Ik vond je een nitwit, dus ik dacht ik zeg het toch maar even
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Dat was ook wel de algemene verwachting vorig jaar al dat dit zou gaan gebeuren. Dit wordt het seizoen van aan of afhaken met de nieuwe CL gelden die volgend jaar uitgekeerd gaan worden. Daar moet je volgend jaar gewoon bij zitten en je moet die centen hoe dan ook binnen halen. Er worden voor de eredivisie z’n exorbitante bedragen uitgekeerd door CL dat de kaarten opnieuw geschud gaan worden. Mis je deze pot met goud dan haak je de komende jaren even af ten opzichte van je twee directe concurrenten. Dit en volgend jaar bij de eerste twee eindigen is een grote must. PSV, ajax en feyenoord zullen alle drie all in gaan (ieder naar z’n eigen mogelijkheden uiteraard) en maximaal risico gaan nemen. Het zou dan ook een hele fijne opsteker en mogelijk vliegwiel kunnen zijn als we dit jaar de CL premie al op kunnen strijken. Dan zou je in de wintertransferperiode nog gericht aan kunnen kopen en hiaten kunnen herstellen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑08 Aug 2023, 09:02En zelfs nog los daarvan: PSV lijkt 10-15 over te hebben voor een nieuwe verdediger en zo'n zelfde bedrag voor een middenvelder. Dan is er niet nog eens 10-15 beschikbaar voor een extra middenvelder. Wellicht bij behalen CL wel, maar anders niet. PSV moet ook dit jaar weer een gat van pakweg 40 miljoen vullen met een transfer.
We gaan al alle clubrecords breken financieel. Nog nooit is er zoveel uitgegeven in een transferperiode. We zitten straks gewoon op 50 miljoen.
Oh PSV wat je met me doet…
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Jeugdspeler
Vranckx en Schouten schelen 5,5 jaar. Als ik de beelden zie dan denk ik dat Schouten beter tot zijn recht komt op de 6 positie, maar door het verschil in leeftijd en daarmee de potentie om winst te maken op een speler zou ik eerder voor Vranckx gaan.
- These users thanked the author Joepp12 for the post (total 2):
- Rene119 • PapaHiljemark
-
- Legende
Het bereiken van de CL kan inderdaad een vliegwiel worden voor eindelijk betere tijden voor PSV. De afgelopen anderhalf jaar is er een nieuwe AD, TD, trainer (2x) gekomen en zijn er veel spelers vertrokken die veel geld kostten t.o.v. de prestaties die ze leverden. Met de verkopen kan PSV nu echt een nieuwe start maken in het halen van spelers en in de manier van spelen. Het geld in de voetballerij wordt er niet minder op dus je zal mee moeten gaan in niet alleen inkomende transfers maar voornamelijk ook in de uitgaande transfers. Neemt niet weg dat PSV nog steeds wel flink op de centen moet letten en dat de speelruimte op dit moment ook nog niet zo groot is. Het zal dus nog passen en meten worden deze maand en helemaal met de kwestie Sangaré erbij terwijl PSV nog geen grote verkoop heeft gedaan.Lente wrote: ↑08 Aug 2023, 10:19 Dat was ook wel de algemene verwachting vorig jaar al dat dit zou gaan gebeuren. Dit wordt het seizoen van aan of afhaken met de nieuwe CL gelden die volgend jaar uitgekeerd gaan worden. Daar moet je volgend jaar gewoon bij zitten en je moet die centen hoe dan ook binnen halen. Er worden voor de eredivisie z’n exorbitante bedragen uitgekeerd door CL dat de kaarten opnieuw geschud gaan worden. Mis je deze pot met goud dan haak je de komende jaren even af ten opzichte van je twee directe concurrenten. Dit en volgend jaar bij de eerste twee eindigen is een grote must. PSV, ajax en feyenoord zullen alle drie all in gaan (ieder naar z’n eigen mogelijkheden uiteraard) en maximaal risico gaan nemen. Het zou dan ook een hele fijne opsteker en mogelijk vliegwiel kunnen zijn als we dit jaar de CL premie al op kunnen strijken. Dan zou je in de wintertransferperiode nog gericht aan kunnen kopen en hiaten kunnen herstellen.
De CL komend seizoen is inderdaad essentieel en het nu behalen van de CL, met een loting die je niet makkelijker gaat krijgen dan dit seizoen, zal PSV een flinke boost geven.
- Hatseflats
- Vedette
Het draait niet alleen om het winst maken op een speler he. Er moet balans zijn. Ik denk persoonlijk dat het veel beter is voor dit PSV om een redelijk ervaren speler op '6' te zetten dan een broekie van 20, die eigenlijk een dynamische middenvelder is en geen '6'. Tenminste nu nog niet.
