Voor 700.000 graag, das goed voor mn transferpool
Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Als het aan jou lag hadden we Luckassen een levenslang contract en de aanvoerdersband cadeau gedaan.ShovingNE2 wrote: ↑14 Jun 2021, 19:59Ik ga ervoor liggen. Zelden zo'n overschatte keeper gezien.
#kommaarkommaarkommaar
Meer luisteren naar Mercer is de manier. Maar ook weer niet teveel.
- ShovingNE2
- Site Admin
1 keer naar Mercer geluisterd. Ben na 3 weken waterboarden eindelijk vrijgelaten met een zere bips.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Interessante optie voor in de spits; Stephy Mavididi. 23-jarige Engelse speler van Montpellier, vorig jaar voor 6mil overgekomen uit de jeugd van Juventus (nadat hij indruk had gemaakt tijdens zijn uitleenperiode aan Dijon in de Ligue 1). Speelde ook in de jeugd van Arsenal. Van origine een spits maar vanwege zijn uitstekende dribbel en snelheid is hij bij de Franse clubs voornamelijk als linksbuiten gebruikt.
Geweldige, snelle dribbelaar en een klinische afmaker (zoals in onderstaande analyse te lezen en in filmpje te zien, het gros van zijn doelpunten zijn na 1 of 2 x raken). Met 1.83m een prima lengte. Doet mij qua dribbel zoveel aan Malen denken, die snelle, korte voetbewegingen. Puntje ter verbetering; zet zijn dribbels nog weleens te lang door waardoor hij de bal verliest.
https://totalfootballanalysis.com/recru ... is-tactics
Ik zou hier best wat geld wat je voor Malen vangt in willen investeren, daarnaast Engels jeugdinternational, als die hier excelleert verdien je het dubbel en dwars terug.
Geweldige, snelle dribbelaar en een klinische afmaker (zoals in onderstaande analyse te lezen en in filmpje te zien, het gros van zijn doelpunten zijn na 1 of 2 x raken). Met 1.83m een prima lengte. Doet mij qua dribbel zoveel aan Malen denken, die snelle, korte voetbewegingen. Puntje ter verbetering; zet zijn dribbels nog weleens te lang door waardoor hij de bal verliest.
https://totalfootballanalysis.com/recru ... is-tactics
Ik zou hier best wat geld wat je voor Malen vangt in willen investeren, daarnaast Engels jeugdinternational, als die hier excelleert verdien je het dubbel en dwars terug.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Nog wel een leuke speler, Tomas Ribeiro, 22 jarige Portugese CV van Belenenses. Ik vind hem waanzinnig goed in de anticipatie, wat ik zo op filmpjes zie, hij voelt echt heel goed aan waar de bal gaat komen. Is daarnaast vrij snel en heeft een hele sterke pass in de benen.
Deze ff in de Translate-modus lezen: https://www.proscout.pt/tomas-ribeiro-o ... o-restelo/
Deze ff in de Translate-modus lezen: https://www.proscout.pt/tomas-ribeiro-o ... o-restelo/
-
- Internationale topspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat er hier niemand is die hem niet hoeft maarja.. paar jaar te laatEindhovenvoetbal wrote: ↑18 Jun 2021, 14:10 Die Mbabu valt ook wel positief op vind ik. Zou goede opvolger voor Denzel zijn
- Lorenzo von Matterhorn
Ja dat is echt een beest. Snel, sterk, heeft een dribbel in huis. Als dit je directe tegenstander is dan loopt het dun in de broek. Kan me alleen niet voorstellen dat hij haalbaar is.
-
Ruilen voor Sadilek. Mark ook blijSensation wrote: ↑18 Jun 2021, 14:22Ik denk dat er hier niemand is die hem niet hoeft maarja.. paar jaar te laatEindhovenvoetbal wrote: ↑18 Jun 2021, 14:10 Die Mbabu valt ook wel positief op vind ik. Zou goede opvolger voor Denzel zijn
-
- Vedette
- Persepolis
- Vedette
Berghuis wees Norwich af, waarschijnlijk zijn ze daardoor doorgeschakeld naar de volgende op de lijst, Rashica dus.
- Ardbeg
- Mister PSV
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... wacht.html
De Jong kreeg een tik op zijn linkerknie van Cody Gakpo..
De Jong kreeg een tik op zijn linkerknie van Cody Gakpo..
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
- Ardbeg
- Mister PSV
Kingfisher wrote: ↑23 Jun 2021, 09:17 Oprecht klote voor de Jong. Zitten we met Weghorst opgescheept....
Sinds wanneer zit Weghorst bij PSV? Fuck het Nederlands Elftal. Dit kan een probleem voor PSV zijn.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Ja inderdaad, heb er ook niet veel mee. Maar als ze dan toch moeten winnen dan gun ik Luuk natuurlijk alles en die Weghorst helemaal niks. Hopelijk is hij inderdaad maar een paar weken out en brengt dit een eventuele transfer niet in gevaar. Maar je kunt het ook zien van de andere kant, meer waard gaat hij natuurlijk niet worden nu.Ardbeg wrote: ↑23 Jun 2021, 09:20Kingfisher wrote: ↑23 Jun 2021, 09:17 Oprecht klote voor de Jong. Zitten we met Weghorst opgescheept....
Sinds wanneer zit Weghorst bij PSV? Fuck het Nederlands Elftal. Dit kan een probleem voor PSV zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin