Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Je ziet vaak dat je vertrekkende topspelers eigenlijk nooit 1:1 kan opvangen qua type. Een vervanger van Gakpo ga je niet vinden dus dat zal je anders moeten invullen als hij vertrekt. Als je dan bijv een meer dienende speler terughaalt maar tegelijkertijd ook een veel betere spits met veel meer rendement... Dan kan je ook één en ander oplossen.

Het draait uiteindelijk om kwaliteit, en in dit elftal zitten een paar flinke gaten waar je echt flink kan verbeteren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Brael
Vedette

Ykhim wrote: 28 Mar 2022, 12:28 Ja hoor, dat kan ik. Maar dat doe ik niet publiekelijk en al helemaal niet als je zo'n toon aanslaat.
:lol:

Toon is nu net het enige dat je niet kunt opmaken uit geschreven tekst. Het was niet op een negatieve "toon" bedoeld, hoor.

Maar ok, dan niet.
ShovingNE2
Site Admin

Massimo wrote: 28 Mar 2022, 18:54 Op de officiële website van PSV werd hij destijds gepresenteerd met een huur voor 2 seizoenen.

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... nicius.htm
Klopt, maar daar kunnen natuurlijk allerlei clausules en voorwaarden aan vasthangen al dan niet met boeteclausules voor terughalen of terugsturen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

https://bulinews.com/news/12059/report- ... lds-ortega

Als Augsburg hem kan halen, moet het ons ook lukken toch? Of was Schmidt hier de key?
DonyellMalen
Legende

VI:
Op transfergebied gaat er veel gebeuren bij PSV. De selectie gaat op de schop. Behalve Cody Gakpo, voor wie veel interesse bestaat, vertrekken ook spelers als Ibrahim Sangaré en Mario Götze mogelijk uit Eindhoven, net als Bruma en doelman Yvon Mvogo. Daarnaast wil PSV een spits aantrekken. Luuk de Jong, dit seizoen door Sevilla aan Barcelona verhuurd, is voor die positie nog altijd in beeld. Ook moet er een nieuwe concurrent voor doelman Joël Drommel komen.
Rickskeg
International

DonyellMalen wrote: 29 Mar 2022, 11:50 VI:
Op transfergebied gaat er veel gebeuren bij PSV. De selectie gaat op de schop. Behalve Cody Gakpo, voor wie veel interesse bestaat, vertrekken ook spelers als Ibrahim Sangaré en Mario Götze mogelijk uit Eindhoven, net als Bruma en doelman Yvon Mvogo. Daarnaast wil PSV een spits aantrekken. Luuk de Jong, dit seizoen door Sevilla aan Barcelona verhuurd, is voor die positie nog altijd in beeld. Ook moet er een nieuwe concurrent voor doelman Joël Drommel komen.
Dat pro artikel staat vol met als als
DonyellMalen
Legende

Mwah, vind het een prima analyse van Timmer. Hij weet ook een heleboel dingen niet voor 100% zeker, maar schetst een zeer realistisch scenario:
PSV wil één of misschien zelfs twee nieuwe spitsen aantrekken. Een ervaren aanvaller en een jonge spits die er toch ook direct zal kunnen staan. Contact met Luuk de Jong is er altijd, maar de dertigjarige aanvaller heeft na dit seizoen bij Barcelona nog een contract voor een jaar bij Sevilla. Toch staat De Jong nog altijd zeer hoog op het wensenlijstje. Van een spits bij PSV wordt verwacht dat hij minimaal twintig doelpunten per seizoen maakt in de Eredivisie. Brands en De Jong hopen die nieuwe goalgetter snel binnen te kunnen hengelen.
Standbeeld
Mister PSV

Afgelopen zomer wilde PSV ook nog een hoop spelers aantrekken. De media hadden het over 3, 4 extra versterkingen. Maar dat ging allemaal niet door, mede doordat transfers uitbleven. Laten we rustig afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Luuk en Ortega voor peanuts binnen halen en dan met een volle beurs op zoek naar spelers met hogere upside.
MJPSV
Bankzitter

Idealiter gaat PSV polsen of Wijnaldum en Depay gehuurd kunnen woden. Zo komen deze jongens aan speelminuten voor het WK eind van het jaar
Juancho
Mister PSV

Een ervaren as met Ortega/Ramalho/Gini/Depay zou wel uitmuntend zijn :)
Rickskeg
International

DonyellMalen wrote: 29 Mar 2022, 12:07 Mwah, vind het een prima analyse van Timmer. Hij weet ook een heleboel dingen niet voor 100% zeker, maar schetst een zeer realistisch scenario:
PSV wil één of misschien zelfs twee nieuwe spitsen aantrekken. Een ervaren aanvaller en een jonge spits die er toch ook direct zal kunnen staan. Contact met Luuk de Jong is er altijd, maar de dertigjarige aanvaller heeft na dit seizoen bij Barcelona nog een contract voor een jaar bij Sevilla. Toch staat De Jong nog altijd zeer hoog op het wensenlijstje. Van een spits bij PSV wordt verwacht dat hij minimaal twintig doelpunten per seizoen maakt in de Eredivisie. Brands en De Jong hopen die nieuwe goalgetter snel binnen te kunnen hengelen.
Een hoop ope deuren dan
OnsPSV
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 29 Mar 2022, 12:07 Mwah, vind het een prima analyse van Timmer. Hij weet ook een heleboel dingen niet voor 100% zeker, maar schetst een zeer realistisch scenario:
Snel binnen te kunnen hengelen? Wat kunnen/moeten we daarvan verwachten?
ShovingNE2
Site Admin