Ik ben dus pro Schouten in dit geval Schouten - Veerman - Tillman lijkt mij helemaal in balans.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Joepp12
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
1975-1978Massimo wrote: ↑08 Aug 2023, 10:30Het bereiken van de CL kan inderdaad een vliegwiel worden voor eindelijk betere tijden voor PSV. De afgelopen anderhalf jaar is er een nieuwe AD, TD, trainer (2x) gekomen en zijn er veel spelers vertrokken die veel geld kostten t.o.v. de prestaties die ze leverden. Met de verkopen kan PSV nu echt een nieuwe start maken in het halen van spelers en in de manier van spelen. Het geld in de voetballerij wordt er niet minder op dus je zal mee moeten gaan in niet alleen inkomende transfers maar voornamelijk ook in de uitgaande transfers. Neemt niet weg dat PSV nog steeds wel flink op de centen moet letten en dat de speelruimte op dit moment ook nog niet zo groot is. Het zal dus nog passen en meten worden deze maand en helemaal met de kwestie Sangaré erbij terwijl PSV nog geen grote verkoop heeft gedaan.Lente wrote: ↑08 Aug 2023, 10:19 Dat was ook wel de algemene verwachting vorig jaar al dat dit zou gaan gebeuren. Dit wordt het seizoen van aan of afhaken met de nieuwe CL gelden die volgend jaar uitgekeerd gaan worden. Daar moet je volgend jaar gewoon bij zitten en je moet die centen hoe dan ook binnen halen. Er worden voor de eredivisie z’n exorbitante bedragen uitgekeerd door CL dat de kaarten opnieuw geschud gaan worden. Mis je deze pot met goud dan haak je de komende jaren even af ten opzichte van je twee directe concurrenten. Dit en volgend jaar bij de eerste twee eindigen is een grote must. PSV, ajax en feyenoord zullen alle drie all in gaan (ieder naar z’n eigen mogelijkheden uiteraard) en maximaal risico gaan nemen. Het zou dan ook een hele fijne opsteker en mogelijk vliegwiel kunnen zijn als we dit jaar de CL premie al op kunnen strijken. Dan zou je in de wintertransferperiode nog gericht aan kunnen kopen en hiaten kunnen herstellen.
De CL komend seizoen is inderdaad essentieel en het nu behalen van de CL, met een loting die je niet makkelijker gaat krijgen dan dit seizoen, zal PSV een flinke boost geven.
1986-1989
1995-1998
2004-2007
2015-2018
Het wordt weer tijd.
-
- Nationale topspeler
Ik denk hier een aantal dingen over:
- PSV/Bosz is niet ontevreden over de mogelijkheden centraal achterin. Iemand halen die significant beter is dan Ramalho en Teze is geprobeerd met Sanchez, maar is niet makkelijk voor PSV. Daarom richt PSV zich ook op talenten met specifieke kwaliteiten die eventueel ook op 6 kunnen spelen (Debast, Beelen, Sepúlveda).
- PSV zal denk ik (ook na een vertrek van Sangaré) niet 3 dure middenvelders en Debast halen, waarbij ik Tillman meereken. Daarnaast wordt misschien inmiddels een langer verblijf van Sangaré niet meer uitgesloten. Toch moet je het vertrek van Guti en eventueel Sangaré opvangen om voldoende verdedigende opties op je middenveld te hebben. Als Sangaré blijft zou Schouten een mooie optie zijn om het vertrek van Guti op te vangen. Als Sangaré vertrekt wordt Vranckx gezien als zijn vervanger en zal de vervanger van Guti bijvoorbeeld een CV zijn die daar ook kan spelen. Dat Hendrix nog in beeld komt als andere opties niet doorgaan sluit ik ook niet uit.
Als we naar de 20+4 kijken.
Keepers (4): Benitez, Drommel, Waterman, Peersman/Schiks
Verdedigers (7): Sambo, Teze, Ramalho, Obispo, Boscagli, Mwene, vAanholt (Mauro Jr.)
Middenvelders (5): Sangaré, Veerman, Til, Saibari Babadi
Aanvallers (6): Bakayoko, El Ghazi, De Jong, Pepi, Vertessen, Lang
Ik verwacht dat deze spelers onderdeel van de A-selectie zijn tenzij ze vertrekken. Dus als PSV streng voor zichzelf is t.a.v. de 20+4 kun je op dit moment maar 2 spelers halen en 3 na een vertrek van Sangaré. Ik ga er vanuit dat Tillman sowieso komt.
Sangaré blijft: Debast, Vranckx of Schouten (1 van de 3).
Sangaré vertrekt: Debast, Vranckx en/of Schouten (2 van de 3).
Ik denk dat je dan niet kan stellen dat de selectie individueel gezien beter is geworden t.o.v. vorig seizoen. Wel iets beter in balans, iedereen is weer een seizoen meer ervaren en Bosz kan er hopelijk wel het maximale uithalen.
- These users thanked the author PSV90 for the post (total 3):
- TimSibot • IbiAppelvlaai • PapaHiljemark
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Ik zie ook liever schouten komen ipv Vranckx. Heb in schouten best wel veel vertrouwen. Denk dat je door hem veel meer voetbal in het team krijgt.
