John de Jong
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
- Legende
Lekker: drie ervaren speler voor niks binnenhengelen. Daarnaast een ervaren CV voor een zacht prijs. Alleen voor Drommel is de hoofdprijs betaald. Dat betekent dat er nog wat geld in de oorlogskas blijft voor een grote aankoop bij vertrek Dumfries en Malen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik begrijp niet waarom dit zo spectaculair is voor De Jong? De credits zijn toch aan Brighton? Ik bedoel, het is niet zo dat John heeft gebeld en gezegd we willen Pröpper gratis hebben en dat zij zeggen mooi niet en dat John zegt dan zoek het maar uit. Nou ok neem hem maar gratis.
Ik vind 2 jaar te kort, maar buiten dat een uitstekende keuze om hem erbij te nemen en dat hij niets blijkt te kosten is geweldig maar niet op de conto van John. Want als hij 5 miljoen had betaald had niemand hier hem er op afgerekend.
Wel gek dat we nu met weinig miljoenen een complete renovatie kunnen doen terwijl we 2 jaar geleden 30 miljoen konden verdampen.
Ik vind 2 jaar te kort, maar buiten dat een uitstekende keuze om hem erbij te nemen en dat hij niets blijkt te kosten is geweldig maar niet op de conto van John. Want als hij 5 miljoen had betaald had niemand hier hem er op afgerekend.
Wel gek dat we nu met weinig miljoenen een complete renovatie kunnen doen terwijl we 2 jaar geleden 30 miljoen konden verdampen.
-
- Internationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Mag ik dit een buitengewoon vreemde redenatie vinden?11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18 Ik begrijp niet waarom dit zo spectaculair is voor De Jong? De credits zijn toch aan Brighton? Ik bedoel, het is niet zo dat John heeft gebeld en gezegd we willen Pröpper gratis hebben en dat zij zeggen mooi niet en dat John zegt dan zoek het maar uit. Nou ok neem hem maar gratis.
-
- Legende
Een goed elftal samenstellen hoeft niet duur te zijn:11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18
Mvogo 0 miljoen
Teze 0 Ramahlo 2,5, Boscagli 2,5 Max 7
Gotze 0 Van Ginkel 0 Propper 0 Gakpo 0
Malen 0 Zahavi 0
Uiteraard wel meer tekengelden en salarissen.
- Park
- Nationale topspeler
Als De Jong iets verkeerd doet wordt het ook gezegd, mag ook gezegd worden als hij een goede deal weet uit te slepen. Of is het alleen zijn schuld als wat verkeerd gaat en niet zijn verdienste als wat goed gaat.11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18 Ik begrijp niet waarom dit zo spectaculair is voor De Jong? De credits zijn toch aan Brighton? Ik bedoel, het is niet zo dat John heeft gebeld en gezegd we willen Pröpper gratis hebben en dat zij zeggen mooi niet en dat John zegt dan zoek het maar uit. Nou ok neem hem maar gratis.
- 11 Tinus
- Legende
Ik neem aan dat je het over het 2e gedeelte hebt?Grasmat wrote: ↑23 Jun 2021, 21:20Mag ik dit een buitengewoon vreemde redenatie vinden?11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18 Ik begrijp niet waarom dit zo spectaculair is voor De Jong? De credits zijn toch aan Brighton? Ik bedoel, het is niet zo dat John heeft gebeld en gezegd we willen Pröpper gratis hebben en dat zij zeggen mooi niet en dat John zegt dan zoek het maar uit. Nou ok neem hem maar gratis.
Ik vind het een fantastische aankoop, no doubt, maar dat hij transfervrij komt is toch een grote meevaller maar dat was toch niet het oorspronkelijke plan?
Of dacht je dat PSV dacht, oh we kunnen Pröpper wel transfervrij binnen hengelen met nog een jaar contract?
- 11 Tinus
- Legende
Ik vind de keuze voor Pröpper briljant en precies wat we nodig hebben. Altijd vrees gehad dat Ajax de Sinkgraven misser (in de winterstop voor 7 miljoen gehaald ipv Pröpper) goed wilde maken. Een van mijn meest favoriete voetballers van de laatste 10 jaar. En ik vind de keuze en aankoop voor Pröpper zo goed dat ik er zelfs 5 miljoen voor over had gehad als PSV er 5 miljoen voor had moeten betalen.Park wrote: ↑23 Jun 2021, 21:26Als De Jong iets verkeerd doet wordt het ook gezegd, mag ook gezegd worden als hij een goede deal weet uit te slepen. Of is het alleen zijn schuld als wat verkeerd gaat en niet zijn verdienste als wat goed gaat.11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18 Ik begrijp niet waarom dit zo spectaculair is voor De Jong? De credits zijn toch aan Brighton? Ik bedoel, het is niet zo dat John heeft gebeld en gezegd we willen Pröpper gratis hebben en dat zij zeggen mooi niet en dat John zegt dan zoek het maar uit. Nou ok neem hem maar gratis.
