Als dit het niveau van onze scouting is, kunnen we net zo goed definitief stoppen. Wat een fucking armoede.
Transferwindow 2022-2023
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Wel account met 2.7 miljoen volgers...
Zeballos zou echt een klapper zijn.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Aug 2022, 09:36 Ik kan me alleen voorstellen dat PSV door het mislopen van CL in één klap ineens minder en minder aantrekkelijke spelers te kiezen heeft in de 22+ categorie. Omdat zware investeringen in Stengs en Karlsson vrijwel zeker weer dure misperen zullen blijken, heb ik in dat licht minder moeite met El Ghazi als huurling. Alleen gaat het erom wat je 'achter' hem doet. Ik zou dan Popescu of Zeballos alvast naar Eindhoven halen, een meerjarig contract bieden en dit jaar in de luwte brengen. Zodra zo'n El Ghazi weer weg is, staat zo'n jongen er.
https://www.thescoutingapp.com/blog/exe ... -report-69
-
We zijn het seizoen dan ook niet ingegaan met Vini als eerste spits.De Realist wrote: ↑26 Aug 2022, 12:24 Leuk die statistieken, maar pak de wedstrijden er eens bij waarin hij inderdaad waarde had qua goals en assists. Dat zijn voornamelijk potjes waar we 4 of 5 doelpunten gemaakt hebben. Eentje waarin we een punt uit het vuur sleepten dankzij onze vrolijke vriend.
Dat vind ik dus echt statistieken verkeerd gebruiken.
Het seizoen ingaan met vini als eerste spits, dát vind ik totale waanzin.
-
- Meervoudig international
- De Realist
Naja zo goed als. Je snapt wat ik bedoel neem ik aan.loginnaam wrote: ↑26 Aug 2022, 12:44We zijn het seizoen dan ook niet ingegaan met Vini als eerste spits.De Realist wrote: ↑26 Aug 2022, 12:24 Leuk die statistieken, maar pak de wedstrijden er eens bij waarin hij inderdaad waarde had qua goals en assists. Dat zijn voornamelijk potjes waar we 4 of 5 doelpunten gemaakt hebben. Eentje waarin we een punt uit het vuur sleepten dankzij onze vrolijke vriend.
Dat vind ik dus echt statistieken verkeerd gebruiken.
Het seizoen ingaan met vini als eerste spits, dát vind ik totale waanzin.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Zou het juist wel begrijpen mochten we hem halen. Is nog erg jong en kan een potentiele cashcow worden. Moeten hem uiteraard niet voor de basis halen maar lijkt me prima als stand in voor Luuk en kan ook op de vleugels minuten maken.loginnaam wrote: ↑26 Aug 2022, 11:46Waarom zou je een poging wagen voor een bankzitter van FC Zurich waar andere clubs in Europa zich kennelijk toch ook nog niet aan willen branden?O Goleiro Grande wrote: ↑26 Aug 2022, 11:31 Benieuwd of Gnonto nog in beeld is. Die hype is ook een stille dood gestorven. Heel Europa wilde hem twee maanden geleden nog hebben, me dunkt dat je een poging voor hem waagt nu hij nog bij Zurich zit een paar dagen voor de transferdeadline en PSV Luuk de Jong de komende weken moeten missen.
Cody zal vertrekken en Madueke is meer geblesseerd dan fit. Dan heb je straks El Ghazi voor terug en een vervanger voor Cody zal ook nog komen hoop ik. Dan heb je direct alles voorin dubbel bezet. Dan heb ik liever een jong talent achter Luuk dan Vini. Die is gehuurd en eenzelfde type speler.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Hatseflats
- Vedette
Stengs voor Gakpo. Een linksvoor en een rechtsvoor. Dat kan al niet he. Is inderdaad knip en plak werk.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De kern van deze boodschap is niet onjuist, maar we weten niet wat Ruud zelf wil. Ruud stelt Saibari op in alle 7 wedstrijden die we hebben gespeeld. Ruud ziet in Teze/Ramalho TOPspelers voor PSV, Ruud vindt Vertessen een perfecte 2e spits... of het is allemaal voor de buhne of Ruud vindt dat echt en dan is het beleid ineens niet zo onbegrijplijk.
