Precies. Dat je dàt nog moet uitleggen, hè.
Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
-
- Meervoudig international
En toch kampioen worden en overwinteren in de CL. Dan is het een kwestie van tijd tot we Europa gaan overheersen.Hatseflats wrote: ↑13 Mar 2024, 23:18ABK is gehaald, maar dat ie er lang uit heeft gelegen is gewoon pech
-
- Jeugdspeler
Ben er vooral nog niet over uit wat ik nou van Mauro vond vandaag. Aan de ene kant aan de bal niet geweldig, aan de andere kant zoveel gestreden, gelopen en duels gewonnen (ook luchtduels wat toch knap is met zijn lengte)
- Stofzuiger
- Vaste waarde in elftal
De grootste fout was om het duo Veerman-Schouten uit elkaar te halen. Dit is dit seizoen het sterkste punt van PSV geweest. Aan de andere kant snap ik het ook wel van Bosz. Ramalho had waarschijnlijk weer zijn standaard fout gemaakt. Toch had ik voor Ramalho gekozen en het sterke duo op het middenveld. Tja. Zonde dit.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als PSV de komende jaren ook bij de beste 16 van Europa weet te komen, kunnen er - zeker ook financieel - flinke stappen worden gemaakt.
Wat al gezegd is, kijk waar we de afgelopen jaren vandaan komen..
Laten we hopen dat we deze lijn kunnen vasthouden.
Trots op PSV, ondanks het verlies
Wat al gezegd is, kijk waar we de afgelopen jaren vandaan komen..
Laten we hopen dat we deze lijn kunnen vasthouden.
Trots op PSV, ondanks het verlies
La vida és massa curta per no fer broma
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
-
- Nationale topspeler
Eigenlijk kan je in zo’n Champions League knock-out wedstrijd die je ook nog uit speelt een tegendoelpunt incalculeren. Voorin waren we gewoon niet daadkrachtig genoeg. Vond Til opstellen wel een inschattingsfout van Bosz. Lozano had er vanaf het begin in moeten staan. Til kan veel arbeid leveren maar voorin spelen we dan weinig klaar omdat hij elke bal inlevert. Dan zie je dat Dortmund alsmaar kan komen en we geen weerwoord hebbenStofzuiger wrote: ↑13 Mar 2024, 23:22 De grootste fout was om het duo Veerman-Schouten uit elkaar te halen. Dit is dit seizoen het sterkste punt van PSV geweest. Aan de andere kant snap ik het ook wel van Bosz. Ramalho had waarschijnlijk weer zijn standaard fout gemaakt. Toch had ik voor Ramalho gekozen en het sterke duo op het middenveld. Tja. Zonde dit.
-
Met Ramalho had het voor rust al op 3-0 gestaan.Stofzuiger wrote: ↑13 Mar 2024, 23:22 De grootste fout was om het duo Veerman-Schouten uit elkaar te halen. Dit is dit seizoen het sterkste punt van PSV geweest. Aan de andere kant snap ik het ook wel van Bosz. Ramalho had waarschijnlijk weer zijn standaard fout gemaakt. Toch had ik voor Ramalho gekozen en het sterke duo op het middenveld. Tja. Zonde dit.
- These users thanked the author guus for the post:
- StratumZuid
- MC Hammer
- International
Ik ben het oneens met je aantal minuten. Ik vond ons thuis de eerste helft echt niet beter en vanavond ook niet. Ik denk dat we qua spelbeeld 50/50 waren en vooral goed werden, toen zij een tussenstand hadden waarmee ze leven konden.
Wetende dat dit Dortmund echt zo goed niet is, vind ik het best wel ontnuchterend. Denk dat we nu Europese middenmoot/subtop waren (wat veel beter is dan laatste jaren!), maar we moeten nog wel even doorbouwen, voor we City van de mat kunnen spelen.
Maar goed, je moet ergens beginnen, en ik wil best een jaar langer wachten op die cup.
Last edited by MC Hammer on 13 Mar 2024, 23:27, edited 1 time in total.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 2):
- Karfiooltje • JoJo
Hammertime!
- Maikel
- Site Admin
Ben je er weer maatje?
Dit is account nummer 16 nu?
-
Met Ramalho had het voor rust al op 3-0 gestaan.Stofzuiger wrote: ↑13 Mar 2024, 23:22 De grootste fout was om het duo Veerman-Schouten uit elkaar te halen. Dit is dit seizoen het sterkste punt van PSV geweest. Aan de andere kant snap ik het ook wel van Bosz. Ramalho had waarschijnlijk weer zijn standaard fout gemaakt. Toch had ik voor Ramalho gekozen en het sterke duo op het middenveld. Tja. Zonde dit.
- Juancho
- Mister PSV
Ik herinner me onze discussie voor de pot . Nee gekheid maar ik zou echt altijd met Tillman op 10 beginnen in zo'n pot als vandaag. Ik vind dat echt een fout van Bosz. Die verder natuurlijk bijna alles goed doet.SKERLA wrote: ↑13 Mar 2024, 23:08Als ik Luuk beluister na afloop lag het meer aan de (te diep spelende, want is daar beter) Til. Brandt trok Veerman weg, Tillman stond (teveel?) links.De Realist wrote: ↑13 Mar 2024, 23:02
100%
Schouten-Veerman was een must. Kwamen er voetballend niet aan te pas het eerste half uur. Desondanks trots op de jongens ondanks dat het een onnodige uitschakeling is
En wie stond daar in zijn eentje? Mauro.