Rickskeg wrote: 29 Mar 2022, 14:44 Een hoop ope deuren dan
Voor ons is bijna alles een open deur omdat wij tot in de haarvaten alles willen weten. We analyseren zelfs oren en kuiten hier. Deze stukken van Marco en ook die van Rik zijn geschreven voor een publiek die niet perse op de hoogte zijn en voor wie hier echt nieuwe zaken in staan omdat ze het niet wisten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende

Wijnaldum huren is al financieel onmogelijk, of je moet denken dat PSG uit goodwill die 5 miljoen zelf betaald voor een speler die te kort komt voor PSG. Die zullen hem echt wel proberen te slijten waarbij ze tenminste iets krijgen in de vorm van een som of salaris compensatie.
Johnnie Walker
Lid van verdienste

Wijnaldum en Memphis zijn sowieso onhaalbaar.
Juancho
Mister PSV

Johnnie Walker wrote: 29 Mar 2022, 15:29 Wijnaldum en Memphis zijn sowieso onhaalbaar.
Je enige hoop en kans is dat ze zelf perse terug willen naar Nederland. Misschien voor hun kinderen, misschien voor de familie, misschien zijn de zakken gevuld en speelt heimwee mee. Gini is al de dertig gepasseerd dus dat moment gaat er wel een keer komen. Ik dacht PSV niet direct kansloos als je met een goed verhaal komt, maar het zal voornamelijk vanuit hem zelf moeten komen.

Depay gaat denk ik nooit meer terug keren, die gaat eerst nog elders proberen alsnog de top te halen (wat hem vervolgens weer niet lukt) en dan rustig ergens afbouwen met wel het grote geld en wellicht de aandacht. Een Monaco ofzo :).
Persepolis
Vedette

Memphis? Zou geweldig zijn, maar die gast is net 28 en de clubs uit topcompetities staan voor hem in de rij. 0,0 kans dus.

Wijnaldum maak je ietsje meer kans mee, maar ook voor hem is er zat interesse als hij weg mag/moet uit Parijs. Ik vermoed dat hij zelf ook het liefst nog een laatste avontuur in een topcompetitie wil, zodat hij niet met een mislukte jaar afsluit in het buitenland. Zal wel naar een Arsenal of Spurs gaan. Misschien over 2 jaar.
kastoekast
Nationale topspeler

Willen jullie echt LdJ terug?

Het komt de hele tijd op hetzelfde neer spelers terug halen.
Ik ben wel blij dat PSV een jonge gast (die er wel meteen staat)en een speler met ervaring.

Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds erg fan van Luuk, maar ik ben meer bang voor een van Ginkel, Propper situatie.
Menno1
Legende

kastoekast wrote: 29 Mar 2022, 16:45 Willen jullie echt LdJ terug?

Ik ben wel blij dat PSV een jonge gast (die er wel meteen staat)en een speler met ervaring.

Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds erg fan van Luuk, maar ik ben meer bang voor een van Ginkel, Propper situatie.
Ligt er aan. Ik hoef ook Luuk niet terug maar wel als het alternatief niveau Zahavi of Vinicius is.

Maar liever zie ik weer eens een jonge spits van 22 die PSV nodig heeft als opstapje naar de wereld top.
kastoekast
Nationale topspeler

Menno1 wrote: 29 Mar 2022, 16:50
kastoekast wrote: 29 Mar 2022, 16:45 Willen jullie echt LdJ terug?

Ligt er aan. Ik hoef ook Luuk niet terug maar wel als het alternatief niveau Zahavi of Vinicius is.

Maar liever zie ik weer eens een jonge spits van 22 die PSV nodig heeft als opstapje naar de wereld top.
Volgens VP wilt PSV een jonge spits die er al staat en ervaren spits.
In dit geval snap ik de keuze voor Luuk wel, maar wat ga je dan doen met Fofana. Je hebt dan Luuk, aankoop, (Vertessen), Vini voor je.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -jong.html
Menno1
Legende

Ik ben fan van Fofana maar die lieve jongen is constant geblesseerd. Je kan niet het seizoen in met alleen Luuk en Fofana.

Ik hoop niet dat Vinicius blijft, dat is een Luuk light. Twee van dat soort type spitsen lijkt mij onnodig.
Joenepsv
Legende

Zie Luuk graag komen maar dan hoop ik dat Vinicius zsm opsodemietert. Laat PSV naast Luuk een jonge spits halen en laat ze samen uitvechten wie er eerste spits wordt.
Ardbeg
Mister PSV

Fofana mag er eerst eens daadwerkelijk gaan staan. Wat er met Vinicius gaat gebeuren weet niemand, Vertessen speelt op rechts en als er nu een toptalent dat al in de basis kan bij komt: Ik juich het toe.
kastoekast
Nationale topspeler

Wat mij betreft heb je het zo:
1. Aankoop jonge spits met potentie
2. Luuk de Jong
3. Vertessen die ook minuten maakt op de flanken
4. Fofana.
Locked