Boeiend.. Geld moet rollen. Zonder risico's kom je helemaal nergens. En zoals ik het nu zie zit er absoluut beleid in de aankopen. Lijkt niet fout te kunnen gaan, al zijn langdurige blessures nooit te voorspellen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑08 Aug 2023, 09:02En zelfs nog los daarvan: PSV lijkt 10-15 over te hebben voor een nieuwe verdediger en zo'n zelfde bedrag voor een middenvelder. Dan is er niet nog eens 10-15 beschikbaar voor een extra middenvelder. Wellicht bij behalen CL wel, maar anders niet. PSV moet ook dit jaar weer een gat van pakweg 40 miljoen vullen met een transfer.
We gaan al alle clubrecords breken financieel. Nog nooit is er zoveel uitgegeven in een transferperiode. We zitten straks gewoon op 50 miljoen.
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Je zou echt erg goede zaken doen en een goeie impuls krijgen mocht je Vranckx en Schouten beide binnenhalen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Schouten en Veerman vind ik wel complementair aan elkaar trouwens. Daarnaast Tillman voor extra creativiteit of Vranckx voor extra power. Dat is wel een sterk middenveld waar veel in zit.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- Sensation • PapaHiljemark
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
-
- Geselecteerd voor Oranje
Schouten lijkt mij een aanvulling voor de bank hoop ik, ik denk dat hij nog wat te kort komt voor de eerste 11
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hoeveel is 5 min 1 plus 2?Eindhovenvoetbal wrote: ↑08 Aug 2023, 08:55Gebeurt niet. Bosz wil 6 middenvelders. Tillman, Babadi, Til, Veerman en Saibari zijn er al. Pas bij een vertrek van bijvoorbeeld Til zal er een extra middenvelder komen. Ik verwacht nog steeds Vranckx.
Edit: Ik zie nu dat je Sangaré al niet meetelt, ok.
Last edited by SKERLA on 08 Aug 2023, 09:29, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Maar is hij dan verdedigend ook goed genoeg? Ik heb namelijk totaal geen beeld van de speler Schouten dus ben wel benieuwd.DonyellMalen wrote: ↑08 Aug 2023, 09:15 Schouten is voor een 6 ook erg goed in z'n passing. Precies iets wat bij Bosz' visie past.
En wat is het verschil tussen Schouten en Spierings?
Last edited by Mikelvb on 08 Aug 2023, 09:25, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Moeilijk, moeilijk… Niet voorzeggen hè?! Ik kom er heus wel opSKERLA wrote: ↑08 Aug 2023, 09:20Hoeveel is 5 min 1 plus 2?Eindhovenvoetbal wrote: ↑08 Aug 2023, 08:55
Gebeurt niet. Bosz wil 6 middenvelders. Tillman, Babadi, Til, Veerman en Saibari zijn er al. Pas bij een vertrek van bijvoorbeeld Til zal er een extra middenvelder komen. Ik verwacht nog steeds Vranckx.
Last edited by psvgouda on 08 Aug 2023, 09:24, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
Heb je hem zien spelen?
Edit:
Ja het is joeptoep, maar toch een prima beeld van Schouten:
Last edited by Hatseflats on 08 Aug 2023, 09:26, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Trixm • PapaHiljemark
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Vaste waarde in elftal
Ik denk dat het heeft te maken met 2 punten.Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2023, 09:06Boeiend.. Geld moet rollen. Zonder risico's kom je helemaal nergens. En zoals ik het nu zie zit er absoluut beleid in de aankopen. Lijkt niet fout te kunnen gaan, al zijn langdurige blessures nooit te voorspellen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑08 Aug 2023, 09:02
En zelfs nog los daarvan: PSV lijkt 10-15 over te hebben voor een nieuwe verdediger en zo'n zelfde bedrag voor een middenvelder. Dan is er niet nog eens 10-15 beschikbaar voor een extra middenvelder. Wellicht bij behalen CL wel, maar anders niet. PSV moet ook dit jaar weer een gat van pakweg 40 miljoen vullen met een transfer.
We gaan al alle clubrecords breken financieel. Nog nooit is er zoveel uitgegeven in een transferperiode. We zitten straks gewoon op 50 miljoen.
1. Champions league
2. In oktober gaat er een nieuwe regel in bij de FIFA. Die maakt het niet meer mogelijk(of moeilijker) hoge tekengelden te geven en spelers/zaakwaarnemers mee te laten delen in toekomstige transfersommen.
PSV is hier altijd wel creatief mee omgegaan.
Dus nu denk ik dat ze gewoon zoiets hebben van..
We moeten nu volle bak investeren.
Misschien krijgen we dus de komende jaren alleen transfers te zien als we CL of een uitgaande transfer doen.
-
- Regelmatige invaller
Lijkt mij niet helemaal realistisch dat Schouten en Vranckx beide komen.
Betekent dat je deze transferperiode over de 60 miljoen uitgeeft. Waarvan 25 miljoen gaat naar 2 spelers die dezelfde positie bekleden.
En daarnaast gaan je salaris kosten echt door het dak heen.
Betekent dat je deze transferperiode over de 60 miljoen uitgeeft. Waarvan 25 miljoen gaat naar 2 spelers die dezelfde positie bekleden.
En daarnaast gaan je salaris kosten echt door het dak heen.
- These users thanked the author Handball for the post:
- PapaHiljemark
-
- Internationale topspeler
Lijkt me ook totaal niet realistisch.
Als Sangare niet vertrekt, verwacht ik eigenlijk dat geen van beide komt. En dat er alleen nog een vervanger van Guti zal komen. Dat zal geen speler van meer dan 5 miljoen worden verwacht ik. Mocht Tillman komen, betekent dat namelijk dat Tillman of de nieuwe speler gaat banken. Of Sangare of Veerman verdwijnt naar de bank. Maar dat lijkt me ook niet realistisch.
Er worden voldoende minuten gespeeld in een seizoen. Maar ik denk niet dat we het ons kunnen veroorloven om een dure speler op de bank te zetten.
Als Sangare niet vertrekt, verwacht ik eigenlijk dat geen van beide komt. En dat er alleen nog een vervanger van Guti zal komen. Dat zal geen speler van meer dan 5 miljoen worden verwacht ik. Mocht Tillman komen, betekent dat namelijk dat Tillman of de nieuwe speler gaat banken. Of Sangare of Veerman verdwijnt naar de bank. Maar dat lijkt me ook niet realistisch.
Er worden voldoende minuten gespeeld in een seizoen. Maar ik denk niet dat we het ons kunnen veroorloven om een dure speler op de bank te zetten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ze zagen hoe Wieffer tegen ons speelde in de JCS en wachten toch maar even af of Wieffer het wat langer dan één seizoen vol kan houden voordat men de nieuwe Wieffer wil halen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Vaste waarde in elftal
Haha, ja het was misschien wat cryptisch. Wat ik bedoel is dat we vrijwel alleen namen met grote transferbedragen zien langskomen, maar niet de ‘goedkopere’ verrassing waar PSV op in wilde zetten. Vind ik opvallend.
- Standbeeld
- Mister PSV
Goede vraag. Je hoort maar weinig geruchten. Heb zelf het idee dat het óf Vranckx óf Schouten wordt, maar niet allebei. Toch zou er nog een middenvelder bij moeten als vervanger van Guti. Daarnaast horen we ook vrijwel niks over een nieuwe aanvaller. Buiten het concrete nieuws over Savio een aantal weken terug horen we niets meer.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Mikelvb
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV