Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

We zijn failliet.
Standbeeld
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2023, 20:30
Josef Dettelbacher wrote: 08 May 2023, 19:19 Met de komst van Stewart verwacht ik deze zomer minimaal 3 Amerikanen, eventueel als jeugdspeler. Hij kent als eindverantwoordelijke de markt daar door en door, dus deze zomer is het moment om daarvan te profiteren.
Jullie kunnen claimen wat je wil, once again is Josef de echte insider zonder netwerk :strong:
Jij krijgt een goud kroontje achter je naam in plaats van een clowntje.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Josef Dettelbacher
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Standbeeld wrote: 05 Aug 2023, 20:30 We zijn failliet.
    Hoeveelste keer dit jaar?
    Standbeeld
    Mister PSV

James Rodriguez wrote: 05 Aug 2023, 20:33
    Standbeeld wrote: 05 Aug 2023, 20:30 We zijn failliet.
    Heb in de wandelgangen vernomen dat PSV weer contact heeft gelegd met Tiny Sanders.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    James Rodriguez
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Standbeeld wrote: 05 Aug 2023, 20:35

Heb in de wandelgangen vernomen dat PSV weer contact heeft gelegd met Tiny Sanders.
    Beter dan met Fons Spooren...
    Garnala
    Basisspeler

DoelbewustProvoceren wrote: 05 Aug 2023, 20:27 Maar nu de vraag, is er geld zonder de verkoop om Debast of Vranckx te kopen? En we moesten Gakpo verkopen ivm het jaarlijks verlies wat goedgemaakt moet worden. Als we Sangare verkopen, is dit dan om dit gat voor dit jaar te dichten? Of kunnen we de volledige opbrengst opnieuw investeren zonder opnieuw te moeten verkopen?
    Is dit nu doelbewust provoceren wat je doet?
  • These users thanked the author Garnala for the post:
    Smeets14
    NewKid
    Jeugdspeler

Moet ik wéér aan de gang??
    JChovanec
    Meervoudig international

NewKid wrote: 05 Aug 2023, 20:42
    Moet ik wéér aan de gang??
    Beter voor Tiny aan de gang als voor Fons in het park.
    Standbeeld
    Mister PSV

Garnala wrote: 05 Aug 2023, 20:42
    DoelbewustProvoceren wrote: 05 Aug 2023, 20:27 Maar nu de vraag, is er geld zonder de verkoop om Debast of Vranckx te kopen? En we moesten Gakpo verkopen ivm het jaarlijks verlies wat goedgemaakt moet worden. Als we Sangare verkopen, is dit dan om dit gat voor dit jaar te dichten? Of kunnen we de volledige opbrengst opnieuw investeren zonder opnieuw te moeten verkopen?
    Dit is volgens mij inmiddels zo'n beetje de standaard reactie op zijn posts. Wat wil je ook met zo'n naam? :lol:
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Standbeeld wrote: 05 Aug 2023, 20:54

Dit is volgens mij inmiddels zo'n beetje de standaard reactie op zijn posts. Wat wil je ook met zo'n naam? :lol:
    Een standbeeld?
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Vergeet die Amerikaanse cv maar, die hebben allemaal stuk voor stuk niet de kwaliteit voor PSV. Die van Genk is echt een bron van onrust, schrok echt toen ik zijn transferwaarde zag nadat ik hem meerdere keren live heb zien spelen. Alsjeblieft niet.
    Rigo
    Bankzitter

LaFoquita wrote: 05 Aug 2023, 21:01 Vergeet die Amerikaanse cv maar, die hebben allemaal stuk voor stuk niet de kwaliteit voor PSV. Die van Genk is echt een bron van onrust, schrok echt toen ik zijn transferwaarde zag nadat ik hem meerdere keren live heb zien spelen. Alsjeblieft niet.
    Vooruit.. dan doe Beraldo of Lyanco maar
    Smeets14
    Nationale topspeler

Rigo wrote: 05 Aug 2023, 21:02
    LaFoquita wrote: 05 Aug 2023, 21:01 Vergeet die Amerikaanse cv maar, die hebben allemaal stuk voor stuk niet de kwaliteit voor PSV. Die van Genk is echt een bron van onrust, schrok echt toen ik zijn transferwaarde zag nadat ik hem meerdere keren live heb zien spelen. Alsjeblieft niet.
    Vooruit.. dan doe Beraldo of Lyanco maar
    Lyanco dat is pas een bron van onrust in je defensie. Beraldo linksbenig dus die zal helaas niet komen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 05 Aug 2023, 20:56
    Een standbeeld?
    Dat is alleen voorbehouden aan de groten der aarde. Mannen als Coen Dillen en Willy van der Kuijlen.
    Garnala
    Basisspeler

Zie hem pas voor de eerste keer reageren, excuus voor de herhaling. Maar een standbeeld is wel gewenst ja.
    Robson de Souza
    Vedette

Standbeeld
    Mister PSV

Robson de Souza wrote: 06 Aug 2023, 08:19
    Had dit een aantal dagen terug al gelezen.

