John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
koetje
Legende

Waarom zit Boscagli op de bank in deze opstelling?
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Boscagli is mi de meest kwetsbare schakel in het centrum. Teze als RB is momenteel het meest voor de hand liggend. We moeten hem ook nog vooral een kans geven. Icm Berghuis zie ik best mogelijkheden. En ik denk dat Zahavi in een normaal seizoen onder normale omstandigheden met vertrouwen er 20 inlegt. Zeker met de aanvoer van een speler als Berghuis. Bovendien de meest betrouwbare aanvaller samen met Götze als het op pressing aankomt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
OnsPSV
Meervoudig international

Zou tekenen voor deze opstelling! Zie persoonlijk ook liever iemand anders komen dan Pröpper. Ik ga in plaats van Eggestein voor Jean Pyerre of Pulgar. Wishfull thinking, want volgens mij komen er veel Europese zekerheidjes
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 17 Jun 2021, 01:16 Boscagli is mi de meest kwetsbare schakel in het centrum. Teze als RB is momenteel het meest voor de hand liggend. We moeten hem ook nog vooral een kans geven. Icm Berghuis zie ik best mogelijkheden. En ik denk dat Zahavi in een normaal seizoen onder normale omstandigheden met vertrouwen er 20 inlegt. Zeker met de aanvoer van een speler als Berghuis. Bovendien de meest betrouwbare aanvaller samen met Götze als het op pressing aankomt.
Neemt niet weg dat je je beste (?) speler van het afgelopen seizoen op de bank zet. Een van de weinige die durft te voetballen vanuit achteruit en die pass te geven, dat is wel bijzonder.

Mocht ollie een transfer maken snap ik het wel, maar anders vind ik het een vreemde keuze..
Saibari is underrated.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Trixm wrote: 17 Jun 2021, 08:37
Heruone wrote: 17 Jun 2021, 01:16 Boscagli is mi de meest kwetsbare schakel in het centrum. Teze als RB is momenteel het meest voor de hand liggend. We moeten hem ook nog vooral een kans geven. Icm Berghuis zie ik best mogelijkheden. En ik denk dat Zahavi in een normaal seizoen onder normale omstandigheden met vertrouwen er 20 inlegt. Zeker met de aanvoer van een speler als Berghuis. Bovendien de meest betrouwbare aanvaller samen met Götze als het op pressing aankomt.
Neemt niet weg dat je je beste (?) speler van het afgelopen seizoen op de bank zet. Een van de weinige die durft te voetballen vanuit achteruit en die pass te geven, dat is wel bijzonder.

Mocht ollie een transfer maken snap ik het wel, maar anders vind ik het een vreemde keuze..
Maar het is wel een lastige afweging. We willen Boscagli liever niet op de bank en we willen Teze liever niet op rechtsback, maar we willen wel dat de verdediging versterkt wordt. Ik ben heel benieuwd hoe De Jong / Schmidt met deze situatie omgaat.
ShovingNE2
Site Admin

Heruone wrote: 16 Jun 2021, 23:30 Nee, ik heb liever m'n Duitse vriend. Anders worden zijn we aan het einde van het seizoen FC Rollator.
Ik vind drie van de vier aanvallers die niets meer gaan opbrengen teveel voor PSV. Ja: Madueke is er ook nog. Maar dit is echt teveel van het goede. Dan is het noodzaak om Zahavi te verkopen en daar een andere jongere spits bij te zetten. Nog liever zie ik Luuk de Jong, maar zet Madueke dan op rechts (en verkoop Zahavi alsnog). Voorin zijn je cashcows, daar moet eens in de twee jaar een 25 miljoen+ transfer bijzitten. Dat lukt met middenvelders, backs en verdedigers maar zelden.

Terug naar de tekentafel mijn beste.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 08:51
Heruone wrote: 16 Jun 2021, 23:30 Nee, ik heb liever m'n Duitse vriend. Anders worden zijn we aan het einde van het seizoen FC Rollator.
Ik vind drie van de vier aanvallers die niets meer gaan opbrengen teveel voor PSV. Ja: Madueke is er ook nog. Maar dit is echt teveel van het goede. Dan is het noodzaak om Zahavi te verkopen en daar een andere jongere spits bij te zetten. Nog liever zie ik Luuk de Jong, maar zet Madueke dan op rechts (en verkoop Zahavi alsnog). Voorin zijn je cashcows, daar moet eens in de twee jaar een 25 miljoen+ transfer bijzitten. Dat lukt met middenvelders, backs en verdedigers maar zelden.

Terug naar de tekentafel mijn beste.
Luuk blijft een held, en beter dan Zahavi, maar als we cashcows willen moeten we niet de ene 30+er vervangen door de andere. Hlozek of Berisha zou voor mij de ideale toevoeging in de aanval zijn. Beiden geschikt om in 1-spitsen en 2-spitsen systeem te spelen. Alhoewel Berisha wel meer een halve spits is, beter in 2-spitsen, of ruimte creërend voor naar binnen trekkende buitenspelers die kunnen scoren.
Ardbeg
Mister PSV

Berishaaaaaa
ShovingNE2
Site Admin

Sensation wrote: 17 Jun 2021, 09:36 Luuk blijft een held, en beter dan Zahavi, maar als we cashcows willen moeten we niet de ene 30+er vervangen door de andere. Hlozek of Berisha zou voor mij de ideale toevoeging in de aanval zijn. Beiden geschikt om in 1-spitsen en 2-spitsen systeem te spelen. Alhoewel Berisha wel meer een halve spits is, beter in 2-spitsen, of ruimte creërend voor naar binnen trekkende buitenspelers die kunnen scoren.
Klopt, maar ik zou dan ook kiezen tussen Luuk en Berghuis (en Zahavi verkopen) en dan kies ik voor Luuk. Nooit allebei. Daarnaast heb ik ook nog wel vertrouwen dat de positie op rechts goed ingevuld kan worden door Madueke en Vertessen.
koetje
Legende

