Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
HalveHaan
Veelbelovend talent
Posts: 99
Joined: 04 Nov 2020, 16:06
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 30 Apr 2024, 13:53
HalveHaan wrote: 30 Apr 2024, 11:45 De hoogte in zal waarschijnlijk nog jaren duren inderdaad.
Maar ben benieuwd waar ze 1000 tot 2000 plaatsen willen realiseren, op plekken waar dat op korte termijn al mogelijk zou zijn, behalve die naar schattig 250/300 plaatsen die ik hierboven al aangaf.
Volgensmij wordt de hoek bij STU - Oost ook onder handen genomen deze zomer.
Ik zie niet wat daar nog meer mogelijk is, dan alleen het stukje boven de noord-oost ingang opvullen, zodat de vakken U en V op elkaar aansluiten. Maarja, dat zijn hooguit 50 plaatsen of zo..
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Apr 2024, 15:21
Mr.Unibet wrote: 30 Apr 2024, 13:53

Volgensmij wordt de hoek bij STU - Oost ook onder handen genomen deze zomer.
Bron? Info?
Volgensmij was het zo, maar dat heb ik vanuit geluiden rondom het supportershome begrepen, dat zij gaan verhuizen en dat PSV nagaat wat die verhuizing aan extra capaciteit kan brengen voor de sfeervakken. Details ken ik er niet van. Ik dacht dat het aankomende zomer betrof en dat STU meegenomen worden, maar wellicht zit ik er een seizoen en een aantal vakken naast.
These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
Fanatic-U-s
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 30 Apr 2024, 20:54
Fanatic-U-s wrote: 30 Apr 2024, 15:21

Bron? Info?
Volgensmij was het zo, maar dat heb ik vanuit geluiden rondom het supportershome begrepen, dat zij gaan verhuizen en dat PSV nagaat wat die verhuizing aan extra capaciteit kan brengen voor de sfeervakken. Details ken ik er niet van. Ik dacht dat het aankomende zomer betrof en dat STU meegenomen worden, maar wellicht zit ik er een seizoen en een aantal vakken naast.
Dit jaar staat de favo zanger van deninho32 nog in het stadion tijdens de zomerstop. Dus ik denk dat een verbouwing dan volgend seizoen beter past, sinds Groots stopt na deze zomer.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben alleen wel een beetje bang dat het allemaal kruimels zijn zo. Paar stoeltjes hier erbij, wat omzetten daar, schermen weg maar sponsor boxen er voor terug. Allemaal leuk en aardig maar daarmee ga je geen grote stap maken. Wat mij betreft pakt PSV, als het dan toch de plannen/financieren/goedkeuring heeft het gelijk groter aan. Ik heb geen flauw idee naar hoe het uiteindelijke ontwerp eruit komt te zijn, wel enorm nieuwsgierig na of dat echt een mooi geheel wordt, maar de echte grote stappen voorwaarts zouden toch in moeten gaan houden dat er flink verbouwd moet gaan worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ah nog slechts 1600 Limburgers. Dus dat probleem hebben ze aardig onder controle weten te krijgen. :nuts:
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waanzinnig

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Balinho
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat is een mooie start. Ziet er gaaf uit.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Mooi hoor. Kunnen we daaruit concluderen dat er op Noord in ieder geval geen 3e ring komt dan?
Ich liebe gegenpressung
j0enneEHV
Jeugdspeler
Posts: 56
Joined: 07 Jun 2023, 19:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

En daarna hopelijk beneden ook, vergeleken met Zuid echt een wereld van verschil.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Asterix wrote: 08 May 2024, 16:16 Mooi hoor. Kunnen we daaruit concluderen dat er op Noord in ieder geval geen 3e ring komt dan?
Nee:

https://www.psvinside.nl/marcel-brands- ... er-anders/
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Asterix
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jammer, had het wel vet gevonden als er gewoon een ring op het stadion werd gegooid. Van die mooie stijle tribunes. Maar dat zal bouwtechnische wel niet kunnen. Uiteindelijk gaat het stadion dus wel uitgebreid worden naar max 45.000. Dan dan de club iig weer vooruit maar dit zal nog (vele) jaren gaan duren blijkbaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat die witte stalen constructie aan de bovenkant niet wordt weggewerkt. Het lijkt net alsof alleen het geraamte daar klaar is.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 08 May 2024, 16:43Jammer, had het wel vet gevonden als er gewoon een ring op het stadion werd gegooid.
Dat kan alsnog komen bij de grote verbouwing. Dit is een een upgrade die nodig was.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 08 May 2024, 16:44 Jammer dat die witte stalen constructie aan de bovenkant niet wordt weggewerkt. Het lijkt net alsof alleen het geraamte daar klaar is.
Is eigenlijk nog steeds wel trendy volgens mij om bouwkundige elementen juist zichtbaar te maken, zowel in exterieur als interieurdesign.