Things are moving for Zakaria El Ouahdi! The Moroccan right winger caught the eye of foreign clubs during his last league game against #KRCGenk .
    🇫🇷🇳🇱🇦🇹 This weekend, #RCLens , #Feyenoord , #PSV & #RBSalzburg will be present at #OHL to observe Moroccan talent.
    🔜⏳ A file to follow and about which we will give you more info soon…
    ShovingNE2
    Site Admin

psvmedium wrote: 05 Aug 2023, 19:25
    Standbeeld wrote: 05 Aug 2023, 19:04En hoe betrouwbaar schat je deze info in?
    Zelfde bron die Vranckx wist en informeerde 20 juli al over Tillman
    Als je heel veel namen dropt heb je al snel een keer gelijk. Ben benieuwd. Want je nieuwtjes op insta leken soms rechtstreeks van het forum te komen.

Waarom zouden we El Ouahdi halen als we Bakayoko hebben? Of kan hij ook op links? We hebben El Ghazi, Vertessen ook al voor rechts. Linksbuiten lijkt mij logischer toch? Of is dit al voor volgend jaar achter Bakayoko als hij vertrekt?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2023, 09:21

Als je heel veel namen dropt heb je al snel een keer gelijk. Ben benieuwd. Want je nieuwtjes op insta leken soms rechtstreeks van het forum te komen.

Waarom zouden we El Ouahdi halen als we Bakayoko hebben? Of kan hij ook op links? We hebben El Ghazi, Vertessen ook al voor rechts. Linksbuiten lijkt mij logischer toch? Of is dit al voor volgend jaar achter Bakayoko als hij vertrekt?

Toch verwacht ik dat Vertessen of el Ghazi gaat vertrekken, dan zul je echt wel een extra impuls nodig hebben voorin. Volgens mij zei Stewart al dat hij zich nog op elke linie wil versterken.
    PSVpassie
    Talent

Nou ik schrok afgelopen vrijdag weer van het niveau dat vertessen en el ghazi brengen. Dat zijn toch weer een flink aantal stappen terug.

Ik zou zeggen slijt el ghazi nog ergens, en laat die El Ouahdi maar concurreren met bakayoko.

Of ze scouten omdat ze voorsorteren op een evt vertrek van bakayoko bij een niet te weigeren bod later deze maand.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 05 Aug 2023, 19:47 Clowntje in de aanslag. ;)

Een keer goed gokken maakt je niet direct betrouwbaar. Namen als Vranckx en Tillman kunnen we allemaal verzinnen en we kunnen allemaal bedenken dat ze bezig zijn met nog een Amerikaan. Dan is de kans op goed gokken al een stuk groter.
    Als je het zo benadert, kan je altijd elke naam wel bedenken toch? Vranckx was toch niet de eerste naam waar iedereen aan dacht? Niet zozeer vanwege zijn kunnen, maar meer vanwege de mogelijkheid.
    Tovast
    Nationale topspeler

Een derde kwalitatief goede buitenspeler is geen luxe maar een moetje (nee geen Mootje) in mijn ogen. Ten eerste is het heel belangrijk om iemand van de bank te kunnen brengen die het verschil kan maken. Ten tweede is concurrentie gewoon heel gezond en goed. Ten derde wil je bij een blessure van Noa/Baka niet 5 klassen teruggeworpen worden. Idealiter haal je een 20 jarig groot talent die de strijd aan kan gaan, al rendement kan halen en een potentiële cashcow is.
    Joenepsv
    Legende

Het is te hopen dat we Ghazi en Vertessen kunnen verkopen. Onze basis aanval is heel sterk maar we doen wel een jasje uit als Bakayoko en/of Lang niet meedoen. Vind de vleugels het zwakst bezet na het middenveld. Geen idee hoe goed die El Ouahdi is maar het stemt me hoopvol dat PSV zich schijnbaar wel oriënteert op de flanken. Babadi zou overigens ook nog op links kunnen maar dat vind ik meer een middenvelder.
    Duiven1973
    Ballenjongen

Schjeldrup van Benfica halen
  • These users thanked the author Duiven1973 for the post:
    Fc Denzel
    Juancho
    Mister PSV

Ff paar dagen druk aan het schilderen maar begrijp ik nou goed dat Stewart heeft gezegd dat er na verkoop Sangare 3 spelers komen? RCV, vervanger Sangare en vervanger Xavi?

En voor Guti dan? En wat body in de aanval? Lang of Baka zouden maar uitvallen... 🤔. Zelfs als Sangare blijft en er komt een 6 en 10 bij is het nog erg dunnetjes. Om maar te zwijgen over de kwaliteit die je toch echt moet hebben met die 20+4 regel.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    La Foquita
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Post Reply