Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 19 May 2021, 21:23 Heeft echt iets speciaals inderdaad. Enorm atletisch gekoppeld met lengte. Prima met zijn voeten en genoeg inzicht om diepe ballen achter de verdediging te onderscheppen. Wat ik het meest interessante aan hem vind is dat een dergelijk type keeper van zijn leeftijd vaak vrij onrustig en druistig is, hij heeft dat eigenlijk helemaal niet. Blijft ijzig kalm en onverstoorbaar. Lijkt me ook een jongen die je niet zomaar gek te maken is. Denk dat je hem voor 2 a 3 mille hebt.
Dat lijkt mij vrij sterk :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 May 2021, 21:31
Tovast wrote: 19 May 2021, 21:23 Heeft echt iets speciaals inderdaad. Enorm atletisch gekoppeld met lengte. Prima met zijn voeten en genoeg inzicht om diepe ballen achter de verdediging te onderscheppen. Wat ik het meest interessante aan hem vind is dat een dergelijk type keeper van zijn leeftijd vaak vrij onrustig en druistig is, hij heeft dat eigenlijk helemaal niet. Blijft ijzig kalm en onverstoorbaar. Lijkt me ook een jongen die je niet zomaar gek te maken is. Denk dat je hem voor 2 a 3 mille hebt.
Dat lijkt mij vrij sterk :D
Haha, typfoutje. Ik bedoelde millie. Het woord dat sommige jongeren tegenwoordig gebruiken om een miljoen aan te duiden. ;)
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 19 May 2021, 21:29 Helaas vindt onze scouting dn Drommel beter. Blijft onbegrijpelijk.
Zeg dat idd. Die Okoye is echt een topper in de dop. Langer, gespierder, atletischer, jonger en meer uitsraling dan Frommel(aar)
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we die Okoye er niet gewoon bij halen? Desnoods verhuur je hem nog een jaar, bijv. aan Vitesse.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 19 May 2021, 23:20 Kunnen we die Okoye er niet gewoon bij halen? Desnoods verhuur je hem nog een jaar, bijv. aan Vitesse.
Je hebt op dit moment met Okoye en Gorter twee zeer talentvolle jonge keepers lopen in Nederland. Het zou zonde zijn als je er niet één van weet te contracteren met oog op de toekomst.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 19 May 2021, 22:04
AddoCultheld wrote: 19 May 2021, 21:29 Helaas vindt onze scouting dn Drommel beter. Blijft onbegrijpelijk.
Zeg dat idd. Die Okoye is echt een topper in de dop. Langer, gespierder, atletischer, jonger en meer uitsraling dan Frommel(aar)
Okoye is blijkbaar niet eens overwogen :wall:
Die kutclub was nog wel geinteresserd. Al zegt dat op zich ook weer niet zoveel. Die droppen overal belangstellingbriefjes.
Last edited by Ailon on 19 May 2021, 23:39, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Okaye kost wel een paar miljoen. Minder ver dan Drommel, maar zeker talentvol en misschien zelfs talentvoller.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat maakt Okoye minder ver dan Drommel? Misschien minder wedstrijden gespeeld, maar kwa kwaliteiten die nodig zijn voor een keeper is hij een klasse of 2/3 verder dan Drommel.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 20 May 2021, 00:06 Wat maakt Okoye minder ver dan Drommel? Misschien minder wedstrijden gespeeld, maar kwa kwaliteiten die nodig zijn voor een keeper is hij een klasse of 2/3 verder dan Drommel.
Hoeveel (hele) wedstrijden heb je van Okoye gezien? Wat vind je goed aan hem? Wat zijn zijn zwakke punten? Welke wedstrijden is hij uitgeblonken? Kan je hier een aantal wereldsaves plaatsen met een plaatje of een gif?
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Drommel volgen ze al 5 jaar. Het zal vreemd aanvoelen dan toch maar een keeper te pakken op basis van 5 potjes scouten.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 20 May 2021, 00:08
Menno1 wrote: 20 May 2021, 00:06 Wat maakt Okoye minder ver dan Drommel? Misschien minder wedstrijden gespeeld, maar kwa kwaliteiten die nodig zijn voor een keeper is hij een klasse of 2/3 verder dan Drommel.
Hoeveel (hele) wedstrijden heb je van Okoye gezien? Wat vind je goed aan hem? Wat zijn zijn zwakke punten? Welke wedstrijden is hij uitgeblonken? Kan je hier een aantal wereldsaves plaatsen met een plaatje of een gif?
Genoeg samenvattingen gezien van Okoye dit seizoen. Sterke punten: Dapper, atletisch vermogen wat hem extra reach geeft, terwijl hij al de twee meter aantikt. In tegenstelling tot een Isaksson die als een zak aardappelen in een hoek 'viel,' duikt Okoye, wat er voor zorgt dat hij onmogelijke ballen ook kan pakken.

