Denk niet dat een PSV forum een juiste plek is om daar een betoog over te houden.Franciscus wrote: ↑30 Jul 2024, 11:40Wie zijn in deze selectie voor jou de likeable characters?VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 11:01
.
Maar anyway ik vind het ook niet echt erg dat Weghorst aan ons voorbijgaat, niet echt een likeable charachter.
Behalve Anton Gaaey
Ajax - deel III
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat helpt ook niet mee nee.guus wrote: ↑30 Jul 2024, 11:46Door al zijn uitspraken tot nu toe vind ik juist dat Kroes totaal ongeschikt is.Grasmat wrote: ↑30 Jul 2024, 11:29 Ik denk dat Kroes het op zicht wel kan, maar dat de financiële nood zo nijpend is dat je in een onmogelijke spagaat zit. Enerzijds kun je nog niks kopen wsnt blut en anderzijds zijn de spelers die je kwijt moet zo slecht, dat je er nooit voor kunt krijgen wat je zou willen en nodig zou hebben om uit die financiële spagaat te komen.
Bedoelde er meer mee dat ik denk dat zelfs de beste TD ter wereld nu bij ajax geen potten zou breken. Die kunnen ook van stront geen goud maken.
- VeresRivne
- Vedette
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Persepolis
- Vedette
Logisch: komt tekort, komt tekort, vertegenwoordigd nog wat waarde.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:04 Volgens het Parool moeten ook Avila, Medic en Akpom vertrekken.
Wat ik wel afvraag over de linkback positie: zonder Avila, Sosa en Wijndal blijft eigenlijk alleen Baas over als linksback. Blijft dat zo, of wordt Hato daar weggezet (wat ik niet slim zou vinden voor zijn (waarde)ontwikkeling)?
-
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens mij heeft Farioli gezegd dat hij Hato als linksback ziet omdat Hato onvoldoende zuivere passing heeft voor in het centrum.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- Persepolis
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Als hij onvoldoende zuivere passing zou hebben dan snap ik niet dat ze Medic van de hand willen doenHarminator wrote: ↑30 Jul 2024, 12:11 Volgens mij heeft Farioli gezegd dat hij Hato als linksback ziet omdat Hato onvoldoende zuivere passing heeft voor in het centrum.
- ShovingNE2
- Site Admin
VI Pro over Hato
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Persepolis
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
Het is dus een eigenwijze professor, blijkt, ook al met de keeper. Wat een genot
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- De Realist
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar wanneer wordt Bergwijn naar de tweede kleedkamer verbannen? Daar moeten ze ook vanaf? En gooi dan gelijk Rulli en Ramaj die kant op, kunnen ze lekker 5 tegen 5 spelen in de zaal.
-
- Bankzitter
Kat in het nauw maakt gekke sprongen.
De realiteit en ernst van de situatie begint steeds harder in te dalen in amsterdam.
Er wordt niks gewonnen, spelers zijn niet meer gewild. Alle spelers die nog op de ten hag jaren teerde met hun reputatie zijn al weg.
Je gooit een zevental spelers al terug naar jong ajax voor dat je ze goed en wel in de etalage hebt gezet ( doei waarde )
Jeugd is niet meer alleenheerser in de nationale competities.
Bestuurscrisis afgelopen jaar, nu een narcistiche TD en een stuiterende trainer. Worst case scenario ( voor ajax ) gaat niemand weg, heb je en een bagger team + waarschijnlijk financiele zorgen rond de kerst.
Dit kan echt ongekende chaos worden.
De realiteit en ernst van de situatie begint steeds harder in te dalen in amsterdam.
Er wordt niks gewonnen, spelers zijn niet meer gewild. Alle spelers die nog op de ten hag jaren teerde met hun reputatie zijn al weg.
Je gooit een zevental spelers al terug naar jong ajax voor dat je ze goed en wel in de etalage hebt gezet ( doei waarde )
Jeugd is niet meer alleenheerser in de nationale competities.
Bestuurscrisis afgelopen jaar, nu een narcistiche TD en een stuiterende trainer. Worst case scenario ( voor ajax ) gaat niemand weg, heb je en een bagger team + waarschijnlijk financiele zorgen rond de kerst.
Dit kan echt ongekende chaos worden.
- These users thanked the author Ivicii for the post (total 3):
- De Realist • Jordi • Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is al een ongekende chaos. Het wachten is totdat de eerste spelers en zaakwaarnemers zich in de media gaan roeren. En als ze ook nog op hun bek gaan tegen die Joegototslaafgemaakten is het helemaal bal.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
- De Realist
En hij is nog niet eens een directeur, maar alleen een titulair TDtje (whatever that means, iedereen weet dat hij eigenlijk AD loopt uit te hangen)Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jul 2024, 11:58 Tot nu toe heb ik vooral het idee dat Kroes een directeur acteert. Hij heeft goed gekeken naar de houding van andere mensen, wat voor kleren die mensen aantrekken, wat voor one liners die mensen bezigen. Maar als die man een keer alleen in z'n kamer zit, dan gaat het waarschijnlijk zo:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- StratumZuid
- Vedette
Dikke kans, maar de eerste helft was geweldig blijkbaar..
alles van goud
alles van goud
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Onderschat die kale niet! van Halst doet belangrijk werk om daar als ad interimmer te zitten totdat den Kroes de rol over mag nemenDe Realist wrote: ↑30 Jul 2024, 12:35En hij is nog niet eens een directeur, maar alleen een titulair TDtje (whatever that means, iedereen weet dat hij eigenlijk AD loopt uit te hangen)Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Jul 2024, 11:58 Tot nu toe heb ik vooral het idee dat Kroes een directeur acteert. Hij heeft goed gekeken naar de houding van andere mensen, wat voor kleren die mensen aantrekken, wat voor one liners die mensen bezigen. Maar als die man een keer alleen in z'n kamer zit, dan gaat het waarschijnlijk zo:
uuuuh, blijkbaar doet Geelen dat nu
Last edited by Prof_napo on 30 Jul 2024, 12:39, edited 1 time in total.
