daar kopen we weinig voor. De afgelopen 2 seizoenen leveren een onvoldoende op, ben benieuwd of er nu wel een uitgebalanceerde selectie wordt neergezet.
Zeker met je eens op het vlak dat er een selectie nodig is die minimaal van hetzelfde niveau als Ajax is. Daar heb ik ook eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in. Ik hoop op het beste maar dan moest echt elke aankoop een voltreffer zijn vanaf nu.
ruuddevil wrote: 27 May 2021, 10:48
Sensation wrote: 27 May 2021, 10:37 Ik heb liever een boks van JdJ en een rondleiding van VOH dan dat je de Arena binnenloopt en die dikke Overmars met zn te krappe stropdas hijgerig cryptomunten aan je probeert te verkopen.
Als die dikke je vervolgens een mooi contract voorschotelt en je kan spelen in een winnend team dan weegt dat inderdaad niet op tegen het boksje en de rondleiding verwacht ik...
Dan speel ik alsnog liever bij PSV
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 27 May 2021, 10:35 Je koopt er dusdanig veel voor dat spelers zich direct thuis voelen bij de club. Denk dat je het belang daarvan nu wat onderschat.

Verder wel eens dat er een uitgebalanceerde selectie moet komen te staan. Alle namen die nu voorbij komen zijn top, maar lijken wel teveel gericht op de korte termijn.
Eens met dat eerste.

Ik ben geneigd om met je mee te gaan met dat verhaal over de korte termijn. Tegelijkertijd denk ik dat je als club ook niet anders kan wanneer je alles zo rigoureus overboord zet voor de lijn van Roger Schmidt.

Ook voor zijn reputatie is het van belang dat de club volgend jaar kampioen wordt.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 May 2021, 10:32 Fijn dat VoH goede rondleidingen geeft en dat John bedreven is in het geven van boksjes, maar daar kopen we weinig voor. De afgelopen 2 seizoenen leveren een onvoldoende op, ben benieuwd of er nu wel een uitgebalanceerde selectie wordt neergezet.
Daar ging het toch helemaal niet over. Moet in elke discussie deze mening worden uitgesproken?
Saibari is underrated.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nou ja, anderen steken John liever veren in de reet als ie een fatsoenlijke selectie weet te formeren, niet omdat hij er zo vriendelijk uitziet met 20 camera's op z'n snufferd.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Voor sommigen kan momenteel niks goed genoeg zijn. John is een sympathieke gast, heeft enkele harde lessen inmiddels achter de kiezen, heeft die crisis overleefd, is niet weg gerend en pakt heel knap de verantwoordelijkheid om het nu beter te doen. Weinig kans dat zoiets als 2019 hem nog een keer overkomt en dat zie je ook aan hem. Hij was toen beginnend, maar heeft afgelopen zomer gewoon prima gepresteerd en volgens mij is hij nu bezig dat te overtreffen. Brands had ook 4 jaar nodig om te bouwen, maar kon profiteren van zijn reputatie vanuit AZ. Geef John die tijd ook.

VoH is oogt imo wat slungelig, maar heeft natuurlijk wel een heel vriendelijke uitstraling. Er staan met die 2 echt wel wat succesvolle mannen daar nieuwe spelers te verwelkomen. Halve finale CL, titels gepakt en Lange Jan heeft nog wat buitenlandse ervaring in de benen. Vind ik prima.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 27 May 2021, 12:34 Voor sommigen kan momenteel niks goed genoeg zijn. John is een sympathieke gast, heeft enkele harde lessen inmiddels achter de kiezen, heeft die crisis overleefd, is niet weg gerend en pakt heel knap de verantwoordelijkheid om het nu beter te doen. Weinig kans dat zoiets als 2019 hem nog een keer overkomt en dat zie je ook aan hem. Hij was toen beginnend, maar heeft afgelopen zomer gewoon prima gepresteerd en volgens mij is hij nu bezig dat te overtreffen. Brands had ook 4 jaar nodig om te bouwen, maar kon profiteren van zijn reputatie vanuit AZ. Geef John die tijd ook.

