Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Niet normaal goed!
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Galactico
Meervoudig international

Topper! Zo zonde dat hij niet op zijn eigen positie speelt
Hatseflats
Vedette

Wat een baas!
Tomm
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Dat momentje van die pass uitstellen in de tweede helft. Zo’n beetje 6 man in t stadion om me heen leek zowat klaar te komen. Voetbal is simpel als je Jerdy Schouten heet.
  • These users thanked the author Tomm for the post:
    Bossche bol
    StratumZuid
    Vedette

Veruit de beste vandaag
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Siemen
    Nationale topspeler

Absoluut de MOTM wat mij betreft en - alhoewel hij dat niet leuk vind - zie ik geen reden om weer met Ramalho te komen aankakken. Tegen alle ED clubs speel je toch ook voetballend dominant en wil je spelers als Saibari laten spelen?
  • These users thanked the author Siemen for the post:
    29.04.2007
    Menno1
    Legende

Tomm wrote: 20 Feb 2024, 23:45 Dat momentje van die pass uitstellen in de tweede helft. Zo’n beetje 6 man in t stadion om me heen leek zowat klaar te komen. Voetbal is simpel als je Jerdy Schouten heet.
    Mooi he? Cool as a fucking cucumber die gast.
    DonyellMalen
    Legende

Waanzinnige wedstrijd. Genot om naar te kijken, zoveel rust in z'n spel.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Tijn
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Gewoon op alle facetten wereldniveau vandaag. Deze Schouten kun je bij ManCity neerzetten en hij draait moeiteloos mee. Niet onder druk te krijgen, altijd rustig, altijd de oplossing paraat, geen foute pass, zit overal tussen, ziet al het gevaar aankomen. Echt fenomenaal. Füllkrug ook nog uit de wedstrijd gespeeld, terwijl hij niet eens verdediger is. Bizar.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Tijn
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Hoe heeft deze jongen zo lang onder de radar weten te blijven? Echt, ik begrijp het niet. Wat een absolute glasbak, heel blij dat bij ons op voetbal zit
    Last edited by psvgouda on 21 Feb 2024, 00:32, edited 2 times in total.
    StratumZuid
    Vedette

Ik zeg het nog een keer rooie, beter dan Frons in deze rol
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    De Realist
    Internationale topspeler

Fenomenaal.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Massimo
    Legende

Met hem erbij en samen met Veerman kon PSV onder de druk van Dortmund voetballen. Dat heb je over 3 weken ook erg nodig. Vaak zo vaak de slimme oplossing en dan ook nog eens vaak naar voren gericht.
    Juancho
    Mister PSV

Dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat mij betreft maakt Bosz het seizoen af met Schouten als RCV en Veerman dus op 6. Dat is voor dit seizoen gewoon het beste en met de terugkeer van Til en ook een fitte Mauro kan je op het middenveld ook weer wat frisse krachten brengen. Kan je in de zomer je selectie beter in balans brengen zodat Schouten weer zijn extra klasse vanuit de 6 kan laten zien.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    Sensation29.04.2007Tijn
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 21 Feb 2024, 14:41 Dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat mij betreft maakt Bosz het seizoen af met Schouten als RCV en Veerman dus op 6. Dat is voor dit seizoen gewoon het beste en met de terugkeer van Til en ook een fitte Mauro kan je op het middenveld ook weer wat frisse krachten brengen. Kan je in de zomer je selectie beter in balans brengen zodat Schouten weer zijn extra klasse vanuit de 6 kan laten zien.
    Tillman die zowel op 8 als op 10 kan, en vanaf links, Saibari die op 8 kan, Til die op 10 kan, Mauro die eigenlijk op alledrie de posities kan, Schouten die je eventueel nog naar voren kan schuiven als het nodig is. Ja ik zou ook vooralsnog Schouten laten staan, net als Veerman op 6, en met de 'poppetjes' daarvoor inspelen op de tegenstander.

Alles wel met een slag om de arm hoe Bella-Kotchap straks met de kansen die hij nog gaat krijgen omgaat. Maar vooralsnog is Schouten gewoon een waanzinnige CV.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    DonyellMalenTijn
    Thoresen
    Nationale topspeler

Laten we er van genieten. De Europese top ziet hem ook voetballen. Het kan niet anders of deze zomer komen ze voor hem. Earnie aub niet opendoen.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Toch zie ik hem liever op 6 zodat Veerman meer naar voren kan. Laat maar komen die glasbak op RCV.
    DonyellMalen
    Legende

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Oldworld
    Hatseflats
    Vedette

Zou hij nu niet gaan denken van "Ja, daag. Ik wil op het middenveld spelen en niet als cv. Ik zal de komende wedstrijden waar ik cv ben een paar foutjes maken, want dit wil ik niet". ;)
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Is momenteel minimaal zo goed als de Jong bij Barcelona. Hij heeft de verkeerde club in NL gekozen om onomstreden in NL te zijn. Heel NLs medialandschap zou dagelijks tot vervelends toe over hem praten als hij elders dit liet zien.
    Chucky
    Vedette

Waarom is het zo stil hier? Wat een glasbak, geniet van hem zolang het nog kan.
    TomPSV
    Legende

Geweldige speler. Toch hoop ik hem volgend seizoen de gehele tijd op het middenveld te zien. Daar is hij nog beter, al is het indrukwekkend te noemen hoe goed hij het doet als centrale verdediger. Op die positie had hij tot voor dit seizoen amper gespeeld, maar staat daar nu wel in iedere topwedstrijd.
    Standbeeld
    Mister PSV

Eerste helft had hij het wel wat moeilijk met de druk van Borussia. Daarna top level.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Het is gewoon zonde dat Schouten in belangrijke wedstrijden als lapmiddel wordt ingezet. Met een fatsoenlijke RCV en hij op zijn favoriete plek zou PSV niet zo’n eerste 30m weggespeeld worden. Volgend seizoen moet dit absoluut gefixt worden.
  • These users thanked the author Heya Hallvar for the post (total 2):
    DanosiZuc0
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Geweldige speler inderdaad. Hoop dat hij blijft. Bella-Kotchap en Rammie gaan vertrekken, dus er is alle gelegenheid om een sterke CV en 1e vervanger aan te trekken. Volgend seizoen kan Jerdy op het middenveld blijven.
    Post Reply