-
Het is ook een soort kaartenhuis dat ineenstort. Zo'n Sosa is gewoon international van Kroatië en daar zeer regelmatig basisspeler, ook jaren in de Bundesliga prima gespeeld. Die kan echt zo slecht niet zijn, op huurbasis prima noodoplossing voor ons zelfs wellicht. Sutalo idem en Wijndal vond ik bij AZ en Oranje ook gewoon dikke prima. Maar die club is zo beroerd geleid, die selectie is zo uit evenwicht en de rits aan trainers volgen elkaar zo snel op, dat gewoon niks werkt of lukt. Zet Veerman daar nu weg en het lijkt ook nergens op bij Joey. Echt genieten is het.
- Persepolis
- Vedette
Dit zal dus of een hele slimme vondst blijken, of het verkloten van een van de weinige talenten met de potentie om veel op te brengen in de toekomst. Acht de kans op de tweede een stuk groter op de een of andere manier.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
- ShovingNE2 • Standbeeld • Heissenberrug
-
Nee Sosa was al een behoorlijke tijd uit vorm. Daarnaast deed Max het ook goed in de BL en kwam bij ons te kort. Sosa komt te kort voor Ajax en al helemaal voor ons.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Jul 2024, 12:38 Het is ook een soort kaartenhuis dat ineenstort. Zo'n Sosa is gewoon international van Kroatië en daar zeer regelmatig basisspeler, ook jaren in de Bundesliga prima gespeeld. Die kan echt zo slecht niet zijn, op huurbasis prima noodoplossing voor ons zelfs wellicht. Sutalo idem en Wijndal vond ik bij AZ en Oranje ook gewoon dikke prima. Maar die club is zo beroerd geleid, die selectie is zo uit evenwicht en de rits aan trainers volgen elkaar zo snel op, dat gewoon niks werkt of lukt. Zet Veerman daar nu weg en het lijkt ook nergens op bij Joey. Echt genieten is het.
Sutalo heeft alleen maar in de Kroatische competitie gespeeld dus het is een vraag hoe die het in een betere competitie zou doen, dat blijkt nu dus niet zo heel goed.
Je moet ook beseffen dat Kroatië een wisseling van de wacht door maakt en op bepaalde posities weinig tot geen keuze heeft. Sutalo speelt echt bij gebrek aan beter.
- DonyellMalen
- Legende
Letterlijk iedereen is te koop bij jullie. Ook Hato en Brobbey.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:04 Volgens het Parool moeten ook Avila, Medic en Akpom vertrekken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Alleen deze spelers worden min of meer gedwongen. Al zie ik ze Bergwijn ook wel uit de selectie flikkeren.DonyellMalen wrote: ↑30 Jul 2024, 12:45Letterlijk iedereen is te koop bij jullie. Ook Hato en Brobbey.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:04 Volgens het Parool moeten ook Avila, Medic en Akpom vertrekken.
- VeresRivne
- Vedette
Ik ben normaal niet voor dat soort maatregelen maar dat heeft mijn zege.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2024, 12:48Alleen deze spelers worden min of meer gedwongen. Al zie ik ze Bergwijn ook wel uit de selectie flikkeren.DonyellMalen wrote: ↑30 Jul 2024, 12:45
Letterlijk iedereen is te koop bij jullie. Ook Hato en Brobbey.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- StratumZuid
- Vedette
Haha Stevie blijft echt wel hangen dan is als ie niks beters krijgt ergens anders
alles van goud
alles van goud
- DonyellMalen
- Legende
Yep. Straalt natuurlijk ontzettend slecht op die club af. Spelers denken wel een keer extra na voordat ze daar hun krabbeltje zetten.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2024, 12:48Alleen deze spelers worden min of meer gedwongen. Al zie ik ze Bergwijn ook wel uit de selectie flikkeren.DonyellMalen wrote: ↑30 Jul 2024, 12:45
Letterlijk iedereen is te koop bij jullie. Ook Hato en Brobbey.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Standbeeld
-
- Legende
Persoonlijk zou ik -als ik het beste met Ajax voor zou hebben- een hele andere tactiek hanteren. Er wordt nu een bataljon aan spelers afgeserveerd en onder druk gezet om te vertrekken, terwijl er vorig jaar niet eens alles uitgehaald is wat erin zat. Als je gewoon kiest voor een vaste kern van 11, en je gaat daarmee aan de slag, dan kun je gewoon derde worden (doelstelling behalen) én die spelers verder laten ontwikkelen.
Nu doen alsof alles van Mislintat melaats is en niet meer aangeraakt kan worden, is echt onzin en kapitaalvernietiging. De paniek druipt eraf, terwijl je dit best kunt managen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Grasmat • Heissenberrug
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Snap, want je club heeft niet meer zoveel overwinningenVeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:53Ik ben normaal niet voor dat soort maatregelen maar dat heeft mijn zege.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2024, 12:48
Alleen deze spelers worden min of meer gedwongen. Al zie ik ze Bergwijn ook wel uit de selectie flikkeren.