Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.
Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 4):
- Frisian1913 • Menno1 • El Sordo • nilssonH
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Vanthaman18
Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.Heruone wrote: ↑10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- BlackMambaSanga
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
- Maikel
- Site Admin
Dus je kent de MLS goed. Want anders kan je niet zo duidelijk en stellig zijn in het niveau ervan lijkt me.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 18:58Nee, ik heb meteen aangegeven dat ik hem niet ken. Maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in een 26 jarige uit de MLS.
Toch?
Ik zie je namelijk hele stellige opmerkingen maken over het niveau
-
- Nationale topspeler
Wat heb ik hier ineens mee te maken joh . Waarschijnlijk de emoticons die ik reageer maar dat heeft meer te maken met je algemene clowneske post gedrag.
Maar ja, ik keek vorig seizoen toen de MLS nog op ESPN kwam zeer regelmatig MLS. Zeker Atlanta United vanwege Almada en eerder ook Josef Martinez.
- Lente
- Meervoudig international
Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag dus ik zie een vergelijk) en is het weer niet goed. Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
Last edited by Lente on 10 Aug 2023, 19:10, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Lente for the post (total 6):
- Flabbergast • BlackMambaSanga • SKERLA • Søren • IbiAppelvlaai • TacticalReliable
Oh PSV wat je met me doet…
- Vanthaman18
Jij doet toch hetzelfde, maar dan andersom, gebaseerd op leeftijd en ‘kleine competitie’?Lente wrote: ↑10 Aug 2023, 19:06 Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag). Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
-
- Bankzitter
onze TD heeft in het interview ook niet gezegd dat het klaar is ofzo. wel dat ze in onderhandeling waren maar op dat moment te duurVanthaman18 wrote: ↑10 Aug 2023, 18:58Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.Heruone wrote: ↑10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
- Sami
- Lente
- Meervoudig international
Deze snap ik niet. Het punt wat ik (probeer) te maken is dat er door menigeen geroepen wordt waarom wij een bepaald profiel (Hancko wordt de laatste tijd vaak als voorbeeld genoemd maar zie bijvoorbeeld ook de NL spelers in Italië) nooit kunnen scouten. Nu lijkt het erop dat we zo iemand scouten maar dan nog wordt het aan alle kanten bekritiseerd. Waarom ik hetzelfde zou doen andersom snap ik even niet.Vanthaman18 wrote: ↑10 Aug 2023, 19:08Jij doet toch hetzelfde, maar dan andersom, gebaseerd op leeftijd en ‘kleine competitie’?Lente wrote: ↑10 Aug 2023, 19:06 Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag). Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
Oh PSV wat je met me doet…
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Ardbeg
- Mister PSV
Next level droevige post. Trixm , dit is de domste post van het jaar.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 18:31 En nee, ik ken de CV van Atlanta niet. En ik wil hem ook niet leren kennen. En zeker niet dat hij hier naartoe komt.
Clownesk ben jij. Je gaat van Sanchez, naar Debast naar Robinson. En jij vindt het allemaal goed. Wat is de volgende in dit rijtje: Tommy Beugelsdijk?
Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 19:23, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- SKERLA • Voorroodwitgezongen
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.Maikel wrote: ↑10 Aug 2023, 19:00Dus je kent de MLS goed. Want anders kan je niet zo duidelijk en stellig zijn in het niveau ervan lijkt me.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 18:58
Nee, ik heb meteen aangegeven dat ik hem niet ken. Maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in een 26 jarige uit de MLS.
Toch?
Ik zie je namelijk hele stellige opmerkingen maken over het niveau
Verder kan ik je vertellen dat als ik crosstrain op de sportschool (3 keer per week) ik allerlei sporten kijk. Heel vaak MLS, ook vaak American football. En de laatste weken is er veel damesvoetbal. En ja, dat kijk ik dan ook. Je moet toch een uurtje tijd doden. Zo kan ik je vertellen dat het algemene niveau van damesvoetbal in de breedte omhoog is gegaan. Dat er weinig keepsters zijn die bij de lat kunnen en dat Brugts (?niet helemaal zeker van de naam) een mooi schot heeft.
