Ja, maar al lang is niet 2 maanden. Ik gok eerder 2 weken. Gaat me erom dat Luuk toen prio 1 was en Vini niet op een lijstje stond. En dan heb je het nog over een plek waar je Zahavi ook nog voor had. Gakpo is de enige linksbuiten en staat al langer voor een eventueel vertrek dus de lijstjes zullen wel klaarliggen en benaderd zijn.Dn Trol wrote: ↑22 Aug 2022, 22:31Maar John heeft wel aangegeven (live show skiete willy podcast?) Dat ze "al lang wisten dat luuk niet ging komen". Dus dat de last minute game changer zijn geweestmateja wrote: ↑22 Aug 2022, 22:12
1 september ging Luuk naar Barca : https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~addf8a3f/
Transferwindow 2022-2023
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
Ik denk dat we hoe dan ook genaaid gaan worden, mocht Cody gaan. Stel je voor dat JdJ en Brands Karlsson als #1 op de lijst hebben staan. AZ gaat de absolute hoofdprijs vragen, zeker als we overmorgen CL halen.
Eigenlijk is Cody laten gaan geen optie meer, tenzij je iets met United kan regelen; zoals bv Elanga een jaar huren.
Als wij CL halen en Cody voor 50+ miljoen verkopen weet elke club dat we moeten en dat gaan ze tegen ons gebruiken.
Eigenlijk is Cody laten gaan geen optie meer, tenzij je iets met United kan regelen; zoals bv Elanga een jaar huren.
Als wij CL halen en Cody voor 50+ miljoen verkopen weet elke club dat we moeten en dat gaan ze tegen ons gebruiken.
-
- Legende
Vorig jaar heeft PSV in mijn ogen het verkeerd aangepakt, dat gaat met een eventueel vertrek van Gakpo hopelijk nu anders. Ook daarom zou, ondanks dat de kans steeds kleiner wordt, het prettig zijn als Gakpo toch nog blijft. Dan heb je een jaar lang de tijd om te inventariseren en als Gakpo of Sangaré verkocht is in bijvoorbeeld juni 2023, dan heb je en het geld en de tijd om hier vervangers bij te gaan zoeken.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Karlsson heeft 20 g+a en 30 g+a in 2 seizoenen in de ED. Totaal 50 g+a, betrokken ongeveer elke 107 minuten bij een goal in de ED.
Ik vind het niet per se onlogisch dat hij op een lijstje staat noch dat PSV hem zou volgen. Ik zou hem best een goede aankoop vinden, zeker voor ED begrippen.
Maar we weten allemaal dat de prijs/kwaliteitsverhouding onrealistisch is. Om die reden acht ik Karlsson niet als realistische transfer.
Ik ben eigenlijk heel gecharmeerd geworden van Popescu en Brekalo halen. En ik zou Malen ook prima vinden, hoewel ik niet denk dat PSV hem permanent kan overnemen.
Ik vind het niet per se onlogisch dat hij op een lijstje staat noch dat PSV hem zou volgen. Ik zou hem best een goede aankoop vinden, zeker voor ED begrippen.
Maar we weten allemaal dat de prijs/kwaliteitsverhouding onrealistisch is. Om die reden acht ik Karlsson niet als realistische transfer.
Ik ben eigenlijk heel gecharmeerd geworden van Popescu en Brekalo halen. En ik zou Malen ook prima vinden, hoewel ik niet denk dat PSV hem permanent kan overnemen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Was denk ik voor elke ED club op dat moment ook een hele goede versterking geweest. Stap naar PL is gewoon uiteindelijk verkeerd uitgepakt. En nu is hij al meer dan 1.5 jaar niet fit.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Regelmatige invaller
20 (2020/2021) om 28 (2021/2022) dus niet overdrijven, haha.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 22:57 Karlsson heeft 20 g+a en 30 g+a in 2 seizoenen in de ED. Totaal 50 g+a, betrokken ongeveer elke 107 minuten bij een goal in de ED.
Ik denk dat zijn statieven in het Europese voetbal meer zeggen, aangezien dat ook is waar we naartoe willen en dat in geval van Karlsson zelfs een, en twee niveaus lager is.
In twee seizoenen:
4 g+a in 14 wedstrijden, dit is (volgens mij in geval van AZ) een seizoen Conference League een seizoen Europa League. Dan zouden we met hem de CL in moeten.....
-
- Vedette
- Heruone
- Lid scoutingsteam
21/22 17 goals en 13 assists maakt 30, right?ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 23:0320 (2020/2021) om 28 (2021/2022) dus niet overdrijven, haha.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 22:57 Karlsson heeft 20 g+a en 30 g+a in 2 seizoenen in de ED. Totaal 50 g+a, betrokken ongeveer elke 107 minuten bij een goal in de ED.
Ik denk dat zijn statieven in het Europese voetbal meer zeggen, aangezien dat ook is waar we naartoe willen en dat in geval van Karlsson zelfs een, en twee niveaus lager is.
In twee seizoenen:
4 g+a in 14 wedstrijden, dit is (volgens mij in geval van AZ) een seizoen Conference League een seizoen Europa League. Dan zouden we met hem de CL in moeten.....