Vertessen zijn onfortuinlijke blessure is nu zo kostbaar gebleken omdat we zijn veelzijdiheid nu al 7 wedstrijden + minimaal 7 wedstrijden in de komende 21 dagen knetterhard hadden kunnen gebruiken. Want ik had het wel aan gedurfd met Vertessen in het komende blok. Nu moet je dus en een buitenspeler en een spits halen voor de korte termijn die straks naast Vertessen op de bank zit als Luuk weer terug is.
Ik las alweer dat huur het verboden woord is maar ik zou ook op deze positie huur weer heel logisch vinden. Logischer dan voor de buitenspeler positie omdat je daar met Gakpo en Madueke over een jaar genoeg vacatures hebt. Ik vermoed ook dat PSV bij Vertessen hetzelfde gaat doen als bij Teze/Obispo/Bakayoko/Saibari en dat is geen dure jongen halen die hen in de weg zit.
Als je het mij vraagt is El Ghazi erbij voldoende om Madueke op te vangen en is de enige vacature die we dan nog hebben een back-up spits. Ik baal ervan dat er bij Jong PSV geen spits loopt die we er neer kunnen zetten als er stront aan de knikker is dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Ik vind ook dat het een speler moet zijn die anders is dan Vertessen en dat hij er nu moet kunnen staan. Succes met die zoektocht.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gewoon een kopie van wat er eerder is gezegd. Zou er weinig van geloven.
-
Blij dat jij in ieder geval niet op de stoel van JdJ zit. Alleen el Ghazi en nog een reserve spits? Je mist de komende 2 a 3 maanden nog 5 a 6 spelers en dan heb je nog het rijtje waar op doprgeslecteerd moet worden. Je hebt nu nog 3 a 4 klasbakken nodig. Rechtsback, cv echte leider, rechtsbuiten, spits.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Aug 2022, 12:48De kern van deze boodschap is niet onjuist, maar we weten niet wat Ruud zelf wil. Ruud stelt Saibari op in alle 7 wedstrijden die we hebben gespeeld. Ruud ziet in Teze/Ramalho TOPspelers voor PSV, Ruud vindt Vertessen een perfecte 2e spits... of het is allemaal voor de buhne of Ruud vindt dat echt en dan is het beleid ineens niet zo onbegrijplijk.
Vertessen zijn onfortuinlijke blessure is nu zo kostbaar gebleken omdat we zijn veelzijdiheid nu al 7 wedstrijden + minimaal 7 wedstrijden in de komende 21 dagen knetterhard hadden kunnen gebruiken. Want ik had het wel aan gedurfd met Vertessen in het komende blok. Nu moet je dus en een buitenspeler en een spits halen voor de korte termijn die straks naast Vertessen op de bank zit als Luuk weer terug is.
Ik las alweer dat huur het verboden woord is maar ik zou ook op deze positie huur weer heel logisch vinden. Logischer dan voor de buitenspeler positie omdat je daar met Gakpo en Madueke over een jaar genoeg vacatures hebt. Ik vermoed ook dat PSV bij Vertessen hetzelfde gaat doen als bij Teze/Obispo/Bakayoko/Saibari en dat is geen dure jongen halen die hen in de weg zit.
Als je het mij vraagt is El Ghazi erbij voldoende om Madueke op te vangen en is de enige vacature die we dan nog hebben een back-up spits. Ik baal ervan dat er bij Jong PSV geen spits loopt die we er neer kunnen zetten als er stront aan de knikker is dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Ik vind ook dat het een speler moet zijn die anders is dan Vertessen en dat hij er nu moet kunnen staan. Succes met die zoektocht.
En dan laat ik linksback met Max nog maar voor wat het is. Als die uitvalt, wat heb je dan de komende 2 maanden?
