Zie, gewoon kalm an.
Earnie is bezig met verdedigers
Lekker makkelijk. Deze namen zijn wel van een ander niveau dan Lang, De Ketelaere en Schouten.
Het lijkt alsof we nu nog even wat verdedigers in de koopjes hoek willen scoren (op Debast na) die bovendien niet uitblinken in verdedigen maar in iets anders (voetballen).
Zie, gewoon kalm an.
Lekker makkelijk. Deze namen zijn wel van een ander niveau dan Lang, De Ketelaere en Schouten.
Het lijkt alsof we nu nog even wat verdedigers in de koopjes hoek willen scoren (op Debast na) die bovendien niet uitblinken in verdedigen maar in iets anders (voetballen).
Zie, gewoon kalm an.
Haha
'WE WILLEN VERDEDIGERS'.
Nieuwsbericht: PSV is bezig met verdedigers
'DEZE ZIJN NIET GOED GENOEG VOOR MIJ'
Ben zelf allang blij dat PSV gaat investeren in de verdediging
Haha
'WE WILLEN VERDEDIGERS'.
Tuurlijk joh ga ff lekker zo kinderachtig lopen te posten. Man man. Ik wil geen verdedigers, ik wil dat de achterhoede flink verbetert wordt. Als het te lastig is voor je om dat onderscheid te maken moet je misschien gewoon ff kappen met zo zielig steken uit te lopen delen. Nergens voor nodig.
Tuurlijk joh ga ff lekker zo kinderachtig lopen te posten. Man man. Ik wil geen verdedigers, ik wil dat de achterhoede flink verbetert wordt. Als het te lastig is voor je om dat onderscheid te maken moet je misschien gewoon ff kappen met zo zielig steken uit te lopen delen. Nergens voor nodig.
Ik heb het niet eens tegen jou.
Anders quote ik je wel zoals ik eerder deed toen ik aantoonde dat PSV wel degelijk bezig is met verdedigers.
Laten we het ontopic houden ipv het geweten uit te hangen.
trouwepsvfan wrote: ↑17 Aug 2023, 11:40Het lijkt alsof we nu nog even wat verdedigers in de koopjes hoek willen scoren (op Debast na) die bovendien niet uitblinken in verdedigen maar in iets anders (voetballen).
Als Bosz heel specifiek zo'n type verdediger zoekt dan kunnen wij toch lastig zeggen: niet halen?
SKERLA wrote: ↑17 Aug 2023, 11:23Zoals we nu spelen past Dest van al die vier spelers het minst op rechtsback.
Als Bosz zo wil spelen als nu speelt Teze als 1 van de 3 CV's. Maar doet Bosz dat uit nood of wil hij zo spelen?
Niet uit nood, anders stelde hij Mwene of Sambo wel op. Met Veerman en Sangaré ervoor wil hij zeker zo spelen. Wellicht dat Schouten daar verandering in brengt (meer een echte 6, meer PNA).
Ik vind Dest een prima aanwinst. Onze rechtsback positie is na Arias en Dumfries nooit meer fatsoenlijk opgevuld. Hopelijk kan Dest dat wel en speelt hij hier 2 a 3 jaar. En dan kan je hem met winst verkopen.
Zie, gewoon kalm an.
Als Dest op z'n Best gebruikt wordt is hij meer aanvaller dan verdediger.
Ben wel een ouwe lul maar niet zo oud. Dit was overigens in de jaren 90 he, ben geen Thijs Römer.
Elizabeth Fritsche. Jarenlang brieven geschreven en 2 zomers achter elkaar gezien. Zucht. Heb dat luchtbed nog, zitten allemaal gaten in.
Haha, prachtig. Niks zo mooi als een vakantieliefde.. Nooit meer gesproken daarna? Is nu wel grappig dat je elkaar kan blijven volgen op Insta e.d. Maar brieven sturen en naar Wenen heeft ook zeker wel wat lijkt me (wel iets voor mijn tijd). Na Arsenal uit vorig jaar nog een vrouwtje uit Boston aan de haak geslagen in de pub. Dat zijn de goede momenten...
Nooit meer gesproken. Inkt is opgedroogd. Geen socials. Geen e-mail. Had ik toen maar IG uitgevonden haha.
Haha
'WE WILLEN VERDEDIGERS'.
Haha
'WE WILLEN VERDEDIGERS'.
Sorry, maar wat een domme post zeg. Als jij hier roept dat je graag een extra spits ziet ga ik toch ook niet tegen jou zeggen dat je niet zo moet zeuren als PSV interesse blijkt te hebben in Michiel Kramer.
Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 12:03
In het kader van verdedigers halen, ongeacht kwaliteit... is v. Polen niet wat? Leuke gozer ook voor in de groep, echte sfeermaker. Ik ben voor!
Juancho wrote: ↑17 Aug 2023, 12:03
In het kader van verdedigers halen, ongeacht kwaliteit... is v. Polen niet wat? Leuke gozer ook voor in de groep, echte sfeermaker. Ik ben voor!
Als je met dit soort dingen aankomt, moet je ook niet gaan steigeren als mensen je vervolgens op de hak gaan nemen he?
Mooi. Mwene is transfervrij gekomen. Voor twee miljoen verkopen en je hebt een degelijk back voor weinig geld gehad. Financieel zou het uitstekend zijn, tegelijkertijd is PSV toe aan een hoger niveau. Mwene heeft voor zijn doen goed gepresteerd. Ik ben benieuwd of er nog een club zich gaat melden voor Ramalho.