Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Boszball
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Veerman

Veel MLS kenners hier! nier verwacht.
  • These users thanked the author Boszball for the post:
    Smeets14
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Tovast wrote: 10 Aug 2023, 18:48
    Joepp12 wrote: 10 Aug 2023, 18:43 Waarom proberen ze het niet bij Roualt? 1 jaar contract, prima verdediger, comfortabel aan de bal en pas 22.
    Hebben ze ook gedaan. Contacten zijn nog steeds warm. Meerdere Franse ploegen (Rennes, Monaco) zitten ook op het vinkentouw. Ook uit Italië wat subtoppers.
    Geprobeerd maar niet gelukt? Of nog steeds een reële optie?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.

Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 4):
    Frisian1913Menno1El SordonilssonH
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.

Blijf nog steeds hopen op een naam die heel lang stil gehouden wordt en dan opeens BAM. Bijvoorbeeld een Nico Elvedi. Sanchez zou ook nog steeds top zijn als Stewart de Brands methode toepast.
    Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    BlackMambaSanga
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Maikel wrote: 10 Aug 2023, 18:52
    Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 18:49

Ardbeg en Smeets volgen deze topcompetitie :lol:
    Jij blijkbaar ook gezien je zoveel schijnt te weten over deze speler dat je al kan stellen dat het sowieso een mislukking wordt.
    Nee, ik heb meteen aangegeven dat ik hem niet ken. Maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in een 26 jarige uit de MLS.
    Maikel
    Site Admin

Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 18:58
    Maikel wrote: 10 Aug 2023, 18:52

Jij blijkbaar ook gezien je zoveel schijnt te weten over deze speler dat je al kan stellen dat het sowieso een mislukking wordt.
    Nee, ik heb meteen aangegeven dat ik hem niet ken. Maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in een 26 jarige uit de MLS.
    Dus je kent de MLS goed. Want anders kan je niet zo duidelijk en stellig zijn in het niveau ervan lijkt me.
    Toch?

Ik zie je namelijk hele stellige opmerkingen maken over het niveau
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 4):
    ArdbegElChucky2SKERLADai Ragazzi
    Smeets14
    Nationale topspeler

Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 18:49
    Ittot wrote: 10 Aug 2023, 18:46 Ken de speler niet. Maar obv profiel lijkt me dit niet de gewenste versterking. Misschien iemand die de MLS volgt?
    Ardbeg en Smeets volgen deze topcompetitie :lol:
    Wat heb ik hier ineens mee te maken joh :lol: . Waarschijnlijk de emoticons die ik reageer maar dat heeft meer te maken met je algemene clowneske post gedrag.

Maar ja, ik keek vorig seizoen toen de MLS nog op ESPN kwam zeer regelmatig MLS. Zeker Atlanta United vanwege Almada en eerder ook Josef Martinez.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    ArdbegSKERLA
    Lente
    Meervoudig international

Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag dus ik zie een vergelijk) en is het weer niet goed. Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
    Last edited by Lente on 10 Aug 2023, 19:10, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 6):
    FlabbergastBlackMambaSangaSKERLASørenIbiAppelvlaaiTacticalReliable
    Oh PSV wat je met me doet…
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Lente wrote: 10 Aug 2023, 19:06 Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag). Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
    Jij doet toch hetzelfde, maar dan andersom, gebaseerd op leeftijd en ‘kleine competitie’?
    vak kk 1988
    Bankzitter

Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2023, 18:58
    Heruone wrote: 10 Aug 2023, 18:55 Ik kan PSV uitstekend volgen deze transferperiode in haar handelswijze, denkstappen en targets op basis van behoeftes en benodigde profielen. Maar hoe men naar de positie centraal achterin kijkt?!! Laten we alsjeblief niet deze gast halen als defensieve versterking.

