Ook de inwoners van Traansterdam begint het te irriteren dat Ajax de overbodige spelers niet kan slijten.
Ajax - deel III
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- StratumZuid
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ratten zo groot als kattenShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2024, 10:11 Ook de inwoners van Traansterdam begint het te irriteren dat Ajax de overbodige spelers niet kan slijten.
Jungle tijgers zijn een type kat
Amsterdam is een Urban Jungle
De Amsterdamse Rat als nieuwe (s)linksbuiten?
- These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Ontbijtkoek
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
- Persepolis
- Vedette
eerst was Twente zijn droomclub, toen kwam Ajax en waren die het ineens. En uiteindelijk gaat ie naar...Trabzonspor. Wat een gast
Last edited by Persepolis on 30 Jul 2024, 14:55, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Balinho
-
Hoe kan den Kroes deze Jungle Tijger nu laten lopen :/
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- Heissenberrug
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Is Trabzonspor dan ook niet zijn droomclub?Persepolis wrote: ↑30 Jul 2024, 10:50eerst was Twente zijn droomclub, toen kwam Ajax en waren die het ineens. En uiteindelijk gaat ie naar...Besiktas. Wat een gast
- Asterix
- Meervoudig international
- VeresRivne
- Vedette
Massimo wrote: ↑30 Jul 2024, 09:30Alweer die zin "Kroes weet vast wel wat hij doet"Teletubby wrote: ↑30 Jul 2024, 05:55
Heerlijk, Ajax is een kat in het nauw en wordt uitgespeeld door zaakwaarnemers. Dit gaat enorme realiteit worden inderdaad, een club die 2 dagen voor de transfer deadline langskomt voor een Wijndal en zegt "ik wil hem wel voor 1 miljoen hebben" en Ajax die weet dat ze met 35 miljoen moeten zakken in salaris die dan wel moet bijten.
Oftewel Klerry vindt het allemaal onlogisch, maar het idee dat Kroes misschien een verkeerde keuze of inschatting kan maken zit er niet in.
Ik ben tot nu toe allesbehalve onder de indruk van Kroes idd, Klerry geeft wel goed de spagaat weer.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Wap volgde al van jongsafaan de Turkse competitie op teletekst, het was dan altijd extra vroeg opstaan om te kijken wat Trabzonspot tegen Gencerbiligi gedaan had.VTheMan wrote: ↑30 Jul 2024, 10:57Is Trabzonspor dan ook niet zijn droomclub?Persepolis wrote: ↑30 Jul 2024, 10:50
eerst was Twente zijn droomclub, toen kwam Ajax en waren die het ineens. En uiteindelijk gaat ie naar...Besiktas. Wat een gast
Maar anyway ik vind het ook niet echt erg dat Weghorst aan ons voorbijgaat, niet echt een likeable charachter.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- VTheMan • MC Hammer
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
Hij schijnt ook in zijn jeugd meerdere kasten te hebben gehad met pyjama's en dekbedovertrekken. Walk-in closet enkel daarvoor was een ongekende luxe in die tijd.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 11:01Wap volgde al van jongsafaan de Turkse competitie op teletekst, het was dan altijd extra vroeg opstaan om te kijken wat Trabzonspot tegen Gencerbiligi gedaan had.
Maar anyway ik vind het ook niet echt erg dat Weghorst aan ons voorbijgaat, niet echt een likeable charachter.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Likeable of niet, jullie zijn zo blut als een straathoer. Misschien dat die Farioli wat kan bijverdienen in een kort rokje. De mascara heeft ie in ieder geval.
Wout is out of your league. Ik weet niet of ik dat grappig of zielig moet vinden.
Wout is out of your league. Ik weet niet of ik dat grappig of zielig moet vinden.
- These users thanked the author RIO for the post (total 11):
- Grasmat • NotoriousBIG046 • DonyellMalen • Vanthaman18 • Ontbijtkoek • Fanatic-U-s • Sensation • Frisian1913 • Hightower • Balinho • milansandro
- MC Hammer
- International
Hoeveel medelijden hebben wij gekregen, toen wij nauwelijks centen uit te geven hadden? We kregen als dank een belachelijk en reusachtig spandoek waarop meer van PSV dan Ajax te zien was, van supporters die PSV'ers verwijten altijd met Ajax bezig te zijn.
