Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
Ismael Saibari
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
- Standbeeld • FieseFriedrich
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Lijkt mij een goed idee. Het kan evt. in dit topic geplaatst worden: viewtopic.php?t=126 onkadonk.Heissenberrug wrote: ↑18 Dec 2023, 21:47Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Heissenberrug
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Ruud van Nistelrooy
GAST ik was PRECIES deze aan het afspelen net haha, SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet. Iets in die trend haha.Breur wrote: ↑18 Dec 2023, 21:46Ik heb Volare van de gypsy kings in mijn hoofd nu.onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
-
Pas op met het woord beukt. Als je het 3x in de spiegel zegt staat trouwepsvfan ineens achter je.
-
- Ballenjongen
Kan ik hier een video embedden? Als ik wat pilskes op heb gaan we dit gewoon regelen uiteraard.Heissenberrug wrote: ↑18 Dec 2023, 21:47Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
- Heissenberrug
Daar kan deninho32 je vast mee helpen, in het forumbelang.onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 21:58Kan ik hier een video embedden? Als ik wat pilskes op heb gaan we dit gewoon regelen uiteraard.Heissenberrug wrote: ↑18 Dec 2023, 21:47
Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Danosi
- Standbeeld
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Of gewoon uploaden naar YouTube en de link hier plakken.
Code: Select all
[video]Link naar je .mp4 bestand [/video]
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Ballenjongen
Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.
EDIT: Op het deuntje wat Breur aangaf, Volare van de Gipsky Kings.
EDIT: Op het deuntje wat Breur aangaf, Volare van de Gipsky Kings.
- Standbeeld
- Mister PSV
Probeer eerst gewoon wat uit. Al doende leert men. Dan kunnen we daarna feedback geven. Dan komen we vast wel ergens samen.onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 22:20 Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.
EDIT: Op het deuntje wat @Breur aangaf, Volare van de Gipsky Kings.
-
- Ballenjongen
Hier is overduidelijk geen sprake van een samenwerkingsverband, Standbeeld.Standbeeld wrote: ↑18 Dec 2023, 22:30Probeer eerst gewoon wat uit. Al doende leert men. Dan kunnen we daarna feedback geven. Dan komen we vast wel ergens samen.onkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 22:20 Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.
- Lorenzo von Matterhorn
Volare wordt al veelvuldig toegepast, zij het op een wijze die het nummer niet ten goede komt. Het wordt voor zoveel spelers gebruikt, bijv: Pereiro whoho, Pereiro whoho. Zij het ingekort, veel te snel en gespeend van elke vorm van melodie. Volgens mij is dit wel ooit begonnen als een soort van Volare, ver voordat Pereiro hier al voetbalde, ik gebruik hem alleen even als voorbeeld.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gewoon doen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑18 Dec 2023, 22:57 Volare wordt al veelvuldig toegepast, zij het op een wijze die het nummer niet ten goede komt. Het wordt voor zoveel spelers gebruikt, bijv: Pereiro whoho, Pereiro whoho. Zij het ingekort, veel te snel en gespeend van elke vorm van melodie. Volgens mij is dit wel ooit begonnen als een soort van Volare, ver voordat Pereiro hier al voetbalde, ik gebruik hem alleen even als voorbeeld.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
C:\windows\user link coming indeninho32 wrote: ↑18 Dec 2023, 22:11 Ja met de video BBCodeOf gewoon uploaden naar YouTube en de link hier plakken.Code: Select all
[video]Link naar je .mp4 bestand [/video]
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- deninho32
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Een nieuwe member die met een liedje komt. Waar hebben we dat eerder gezien?
viewtopic.php?p=270555&hilit=Kerk#p270555
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Standbeeld
- Mister PSV
Hopelijk komen er meer nieuwe leden met een nummertje binnen.deninho32 wrote: ↑19 Dec 2023, 08:40 Een nieuwe member die met een liedje komt. Waar hebben we dat eerder gezien?
-
- Moderator
Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
En dat terwijl een jaar lang zijn rendement een groot kritiekpunt was. Vind dan altijd bijzonder waar dit opeens vandaan komt, vorm? Andere positie? Training? Vertrouwen?Jwoeloe wrote: ↑20 Dec 2023, 10:53 Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
- DonyellMalen
- Legende
Waanzinnig wat 'ie op de mat legt. Absoluut z'n basisplaats afgedwongen, die ga je er niet meer uit halen. Denk dat Schouten achterin vaste prik wordt.Jwoeloe wrote: ↑20 Dec 2023, 10:53 Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
SAI-BA-RI, OH OH, SAI-BA-RI, OH OH EHO, hij kapt, hij draait en hij scoort. Heb jij - zijn naam al gehoord? SAI-BA-RI, OH, OH... enzonkadonk wrote: ↑18 Dec 2023, 22:20 Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- AntiBierGooien
-
- Ballenjongen
-
- Nationale topspeler
was best veel acties vergeten maar dit is gewoon 5 minuten puur genieten, wat een geweldenaar!