Ik heb even gezocht en denk d'r gevonden te hebben; https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth ... Oostenrijk. Of zit ik mis?
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
Maria, 16 uit Barcelona
- Maax
- Meervoudig international
Als je over ons gezamelijk Tukkers verdriet wil praten mag je altijd in mn DM sliden Maikel, ik ben er voor je!
(broodje beenham bij Twente uit verzacht de pijn niet, als je dat denkt)
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Ooh nee, dat zijn jeugdige zondes.
Uiteindelijk kun je beter iets noordelijker kijken in Zwolle. Daar wordt je 10x verliefd als je daar enkel over Station Zwolle loopt al. Weet niet wat ze daar in het water stoppen
Maargoed ik wijk af van het topic
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ben wel een ouwe lul maar niet zo oud. Dit was overigens in de jaren 90 he, ben geen Thijs Römer.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 11:16Ik heb even gezocht en denk d'r gevonden te hebben; https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth ... Oostenrijk. Of zit ik mis?
Elizabeth Fritsche. Jarenlang brieven geschreven en 2 zomers achter elkaar gezien. Zucht. Heb dat luchtbed nog, zitten allemaal gaten in.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zoals we nu spelen past Dest van al die vier spelers het minst op rechtsback.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 10:38Haha.
Wie heb je liever een jaar op de rechtsback? Teze of Dest? Sambo of Dest? Mwene of Dest? Ik denk dat het 3x Dest is toch?
- Maax
Haha was maar een grapje hé .
Is Zwolle de place to be ja? Nog nooit gehoord, misschien binnenkort maar is op veldonderzoek gaan daar. En nu weer on-topic en aan het werk
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
-
- Legende
Puur naar het profiel kijkend naar wat we in de verdediging nodig hebben past m.i. die Robinson het beste bij PSV..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Maax
Haha, prachtig. Niks zo mooi als een vakantieliefde.. Nooit meer gesproken daarna? Is nu wel grappig dat je elkaar kan blijven volgen op Insta e.d. Maar brieven sturen en naar Wenen heeft ook zeker wel wat lijkt me (wel iets voor mijn tijd). Na Arsenal uit vorig jaar nog een vrouwtje uit Boston aan de haak geslagen in de pub. Dat zijn de goede momenten...RIO wrote: ↑17 Aug 2023, 11:19Ben wel een ouwe lul maar niet zo oud. Dit was overigens in de jaren 90 he, ben geen Thijs Römer.Maax wrote: ↑17 Aug 2023, 11:16
Ik heb even gezocht en denk d'r gevonden te hebben; https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth ... Oostenrijk. Of zit ik mis?
Elizabeth Fritsche. Jarenlang brieven geschreven en 2 zomers achter elkaar gezien. Zucht. Heb dat luchtbed nog, zitten allemaal gaten in.
- Joenepsv
- Legende
Vraag me wel af of spelers als Dest en Robinson naar voren waren gekomen als we een andere td hadden. Denk het eigenlijk niet. Is normaal gesproken ook niks mis mee, een td die zijn eigen netwerk aanspreekt maar beide heren zijn niet beter dan we nu hebben. Ik vind Dest zelfs ronduit slecht en bij Robinson baseer ik die mening op de filmpjes en verhalen die ik van hem gezien heb.
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
Dest is international van USA. Teze en Van Aanholt niet van NL momenteel.Joenepsv wrote: ↑17 Aug 2023, 11:28 Vraag me wel af of spelers als Dest en Robinson naar voren waren gekomen als we een andere td hadden. Denk het eigenlijk niet. Is normaal gesproken ook niks mis mee, een td die zijn eigen netwerk aanspreekt maar beide heren zijn niet beter dan we nu hebben. Ik vind Dest zelfs ronduit slecht en bij Robinson baseer ik die mening op de filmpjes en verhalen die ik van hem gezien heb.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Bosz wilt toch gewoon aan de rechterkant ook een opstomende back, net zoals PvA op links. Stel je voor dat je dat zowel op links als op rechts hebt, tegenstanders worden gek.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:29Als Bosz zo wil spelen als nu speelt Teze als 1 van de 3 CV's. Maar doet Bosz dat uit nood of wil hij zo spelen?