Tillman op de plek van Til was de oplossing uiteindelijk, omdat hij veel meer echte middenvelder is dan Til.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
Vooruit je bent 120 minuten de bovenliggende partij, 30 minuten gelijkwaardig en 30 minuten de onderliggende partij.MC Hammer wrote: ↑13 Mar 2024, 23:27Ik ben het oneens met je aantal minuten. Ik vond ons thuis de eerste helft echt niet beter en vanavond ook niet. Ik denk dat we qua spelbeeld 50/50 waren en vooral goed werden, toen zij een tussenstand hadden waarmee ze leven konden.
Wetende dat dit Dortmund echt zo goed niet is, vind ik het best wel ontnuchterend. Denk dat we nu Europese middenmoot/subtop waren (wat veel beter is dan laatste jaren!), maar we moeten nog wel even doorbouwen, voor we City van de mat kunnen spelen.
Maar goed, je moet ergens beginnen, en ik wil best een jaar langer wachten op die cup.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klopt. Vooral omdat ze niet één op één speelden paste Til niet, omdat het een soort 4-2-4 werd.Juancho wrote: ↑13 Mar 2024, 23:29Ik herinner me onze discussie voor de pot . Nee gekheid maar ik zou echt altijd met Tillman op 10 beginnen in zo'n pot als vandaag. Ik vind dat echt een fout van Bosz. Die verder natuurlijk bijna alles goed doet.SKERLA wrote: ↑13 Mar 2024, 23:08
Als ik Luuk beluister na afloop lag het meer aan de (te diep spelende, want is daar beter) Til. Brandt trok Veerman weg, Tillman stond (teveel?) links.
En wie stond daar in zijn eentje? Mauro.
Tillman op de plek van Til was de oplossing uiteindelijk, omdat hij veel meer echte middenvelder is dan Til.
Bosz gaf na afloop ook min of meer toe dat het plan niet goed was.
Ik had Tillman trouwens veel centraler verwacht/gewenst.
-
- Meervoudig international
Terwijl Schouten op RCV in de 2e helft juist heel goed uitpakte.Stofzuiger wrote: ↑13 Mar 2024, 23:22De grootste fout was om het duo Veerman-Schouten uit elkaar te halen
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Ik had Lang ook wel graag tegen Sule gezien vandaag. Die extra kwaliteit miste je voorin vandaag.
Al met al zeer trots op onze 1e CL campagne sinds jaren.
En laten we eerlijk zijn, die had ook heel anders kunnen aflopen.
Arsenal uit kunnen we kort over zijn.
Sevilla thuis speelden we goed maar alle geluk dat we in de blessuretijd nog gelijk maken.
Lens uit mogen we blij zijn met 1-1.
Thuis lag het dicht bij elkaar en had het ook zomaar gelijk kunnen worden.
Sevilla uit was een knotsgekke wedstrijd die we waarschijnlijk nooit meer zullen meemaken. Waren we het 1e uur ook helemaal nergens.
Arsenal thuis speelden we leuk maar ging het nergens meer over.
Het was in mijn ogen dus niet bepaald een vlekkeloze campagne in een niet hele moeilijke groep.
Volgend jaar weer verder bouwen met een zak geld.
Nogmaals trots op onze jongens
Al met al zeer trots op onze 1e CL campagne sinds jaren.
En laten we eerlijk zijn, die had ook heel anders kunnen aflopen.
Arsenal uit kunnen we kort over zijn.
Sevilla thuis speelden we goed maar alle geluk dat we in de blessuretijd nog gelijk maken.
Lens uit mogen we blij zijn met 1-1.
Thuis lag het dicht bij elkaar en had het ook zomaar gelijk kunnen worden.
Sevilla uit was een knotsgekke wedstrijd die we waarschijnlijk nooit meer zullen meemaken. Waren we het 1e uur ook helemaal nergens.
Arsenal thuis speelden we leuk maar ging het nergens meer over.
Het was in mijn ogen dus niet bepaald een vlekkeloze campagne in een niet hele moeilijke groep.
Volgend jaar weer verder bouwen met een zak geld.
Nogmaals trots op onze jongens
-
Dit is echt onzin. Sorry. Maar Dortmund kon niet anders spelen omdat wij 1 op 1 gingen spelen, niet omdat zij een gunstige stand hadden. Thuis waren we een klasse beter. We hebben over 2 wedstrijden meer kansen, meer balbezit, meer schoten op goal, een hoge XG etc. Etc.MC Hammer wrote: ↑13 Mar 2024, 23:27Ik ben het oneens met je aantal minuten. Ik vond ons thuis de eerste helft echt niet beter en vanavond ook niet. Ik denk dat we qua spelbeeld 50/50 waren en vooral goed werden, toen zij een tussenstand hadden waarmee ze leven konden.
We hebben het aan onszelf te danken, genoeg kansen gehad. Als je ze niet afmaakt dan houdt het op.