Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Cas
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:37 Een back-up voor Veerman zou ook geen overbodige luxe zijn. Speelt tot nu toe echt geweldig en is aan het uitgroeien tot een onmisbare speler. Als hij er niet bij is hebben we daar niet echt een vervanger voor.
Tilman zou die rol over kunnen nemen bij het wegvallen van veerman, of sangare als boscagli wordt doorgeschoven (en als hij blijft)
Peer71
Lid 2e elftal

Eigelijk zou PSV de evt vervanger van Veerman al in huis moeten hebben,of hebben ze die al in huis ?
Klapstoel
Basisspeler

BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:37 Een back-up voor Veerman zou ook geen overbodige luxe zijn. Speelt tot nu toe echt geweldig en is aan het uitgroeien tot een onmisbare speler. Als hij er niet bij is hebben we daar niet echt een vervanger voor.
Klopt, idealiter wel alleen vrees ik dat het niet betaalbaar is om voor iedereen een goede back-up te hebben omdat spelers ook niet voor de bank willen komen.

In het beste scenario komt Vranckx. Hij kan zowel op de positie van Veerman als op de positie van Sangare.
Hatseflats
Vedette

Saibari, Tillman, (Vranckx)
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Tillman kan idd die positie van Veerman ook prima invullen. Natuurlijk op een andere manier, maar Veerman is op dit moment één van de sterkhouders van het elftal, het zou een illusie zijn om te denken dat je iemand op de bank hebt die hem één op één kan vervangen.
CZ_Code
Nationale topspeler

Die heb je al, Saibari wordt voor die positie gebruikt. En je kan vinden van de Saibari van vorig jaar maar die werd gewoon akelig misbruikt. Gisteren liet die jongen ook weer zien goed te kunnen voetballen, vooral die actie langs de zijlijn was bizar.

Ja, gisteren viel die in op 10, maar het lijkt mij dat dat te maken heeft met het nog niet beschikken over Tillman.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    James Rodriguez
    BaconFTeggs
    Talent

Klapstoel wrote: 09 Aug 2023, 10:41
    Klopt, idealiter wel alleen vrees ik dat het niet betaalbaar is om voor iedereen een goede back-up te hebben omdat spelers ook niet voor de bank willen komen.

In het beste scenario komt Vranckx. Hij kan zowel op de positie van Veerman als op de positie van Sangare.
    Klopt. We zitten denk ik in een lastige situatie waarbij we sowieso nog een middenvelder nodig hebben, maar ons ook op andere posities willen versterken. Zonder het geld van Sangaré zal dat niet makkelijk zijn, maar als hij weggaat moet daar nóg iemand voor bij.

Zelf zou ik eerder voor een extra 6 gaan omdat je Ibi altijd nog op 8 kan laten spelen in een iets aanvallendere rol. Met zijn kracht en dribbels kan hij altijd ruimte creëren. Krijg je een wat ander type spel dan Veerman die het spel meer open trekt dmv zijn passing en inzicht.

Ik zou blij zijn als Ibi blijft en we ons nog in elke linie versterken met een basiswaardige speler (Tillman uitgezonderd). Betwijfel echter of dit realistisch is.

Oja, en het wordt tijd dat we wat overbodige middelmaat lozen. Vertessen, El Ghazi, Til en Obispo/Teze/Ramalho mogen bij een goed bod toch weg.
    BaconFTeggs
    Talent

CZ_Code wrote: 09 Aug 2023, 10:43
    Die heb je al, Saibari wordt voor die positie gebruikt. En je kan vinden van de Saibari van vorig jaar maar die werd gewoon akelig misbruikt. Gisteren liet die jongen ook weer zien goed te kunnen voetballen, vooral die actie langs de zijlijn was bizar.