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
Dan zou je Teze dus als RCV naast Boscagli kunnen zetten. Denk sterker dan duo Ramalho BoscagliVanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:31Bosz wilt toch gewoon aan de rechterkant ook een opstomende back, net zoals PvA op links. Stel je voor dat je dat zowel op links als op rechts hebt, tegenstanders worden gek.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:29
Als Bosz zo wil spelen als nu speelt Teze als 1 van de 3 CV's. Maar doet Bosz dat uit nood of wil hij zo spelen?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk dat het nodig is voor de restverdediging omdat PvA altijd hoog staat. Maar het kan zomaar zijn dat dit niet meer nodig is omdat Schouten, imo, betrouwbaarder is in de restverdediging dan Sangaré en als Schouten ipv Sangaré gaat spelen je tweede back dus ook aanvallender kan gaan spelen. Zeker als je bijv. een Tillman (die erg goed is in de hoge pressie) gaat spelen en als je een RCV haalt met meer snelheid dan Ramalho waardoor je restverdediging ook beter staat.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:29Als Bosz zo wil spelen als nu speelt Teze als 1 van de 3 CV's. Maar doet Bosz dat uit nood of wil hij zo spelen?
-
- Veelbelovend talent
Dat waren we vorig seizoen ook he ( Hoever, van Aanholt, Branthwaite)
- De Realist
Hahahaha ja zo lust ik er nog wel tien. Bij Vanuatu loopt er vast ook wel een rechtsback rond die international is, zullen we die dan ook maar halen?DeefPeef wrote: ↑17 Aug 2023, 11:28Dest is international van USA. Teze en Van Aanholt niet van NL momenteel.Joenepsv wrote: ↑17 Aug 2023, 11:28 Vraag me wel af of spelers als Dest en Robinson naar voren waren gekomen als we een andere td hadden. Denk het eigenlijk niet. Is normaal gesproken ook niks mis mee, een td die zijn eigen netwerk aanspreekt maar beide heren zijn niet beter dan we nu hebben. Ik vind Dest zelfs ronduit slecht en bij Robinson baseer ik die mening op de filmpjes en verhalen die ik van hem gezien heb.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Met Dest Tillman Pepi en misschien Robinson wordt het wel lastig als straks al die oefenwedstrijden in Noord Amerika tot en met donderdagnacht loopt en wij op zaterdag moeten spelen omdat de CL op dinsdag is. Elke maand weer de onzekerheid wanneer ze terug bij de club zijn met zn allen.
- Joenepsv
- Legende
Geen idee of Bosz dat wil. Volgens mij bevalt Teze hem prima in deze rol. Ook geen idee of het uit nood geboren is of dat het een geslaagd experiment is maar zie hem Teze niet zo snel wisselen. Het gaat ook een beetje om de balans. Als je twee backs hebt die de hele wedstrijd onderweg zijn sta je defensief minder.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:31Bosz wilt toch gewoon aan de rechterkant ook een opstomende back, net zoals PvA op links. Stel je voor dat je dat zowel op links als op rechts hebt, tegenstanders worden gek.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2023, 11:29
Als Bosz zo wil spelen als nu speelt Teze als 1 van de 3 CV's. Maar doet Bosz dat uit nood of wil hij zo spelen?
Ik kan zelf de interesse in Dest niet los zien van verschuiving in de eigen selectie. Een vertrek van Sambo en/of Mwene.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
- Vanthaman18 • ShovingNE2
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die rechtsback van Vanuatu die ook postbode is in Port Vila op druilige dinsdagochtenden is defensief wel sterk.De Realist wrote: ↑17 Aug 2023, 11:35Bij Vanuatu loopt er vast ook wel een rechtsback rond die international is, zullen we die dan ook maar halen?
► Show Spoiler
Last edited by 11 Tinus on 17 Aug 2023, 11:38, edited 1 time in total.
-
- Jeugdspeler
Het is toch helemaal niet belangrijk of een speler international is of niet.
Als een speler van pak 'm beet international van Burundi is, betekent dit toch niet dat hij meteen beter is dan een speler van ons welke geen international is?
Als een speler van pak 'm beet international van Burundi is, betekent dit toch niet dat hij meteen beter is dan een speler van ons welke geen international is?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Klopt. Raoul Coulon, ik wist niet dat jij die ook kende. Vet!De Realist wrote: ↑17 Aug 2023, 11:35Hahahaha ja zo lust ik er nog wel tien. Bij Vanuatu loopt er vast ook wel een rechtsback rond die international is, zullen we die dan ook maar halen?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Vooral als hij op zijn fietsje wordt aangevallen door een lokale hond wanneer hij een brief door de brievenbus wilt duwen. Meteen halen!11 Tinus wrote: ↑17 Aug 2023, 11:38Die rechtsback van Vanuatu die ook postbode is in Port Vila op druilige dinsdagochtenden is defensief wel sterk.De Realist wrote: ↑17 Aug 2023, 11:35
Bij Vanuatu loopt er vast ook wel een rechtsback rond die international is, zullen we die dan ook maar halen?
► Show Spoiler
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- mr.top