-
Hij gaat op korte termijn niets toevoegen. Kunnen we beter doorgaan met Saibari en Bakayoko en kijken of we in de winter nog echte kwaliteit kunnen toevoegen.GiveCup2day wrote: ↑26 Aug 2022, 12:45Zou het juist wel begrijpen mochten we hem halen. Is nog erg jong en kan een potentiele cashcow worden. Moeten hem uiteraard niet voor de basis halen maar lijkt me prima als stand in voor Luuk en kan ook op de vleugels minuten maken.
Cody zal vertrekken en Madueke is meer geblesseerd dan fit. Dan heb je straks El Ghazi voor terug en een vervanger voor Cody zal ook nog komen hoop ik. Dan heb je direct alles voorin dubbel bezet. Dan heb ik liever een jong talent achter Luuk dan Vini. Die is gehuurd en eenzelfde type speler.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Saibari en Bakayoko zijn geen spitsen. Gnonto wel.loginnaam wrote: ↑26 Aug 2022, 12:53Hij gaat op korte termijn niets toevoegen. Kunnen we beter doorgaan met Saibari en Bakayoko en kijken of we in de winter nog echte kwaliteit kunnen toevoegen.GiveCup2day wrote: ↑26 Aug 2022, 12:45
Zou het juist wel begrijpen mochten we hem halen. Is nog erg jong en kan een potentiele cashcow worden. Moeten hem uiteraard niet voor de basis halen maar lijkt me prima als stand in voor Luuk en kan ook op de vleugels minuten maken.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als ik hier op het forum tussen de regels door lees hebben we nog 8 klasbakken nodig. Alsof we er helemaal niets meer van kunnen na 1 tegenslag.AddoCultheld wrote: ↑26 Aug 2022, 12:52Blij dat jij in ieder geval niet op de stoel van JdJ zit. Alleen el Ghazi en nog een reserve spits? Je mist de komende 2 a 3 maanden nog 5 a 6 spelers en dan heb je nog het rijtje waar op doprgeslecteerd moet worden. Je hebt nu nog 3 a 4 klasbakken nodig. Rechtsback, cv echte leider, rechtsbuiten, spits.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Aug 2022, 12:48
De kern van deze boodschap is niet onjuist, maar we weten niet wat Ruud zelf wil. Ruud stelt Saibari op in alle 7 wedstrijden die we hebben gespeeld. Ruud ziet in Teze/Ramalho TOPspelers voor PSV, Ruud vindt Vertessen een perfecte 2e spits... of het is allemaal voor de buhne of Ruud vindt dat echt en dan is het beleid ineens niet zo onbegrijplijk.
En dan laat ik linksback met Max nog maar voor wat het is. Als die uitvalt, wat heb je dan de komende 2 maanden?
De paniek is echt insane vandaag. Het wordt hier een heel lelijk weekend tot de 1-5 overwinning bij Excelsior.
-
Er klopt werkelijk waar niks van de opbouw van de selectie.
Hebben alleen Max als LB en die laat al veel te wensen over. Mauro verwachten ze nog niet lang terug als we RVN mogen geloven.
We hebben 2 RB's, die allemaal niet het basisniveau hebben
CV hebben we 4 spelers die allemaal maximaal een voldoende zijn en nooit hoger zullen scoren dan een 6,5, maar vaker een stuk lager scoren.
Middenveld lijkt prima in orde, alleen is de juiste mix nog niet gevonden.
Aanvallend is het compleet hopeloos. Je hebt 1 linksbuiten, 1 Rechtsbuiten en een basis spits. Waarvan er nu 2 uitliggen en je linksbuiten nog weg kan gaan.
Er is helemaal niet geïnvesteerd in mogelijke nieuwe cashcows, er word gerekend op een huurling en twee talenten die nog alles moeten bewijzen. En heb je niemand die zich bewezen heeft op het gewenste niveau. Dit is een strategie die een ploeg als Twente of az kan voeren maar niet PSV. Er moet altijd nagenoeg kwaliteit aanwezig zijn dat zich al redelijk bewezen heeft.
We hebben een back up spits die niet het gewenste niveau heeft en we gelijk 3 niveaus terugzakken in kwaliteit.