Zolang het doodstil blijft omtrent Sanchez heb ik hoop (en een voorgevoel) dat hij nog steeds een optie is.
    onze TD heeft in het interview ook niet gezegd dat het klaar is ofzo. wel dat ze in onderhandeling waren maar op dat moment te duur
  • These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
    Sami
    Lente
    Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2023, 19:08
    Lente wrote: 10 Aug 2023, 19:06 Echt niet te doen. Heel het forum (ja gechargeerd) roept waarom scout PSV niet de nieuwe Hancko of Trauner. Nu hebben we interesse in een speler die aan dat profiel voldoet (ik heb geen idee ken de beste man niet maar verdediger uit kleinere competitie, leeftijd 26, op te halen voor een bescheiden bedrag). Ja Hancko was iets jonger toen die naar de eredivisie kwam (Trauner ouder overigens) maar waarom kan Robinson niet de nieuwe Hancko zijn? Waarom zo stellig alles op voorhand al af fikken puur op basis van een naam? Als die straks bij een andere club doorbreekt is het weer wijzen, waarom hebben wij die laten lopen, was voor € 1m op te pikken. Het leven is zoveel mooier als je er positief in staat.
    Jij doet toch hetzelfde, maar dan andersom, gebaseerd op leeftijd en ‘kleine competitie’?
    Deze snap ik niet. Het punt wat ik (probeer) te maken is dat er door menigeen geroepen wordt waarom wij een bepaald profiel (Hancko wordt de laatste tijd vaak als voorbeeld genoemd maar zie bijvoorbeeld ook de NL spelers in Italië) nooit kunnen scouten. Nu lijkt het erop dat we zo iemand scouten maar dan nog wordt het aan alle kanten bekritiseerd. Waarom ik hetzelfde zou doen andersom snap ik even niet.
    Oh PSV wat je met me doet…
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Van Beelen naar Sanchez naar Debast en deze jongen... ik heb niet het gevoel alsof het profiel doorslaggevend is. Krijg er Toon vibes van die zei dat er enkel goed en slechte trainers zijn.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Juancho
    Ardbeg
    Mister PSV

Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 18:31 En nee, ik ken de CV van Atlanta niet. :monkey: En ik wil hem ook niet leren kennen. En zeker niet dat hij hier naartoe komt.

Clownesk ben jij. Je gaat van Sanchez, naar Debast naar Robinson. En jij vindt het allemaal goed. Wat is de volgende in dit rijtje: Tommy Beugelsdijk?
    😂 Next level droevige post. Trixm , dit is de domste post van het jaar.
    Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 19:23, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    SKERLAVoorroodwitgezongen
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Maikel wrote: 10 Aug 2023, 19:00
    Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 18:58

Dus je kent de MLS goed. Want anders kan je niet zo duidelijk en stellig zijn in het niveau ervan lijkt me.
    Toch?

Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.

Verder kan ik je vertellen dat als ik crosstrain op de sportschool (3 keer per week) ik allerlei sporten kijk. Heel vaak MLS, ook vaak American football. En de laatste weken is er veel damesvoetbal. En ja, dat kijk ik dan ook. Je moet toch een uurtje tijd doden. Zo kan ik je vertellen dat het algemene niveau van damesvoetbal in de breedte omhoog is gegaan. Dat er weinig keepsters zijn die bij de lat kunnen en dat Brugts (?niet helemaal zeker van de naam) een mooi schot heeft.

Terug naar de MLS: hele zwakke competitie, vooral tactisch.
  • These users thanked the author Tikkieterug for the post:
    PSVehv
    Ardbeg
    Mister PSV

Lekker blijven crosstrainen! 🤣 idd Ykhim en Heruone hebben ook twijfels echter: Zij onderbouwen het waar jij maar wat roept.
    Last edited by Ardbeg on 10 Aug 2023, 19:23, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    mr.topDai Ragazzi
    Smeets14
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 10 Aug 2023, 19:17 Van Beelen naar Sanchez naar Debast en deze jongen... ik heb niet het gevoel alsof het profiel doorslaggevend is. Krijg er Toon vibes van die zei dat er enkel goed en slechte trainers zijn.
    Zoals ik al zei, Beelen past niet in dit rijtje. Die is nooit in beeld geweest voor de basis maar als speler voor de toekomst/breedte. En deze Robinson ook niet voor de basis volgens Elfrink.
    Maikel
    Site Admin

Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 19:20

Toch?

Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets.

