Keuken Kampioen Divisie Algemeen
-
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Zo wordt een zeker lijkende promotie opeens toch weer spannend. Ze staan weliswaar nog vijf punten voor op de nummer drie Excelsior, maar na twee grote nederlagen op rij terwijl je daarvoor nog oppermachtig was in de competitie is opeens niets meer makkelijk. Mocht Volendam nu alsnog promotie mislopen, zal dat wel einde Jonk zijn, verwacht ik.
-
- Nationale topspeler
net terug. Wat een afbraakvoetbal van ADO. En maar tijdrekken. Zonde. Bijna nog de 2-1 in de slotseconde van de blessuretijd.
Dan wordt het proberen via de na-competitie. Hoewel rechtstreeks ook nog kan nu Volendam aan het choken is.
Hopelijk vrijdag winnen van de neusjes.
Dan wordt het proberen via de na-competitie. Hoewel rechtstreeks ook nog kan nu Volendam aan het choken is.
Hopelijk vrijdag winnen van de neusjes.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Moderator
Was weer echt niet best inderdaad. Maar anderzijds hebben Excelsior en Eindhoven ook gelijkgespeeld, terwijl Volendam nu weer een lastige uitwedstrijd kan wegstrepen.
-
- Lid scoutingsteam
NAC naar de City Group? Dat is niet heel relaxt in je achtertuin met ook nog Lommel SK om de hoek. Ach ja, zelf weten.. jammer voor zo'n club
-
- Lid van verdienste
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben blij dat dit niet mogelijk is bij PSV. Pff, er zouden maar een stel pipo's de club en hun ziel verkopen aan City. Pijnlijk voor de fans.
-
- Lid scoutingsteam
Snap ikMick Jagger wrote: ↑23 Mar 2022, 19:02 De supporters zijn er in ieder geval niet blij mee:
https://www.bsiderats.nl/
- Ren Höek
- Vedette
Op social media gaan de 'echte' NAC supporters ook aardig los. Die vinden dit helemaal niets en ik kan ze geen ongelijk geven, de mooie volksclub NAC die onderdeel wordt van de City groep. Zonde.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Financieel is elke KKD club beter af als ze overgenomen worden door de City Group, dan wanneer ze zelfstandig verder gaan. Volgens mij valt het op zich ook wel mee, het is niet alsof de clubs die momenteel onderdeel zijn van de City Group, hun volledige identiteit of wat dan ook kwijt zijn. Je krijgt alleen spelers met een ander profiel en waar je je als toeschouwer/fan wat minder mee kunt identificeren. Geen Ralf Seuntjens meer, maar de 17e spits van Manchester City.
- Trixm
- Vedette
Volgens mij verkoop je veel meer dan dat, vooral je identiteit, zeggenschap en historie.Brael wrote: ↑28 Mar 2022, 16:16 Financieel is elke KKD club beter af als ze overgenomen worden door de City Group, dan wanneer ze zelfstandig verder gaan. Volgens mij valt het op zich ook wel mee, het is niet alsof de clubs die momenteel onderdeel zijn van de City Group, hun volledige identiteit of wat dan ook kwijt zijn. Je krijgt alleen spelers met een ander profiel en waar je je als toeschouwer/fan wat minder mee kunt identificeren. Geen Ralf Seuntjens meer, maar de 17e spits van Manchester City.
Saibari is underrated.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Historie verandert niet hè, die blijft.
Voor de club zelf is dit financieel wel beter. Dat supporters er op tegen zijn is echter helemaal logisch. Zou ik ook zijn als het onze club betrof.
Voor de club zelf is dit financieel wel beter. Dat supporters er op tegen zijn is echter helemaal logisch. Zou ik ook zijn als het onze club betrof.
- Trixm
- Vedette
in a way, als je als club allemaal dingen gaat veranderen kan je goed je clubcultuur en historie verloochenen. Liever niet bij mijn club.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik steun de supporters van NAC. Ik vind NAC toch wel enigzins een cultclub met een eigen historie en het 'avondje NAC'. Zo'n City kan beter een club als Almere City overnemen. Ik denk dat daar minder weerstand is en de clubnaam sluit naadloos aan bij de City Group.
-
- Legende
Almere is hier de ideale club voor, of Red Bull Almere bijvoorbeeld. Een snel groeiende stad met jonge inwoners en weinig tradities, waar je nog echt aan een merk kunt sleutelen. Daarnaast ook interessant in de toekomst vanwege de locatie, pal naast Amsterdam. Als je vanuit het niets een voetbalproject start, zou ik altijd voor Almere gaan.Standbeeld wrote: ↑28 Mar 2022, 16:27 Ik steun de supporters van NAC. Ik vind NAC toch wel enigzins een cultclub met een eigen historie en het 'avondje NAC'. Zo'n City kan beter een club als Almere City overnemen. Ik denk dat daar minder weerstand is en de clubnaam sluit naadloos aan bij de City Group.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Je identiteit valt dus volgens mij reuze mee. Misschien "verkoop" je die wel, maar volgens mij is er bij andere City Group clubs niet echt van alles drastisch veranderd in zaken die een doorsnee supporter als "identiteit" zou beschouwen. Clubkleuren, clubnaam, het stadion, het avondje NAC, dat soort dingen zullen echt niet opeens veranderen. Er zullen wel andere spelers komen, en er zal iemand anders komen die bepaalt welke spelers komen.
Je zeggenschap verkoop je uiteraard grotendeels (ik weet niet exact in welke mate) wel. Maar ook hier geldt dat City Group er geen misbruik van lijkt te maken, afgaande op wat ze bij andere clubs hebben gedaan.
Je historie verkopen is natuurlijk onmogelijk.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Uiteindelijk gaat NAC natuurlijk failliet als City Group en soortgelijke ondernemingen geld gaan steken in alle andere clubs. Helemaal eens met [mention]Brael[/mention] verder.Josef Dettelbacher wrote: ↑28 Mar 2022, 16:32Almere is hier de ideale club voor, of Red Bull Almere bijvoorbeeld. Een snel groeiende stad met jonge inwoners en weinig tradities, waar je nog echt aan een merk kunt sleutelen. Daarnaast ook interessant in de toekomst vanwege de locatie, pal naast Amsterdam. Als je vanuit het niets een voetbalproject start, zou ik altijd voor Almere gaan.Standbeeld wrote: ↑28 Mar 2022, 16:27 Ik steun de supporters van NAC. Ik vind NAC toch wel enigzins een cultclub met een eigen historie en het 'avondje NAC'. Zo'n City kan beter een club als Almere City overnemen. Ik denk dat daar minder weerstand is en de clubnaam sluit naadloos aan bij de City Group.