Als je echt de selectie moet gaan aanvullen heb je gewoon een LB, RB en 2 of 3 aanvallers nodig (als Gakpo weg gaat nog 1 extra). De hoop op een betere CV heb ik al lang opgegeven, dit is elk jaar het zelfde verhaal waar niks aan gedaan wordt.
Niks wijst erop dat we nog de nodige versterkingen gaan krijgen, we krijgen alleen maar te horen dat er budgettaire beperkingen zijn. Ze hebben nu 3 jaar op rij vergeten om goede opvolgers te kopen voor de vertrekkers en nu zit je in de situatie dat het allemaal erg middelmatig is en je flinke gaten in je selectie hebt.
Complete mismanagement.
Nu moeten we blij zijn met El Ghazi.. wat geen verkeerde speler is maar weer geen speler die ons op de lange termijn verder gaat brengen en geld gaat opleveren om door te selecteren.
Hebben alleen Max als LB en die laat al veel te wensen over. Mauro verwachten ze nog niet lang terug als we RVN mogen geloven.
We hebben 2 RB's, die allemaal niet het basisniveau hebben
CV hebben we 4 spelers die allemaal maximaal een voldoende zijn en nooit hoger zullen scoren dan een 6,5, maar vaker een stuk lager scoren.
Middenveld lijkt prima in orde, alleen is de juiste mix nog niet gevonden.
Aanvallend is het compleet hopeloos. Je hebt 1 linksbuiten, 1 Rechtsbuiten en een basis spits. Waarvan er nu 2 uitliggen en je linksbuiten nog weg kan gaan.
Er is helemaal niet geïnvesteerd in mogelijke nieuwe cashcows, er word gerekend op een huurling en twee talenten die nog alles moeten bewijzen. En heb je niemand die zich bewezen heeft op het gewenste niveau. Dit is een strategie die een ploeg als Twente of az kan voeren maar niet PSV. Er moet altijd nagenoeg kwaliteit aanwezig zijn dat zich al redelijk bewezen heeft.
We hebben een back up spits die niet het gewenste niveau heeft en we gelijk 3 niveaus terugzakken in kwaliteit.
Als je echt de selectie moet gaan aanvullen heb je gewoon een LB, RB en 2 of 3 aanvallers nodig (als Gakpo weg gaat nog 1 extra). De hoop op een betere CV heb ik al lang opgegeven, dit is elk jaar het zelfde verhaal waar niks aan gedaan wordt.
Niks wijst erop dat we nog de nodige versterkingen gaan krijgen, we krijgen alleen maar te horen dat er budgettaire beperkingen zijn. Ze hebben nu 3 jaar op rij vergeten om goede opvolgers te kopen voor de vertrekkers en nu zit je in de situatie dat het allemaal erg middelmatig is en je flinke gaten in je selectie hebt.
Complete mismanagement.
Nu moeten we blij zijn met El Ghazi.. wat geen verkeerde speler is maar weer geen speler die ons op de lange termijn verder gaat brengen en geld gaat opleveren om door te selecteren.
- Heissenberrug
Niemand vraagt om 8, wel om 4-5 en dat is gewoon terecht.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Aug 2022, 12:59Als ik hier op het forum tussen de regels door lees hebben we nog 8 klasbakken nodig. Alsof we er helemaal niets meer van kunnen na 1 tegenslag.AddoCultheld wrote: ↑26 Aug 2022, 12:52
Blij dat jij in ieder geval niet op de stoel van JdJ zit. Alleen el Ghazi en nog een reserve spits? Je mist de komende 2 a 3 maanden nog 5 a 6 spelers en dan heb je nog het rijtje waar op doprgeslecteerd moet worden. Je hebt nu nog 3 a 4 klasbakken nodig. Rechtsback, cv echte leider, rechtsbuiten, spits.
De paniek is echt insane vandaag. Het wordt hier een heel lelijk weekend tot de 1-5 overwinning bij Excelsior.