Verder kan ik je vertellen dat als ik crosstrain op de sportschool (3 keer per week) ik allerlei sporten kijk. Heel vaak MLS, ook vaak American football. En de laatste weken is er veel damesvoetbal. En ja, dat kijk ik dan ook. Je moet toch een uurtje tijd doden. Zo kan ik je vertellen dat het algemene niveau van damesvoetbal in de breedte omhoog is gegaan. Dat er weinig keepsters zijn die bij de lat kunnen en dat Brugts (?niet helemaal zeker van de naam) een mooi schot heeft.

Oke maar net maak je andere nog belachelijk over de competitie.
    Ik laat het erbij.

Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis

Ontopic door nu
    Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Ardbeg
    Smeets14
    Nationale topspeler

Toch?

Sorry hoor echt met alle respect maar als je aan cross training doet ben je bij voorbaat al af. :mrgreen:
    Dutch Cowboy
    Lid 2e elftal

Zo Malik Tillman is binnen
    degans4567
    Bankzitter

De MLS is een competitie waarbij er hier en daar wat leuke spelers rondlopen maar ook spelers die er niets van kunnen. Helaas worden de wedstrijden daar laat uitgezonden op tv in Nederland. Er is een dus een kans dat weinig mensen weten hoe die Robinson speelt. Dus wacht maar eerst af voordat we hem gaan afkeuren.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Maikel wrote: 10 Aug 2023, 19:23

Ik laat het erbij.

Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis en noemen zij anderen niet clownesk wegens een andere mening.

Ontopic door nu
    @Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
    Hoho Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen. :mrgreen:
    Last edited by Smeets14 on 10 Aug 2023, 19:31, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    YkhimElChucky2
    Heruone
    Lid scoutingsteam

I feel flattered hihi
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    ShovingNE2
    Site Admin

Tikkieterug wrote: 10 Aug 2023, 19:20Het is wel opmerkelijk Maikel dat je zo reageert. Posters als Heruone en Ykhim snappen ook niet veel van de interesse in deze Amerikaan. Dan zeg je niets
    Als zij dat zeggen is het onderbouwd.

Die status heb jij nog niet bereikt en moet je verdienen.

De Menno heeft ook een mening. Op basis van YouTube shorts.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Jwoeloe
    Moderator

Smeets14 wrote: 10 Aug 2023, 19:26
    Maikel wrote: 10 Aug 2023, 19:23

Ik laat het erbij.

Overigens hebben Heruone en Ykhim wel wat bewezen wat betreft voetbalkennis en noemen zij anderen niet clownesk wegens een andere mening.

Ontopic door nu
    @Ardbeg ook niet meer op de man doorgaan, gaan ontopic door.
    Hoho @Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen. :mrgreen:
    Een 1-2tje tussen Ykhim en Brands heeft ervoor gezorgd dat onze Amsterdamse vrienden hun vingers hebben gebrand aan Orejuela. Ze schijnen er samen nog steeds om te lachen hoe ze die Overmars op het verkeerde been hebben gezet.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Smeets14
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Smeets14 wrote: 10 Aug 2023, 19:26Hoho @Ykhim zit ook wel eens fout. Die heeft mij ooit verteld dat Orejuela een goede rechtsback was en dat Jeisson Vargas een goed alternatief was voor Lozano. Die Vargas speelt nu weer in Chili met een marktwaarde van nog geen half miljoen. :mrgreen:
    En ik zal het nog wel eens een keer mis hebben :mrgreen:

Ik kijk ook niet wekelijks MLS overigens, maar voor Atlanta wil ik nog weleens tijd vrijmaken omdat ik Almada graag zie spelen. Dan ontkom je niet aan Robinson en dat is gewoon middelmaat. Aan de bal best aardig en is qua profiel niet eens zo'n slechte match met wat we nu zien, maar qua snelheid, wendbaarheid, handelingssnelheid is het niet veel soeps. En dan vergeet ik nog wel wat zaken. Leuk voor AZ, maar Ramalho en Teze zijn echt een klasse beter. Ik geloof ook niet dat hij het alternatief voor Debast is. Als we van Sánchez naar Debast naar Robinson gaan, dan zijn de lijstjes gewoon niet op orde en ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    Menno1Rikkert1234
    Post Reply