Ja, gisteren viel die in op 10, maar het lijkt mij dat dat te maken heeft met het nog niet beschikken over Tillman.
    Saibari is een interessante voetballer, maar imo meer een 10 dan een 8.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:47
    CZ_Code wrote: 09 Aug 2023, 10:43

Ik vind hem zelf meer een 8, puur om zijn fysiek. Hou jongens zoals Babadi en Simons van vorig jaar maar op 10, Saibari doet me erg denken aan spelers als Amrabat en Dembele. Dembele misschien wel het beste voorbeeld aangezien die de bal ook aan touwtje kon houden zoals je dat ook bij Saibari ziet.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    DaveB
    BaconFTeggs
    Talent

CZ_Code wrote: 09 Aug 2023, 10:50
    BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:47

Ik vind hem zelf meer een 8, puur om zijn fysiek. Hou jongens zoals Babadi en Simons van vorig jaar maar op 10, Saibari doet me erg denken aan spelers als Amrabat en Dembele. Dembele misschien wel het beste voorbeeld aangezien die de bal ook aan touwtje kon houden zoals je dat ook bij Saibari ziet.
    Oef, Dembele. Heerlijke voetballer vond ik dat altijd.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Peer71 wrote: 09 Aug 2023, 10:41 Eigelijk zou PSV de evt vervanger van Veerman al in huis moeten hebben,of hebben ze die al in huis ?
    Dat zou natuurlijk Tygo Land moeten worden.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    DoubleUCoolman
    BaconFTeggs
    Talent

SKERLA wrote: 09 Aug 2023, 10:55
    Peer71 wrote: 09 Aug 2023, 10:41 Eigelijk zou PSV de evt vervanger van Veerman al in huis moeten hebben,of hebben ze die al in huis ?
    Misschien na een jaar in jong. Talentvolle speler, maar op dit moment zie ik hem volgend jaar niet in de basis staan.
    vak kk 1988
    Bankzitter

ik denk dat johan B meer weet omtrent zijn beste vriend aster V.

zo als gisteren de vraag was bij persconferentie. of ie kwam dat zijn antwoord was zal ik daar maar niks over zeggen.

ik denk als we hem halen dat je middenveld wel klaar is kwa bezetting. nog een goeie cv ( dus niet de bast)
    dan ben je denk ik wel klaar
  • These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
    Lucky Luc
    ComeOnPSV
    Vedette

Bakayoko en Vranckx zijn de beste vrienden van elkaar. Bakayoko zal dan wel meer weten inderdaad.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    HupRuudOntbijtkoek
    Trixm
    Vedette

BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:57
    SKERLA wrote: 09 Aug 2023, 10:55

Misschien na een jaar in jong. Talentvolle speler, maar op dit moment zie ik hem volgend jaar niet in de basis staan.
    Ik wel, heerlijke speler. Een jaartje meer inhoud kweken en die brengt volgend jaar nieuwe energie met zich mee.
    Saibari is underrated.
    BaconFTeggs
    Talent

Trixm wrote: 09 Aug 2023, 11:09
    BaconFTeggs wrote: 09 Aug 2023, 10:57

Ik wel, heerlijke speler. Een jaartje meer inhoud kweken en die brengt volgend jaar nieuwe energie met zich mee.
    Ik hoop dat je gelijk hebt.
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

Wat mij realistisch lijkt: Vranckx sowieso halen als back-up Sangaré & Veerman. Schouten enkel halen (als basisspeler) als Sangaré vertrekt.
  • These users thanked the author MaxedMatthew for the post (total 2):
    vak kk 1988Ontbijtkoek
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    Djorditje10
    Jeugdspeler

Ben vooral erg benieuwd welke aanvaller er nog gaat komen. Stewart gaf, tijdens het interview tijdens de JCS, dat er nog een versterking gewenst was voor elke linie.
    JakeWest
    Ballenjongen