Terug naar de MLS: hele zwakke competitie, vooral tactisch.
- These users thanked the author Tikkieterug for the post:
- PSVehv
- Ardbeg
- Mister PSV
Lekker blijven crosstrainen! idd Ykhim en Heruone hebben ook twijfels echter: Zij onderbouwen het waar jij maar wat roept.
Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 19:23, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- mr.top • Dai Ragazzi
-
- Nationale topspeler
Zoals ik al zei, Beelen past niet in dit rijtje. Die is nooit in beeld geweest voor de basis maar als speler voor de toekomst/breedte. En deze Robinson ook niet voor de basis volgens Elfrink.
- Maikel
- Site Admin
Oke maar net maak je andere nog belachelijk over de competitie.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.
Verder kan ik je vertellen dat als ik crosstrain op de sportschool (3 keer per week) ik allerlei sporten kijk. Heel vaak MLS, ook vaak American football. En de laatste weken is er veel damesvoetbal. En ja, dat kijk ik dan ook. Je moet toch een uurtje tijd doden. Zo kan ik je vertellen dat het algemene niveau van damesvoetbal in de breedte omhoog is gegaan. Dat er weinig keepsters zijn die bij de lat kunnen en dat Brugts (?niet helemaal zeker van de naam) een mooi schot heeft.
Ik laat het erbij.
Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis
Ontopic door nu
Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
-
- Nationale topspeler
Sorry hoor echt met alle respect maar als je aan cross training doet ben je bij voorbaat al af.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.
-
- Lid 2e elftal
- degans4567
- Bankzitter
De MLS is een competitie waarbij er hier en daar wat leuke spelers rondlopen maar ook spelers die er niets van kunnen. Helaas worden de wedstrijden daar laat uitgezonden op tv in Nederland. Er is een dus een kans dat weinig mensen weten hoe die Robinson speelt. Dus wacht maar eerst af voordat we hem gaan afkeuren.
-
- Nationale topspeler
Hoho Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen.Maikel wrote: ↑10 Aug 2023, 19:23Oke maar net maak je andere nog belachelijk over de competitie.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 19:20
Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.
Ik laat het erbij.
Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis en noemen zij anderen niet clownesk wegens een andere mening.
Ontopic door nu
@Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
Last edited by Smeets14 on 10 Aug 2023, 19:31, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als zij dat zeggen is het onderbouwd.Tikkieterug wrote: ↑10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets
Die status heb jij nog niet bereikt en moet je verdienen.
De Menno heeft ook een mening. Op basis van YouTube shorts.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Moderator
Een 1-2tje tussen Ykhim en Brands heeft ervoor gezorgd dat onze Amsterdamse vrienden hun vingers hebben gebrand aan Orejuela. Ze schijnen er samen nog steeds om te lachen hoe ze die Overmars op het verkeerde been hebben gezet.Smeets14 wrote: ↑10 Aug 2023, 19:26Hoho @Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen.Maikel wrote: ↑10 Aug 2023, 19:23
Oke maar net maak je andere nog belachelijk over de competitie.
Ik laat het erbij.
Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis en noemen zij anderen niet clownesk wegens een andere mening.
Ontopic door nu
@Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
-
- Lid scoutingsteam
En ik zal het nog wel eens een keer mis hebben
Ik kijk ook niet wekelijks MLS overigens, maar voor Atlanta wil ik nog weleens tijd vrijmaken omdat ik Almada graag zie spelen. Dan ontkom je niet aan Robinson en dat is gewoon middelmaat. Aan de bal best aardig en is qua profiel niet eens zo'n slechte match met wat we nu zien, maar qua snelheid, wendbaarheid, handelingssnelheid is het niet veel soeps. En dan vergeet ik nog wel wat zaken. Leuk voor AZ, maar Ramalho en Teze zijn echt een klasse beter. Ik geloof ook niet dat hij het alternatief voor Debast is. Als we van Sánchez naar Debast naar Robinson gaan, dan zijn de lijstjes gewoon niet op orde en ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- Menno1 • Rikkert1234