John de Jong
-
- Legende
Ramalho was dat bij Salzburg. Waarom zou hij dat bij PSV niet kunnen zijn?
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Maar dit is zonder dollen wel een beetje waar. Je hebt straks genoeg budget over om nog eens boven je eigen gewicht te mikken, zeker als Malen en Dumfries hun waarde nog wat opkrikken.
Je kan in principe nu al een kampioenswaardig elftal opstellen en daar heb je niet veel voor betaald. Dat stemt hoopvol.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ahmedhodzic!Ykhim wrote: ↑23 Jun 2021, 22:15Maar dit is zonder dollen wel een beetje waar. Je hebt straks genoeg budget over om nog eens boven je eigen gewicht te mikken, zeker als Malen en Dumfries hun waarde nog wat opkrikken.
Je kan in principe nu al een kampioenswaardig elftal opstellen en daar heb je niet veel voor betaald. Dat stemt hoopvol.
- Joenepsv
- Legende
Ik verwacht geen transfers meer totdat er iets vertrekt. Alle zwakke plekken in het elftal zijn versterkt dus er is ook geen directe noodzaak of je moet de mogelijkheid krijgen om een groot talent als Ahmedhodzic kunnen halen.
De to do list voor John is het elftal opruimen, contract van Boscagli verlengen en wie weet wat talent voor Jong PSV te halen.
De to do list voor John is het elftal opruimen, contract van Boscagli verlengen en wie weet wat talent voor Jong PSV te halen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Nationale topspeler
Die kans lijkt me erg klein. Toen Dumfries naar PSV kwam was niet Raiola maar Santi Kolk zijn zaakwaarnemer en aangezien er tussentijds nooit verlengd is, lijkt het me sterk dat dergelijke afspraken gemaakt zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Sinds Raiola zaakwaarnemer is van Denzel Dumfries is het contract van Dumfries niet aangepast. Waarom zou PSV ineens die clausule toevoegen? Het contract is afgesloten met de vorige zaakwaarnemer van Dumfries.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Als je nu alle overbodige spelers kunt verkopen of verhuren en klappers kunt maken met Malen en Dumfries, zou dat toch wel geweldig zijn. Dan moet je eigenlijk nog investeren in een paar spelers die in de toekomst goed verkocht kunnen worden, Ahmedhodzic en Hlozek bijvoorbeeld. Eventueel nog een rechtsback. Dan heb je echt een geweldige selectie. Maar er zijn wel heel veel spelers die weg mogen/gaan. Baumgartl, Viergever, Sadilek, Rosario, Thomas, Mauro, Ihattaren, Dumfries, Malen, Doan, Brumam Gutierrez, Romero, Piroe. Waarbij Thomas en Mauro misschien nog zullen blijven als back-up, Viergever idem. Maar denk dat deze allemaal zonder veel problemen weg mogen. Gaat nog veel gebeuren.
- Ren Höek
- Vedette
Ik weet niet goed waar ik dit kwijt kan, dus maar hier.
Een interessant artikel over datascouting:
https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
Een interessant artikel over datascouting:
https://www.ondernemers-magazine.nl/art ... imalisatie
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tussenstand uitgaande transfers
- Unnerstall (transfervrij)
- Piroe (2 miljoen)
- Baumgartl (verhuur)
Dit lijstje moet de komende 3 weken echt 10 namen lang zijn. Geruchten over Dumfries, Malen, Madueke,, Viergever, Romero, Guti, Mvogo en de sluimerende belangstelling voor Bruma Doan en Sadilek mag ook wel eens benut worden.
- Piroe (2 miljoen)
- Baumgartl (verhuur)
Dit lijstje moet de komende 3 weken echt 10 namen lang zijn. Geruchten over Dumfries, Malen, Madueke,, Viergever, Romero, Guti, Mvogo en de sluimerende belangstelling voor Bruma Doan en Sadilek mag ook wel eens benut worden.
-
- Legende
Je hebt ook te maken met andere partijen. Tevens kunnen transfers die rond lijken te zijn alsnog weken duren voordat de definitieve klap op is gegeven. Op 1 september moet het lijstje een stuk kleiner zijn. Het liefst zo snel mogelijk van deze namen af, maar de tijdsduur deze transferwindow is PSV wat meer afhankelijk en vind ik het noemen van 3 weken een beetje apart. Los van of het wel of niet gaat gebeuren.11 Sir Tinus wrote: ↑02 Jul 2021, 10:10 Tussenstand uitgaande transfers
- Piroe (2 miljoen)
- Baumgartl (verhuur)
-
- Jeugdspeler
Ik snak naar een PSV wat weer schittert en prijzen pakt, maar of we met John een goede TD hebben..Tijd zal ons leren. Ik maak me wel zorgen om de vaardigheden van onze John. Sinds zijn leiding hebben we nog geen een keer een prijs gewonnen. Dit seizoen is zijn laatste kans lijkt mij. En ook nu lijken ze de verdediging niet te gaan versterken. Wat eigenlijk niks nieuws is bij PSV, want dat heeft die van Brands.