Het lijkt me onmogelijk om in deze fase nog verantwoorde investeringen te doen. Het is of weer een huurling voor een paar miljoen of een aankoop uit de rommelbak. En als Gakpo wordt verkocht dan wordt het natuurlijk helemaal onmogelijk want dan vraagt iedere club de hoofdprijs. We hebben onszelf weer mooi in een wak geschaatst.
Ik verwacht van wel.. Er is nog niet veel uitgegeven aan transfersommen enkel aan salaris. Maar daar is ook veel vrijgekomen door het vertrek van Gotze, Zahavi, Bruma, Mvogo etc..
DadOfFour wrote: ↑25 Aug 2022, 21:45
Zo, wanneer gast fat transfergeweld nu losbarsten? Ik dacht dar er ook zonder de CL miljoenen en de verkoop van Gakpo nog wel wat te investeren viel?
Ik verwacht begin volgende week. Deze week verwacht ik zelf weinig met uitzondering van wat geruchten
DadOfFour wrote: ↑25 Aug 2022, 21:45
Zo, wanneer gast fat transfergeweld nu losbarsten? Ik dacht dar er ook zonder de CL miljoenen en de verkoop van Gakpo nog wel wat te investeren viel?
Ik verwacht begin volgende week. Deze week verwacht ik zelf weinig met uitzondering van wat geruchten
Ardbeg wrote: ↑25 Aug 2022, 21:43
Hoezo onmogelijk? Was met Götze ook niet..kan gerust, het is alleen wel lastiger.
Dat is dus het punt. Dan komt er weer iemand met een verhaal en een clausule in zijn contract. Terwijl je de jongens die je scout binnen een bepaalde visie allang in beeld hebt. Het Gotze verhaal was amusant maar zodra de trainer weg ging pakte hij ook zijn biezen. Heb je allemaal geen reet aan. We moeten een visie neerzetten en daarbinnen spelers scouten en aantrekken. En niet gaan zitten wachten op buitenkansjes.
Klapstoel wrote: ↑25 Aug 2022, 21:53
Ik denk dat ze het over de wedstrijd van Excelsior trekken kunnen geen puntverlies gebruiken na gisteren
Wat hebben transfers te maken met de wedstrijd tegen Excelsior? Dit is hetzelfde gelul als voor de wedstrijden tegen Rangers. Op deze manier kan je na de JC schaal geen spelers meer aantrekken.
Rik wist dit trouwens al een week want hij teasde al in de podcast. PSV zal hem wel willen huren voor erbij.
Het feit dat hij het daags na Rangers doet, op het moment dat de kranten gedrukt worden om stipt 10u ga ik uit van zeeeer serieuze interesse welke bij PSV bevestigd is.
Last edited by 11 Tinus on 25 Aug 2022, 22:04, edited 1 time in total.