Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Heissenberrug
Internationale topspeler

onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
    StandbeeldFieseFriedrich
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug wrote: 18 Dec 2023, 21:47
    onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:44 Ha mannen. Nieuw op dit forum; al 20 jaar PSV fan. Ik vroeg me af; waarom is er nog geen persoonlijk nummer voor onze Saibari? Deze jongen is kind van de club, heeft bijgetekend tot 2028 en verdient een nummerke! Iets met een Spaanse achtergrond want hoe deze gast met z'n heupen swingt is echt geweldig om te zien!
    Misschien kun je vast wat inzingen en het opnemen (liefst incl. beeld) zodat we je van feedback kunnen voorzien?
    Lijkt mij een goed idee. Het kan evt. in dit topic geplaatst worden: viewtopic.php?t=126 onkadonk.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Heissenberrug
    Geissbock
    Bankzitter

Eviva Saibari? 😅

Hij is opgegroeid in België en Eviva España is een nummer van de Belgische Samantha.
    onkadonk
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Ruud van Nistelrooy

Breur wrote: 18 Dec 2023, 21:46
    Ik heb Volare van de gypsy kings in mijn hoofd nu.
    GAST ik was PRECIES deze aan het afspelen net haha, SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet. Iets in die trend haha.
    Breur
    Internationale topspeler

onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:52
    Breur wrote: 18 Dec 2023, 21:46

Ik heb Volare van de gypsy kings in mijn hoofd nu.
    GAST ik was PRECIES deze aan het afspelen net haha, SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet. Iets in die trend haha.
    Pas op met het woord beukt. Als je het 3x in de spiegel zegt staat trouwepsvfan ineens achter je.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Breur wrote: 18 Dec 2023, 21:53
    onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:52

Pas op met het woord beukt. Als je het 3x in de spiegel zegt staat @trouwepsvfan ineens achter je.
    En voor je het weet heet je dan Stefan Postma.
    onkadonk
    Ballenjongen

Kan ik hier een video embedden? Als ik wat pilskes op heb gaan we dit gewoon regelen uiteraard.
  • These users thanked the author onkadonk for the post (total 2):
    Mr.UnibetBadShaker
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 21:58

Kan ik hier een video embedden? Als ik wat pilskes op heb gaan we dit gewoon regelen uiteraard.
    Daar kan deninho32 je vast mee helpen, in het forumbelang.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Danosi
    Standbeeld
    Mister PSV

Dit heeft Gestelnaar potentie.
    Haha
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Ja met de video BBCode

Code: Select all

[video]Link naar je .mp4 bestand [/video]
    Of gewoon uploaden naar YouTube en de link hier plakken.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    onkadonk
    Ballenjongen

Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.

EDIT: Op het deuntje wat Breur aangaf, Volare van de Gipsky Kings.
    Standbeeld
    Mister PSV

onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 22:20 Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.

EDIT: Op het deuntje wat @Breur aangaf, Volare van de Gipsky Kings.
    Probeer eerst gewoon wat uit. Al doende leert men. Dan kunnen we daarna feedback geven. Dan komen we vast wel ergens samen.
    onkadonk
    Ballenjongen

Standbeeld wrote: 18 Dec 2023, 22:30
    onkadonk wrote: 18 Dec 2023, 22:20 Ik heb nog wat hulp nodig bij de laatste zin; met de: SAIBARI, OH OH, SAIBARI, OHOHEO, hij beukt, hij draait en hij schiet. Tis daarom dak van Saibari geniet, voelt de laatste zin alsof er wat beters bedacht kan worden. Eerste stuk gaat het dak er af, m'n vrouw en hond staan samen in de keuken te dansen.