Trixm wrote: 17 Jun 2021, 08:37

Het gras is elders altijd groener.
ShovingNE2
Site Admin

Sensation wrote: 17 Jun 2021, 08:44 Maar het is wel een lastige afweging. We willen Boscagli liever niet op de bank en we willen Teze liever niet op rechtsback, maar we willen wel dat de verdediging versterkt wordt. Ik ben heel benieuwd hoe De Jong / Schmidt met deze situatie omgaat.
Dat is het precies. Velen die een goede ontwikkeling doormaakten moeten spelen. Of het Madueke, Teze of Boscagli is. Allemaal moeten ze basis.
Robson de Souza
Vedette

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 11:50
Sensation wrote: 17 Jun 2021, 08:44 Maar het is wel een lastige afweging. We willen Boscagli liever niet op de bank en we willen Teze liever niet op rechtsback, maar we willen wel dat de verdediging versterkt wordt. Ik ben heel benieuwd hoe De Jong / Schmidt met deze situatie omgaat.
Dat is het precies. Velen die een goede ontwikkeling doormaakten moeten spelen. Of het Madueke, Teze of Boscagli is. Allemaal moeten ze basis.
Met het programma dat PSV heeft denk ik dat ook de CV's die 3e en 4e keuze zijn genoeg wedstrijden kunnen spelen, idem geldt dat voor bijvoorbeeld de 3e spits en de back-up backs. Die halen allemaal 20+ wedstrijden (inclusief invalbeurten)en kunnen zich dan genoeg laten zien.
ShovingNE2
Site Admin

Dat denk ik ook
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Boscagli en Teze gaan natuurlijk spelen
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 17 Jun 2021, 12:35 Boscagli en Teze gaan natuurlijk spelen
Zo natuurlijk is dat nog niet..
ShovingNE2
Site Admin

Inderdaad.

Als Mwene een betere rechtsback blijkt dan Teze gaat Boscagli banken denk ik.
El Sordo
Vedette

Precies. Ik vermoed dat van het trio Boscagli, Teze, Madueke sowieso één flinke concurrentie gaat krijgen. Er komen nog versterkingen die niet voor niets versterkingen zijn.

Ik zou Teze overigens wel eens een wat langere periode op RB willen zien, als hij daar wat comfortabeler wordt kan dat best een goed uitpakken. Zou me ook niets verbazen als er de komende weken nog een Franse club op de stoep staat voor Boscagli.
Ardbeg
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 12:52 Inderdaad.

Jammer dat Mwene vanavond niet speelt
ShovingNE2
Site Admin

El Sordo wrote: 17 Jun 2021, 13:05 Zou me ook niets verbazen als er de komende weken nog een Franse club op de stoep staat voor Boscagli.
Mij ook niet.

Op de vraag welke 3 telefoontjes Boscagli als laatste gepleegd heeft.... :mrgreen: :mrgreen:

https://i.gyazo.com/83323b406472f68d292 ... 63ccee.png
Sensation
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 13:21
El Sordo wrote: 17 Jun 2021, 13:05 Zou me ook niets verbazen als er de komende weken nog een Franse club op de stoep staat voor Boscagli.
Mij ook niet.

Op de vraag welke 3 telefoontjes Boscagli als laatste gepleegd heeft.... :mrgreen: :mrgreen:

Hij begon er zelf over, goudeerlijk :mrgreen: Zei gelijk 'maar waarover.. dat is privé', zal mij idd niks verbazen als er interesse in hem is
Sensation
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 13:21
Mij ook niet.

Hij begon er zelf over, goudeerlijk :mrgreen: Zei gelijk 'maar waarover.. dat is privé', zal mij idd niks verbazen als er interesse in hem is
RIO
Legende

Ardbeg wrote: 17 Jun 2021, 13:07
ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2021, 12:52 Inderdaad.

Jammer dat Mwene vanavond niet speelt
Die zit niet in de EK selectie.

Jullie zullen zien dat Teze een zeer goede RB zal zijn voor dit PSV.
Joenepsv
Legende

Complimenten voor John. Ruim voor de eerste training de grootste pijnpunten in de selectie opgevuld. Ervaring in de as en in de breedte versterkt op de back posities. Heel sterk gedaan en goed geanticipeerd op de vroege start van dit seizoen.

Nu kan hij in principe achterover leunen en afwachten wat er verkocht wordt en daar op inspelen. Als Dumfries en Malen verkocht worden verwacht ik daar nog een vervanger voor. Plus nog wat talent voor Jong PSV. En verder is het nu zorgen dat de selectie wat opgeschoond wordt.
ShovingNE2
Site Admin

Joenepsv wrote: 20 Jun 2021, 13:40 Nu kan hij in principe achterover leunen en afwachten wat er verkocht wordt en daar op inspelen.
De kunst is de targets zo warm te hebben dat als we iemand verkopen (Malen bijvoorbeeld) op maandag dat het gelijk daarna Transfer Tuesday is. Niks achterover leunen! Aan de bak: knallen!
RIO
Legende

Er moet nog een top CV bij, even wachten of dat kansje komt en een spits zowieso.
Post Reply