- These users thanked the author Stratumseind12 for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Regelmatige invaller
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee, voordat ze dat doen willen ze hem eerst goed Schouten.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 6):
- Joepp12 • SKERLA • Ontbijtkoek • FieseFriedrich • TacticalReliable • PapaHiljemark
- Ardbeg
- Mister PSV
Met Vranckx niet dan? Die vind ik voetballend sterker dan Schouten.Stratumseind12 wrote: ↑08 Aug 2023, 10:48 Ik zie ook liever schouten komen ipv Vranckx. Heb in schouten best wel veel vertrouwen. Denk dat je door hem veel meer voetbal in het team krijgt.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Ontbijtkoek
-
- Meervoudig international
Exact wat ik ook dacht. Vorig jaar hebben we met Xavi en Benitez 2 transfervrije toppers binnengehaald, nu betalen we rond de 10mln per speler...
- Hatseflats
- Vedette
Die kan je toch totaal niet met elkaar vergelijken?Ardbeg wrote: ↑08 Aug 2023, 10:55Met Vranckx niet dan? Die vind ik voetballend sterker dan Schouten.Stratumseind12 wrote: ↑08 Aug 2023, 10:48 Ik zie ook liever schouten komen ipv Vranckx. Heb in schouten best wel veel vertrouwen. Denk dat je door hem veel meer voetbal in het team krijgt.
Edit: Uiteraard kan je iedereen met elkaar vergelijken, maar het zijn 2 totaal verschillende type spelers.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja, dat klopt ook wel maar als je liever Schouten ziet vanwege puur het voetballende aspect zoals hij zegt, dan vergelijk ik het even puur daar op, bedoel ikHatseflats wrote: ↑08 Aug 2023, 10:57Die kan je toch totaal niet met elkaar vergelijken?
Edit: Uiteraard kan je iedereen met elkaar vergelijken, maar het zijn 2 totaal verschillende type spelers.
- Juancho
- Mister PSV
Gaan we dan opeens weer spelen MPNV en dus Veerman als soort 10 en Vranckx en Schouten daarachter? Zou ik weer een wat vreemde omzetting vinden. Je gaat iig niet die beide heren halen voor enorm veel geld en dan laten banken. Veerman is een hele belangrijke pion in het nieuwe PSV dus dan zal die Tillman zich eerst vanaf de bank moeten laten zien ofzo?
Ben benieuwd hoe Bosz die puzzel wil gaan leggen....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Regelmatige invaller
Kunt beter geld spenderen en geen klote clausules hebben dan een transfervrije speler die hem na een jaar wegpeert terwijl die nog tot 2027 op contract staat.
-
- Vaste waarde in elftal
Het hoeft niet slecht te zijn om vier a vijf gerichte aankopen te doen, die per saldo wat meer kosten. Vond het desondanks opvallend.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Er is navraag gedaan naar de prijs. Hij wordt onze Timmy Simons, eentje die 4-5 jaar blijft en elk jaar beter zal worden. Eentje die jonge talenten ook kan begeleiden met zijn fantastische mentaliteit en onderschat zijn voetballend vermogen en fysiek niet. De witte Sangare.Paulus1913 wrote: ↑08 Aug 2023, 10:51 Is er ergens al bevestigd dat PSV een bod op Schouten heeft gedaan?
-
- Legende
Je hebt een aantal van dit soort spelers nodig die al wat ouder en verder zijn en een bepaalde stabiliteit brengen tussen al die jaarlijkse wisselingen. Met alleen 20 en 21 jarigen en een paar 30-ers die, op Luuk de Jong na, het al moeilijk genoeg hebben om zichzelf staande te houden, ga je het niet redden. Op een treetje lager zie je dat Clasie bij AZ al een aantal jaar voor een bepaalde stabilitiet daar zorgt en wat er voor zorgt dat hij zelf ook zijn betere jaren heeft. Een speler die op je niveau van je club uitstekend op zijn plek is. Zoals Luuk de Jong dit ook jarenlang is geweest en ik hem dat eigenlijk nog steeds wil vind.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Vranckx is in mijn ogen geen (pure) CVM, maar zou daar eventueel kunnen spelen. Ik denk dat hij qua positie echt goed te vergelijken is met Sangaré.
Schouten
Vranckx-Veerman
Dit middenveld zou in mijn ogen kunnen werken. Al denk ik dat PSV in principe niet van plan is ze beiden te halen, maar dat het eventueel wel zou kunnen gebeuren afhankelijk van de volgorde van transfer en wie wel en niet haalbaar blijken.
Dus als Sangaré blijft Vranckx of Schouten. Als Sangaré vertrekt moet daar nog iemand bij die op zes kan spelen. Dat zou dan de ander kunnen zijn, maar denk dat ze liever bijvoorbeeld Debast hebben.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik zie met Vranckx, Veerman en Schouten dezelfde MPNA voor me als velen vorig seizoen met Sangaré, Veerman en Guti.Juancho wrote: ↑08 Aug 2023, 11:09 Gaan we dan opeens weer spelen MPNV en dus Veerman als soort 10 en Vranckx en Schouten daarachter? Zou ik weer een wat vreemde omzetting vinden. Je gaat iig niet die beide heren halen voor enorm veel geld en dan laten banken. Veerman is een hele belangrijke pion in het nieuwe PSV dus dan zal die Tillman zich eerst vanaf de bank moeten laten zien ofzo?
Schouten als VCM.