Dit soort spelers zijn echter wel nodig. Niet Stengs, niet El Ghazi, maar iemand als Tsygankov die ook Europees het verschil kan maken. Dat zou een prima stap richting verbetering zijn.
Madueke gaat voor het 3e seizoen op rij minimaal 15 wedstrijden missen. Dit seizoen zelfs meer. Hou op met rekening houden met Noni. Het is klaar, hij moet achter aansluiten als hij weer fit is en zijn plek weer verdienen.
Ja die schrikken morgen wakker als ze weer op PSV gegoogled hebben.
Binnenhalen die jongen. Lekker belangrijk dat hij wel eens iemand in de weg zou kunnen zitten. We moeten naar een flexibele basis 16, helemaal bij die bosjes omvallende spelers die we al een paar jaar constant hebben.
Madueke kan je niet op bouwen, zsm verkopen als ie weer fit is en een opleving heeft, Newcastle voor 30 miljoen. Nu al een vervanger voor hem halen is een must.
Ik las net op Telegraaf.nl dat PSV ook nog een extra spits wil halen. Benieuwd wie ze op het oog hebben. Misschien een koop optie ipv huur met het oog op volgend seizoen?
Het is wel weer schrijnend dat er een blessure van je aanvoerder en enige spits voor nodig is. Maar goed, laten we eerst maar eens zien of er überhaupt een komt.
ruuddevil wrote: ↑27 Aug 2022, 09:54
Ik zie Ten Hag er nog wel voor aan om Gakpo expres pas te halen als de markt bij ons dicht is. PSV werkt toch wel mee, afspraakjes met Cody enzo.
Ten Hag noemt gewoon een naam en anderen gaan ermee aan de slag. Ten Hag wil die jongen dan ook gewoon het liefst zo snel mogelijk.
Hoe stiller het hier blijft hoe minder vertrouwen ik erin krijg dat er überhaupt nog wat bij wordt gehaald, terwijl er voor een kampioenschap toch echt nog een paar spelers bij moeten komen. Zijn er op El Ghazi na nog andere geruchten?
Hier dan een gerucht. PSV zou voor deze jongen willen gaan als ‘vervanger’ van Noni. Bron: Generatie4. Dynamo Kiev dus wellicht is er wat mogelijk, lijkt me obv zijn profiel een lastig target.
Hier dan een gerucht. PSV zou voor deze jongen willen gaan als ‘vervanger’ van Noni. Bron: Generatie4. Dynamo Kiev dus wellicht is er wat mogelijk, lijkt me obv zijn profiel een lastig target.
Waar post Generatie4 deze geruchten?
Ik vermoed dat het via een PM gegaan is. [mention]deninho32[/mention] of [mention]Maikel[/mention] kan je nog wel PM's sturen als je geschorst bent?