Voetballend is hij ook prima. Alleen denk ik dat Drommel wellicht wat beter is in dit aspect, ook gezien Drommel's achtergrond als voetballer. En heeft Drommel wat meer ervaring en is het een Nederlander.

Verder is Okoye verder in vrijwel elk aspect: beter op hoge ballen, atletischer, langer, jonger, meer uitsraling, fysiek sterker (die laat zich niet omver beuken) en beter op ballen van de flanken.

Ik heb geen gifjes, die zoek je zelf maar op.

Edit: Vooruit, ik doe lief:



en

User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hebben we het bonnetje van Drommel nog? Hij is nog niet gebruikt dus wellicht kunnen we m retourneren. Ik zie ook liever die Okoye maar zie hem helaas niet komen. Volle support voor Drommel dus..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Laten we het anders nog 38283728 keer over Drommel hebben, wat voor miskoop dat.is
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Aan Drommel zitten we vast. Maar als we Okoye er bij nemen, ipv Mvogo, dan maak je wat goed. Voor Okoye zou ik zo 3-5 miljoen over hebben; desnoods via een Robben constructie. En dat zeg ik niet vaak met spelers. Krijg echt Gomes vibes van die gozer.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou een goede move zijn inderdaad. Maar clubs zijn tegenwoordig niet zo happig op een Robben-constructie denk ik. Komt ook al jaren weinig voor. Die gaan dan liever een hoger bedrag innen, of een jaar zelf behouden om daarna dat bedrag te innen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Maar die Mwene is dus in beeld.

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Kutaankoop, #johnout in 3.....2......1.....
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Back up linksback? Prima
User avatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
Posts: 122
Joined: 29 Apr 2021, 17:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 20 May 2021, 22:39 Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Maar die Mwene is dus in beeld.

Waarschijnlijk als back-up van Philipp Max. Ik weet ook niet goed wat ik hiervan moet vinden, maar gelukkig is ‘ie transfervrij dus blijft het financiële risico beperkt.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Back-up voor de backs? Die kunnen we wel gebruiken. Ken hem verder niet. Wel schijnbaar geselecteerd voor het Oostenrijkse elftal voor komend EK.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

"gratis" backup voor de backpositie is nooit verkeerd. Tenminste, als hij wat niveau heeft. geen Behich
Dan kun je je centen steken in de as.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

Eerste post, be gentle ;)

In principe lijkt me dit een redelijke zet. Gratis, heeft al bewezen op een redelijk niveau te kunnen ballen. Als hij geen succes is vertrekt ie over twee jaar stilletjes door de uitgang, is het wel een goede speler dan heb je een backup voor beide backposities vastliggen die je mogelijk over een paar jaar voor een kleine prijs kan verkopen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is afgelopen jaren vrijwel altijd continu geblesseerd geweest zo te zien. Afgelopen seizoen nog wel redelijk wat wedstrijden gespeeld, op papier wel als linksmidden in een systeem met 3 centrale verdedigers. Zal dus wel een back zijn met wat aanvallende drang. Maar op meer dan dit kan ik het ook niet baseren. Zijn niveau kan ik ook geen zinnig woord over kwijt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ken de beste man niet. Een backup voor beide backposities is positief. Dat hij elk jaar een half seizoen geblesseerd is, is wat minder ;).
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heb hem nog nooit zien spelen. Hoorde zijn naam voor het eerst toen hij met 0 interlands werd opgenomen in de selecte van Oostenrijk. Maar als ik naar zijn verleden kijk ben ik er niet kapot van. Laatbloeier misschien maar dit lijkt me niet het niveau waar wij het moeten zoeken.
Locked