Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Als Cody daadwerkelijk naar United gaat, zou Elanga in de deal betrekken dan niet een goede optie zijn?
Chucky
Vedette

ArdaMattaveld wrote: 22 Aug 2022, 10:38 Als Cody daadwerkelijk naar United gaat, zou Elanga in de deal betrekken dan niet een goede optie zijn?
Zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat United daarin mee gaat. Althans, niet op definitieve basis.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Chucky wrote: 22 Aug 2022, 10:42
ArdaMattaveld wrote: 22 Aug 2022, 10:38 Als Cody daadwerkelijk naar United gaat, zou Elanga in de deal betrekken dan niet een goede optie zijn?
Zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat United daarin mee gaat. Althans, niet op definitieve basis.
In eerste instantie ik ook niet, maar als je Cody haalt heb je vier opties op links: Sancho (kan ook rechts), Rashford, Elanga en dan Cody.

Eventueel huren (2 jaar?) zie ik ook wel zitten, lijkt me een jongen die er direct staat.
Standbeeld
Mister PSV

John zal vast al een optie of 5 hebben gepolst. Vreemd dat er niks uitlekt. We willen een vaag geruchtje op Twitter.
Frankalbers1984
Ballenjongen
Favoriete speler: Kalusha Bwalya

CL halen as. woensdag, dan Gakpo verkopen voor 50+.

Vervolgens Steven Berghuis & nog een linksbuiten halen.
Ardbeg
Mister PSV

Zullen we hem aub anders niet halen?
Chucky
Vedette

Alsof Ajax hem wil verkopen aan ons....
De Realist
Internationale topspeler

Berghuis doe ff normaal man
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Mister PSV

Berghuis heeft zijn kans gehad. Dat station is gepasseerd.
Frankalbers1984
Ballenjongen
Favoriete speler: Kalusha Bwalya

Chucky wrote: 22 Aug 2022, 11:04 Alsof Ajax hem wil verkopen aan ons....

Heb het idee dat hij toch de 12e man is geworden daar. (al denk ik ook dat het niet realistisch is hoor)

Dat ik hem alsnog graag zie komen is ook maar een mening :confused: :D
degans4567
Bankzitter

je moet een vervangen voor gakpo vinden die hetzelfde is als hem en ook iemand is die een typisch bergwijn.
Revolinho
Internationale topspeler

De wereld is groter als de Eredivisie he…

Ik hoop dat er iemand van een hoger niveau af komt, want je moet het niveau gewoon opkrikken ipv proberen hetzelfde te houden. Namen zijn gewoon erg lastig, er lopen gigantisch veel goede linksbuitens rond.

Karlsson mag van mij overigens best, maar niet als dé vervanger van Cody. We misten sowieso al een invaller daar, dus dan is Karlsson niet verkeerd. Bewezen in de Eredivisie en wat Europese ervaring. Maar Cody kun je alleen maar vervangen met een top class player.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Aug 2022, 21:24 Stengs is Feyenoord materiaal. Na dit seizoen gaat hij er naartoe. Schrijf maar vast op.
Dat heb jij al gedaan.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Mijn god, Steven Berghuis.

Nog niet al krijgen we er geld bij, opgerot.
#FreeGeneratie4
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Tetê en Toko Ekambi krijgen de voorkeur op de vleugels bij Lyon. Op de bank zit nu toptalent Cherki. Allicht een optie hem een jaar te huren om iig het gat wat Madueke achter laat op te vangen, en als hij terug is te laten concurreren?

Mocht Gakpo vertrekken dan zou ik zowel een links- als rechtsbuiten halen, één daarvan een talent zoals Cherki, Popescu, Sulemana, Talles Magno, Paulinho of Demir, de ander een meer ervaren speler die bewezen heeft te kunnen leveren, zou daarvoor alles zetten op Orsic. Had eerst ook Visca genoemd maar die ligt er ondertussen uit met een blessure. Gelson Martins kan ook in die categorie, evenals een El Shaarawy die toch weinig speeltijd meer krijgt bij AS Roma (zal wel een pak salaris kosten en blessuregevoelig)
Ardbeg
Mister PSV

degans4567 wrote: 22 Aug 2022, 11:28 je moet een vervangen voor gakpo vinden die hetzelfde is als hem en ook iemand is die een typisch bergwijn.
Wat?
Last edited by Ardbeg on 22 Aug 2022, 17:13, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Paco Casal wrote: 22 Aug 2022, 11:35 Mijn god, Steven Berghuis.