Ik denk dat Vranckx het volgende scenario is voorgehouden:
    Als Sangare weggaat ben jij onze man (+ een J.schouten om de selectie te complementeren). Maar als Sangare blijft hebben we niet de prioriteit + budget om jou op te halen. Maar zodra CL voetbal binnen is dan halen ze hem alsnog binnen.
    Hier is Vranckx denk van op de hoogte. Vandaar dat hij op de herdgang is geweest waarbij PSV volledig transparant naar hem is geweest.
    Bij binnenhalen van CL voetbal hoeft PSV in principe alleen de clausule af te tikken omdat met kamp Vranckx alles al in kannen en kruiken is.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Earnie had het over 3 aankopen en dat waren een RCV, CVM en CAM en die CAM (allround middenvelder) lijkt vandaag te komen. Dus dan komen er gewoon nog 2. Dan staat in principe de selectie zoals ze het voor ogen hadden. Dan is het aan overbodige spelers om wellicht nog te vertrekken en indien het dunnetjes wordt op die positie komt er nog iets bij verwacht ik.

De contractverlengingen vóór 1 september zou ook wel lekker zijn anders moet je wellicht toch Sambo/Babadi gaan verkopen als ze niet bij willen tekenen.

Het zou wel helpen als Jong PSV op een vergelijkbare manier wil gaan spelen en Comenencia (CVM), Land (CM) en van Duiven (SP) gewoon tig wedstrijden spelen zodat er wellicht vanaf januari of volgende zomer er weer nieuwe spelers klaar staan voor het eerste.
    PSV90
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 09 Aug 2023, 09:52 Ik baseer mijn mening niet op de invalbeurten. Ik vind dat gewoon te slechte spelers. En ik heb het ook niet over hun rol als backup. Ik heb het puur over de kwalitatieve spoeling die te dun is.

Stel je voor, dat Lang gister zijn hamstring verrekt had en er 12-16 weken uit had gelegen. Zoiets kan gewoon gebeuren. Dan speel je dus tot aan de winterstop met Vertessen of El Ghazi op de plek van onze beste aanvaller. Dan doe je niet een stap maar wel 5 stappen terug.
    Waarschijnlijk liggen onze meningen niet heel ver uiteen. Als de kans er is om bijvoorbeeld El Ghazi te verkopen en daar talent dat kan rijpen achter Lang voor terug te halen moet je dat gewoon doen. Verhuren van Saibari en/of Vertessen is ook een optie. Maar ik denk niet dat je er nog iemand bij moet halen zolang je 6 opties voor de voorste 5 posities achter de hand die allemaal voldoende kwaliteit hebben voor de PSV selectie. Pepi, Babadi en Saibari hebben nog de potentie om zich door te ontwikkelen tot basisspeler. Til en El Ghazi zijn volwassenen, betrouwbare opties met bewezen rendement. En Vertessen zit er een beetje tussenin, ik sla hem hoger aan dat de meesten hier.

Bij een langdurige afwezigheid van Lang moet Bosz inderdaad puzzelen en ik verwacht dat Babadi daar dan terecht komt. Als we nu al meer aanvallende opties in de selectie hadden was hij misschien niet eens gedebuteerd. Pepi speelde in de VS ook weleens vanaf de flanken en ik weet niet of vDuiven het zou kunnen? Spelers als Nassoh en Kwaaitaal maakten ook een redelijke indruk in de voorbereiding. Als zij zich nog ontwikkelen moeten er ook kansen liggen.

De interesse in Savio zag ik trouwens eerder in het licht van een langer verblijf van Xavi. Los van of dat een goed idee was.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 09 Aug 2023, 11:18 Earnie had het over 3 aankopen en dat waren een RCV, CVM en CAM en die CAM (allround middenvelder) lijkt vandaag te komen. Dus dan komen er gewoon nog 2. Dan staat in principe de selectie zoals ze het voor ogen hadden. Dan is het aan overbodige spelers om wellicht nog te vertrekken en indien het dunnetjes wordt op die positie komt er nog iets bij verwacht ik.