Ik snap alleen niet zo goed hoe Ajax zo weinig te besteden kan hebben, ineens. Meen dat ze bij de top 10 rijkste clubs ter wereld zitten en een eigen vermogen hadden van honderden miljoenen. Dat rijmt voor mij niet goed.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 4):
- RIO • Fanatic-U-s • Ykhim • mateja
Hammertime!
-
- Vaste waarde in elftal
Ajax is gewoon weer voor een snelle verkoper gegaan, alleen deze wordt (nog) gesteund door een paar waar dat bij Sven heel snel over was.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 10:58
Ik ben tot nu toe allesbehalve onder de indruk van Kroes idd, Klerry geeft wel goed de spagaat weer.
Behalve uit sentimenten blijkt uit niks dat Kroes een voetbalclub van de grote van Ajax kan leiden.
- Heissenberrug
Afgetroefd worden door Trabzonspor om Weghorst. What a time to be alive!
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 3):
- RIO • FC Bracke • De Realist
-
- Legende
Sterker nog, die gaan linea directa de afgrond in.Jeronimo wrote: ↑30 Jul 2024, 11:21Ajax is gewoon weer voor een snelle verkoper gegaan, alleen deze wordt (nog) gesteund door een paar waar dat bij Sven heel snel over was.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 10:58
Behalve uit sentimenten blijkt uit niks dat Kroes een voetbalclub van de grote van Ajax kan leiden.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik denk dat Kroes het op zich misschien wel kan, maar dat de financiële nood zo nijpend is dat je in een onmogelijke spagaat zit. Enerzijds kun je nog niks kopen wsnt blut en anderzijds zijn de spelers die je kwijt moet zo slecht, dat je er nooit voor kunt krijgen wat je zou willen en nodig zou hebben om uit die financiële spagaat te komen.
Last edited by Grasmat on 30 Jul 2024, 11:55, edited 1 time in total.
-
- Legende
Dat ze nu weer een zgn kleedkamer 2 creeeren is wel grappig. Genieten van het mooie weer in Nederland en het gekut in Duivendrecht.
- These users thanked the author RIO for the post (total 3):
- Heissenberrug • guus • mr.top
- VeresRivne
- Vedette
Neuh denk het niet, het zit wat dieper.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Wie zijn in deze selectie voor jou de likeable characters?VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 11:01.
Behalve Anton Gaaey
-
-
Door al zijn uitspraken tot nu toe vind ik juist dat Kroes totaal ongeschikt is.Grasmat wrote: ↑30 Jul 2024, 11:29 Ik denk dat Kroes het op zicht wel kan, maar dat de financiële nood zo nijpend is dat je in een onmogelijke spagaat zit. Enerzijds kun je nog niks kopen wsnt blut en anderzijds zijn de spelers die je kwijt moet zo slecht, dat je er nooit voor kunt krijgen wat je zou willen en nodig zou hebben om uit die financiële spagaat te komen.
- Persepolis
- Vedette
Ah ja, ik weet niet hoe ik op Besiktas kwam. Trabzonspor is natuurlijk zijn ultieme droomclub.VTheMan wrote: ↑30 Jul 2024, 10:57Is Trabzonspor dan ook niet zijn droomclub?Persepolis wrote: ↑30 Jul 2024, 10:50
eerst was Twente zijn droomclub, toen kwam Ajax en waren die het ineens. En uiteindelijk gaat ie naar...Besiktas. Wat een gast
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- VTheMan
-
- Legende
Tot nu toe heb ik vooral het idee dat Kroes een directeur acteert. Hij heeft goed gekeken naar de houding van andere mensen, wat voor kleren die mensen aantrekken, wat voor one liners die mensen bezigen. Maar als die man een keer alleen in z'n kamer zit, dan gaat het waarschijnlijk zo:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..