Nog niet al krijgen we er geld bij, opgerot.
Mogen blij zijn dat die niet is gekomen onder Van Bommel zeg..wanne draak. Zit daar prima bij die rattenbende.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Revolinho wrote: 22 Aug 2022, 11:31
Karlsson mag van mij overigens best, maar niet als dé vervanger van Cody. We misten sowieso al een invaller daar, dus dan is Karlsson niet verkeerd. Bewezen in de Eredivisie en wat Europese ervaring. Maar Cody kun je alleen maar vervangen met een top class player.
Sure, we slaan 15 a20 miljoen voor Karlsson stuk als invaller voor een nog grotere naam die Gakpo moet gaan vervangen.
mateja
Internationale topspeler

Sensation wrote: 22 Aug 2022, 11:49 Tetê en Toko Ekambi krijgen de voorkeur op de vleugels bij Lyon. Op de bank zit nu toptalent Cherki. Allicht een optie hem een jaar te huren om iig het gat wat Madueke achter laat op te vangen, en als hij terug is te laten concurreren?

Mocht Gakpo vertrekken dan zou ik zowel een links- als rechtsbuiten halen, één daarvan een talent zoals Cherki, Popescu, Sulemana, Talles Magno, Paulinho of Demir, de ander een meer ervaren speler die bewezen heeft te kunnen leveren, zou daarvoor alles zetten op Orsic. Had eerst ook Visca genoemd maar die ligt er ondertussen uit met een blessure. Gelson Martins kan ook in die categorie, evenals een El Shaarawy die toch weinig speeltijd meer krijgt bij AS Roma (zal wel een pak salaris kosten en blessuregevoelig)
Orsic zou top zijn, maar 10 miljoen minimaal met weinig restwaarde.. ik zie het ons niet betalen helaas. Als Gakpo gaat moet er denk ik ook weer een cashcow bij en vanuit de jeugd komt er niks voor linksbuiten, dus een toptalent zou ideaal zijn. En eventueel dus een huurspeler die er meteen staat en naar het WK wil.
ShovingNE2
Site Admin

degans4567 wrote: 22 Aug 2022, 11:28 je moet een vervangen voor gakpo vinden die hetzelfde is als hem en ook iemand is die een typisch bergwijn.
Dat is net zo eenvoudig als een winnend staatslot kopen en in diezelfde week de Lotto te winnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSVerDenBosch
Basisspeler

En is qua spel Noa Lang niets voor PSV? scoort wel heel makkelijk en is belangrijk geweest bij Club Brugge... al is het een oud 020'er
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee, die is uitgeleerd in België/Nederland. HAHAHAHA
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

PSVerDenBosch wrote: 22 Aug 2022, 12:12 En is qua spel Noa Lang niets voor PSV? scoort wel heel makkelijk en is belangrijk geweest bij Club Brugge... al is het een oud 020'er
Nog in geen 100 jaar wil ik die arrogante tokkie met zij pleuriskop in ons shirt zien.

En los daarvan is het vooral een gehypte speler met een kutmentaliteit. Was niet goed genoeg voor ajax en uitblinken in de matige Belgische competitie kon zelfs Ruudje Vormer. Als je bij de enige topclub daar zit is dat niet moeilijk. Dus kortom: in elk opzicht nee.
AlexdeTank
Jeugdspeler

Speler die ik graag zou zien komen als Gakpo vertrekt is Ryan Kent van Rangers, al weet ik niet hoe realistisch dit is (waarde is 17,5 miljoen volgens Transfermarkt). Nog 1 jaar onder contract bij Rangers, daarom misschien haalbaar. Vorig seizoen en het seizoen daarvoor erg goede cijfers gehaald (G+A). Bizar snelle buitenspeler, dreigend voor de goal en niet vies van voorzetten geven.
Rikkert1234
Vedette

AlexdeTank wrote: 22 Aug 2022, 12:28 Speler die ik graag zou zien komen als Gakpo vertrekt is Ryan Kent van Rangers, al weet ik niet hoe realistisch dit is (waarde is 17,5 miljoen volgens Transfermarkt). Nog 1 jaar onder contract bij Rangers, daarom misschien haalbaar. Vorig seizoen en het seizoen daarvoor erg goede cijfers gehaald (G+A). Bizar snelle buitenspeler, dreigend voor de goal en niet vies van voorzetten geven.
Ik acht hem onhaalbaar maar zou inderdaad echt een hele goede speler voor ons zijn. Vond hem tegen ons ook goed spelen. Is al wel weer 25 jaar oud
Locked