-
- Nationale topspeler
Hoeveel penalties zitten erbij? Natuurlijk moet je die ook maken maar van Karlsson heb ik er daar toch best wat van gezien. Dat vind ik toch anders dan veldgoals.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 23:1421/22 17 goals en 13 assists maakt 30, right?ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 23:03
20 (2020/2021) om 28 (2021/2022) dus niet overdrijven, haha.
In twee seizoenen:
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik vind Popescu qua speelstijl ook best op Karlsson lijken, maar dan wel ruim 4 jaar jonger.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 22:57 Karlsson heeft 20 g+a en 30 g+a in 2 seizoenen in de ED. Totaal 50 g+a, betrokken ongeveer elke 107 minuten bij een goal in de ED.
Maar als Gakpo vertrekt blijf ik vinden dat er een links- en rechtsbuiten moet komen, een van de twee een talent en de ander een ervaren kracht. De eerste categorie kan een Demir of Popescu zijn, de ander een Orsic, Rebic of Gelson Martins.
Andere naam die mij nu zomaar ineens te binnen schiet: Munir van Sevilla. Krijgt wel speeltijd maar niet je van het en dit seizoen nog helemaal niet, contract loopt volgend jaar af. Of is dat niet veel meer? Altijd te boek als groot talent, wel ondertussen al 25 en nog nooit onomstreden geweest. Nu heeft Sevilla wel goede buitenspelers natuurlijk.
-
- Regelmatige invaller
Volgens transfermarkt 15 om 13.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 23:1421/22 17 goals en 13 assists maakt 30, right?ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 23:03
20 (2020/2021) om 28 (2021/2022) dus niet overdrijven, haha.
In twee seizoenen:
Ook in andere lijsten zie ik 15 goals van Karlsson, maar goed ; het gaat niet om die twee goals.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Rebic en Martins zijn toch spelers die totaal niet haalbaar zijn? Of los daarvan, want Martins heeft recent een transfer gemaakt dacht ik, überhaupt nooit haalbaar zijn geweest. Orsic waarschijijk wel, maar die zal qua prijs/leeftijd/restwaarde verhouding te duur zijn.Sensation wrote: ↑22 Aug 2022, 23:21Ik vind Popescu qua speelstijl ook best op Karlsson lijken, maar dan wel ruim 4 jaar jonger.Heruone wrote: ↑22 Aug 2022, 22:57 Karlsson heeft 20 g+a en 30 g+a in 2 seizoenen in de ED. Totaal 50 g+a, betrokken ongeveer elke 107 minuten bij een goal in de ED.
Maar als Gakpo vertrekt blijf ik vinden dat er een links- en rechtsbuiten moet komen, een van de twee een talent en de ander een ervaren kracht. De eerste categorie kan een Demir of Popescu zijn, de ander een Orsic, Rebic of Gelson Martins.
Andere naam die mij nu zomaar ineens te binnen schiet: Munir van Sevilla. Krijgt wel speeltijd maar niet je van het en dit seizoen nog helemaal niet, contract loopt volgend jaar af. Of is dat niet veel meer? Altijd te boek als groot talent, wel ondertussen al 25 en nog nooit onomstreden geweest. Nu heeft Sevilla wel goede buitenspelers natuurlijk.
De positie van Gakpo is gewoon lastig op te vangen, omdat hij gewoon zo’n belangrijke en bepalende speler is. Maar dat is nu niet anders tov volgend jaar of het jaar erop zegmaar. Alleen de timing is nu wellicht vervelend. Hoewel, met 50 a 60 miljoen + evt 35 mil CL geld is er veel mogelijk. Voor een 15 miljoen bedrag moet je echt wel een goede speler kunnen halen die minimaal op ED niveau 20 G+A kan maken.
-
- Regelmatige invaller
-
- Nationale topspeler
Dank je. Ik wist niet precies hoeveel penalties bij het moyenne van Karlsson zijn betrokken. Zes dus. Verschil is imo dan nog groter plus dat Gakpo qua fysiek/verdedigend meer brengt.ArdaMattaveld wrote: ↑22 Aug 2022, 23:58 Karlsson tov Gakpo in 21/22 is in minuten uitgedrukt wel een flink verschil:
Cody
25 G/A in 1907 minuten ED: 76,28 min per G/A
Karlsson
28 G/A in 2919 minuten ED: 104,25 min per G/A
Waarvan zes pingels, welke hij bij PSV niet gaat nemen.
22 G/A + 6 pingels.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Legende
kwa moyenne gaat het gewoon heel lastig worden, zo eerlijk moeten we zijn. Of een Lozano moet terig willen of inderdaad een Memphis. Maar ik verwacht dat PSV eerder gaat investeren in een speler wat een nieuwe cash cow kan worden. Dat is prima beleid, maar lever je op korte termijn zeer waarschijnlijk (flink) in op G + A.
Al zou ik het gaaf vinden als je Memphis een 2 jaren contract geeft en een Popescu er bij haalt. Dan verkoop je Memphis voor 4-5 miljoen volgende zomer a la Gotze en heb je dus zijn salaris gecovered en Popescu klaar gestoomd als opvolger. Dromen mag,