-
Paniek is een groot woord, maar met alle problemen die we op dit moment hebben met de selectie.. vind ik niet dat we een beter elftal kunnen opstellen dan bijvoorbeeld AZ of Twente. Alleen Gakpo en Sangare springen eruit.. al spelen die ook ruk atm.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Aug 2022, 12:59Als ik hier op het forum tussen de regels door lees hebben we nog 8 klasbakken nodig. Alsof we er helemaal niets meer van kunnen na 1 tegenslag.AddoCultheld wrote: ↑26 Aug 2022, 12:52
Blij dat jij in ieder geval niet op de stoel van JdJ zit. Alleen el Ghazi en nog een reserve spits? Je mist de komende 2 a 3 maanden nog 5 a 6 spelers en dan heb je nog het rijtje waar op doprgeslecteerd moet worden. Je hebt nu nog 3 a 4 klasbakken nodig. Rechtsback, cv echte leider, rechtsbuiten, spits.
-
- Vedette
We moeten ook niet overdrijven. Deze selectie won van Ajax en Monaco en is grotendeels gelijk aan vorig seizoen. Natuurlijk zou ik ook nog een aantal klasbakken erbij willen hebben maar dat zal niet gebeuren.
Achterin is het niet geweldig maar als Mauro terugkomt heb je daar een basisspeler erbij. Bovendien maakt Branthwaite een goede indruk in de invalbeurten. Obispo en Teze laten genoeg talent zien maar zijn nog niet constant. Maar daar zullen we het wel mee moeten doen.
Op het middenveld zou ik Simons naast Sangare en Veerman willen zien. Ik denk dat dit voor de Eredivisie en EL een uitstekend middenveld kan zijn. Met Guti, Til en Saibari als backups.
Alleen voorin is het behelpen. We hebben geen rechtsbuiten, alleen jeugdspelers. Daarnaast hebben we geen reserve spits achter Luuk de Jong. Dus daar moet ook wat bij. Als je daar al wat serieus erbij kan halen ben je al een heel eind.
Achterin is het niet geweldig maar als Mauro terugkomt heb je daar een basisspeler erbij. Bovendien maakt Branthwaite een goede indruk in de invalbeurten. Obispo en Teze laten genoeg talent zien maar zijn nog niet constant. Maar daar zullen we het wel mee moeten doen.
Op het middenveld zou ik Simons naast Sangare en Veerman willen zien. Ik denk dat dit voor de Eredivisie en EL een uitstekend middenveld kan zijn. Met Guti, Til en Saibari als backups.
Alleen voorin is het behelpen. We hebben geen rechtsbuiten, alleen jeugdspelers. Daarnaast hebben we geen reserve spits achter Luuk de Jong. Dus daar moet ook wat bij. Als je daar al wat serieus erbij kan halen ben je al een heel eind.
-
- Hatseflats
- Vedette
Er is wel een reserverspits, maar.......(zelf invullen)Johann Vogel wrote: ↑26 Aug 2022, 13:26 We moeten ook niet overdrijven. Deze selectie won van Ajax en Monaco en is grotendeels gelijk aan vorig seizoen. Natuurlijk zou ik ook nog een aantal klasbakken erbij willen hebben maar dat zal niet gebeuren.
-
- Vedette
Die reken ik niet mee. Leuk voor de sfeer, echt een vriendelijke jongen zo ver ik het kan beoordelen. Maar op het veld speel je met tien man.Hatseflats wrote: ↑26 Aug 2022, 13:36Er is wel een reserverspits, maar.......(zelf invullen)Johann Vogel wrote: ↑26 Aug 2022, 13:26 We moeten ook niet overdrijven. Deze selectie won van Ajax en Monaco en is grotendeels gelijk aan vorig seizoen. Natuurlijk zou ik ook nog een aantal klasbakken erbij willen hebben maar dat zal niet gebeuren.
-
Fijn dat er in ieder geval nog iemand vertrouwen heeft. Als je nu niet investeert, wordt het een heel zwaar seizoen.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Aug 2022, 12:59Als ik hier op het forum tussen de regels door lees hebben we nog 8 klasbakken nodig. Alsof we er helemaal niets meer van kunnen na 1 tegenslag.AddoCultheld wrote: ↑26 Aug 2022, 12:52