De contractverlengingen vóór 1 september zou ook wel lekker zijn anders moet je wellicht toch Sambo/Babadi gaan verkopen als ze niet bij willen tekenen.

Het zou wel helpen als Jong PSV op een vergelijkbare manier wil gaan spelen en Comenencia (CVM), Land (CM) en van Duiven (SP) gewoon tig wedstrijden spelen zodat er wellicht vanaf januari of volgende zomer er weer nieuwe spelers klaar staan voor het eerste.
    Hoorde onlangs dat Elfrink in een podcast zij dat het op de rit krijgen van het eerste elftal de eerste prio van Bosz is en hij zich in de volgende fase - in het najaar - meer gaat concentreren op het inpassen van zijn spelvisie in de jeugdelftallen.

De posities die jij noemt hebben inderdaad prioriteit, maar zei Stewart ook niet dat PSV zich 'in elke linie' nog wil versterken? Dat zou betekenen dat men er ook nog graag een aanvaller bij heeft. Sowieso denk ik dat Stewart op de achtergrond nog lijntjes heeft uitgezet voor meer dan drie posities. Nu Guus Til zelfs de tweede viool niet meer mag spelen en met zijn harde voeten ook niet echt lijkt te passen bij het combinatiespel van Bosz, zal hij niet onwaarschijnlijk een vertrek de voorkeur geven. Daarnaast lijken me Vertessen en misschien ook El Ghazi typisch spelers die in het slot van het transferwindow nog van club wisselen. Voor die scenario's zal Stewart plannen klaar hebben liggen lijkt me.

Mocht PSV erin slagen om Sturm Graz en vervolgens Rangers FC/Servette opzij te zetten en zich op 29 of 30 augustus verzekerd weten van de CL-miljoenen, mag/kan de club dan de volgende dag(en) tot de sluiting van het transferluik nog handelen naar die inkomsten? Of werkt dat niet zo en zijn die inkomsten pas volgend jaar besteedbaar?
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

JakeWest wrote: 09 Aug 2023, 11:17 Ik denk dat Vranckx het volgende scenario is voorgehouden:
    Als Sangare weggaat ben jij onze man (+ een J.schouten om de selectie te complementeren). Maar als Sangare blijft hebben we niet de prioriteit + budget om jou op te halen. Maar zodra CL voetbal binnen is dan halen ze hem alsnog binnen.
    Hier is Vranckx denk van op de hoogte. Vandaar dat hij op de herdgang is geweest waarbij PSV volledig transparant naar hem is geweest.
    Bij binnenhalen van CL voetbal hoeft PSV in principe alleen de clausule af te tikken omdat met kamp Vranckx alles al in kannen en kruiken is.
    Zou idd best kunnen dat PSV dat laatste doet, Vranckx ophalen zodra de CL binnen is
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Veerman en Tillman zijn hele andere types.

Daarom zet PSV ook in op Veerman, Babadi, Schouten, Tillman en Aster. Dan heb je ook opties voor volgend seizoen als Veerman eventueel vertrekt of Babadi die niet bijtekent.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Natuurlijk word Vranckx opgehaald wanneer Sangare vertrekt en/of CL binnen is. Het laatste wat PSV gaat laten gebeuren, is een doemscenario op deadline-day:

Ik heb zelf het gevoel dat men de ronde met Sturm Graz afwacht met meer risico’s te nemen op de markt. Tillman gaat sowieso komen, die CV komt dan vóór de play-off nog. Met die aanvaller word gewacht tot het behalen van de groepsfase, ivm extra geld en de categorie speler die je dan kunt halen. Vergeet maar dat dat een talentje word voor achter Baka of Noa, dat word een plug and play-speler. We hebben het hier over Bosz.

Overigens wil ik wel vermelden dat ik een fan blijf van Mo Nassoh. In mijn beleving kan hij bij blessures zo mee met 1, hoop hem er snel bij te hebben.
    Post Reply