Als PSV fan ben ik erg modegevoelig natuurlijk :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
YPLee
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 20 May 2022, 19:17
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zit persoonlijk nooit op Noord tweede ring, maar is het daar dan zóveel slechter dan op West? Ik vind de voorzieningen bij ons namelijk ook van een erbarmelijke kwaliteit.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 08 May 2024, 16:51
deninho32 wrote: 08 May 2024, 16:44 Jammer dat die witte stalen constructie aan de bovenkant niet wordt weggewerkt. Het lijkt net alsof alleen het geraamte daar klaar is.
Is eigenlijk nog steeds wel trendy volgens mij om bouwkundige elementen juist zichtbaar te maken, zowel in exterieur als interieurdesign.

Als PSV fan ben ik erg modegevoelig natuurlijk :mrgreen:
Trendy, ja... Pas meer dan vijftig jaar. Voorbeeldje :mrgreen: :

Image
These users thanked the author psvgouda for the post:
ziege maar ook zagge
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Als het regent wordt het op Noord inderdaad zeiknat, en vloer wordt dan als bonus ook nog eens spekglad. Dus ja dit is nodig, maar dat was het 25 jaar geleden al.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 08 May 2024, 17:15
ziege maar ook zagge wrote: 08 May 2024, 16:51

Is eigenlijk nog steeds wel trendy volgens mij om bouwkundige elementen juist zichtbaar te maken, zowel in exterieur als interieurdesign.

Als PSV fan ben ik erg modegevoelig natuurlijk :mrgreen:
Trendy, ja... Pas meer dan vijftig jaar. Voorbeeldje :mrgreen: :

Image
Was destijds echter niet trendy maar zwáár avant-garde en werd (dus) zo'n beetje door iedereen uitgekotst ;)

Wel mooi gebruik van rood trouwens :heart:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 08 May 2024, 17:15
ziege maar ook zagge wrote: 08 May 2024, 16:51

Is eigenlijk nog steeds wel trendy volgens mij om bouwkundige elementen juist zichtbaar te maken, zowel in exterieur als interieurdesign.

Als PSV fan ben ik erg modegevoelig natuurlijk :mrgreen:
Trendy, ja... Pas meer dan vijftig jaar. Voorbeeldje :mrgreen: :

Image
Poeh, 30 jaar geleden alweer dat ik daar was. Toen hadden we nog maar 13 landstitels.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

YPLee wrote: 08 May 2024, 17:08 Ik zit persoonlijk nooit op Noord tweede ring, maar is het daar dan zóveel slechter dan op West? Ik vind de voorzieningen bij ons namelijk ook van een erbarmelijke kwaliteit.
West voorzieningen worden ook aangepakt, met name boven is gewoon van het niveau Feyenoord. Ik weet niet of iemand hier een kaart heeft op Zuid beneden en wel eens ergens anders gaat? Dat is de standaard in ieder geval die PSV nastreeft. Ze willen dat hele stadion op dat niveau zit qua catering.
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 08 May 2024, 17:51
YPLee wrote: 08 May 2024, 17:08 Ik zit persoonlijk nooit op Noord tweede ring, maar is het daar dan zóveel slechter dan op West? Ik vind de voorzieningen bij ons namelijk ook van een erbarmelijke kwaliteit.
West voorzieningen worden ook aangepakt, met name boven is gewoon van het niveau Feyenoord. Ik weet niet of iemand hier een kaart heeft op Zuid beneden en wel eens ergens anders gaat? Dat is de standaard in ieder geval die PSV nastreeft. Ze willen dat hele stadion op dat niveau zit qua catering.
Toen ik geen SCC had, zat ik regelmatig op noord en nu met een SCC op zuid en kon amper geloven dat hetzelfde stadion was de eerste keer op Zuid haha. Qua eten/drinken zelf is het nog steeds een drama. Zolang PSV TopEvents zal gebruiken gaat het nooit op die vak beter worden.
These users thanked the author TigTogFlip for the post (total 2):
GrasmatnilssonH
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wij zitten altijd op Noord (vak T) en daar is het idd alsof je terug gaat in de tijd. Wat een ellende daar. Afgelopen maandag waren we even naar de huldiging in het stadion en zaten we op Zuid. Wat een mega verschil zeg. Dat leek wel een luxe business lounge achtig iets vergeleken met Noord. Dat moeten ze echt gelijk trekken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply