We hebben het hier over Rouault toch ?
Transferwindow 2023/24
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Maar dit is de ingang bij de Philips Myshop toch? Dat is waar wij de box hebben, volgens mij staan eventuele auto’s waar op gelet moet worden altijd bij de andere hoek, de directie auto’s. In deze hoek heb je namelijk gewoon ‘De Verlenging’, Philips myshop en hoop skyboxen.
Maar ons Wily heeft er sowieso meer kijk op dan ik, dus dit is slechts één gedachte.
-
- Bankzitter
Iemand van Toulouse, dan komen hier wel wat aardige dingen voorbij over hoe zij hun transferbeleid inrichten. Helaas geen info over wat hun verkoopbeleid is. Hoe dan ook, aardig minuutje leesvoer van Auntie Beeb.
https://www.bbc.com/sport/football/66439672
https://www.bbc.com/sport/football/66439672
- These users thanked the author Hartig Woordje for the post (total 2):
- Tijn • Persepolis
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Wordt tijd dat Vranckx binnen wordt gehaald. Blijf het herhalen, maar met een verkoop van Sangare heb je geen back up en als je dan pas gaat ‘beginnen’ met het binnenhalen van Vranckx dan ben je eigenlijk te laat.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Drommels • PSVMar • RWeindhoven16
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- Vanthaman18
Is daar iets mis mee? Pro-actief zijn noemen we dat.D.Millpants wrote: ↑11 Aug 2023, 08:02 Ja, laten we Vranckx kopen onder voorbehoud van verkoop Sangare...
- Joenepsv
- Legende
Zie op dit moment liever een controlerende middenvelder komen dan een extra cv. Als Sangare vertrekt of geblesseerd raakt heb je niemand. Guti is nog niet adequaat vervangen en dat had wel gemoeten.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 3):
- Vanthaman18 • PSV90 • Struviet
- ShovingNE2
- Site Admin
Hahaha. Waar heb ik dit gezegd?
Daar ben ik het hardgrondig mee oneens dan, want het kan natuurlijk helemaal nooit. Dat je de komende jaren alleen maar een heel specifiek soort CV/LB/RB/Spits etc wil hebben. 100% zeker dat PSV nooit zo te werk zal gaan omdat het echt totaal onwerkbaar is.PSV90 wrote: ↑10 Aug 2023, 20:41M.b.t. de opmerking dat visie niets te maken heeft met individuele aankopen. Daar ben ik het in principe mee eens. Maar ik heb hier vaak genoeg gelezen dat het hebben van een (voetbal)visie betekent dat je werkt met profielen per positie, wat allerlei voordelen zou hebben. In dat plaatje past schakelen van Sanchez naar Debast gewoon niet in mijn ogen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Mee eens, van het beleid op het middenveld snap ik heel weinig. Je kunt geen 50 wedstrijden met 1 verdedigende middenvelder gaan spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja, ik denk dat ik berichten met gelijke strekking nu al zeker een week iedere dag lees. Maar als PSV dat ook van plan zou zijn dan hadden ze de clausule in het contract van Vranckx toch al geactiveerd? PSV heeft volgens de directeur van Wolfs nog niet eens contact opgenomen, bleek wel. Dus snap verder niet zo goed wat de toegevoegde waarde is om iedere dag te herhalen dat PSV Vranckx nu moeten kopen.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 07:50 Wordt tijd dat Vranckx binnen wordt gehaald. Blijf het herhalen, maar met een verkoop van Sangare heb je geen back up en als je dan pas gaat ‘beginnen’ met het binnenhalen van Vranckx dan ben je eigenlijk te laat.