VoH is oogt imo wat slungelig, maar heeft natuurlijk wel een heel vriendelijke uitstraling. Er staan met die 2 echt wel wat succesvolle mannen daar nieuwe spelers te verwelkomen. Halve finale CL, titels gepakt en Lange Jan heeft nog wat buitenlandse ervaring in de benen. Vind ik prima.
Ik ben het in deze volledig met je eens
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Kan me er niet in vinden dat hij afgelopen zomer 'prima heeft gepresteerd.' De selectie was aardig uit balans bij het sluiten van het transferwindow. Het was geen rampzomer zoals een jaar eerder, maar de lat mag wat mij betreft iets hoger.
Woodenshoes
Nationale topspeler
Posts: 2,142
Joined: 31 Jan 2018, 10:09
FOOTB_REM_S: No

Ik vind dat hij in principe goed heeft gepresteerd met Max, Zahavi, Götze, Sangaré. Mede in samenspraak met de coach. Het is vervolgens de coach en zijn staf die er een goed team van moet maken en daar vind ik dat Roger niet goed heeft gepresteerd. Mede door dat constante vasthouden aan bepaalde ideeën zoals blok midden en het los zand zijn van het elftal en de vaak rare wissels. Er is geen eenheid van gemaakt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De zomerwindow is pas net geopend en op moment zijn twee van de problemen van afgelopen jaar al afgedekt.

Er was geen adequate vervanger voor Max en als we de verhalen en expertise van de technische staff mogen geloven dan hebben we deze met het aantrekken van Mwebe, gratis, binnen. Waar talenten als Sambo en Oppergard zich kunnen optrekken.

De backup achter Teze, Boscagli was erg dun. Daarnaast was de backup niet in staat om met druk naar voren te spelen. Een ervaren man in het systeem is gevonden om dit op te lossen.
Daarnaast komt er een fitte Obispo aan.

Er zijn eredivisie waardige keepers al voor handen. Beide moeten zich Europees nog onderscheiden maar ze zijn redelijk met de voet aan de bal wat Schmidt graag wilt.

De flaws in de selectie vorig jaar zijn nu al ondervangen. Alleen nog meer voetbal op het middenveld en hiervoor zijn Ginkel, Pröpper oa in beeld. Het lijkt erop dat we zeker kans maken op de eerst genoemde hopelijk beide.

Het is nog vroeg en er zal nog een hoop gebeuren. Op het moment ziet het eruit als een goede en gezonde manier van doorselecteren.

Dit zorgt er immers ook voor dat Baumgartl nu ook weet dat hij beter kan gaan met het aantrekken van Ramalho, Rosario die er buiten werd gelaten op het einde..

Al met al, ga zo door John.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Nehuen Perez is te koop.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 29 May 2021, 14:04 De zomerwindow is pas net geopend
Nope. Het window is nog niet eens open :nerd:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Oeps, echt? Toch aankopen hebben kunnen doen. Dan doet John het extra goed!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Window is alleen voor overschrijvingen tussen clubs. Contracten mogen getekend worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 29 May 2021, 14:15 Nehuen Perez is te koop.
Dat zou heel vet zijn, maar verwacht dat t een aanzienlijk bedrag zal zijn.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voijke wrote: 29 May 2021, 15:23
RIO wrote: 29 May 2021, 14:15 Nehuen Perez is te koop.
Dat zou heel vet zijn, maar verwacht dat t een aanzienlijk bedrag zal zijn.
Boeie, hebben toch 50 mil ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En korting op de contributie
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iemand trouwens enig idee welke twaalf namen Rik bedoeld? Ik ben namelijk geen abonnee :D

https://www.ed.nl/dossier-PSV/bij-PSV-m ... haring_web
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply