Jerdy Schouten
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Dat momentje van die pass uitstellen in de tweede helft. Zo’n beetje 6 man in t stadion om me heen leek zowat klaar te komen. Voetbal is simpel als je Jerdy Schouten heet.
- These users thanked the author Tomm for the post:
- Bossche bol
- StratumZuid
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Absoluut de MOTM wat mij betreft en - alhoewel hij dat niet leuk vind - zie ik geen reden om weer met Ramalho te komen aankakken. Tegen alle ED clubs speel je toch ook voetballend dominant en wil je spelers als Saibari laten spelen?
- These users thanked the author Siemen for the post:
- 29.04.2007
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Waanzinnige wedstrijd. Genot om naar te kijken, zoveel rust in z'n spel.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Tijn
-
- Lid scoutingsteam
Gewoon op alle facetten wereldniveau vandaag. Deze Schouten kun je bij ManCity neerzetten en hij draait moeiteloos mee. Niet onder druk te krijgen, altijd rustig, altijd de oplossing paraat, geen foute pass, zit overal tussen, ziet al het gevaar aankomen. Echt fenomenaal. Füllkrug ook nog uit de wedstrijd gespeeld, terwijl hij niet eens verdediger is. Bizar.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- StratumZuid
- Vedette
Ik zeg het nog een keer rooie, beter dan Frons in deze rol
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- De Realist
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat mij betreft maakt Bosz het seizoen af met Schouten als RCV en Veerman dus op 6. Dat is voor dit seizoen gewoon het beste en met de terugkeer van Til en ook een fitte Mauro kan je op het middenveld ook weer wat frisse krachten brengen. Kan je in de zomer je selectie beter in balans brengen zodat Schouten weer zijn extra klasse vanuit de 6 kan laten zien.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
- Sensation • 29.04.2007 • Tijn
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Tillman die zowel op 8 als op 10 kan, en vanaf links, Saibari die op 8 kan, Til die op 10 kan, Mauro die eigenlijk op alledrie de posities kan, Schouten die je eventueel nog naar voren kan schuiven als het nodig is. Ja ik zou ook vooralsnog Schouten laten staan, net als Veerman op 6, en met de 'poppetjes' daarvoor inspelen op de tegenstander.Juancho wrote: ↑21 Feb 2024, 14:41 Dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat mij betreft maakt Bosz het seizoen af met Schouten als RCV en Veerman dus op 6. Dat is voor dit seizoen gewoon het beste en met de terugkeer van Til en ook een fitte Mauro kan je op het middenveld ook weer wat frisse krachten brengen. Kan je in de zomer je selectie beter in balans brengen zodat Schouten weer zijn extra klasse vanuit de 6 kan laten zien.
Alles wel met een slag om de arm hoe Bella-Kotchap straks met de kansen die hij nog gaat krijgen omgaat. Maar vooralsnog is Schouten gewoon een waanzinnige CV.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
- DonyellMalen • Tijn
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Oldworld
- Hatseflats
- Vedette
Zou hij nu niet gaan denken van "Ja, daag. Ik wil op het middenveld spelen en niet als cv. Ik zal de komende wedstrijden waar ik cv ben een paar foutjes maken, want dit wil ik niet".
-
- Vedette
-
- Legende
Geweldige speler. Toch hoop ik hem volgend seizoen de gehele tijd op het middenveld te zien. Daar is hij nog beter, al is het indrukwekkend te noemen hoe goed hij het doet als centrale verdediger. Op die positie had hij tot voor dit seizoen amper gespeeld, maar staat daar nu wel in iedere topwedstrijd.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Het is gewoon zonde dat Schouten in belangrijke wedstrijden als lapmiddel wordt ingezet. Met een fatsoenlijke RCV en hij op zijn favoriete plek zou PSV niet zo’n eerste 30m weggespeeld worden. Volgend seizoen moet dit absoluut gefixt worden.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post (total 2):
- Danosi • Zuc0
-
- Internationale topspeler
Geweldige speler inderdaad. Hoop dat hij blijft. Bella-Kotchap en Rammie gaan vertrekken, dus er is alle gelegenheid om een sterke CV en 1e vervanger aan te trekken. Volgend seizoen kan Jerdy op het middenveld blijven.