- Joenepsv
- Legende
- Vanthaman18
Vervelend dat je dat niet snapt. 95% van de posts hebben vrij weinig toegevoegde waarde, dus dan kun je misschien beter jezelf afmelden van het forum?Standbeeld wrote: ↑11 Aug 2023, 08:22Ja, ik denk dat ik berichten met gelijke strekking nu al zeker een week iedere dag lees. Maar als PSV dat ook van plan zou zijn dan hadden ze de clausule in het contract van Vranckx toch al geactiveerd? PSV heeft volgens de directeur van Wolfs nog niet eens contact opgenomen, bleek wel. Dus snap verder niet zo goed wat de toegevoegde waarde is om iedere dag te herhalen dat PSV Vranckx nu moeten kopen.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 07:50 Wordt tijd dat Vranckx binnen wordt gehaald. Blijf het herhalen, maar met een verkoop van Sangare heb je geen back up en als je dan pas gaat ‘beginnen’ met het binnenhalen van Vranckx dan ben je eigenlijk te laat.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wie weet wachten ze er ook wel mee omdat er achter de schermen veel naar Veerman wordt geïnformeerd, zodat je een heel nieuw middenveld moet formeren en dat je wellicht een ander type zoekt. Nog even los van de investeringsmogelijkheden. Haal je nu een CVM erbij van 5 miljoen euro terwijl je bij vertrek Veerman eentje van een kwaliteitsklasse hoger kan halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als 95% van de post ook iedere dag worden herhaald terwijl PSV iets anders doet, dan zou ik dat overwegen. Nu niet.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 08:29Vervelend dat je dat niet snapt. 95% van de posts hebben vrij weinig toegevoegde waarde, dus dan kun je misschien beter jezelf afmelden van het forum?Standbeeld wrote: ↑11 Aug 2023, 08:22
Ja, ik denk dat ik berichten met gelijke strekking nu al zeker een week iedere dag lees. Maar als PSV dat ook van plan zou zijn dan hadden ze de clausule in het contract van Vranckx toch al geactiveerd? PSV heeft volgens de directeur van Wolfs nog niet eens contact opgenomen, bleek wel. Dus snap verder niet zo goed wat de toegevoegde waarde is om iedere dag te herhalen dat PSV Vranckx nu moeten kopen.
-
- Nationale topspeler
Is niks mis met pro actief zijn...Maar je kunt jezelf ook pro actief in de financiele problemen brengen.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 08:07Is daar iets mis mee? Pro-actief zijn noemen we dat.D.Millpants wrote: ↑11 Aug 2023, 08:02 Ja, laten we Vranckx kopen onder voorbehoud van verkoop Sangare...
- ShovingNE2
- Site Admin
Bij de zoektocht naar een trainer schreef Sensation eind mei in dit topic:
Dan moet dit toch een match zijn zou je zeggen?Had een periode waarbij hoog druk werd gezet maar daardoor teveel ruimte achter de verdediging kwam te liggen. Lag uiteindelijk ook aan het spelersmateriaal want toen Miles Robinson (snelle CV) in het team kwam werden te tegenaanvallen, wanneer een team onder de druk uit kwam, een stuk beter geneutraliseerd.
- Vanthaman18
Eens, en die risico’s moet je afwegen. Maar gezien het feit dat er maar 1 CVM is momenteel is het risico niet heel groot toch?D.Millpants wrote: ↑11 Aug 2023, 09:01Is niks mis met pro actief zijn...Maar je kunt jezelf ook pro actief in de financiele problemen brengen.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- MC Hammer
-
Niet perse. Hij is snel. Ben ik ook. Snelle jongen.ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 09:02 Bij de zoektocht naar een trainer schreef @Sensation eind mei in dit topic:
Dan moet dit toch een match zijn zou je zeggen?Had een periode waarbij hoog druk werd gezet maar daardoor teveel ruimte achter de verdediging kwam te liggen. Lag uiteindelijk ook aan het spelersmateriaal want toen Miles Robinson (snelle CV) in het team kwam werden te tegenaanvallen, wanneer een team onder de druk uit kwam, een stuk beter geneutraliseerd.
-
- Nationale topspeler
Personele bezetting is niet het probleem, maar de euro's...Het risico dat je van de ene op de andere dag iemand moet kunnen vervangen, zonder extra inkomsten doordat iemand een blessure oploopt, moet je kunnen afdekken.Vanthaman18 wrote: ↑11 Aug 2023, 09:03Eens, en die risico’s moet je afwegen. Maar gezien het feit dat er maar 1 CVM is momenteel is het risico niet heel groot toch?D.Millpants wrote: ↑11 Aug 2023, 09:01
Is niks mis met pro actief zijn...Maar je kunt jezelf ook pro actief in de financiele problemen brengen.
Zolang Sangare bij PSV in dienst is zal er niet zomaar een vervanger worden aangetrokken, zodra hij gaat is het een ander verhaal natuurlijk.
-
- Jeugdspeler
Hij doet precies wat we hier altijd roepen wat een verdediger moet doen; bal afpakken en inleveren bij een middenvelder. Een grote snelle jongen met een prima sliding. En ook nog eens betaalbaar.grasveld wrote: ↑11 Aug 2023, 09:07Niet perse. Hij is snel. Ben ik ook. Snelle jongen.ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2023, 09:02 Bij de zoektocht naar een trainer schreef @Sensation eind mei in dit topic:
Dan moet dit toch een match zijn zou je zeggen?
Last edited by NewKid on 11 Aug 2023, 09:13, edited 1 time in total.