Probeer eerst gewoon wat uit. Al doende leert men. Dan kunnen we daarna feedback geven. Dan komen we vast wel ergens samen.
    Hier is overduidelijk geen sprake van een samenwerkingsverband, Standbeeld.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Volare wordt al veelvuldig toegepast, zij het op een wijze die het nummer niet ten goede komt. Het wordt voor zoveel spelers gebruikt, bijv: Pereiro whoho, Pereiro whoho. Zij het ingekort, veel te snel en gespeend van elke vorm van melodie. Volgens mij is dit wel ooit begonnen als een soort van Volare, ver voordat Pereiro hier al voetbalde, ik gebruik hem alleen even als voorbeeld.
    Armada
    Internationale topspeler

Wij en originele liedjes zingen…. Het kan, maar is geen topcombi.

Kijk al uit naar de kwartfinale tegen Lazio. Op de Vengaboys - We’re going to Ibiza. “Hey, we’re going to eat pizza”.
    Ardbeg
    Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 18 Dec 2023, 22:57 Volare wordt al veelvuldig toegepast, zij het op een wijze die het nummer niet ten goede komt. Het wordt voor zoveel spelers gebruikt, bijv: Pereiro whoho, Pereiro whoho. Zij het ingekort, veel te snel en gespeend van elke vorm van melodie. Volgens mij is dit wel ooit begonnen als een soort van Volare, ver voordat Pereiro hier al voetbalde, ik gebruik hem alleen even als voorbeeld.
    Gewoon doen.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

deninho32 wrote: 18 Dec 2023, 22:11 Ja met de video BBCode

Code: Select all

[video]Link naar je .mp4 bestand [/video]
    Of gewoon uploaden naar YouTube en de link hier plakken.
    C:\windows\user link coming in
  • These users thanked the author Franciscus for the post:
    deninho32
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Een nieuwe member die met een liedje komt. Waar hebben we dat eerder gezien? :wonder:

viewtopic.php?p=270555&hilit=Kerk#p270555
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Standbeeld
    Mister PSV

deninho32 wrote: 19 Dec 2023, 08:40 Een nieuwe member die met een liedje komt. Waar hebben we dat eerder gezien? :wonder:

viewtopic.php?p=270555&hilit=Kerk#p270555
    Hopelijk komen er meer nieuwe leden met een nummertje binnen.
    Jwoeloe
    Moderator

Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Jwoeloe wrote: 20 Dec 2023, 10:53 Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
    En dat terwijl een jaar lang zijn rendement een groot kritiekpunt was. Vind dan altijd bijzonder waar dit opeens vandaan komt, vorm? Andere positie? Training? Vertrouwen?
    DonyellMalen
    Legende

Jwoeloe wrote: 20 Dec 2023, 10:53 Het is eigenlijk bizar hoeveel belangrijke goals deze man heeft gemaakt tegen grote tegenstanders, zonder de hele seizoenshelft onbetwist basisspeler te zijn. Dat is iets wat me na de wedstrijd tegen AZ (waarin hij o.a. ook scoorde) is gaan opvallen. Maar dus ook de goals tegen Rangers, thuis tegen Ajax, uit bij Feyenoord en niet te vergeten de wereldgoal tegen Sevilla. Big game player? Of simpelweg te weinig minuten tegen de kleintjes?
    Waanzinnig wat 'ie op de mat legt. Absoluut z'n basisplaats afgedwongen, die ga je er niet meer uit halen. Denk dat Schouten achterin vaste prik wordt.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

SAI-BA-RI, OH OH, SAI-BA-RI, OH OH EHO, hij kapt, hij draait en hij scoort. Heb jij - zijn naam al gehoord? SAI-BA-RI, OH, OH... enz ;)
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    AntiBierGooien
    JacoLokerse
    Ballenjongen

• These users thanked the author JacoLokerse for the post:
    Dutch Cowboy
    RV1913
    Nationale topspeler

JacoLokerse wrote: 20 Dec 2023, 12:08
    was best veel acties vergeten maar dit is gewoon 5 minuten puur genieten, wat een geweldenaar!
    Post Reply