Dat het transfervrij is geworden is bizar.
- Ardbeg
- Mister PSV
11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:30Ik neem aan dat je het over het 2e gedeelte hebt?
Ik vind het een fantastische aankoop, no doubt, maar dat hij transfervrij komt is toch een grote meevaller maar dat was toch niet het oorspronkelijke plan?
Of dacht je dat PSV dacht, oh we kunnen Pröpper wel transfervrij binnen hengelen met nog een jaar contract?
- Grasmat
- Lid van verdienste
Nee het geheel. Het is toch juist goed onderhandeld door PSV en dus de Jong? Brighton zal niet uit zichzelf gezegd hebben: 5 miljoen? Neu gratis mag ook hoor. Het is aan de koper om zo veel mogelijk van de prijs af te lullen, niet aan de verkoper. Voetballers zijn net auto's wat dat betreft. Dat transfervrij niet het oorspronkelijke plan was geeft juist aan dat de credits voor deze keer naar PSV mogen.11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:30Ik neem aan dat je het over het 2e gedeelte hebt?
- Joenepsv
- Legende
Mvogo kost ongeveer 2 miljoen per jaar dus 4 miljoen, al hoop ik dat het bij 2 blijft. En ik dacht dat Malen ook 2 miljoen heeft gekost.koetje wrote: ↑23 Jun 2021, 21:22Een goed elftal samenstellen hoeft niet duur te zijn:11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 21:18
Mvogo 0 miljoen
Teze 0 Ramahlo 2,5, Boscagli 2,5 Max 7
Gotze 0 Van Ginkel 0 Propper 0 Gakpo 0
Malen 0 Zahavi 0
Uiteraard wel meer tekengelden en salarissen.
-
- Bankzitter
Heerlijke transferperiode tot nu toe. Ramalho en Pröpper zijn directe versterkingen. Van Ginkel van de laatste 3 wedstrijden ook. Mwene en Drommel moet nog blijken maar die kosten samen maar 3,5 miljoen.
Er zal dus nog voldoende geld zijn om wat te halen. Daarnaast een extra potje als Dumfries, Mo, Rosario en Malen vertrekken voor gezamenlijk 50 miljoen. Dan Romero, Piroe, Guti, Bruma, Baumgartl en Viergever opruimen voor 10 miljoen samen.
Op naar Berghuis.
Er zal dus nog voldoende geld zijn om wat te halen. Daarnaast een extra potje als Dumfries, Mo, Rosario en Malen vertrekken voor gezamenlijk 50 miljoen. Dan Romero, Piroe, Guti, Bruma, Baumgartl en Viergever opruimen voor 10 miljoen samen.
Op naar Berghuis.
- ruuddevil
- Legende
Beetje speculeren: PSV kan het salaris van Propper alleen ophoesten als ze geen transfersom hoeven betalen. Brighton wil hem wel van de payroll af en PSV komt over 2 jaar gezien op een acceptabel kostenplaatje. En Propper gaat er financieel niet veel op achteruit
- Grasmat
- Lid van verdienste
Dat zou best wel eens een aardig eind in de goede richting kunnen zijn. Wij allemaal juichen dat ie transfervrij gekomen is, blijkt ie dadelijk 5 miljoen per jaar te verdienen.ruuddevil wrote: ↑23 Jun 2021, 21:49 Beetje speculeren: PSV kan het salaris van Propper alleen ophoesten als ze geen transfersom hoeven betalen. Brighton wil hem wel van de payroll af en PSV komt over 2 jaar gezien op een acceptabel kostenplaatje. En Propper gaat er financieel niet veel op achteruit
Last edited by Grasmat on 23 Jun 2021, 21:51, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Op naar CV.Number 8 On Tour wrote: ↑23 Jun 2021, 21:43 Heerlijke transferperiode tot nu toe. Ramalho en Pröpper zijn directe versterkingen. Van Ginkel van de laatste 3 wedstrijden ook. Mwene en Drommel moet nog blijken maar die kosten samen maar 3,5 miljoen.
Op naar Berghuis.
- 11 Tinus
- Legende
We hebben nu gewoon 18 goede spelers waarmee we kampioen kunnen worden. Meer zekerheid is niet te koop dus beter houden we het geld op zak of koop je net die talenten voor Jong PSV die we niet zelf kunnen opleiden.
-
- Internationale topspeler
We missen echt nog een goede cv. Die echte leider.11 Sir Tinus wrote: ↑23 Jun 2021, 22:02 We hebben nu gewoon 18 goede spelers waarmee we kampioen kunnen worden. Meer zekerheid is niet te koop dus beter houden we het geld op zak of koop je net die talenten voor Jong PSV die we niet zelf kunnen opleiden.