Nieuwe keeper
- ruuddevil
- Legende
Nu gaan we weer maanden dromen over geweldige Braziliaanse keepers, en vervolgens komt John aanschijten met Krul. En nee, Cillesen en Krul worden met hun salaris geen derde keeper. Of Baco haalt helemaal geen keeper en zegt op 2 september dat hij de markt in de gaten heeft gehouden maar dat ze vertrouwen hebben in Drommel.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Met de officiële banden met Gomes en feit dat hij ook iets met spelers doet in Brazilië zou het wel vreemd zijn als we komend seizoen geen Braziliaanse keeper onder de lat hebbne of op zn minst een groot Braziliaans talent in de selectie
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Who dis?
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat denken jullie wat Ajax nu doet? Twee keepers nodig volgend jaar....
Wat denk je wat Cillessen nu doet, wetende dat Ajax een hoger salaris betaalt.
Net een weddingschap voor een kistje bier afgesloten met een Ajacied dat hij bij de meisjes onder de lat staat volgend jaar.
Brands is nog niet terug en we doen een Orejuelaatje
Net een weddingschap voor een kistje bier afgesloten met een Ajacied dat hij bij de meisjes onder de lat staat volgend jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
-
- Legende
Ik denk dat Ajax hoger mikt dan Cilessen.ShovingNE2 wrote: ↑12 Apr 2022, 16:38 Wat denken jullie wat Ajax nu doet? Twee keepers nodig volgend jaar....
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Legende
Dat zou wel het geval moeten zijn…
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Valencia wil miljoenen voor een (dan) 33 jarige keeper met nog 1 jaar contract die vaker geblesseerd is dan fit. Ik denk dat die onderhandelingen a la Pröpper gaan en dat we hem straks transfervrij krijgen. Dan is het helemaal belangrijk om nog een 3e keeper erbij te nemen, maar dan wel iemand die basiswaardig zou kunnen zijn.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Vind ik altijd zo'n grote denkfout he. Gomes kwam bij PSV binnen als hele onzekere doelman en was absoluut niet direct al op niveau zoals wij hem hebben mogen zien spelen. Daar zat bijv. ook een stuk flinke training aanvast. En ja, natuurlijk deels aangeboren talent met zijn klauwen, maar het is een beetje behoorlijk zwart/wit om te stellen dat Gomes de uitzondering op de regel is. Het is eerder zo dat PSV vooral hele, hele slechte keuzes heeft gemaakt als het over keepers gaat. Zoet in zijn beste seizoen hier met die CL campagne zou je ook kunnen scharen onder dat niveau bijv.
Je moet kijken vooral ook naar de potentie van de nieuwe keeper die op zijn manier de "nieuwe Gomes" kan worden. Net zoals je dat straks zal moeten doen als Gakpo gaat. Moet je dus niet aan komen kakken met een keeper die veelvuldig geblesseerd is en bovendien al met zijn 33 jaar aan het afbouwen is.
Last edited by Juancho on 12 Apr 2022, 18:18, edited 1 time in total.
-
Misschien kunnen we Zoet ook nog even polsen, hebben we 3 van die onzekere haasjes in ons keepersgilde volgend jaar.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ben het met je eens! Ik zal het anders verwoorden, Rio had het over Gomes in zijn laatste seizoen*Juancho wrote: ↑12 Apr 2022, 18:16Vind ik altijd zo'n grote denkfout he. Gomes kwam bij PSV binnen als hele onzekere doelman en was absoluut niet direct al op niveau zoals wij hem hebben mogen zien spelen. Daar zat bijv. ook een stuk flinke training aanvast. En ja, natuurlijk deels aangeboren talent met zijn klauwen, maar het is een beetje behoorlijk zwart/wit om te stellen dat Gomes de uitzondering op de regel is. Het is eerder zo dat PSV vooral hele, hele slechte keuzes heeft gemaakt als het over keepers gaat. Zoet in zijn beste seizoen hier met die CL campagne zou je ook kunnen scharen onder dat niveau bijv.
Je moet kijken vooral ook naar de potentie van de nieuwe keeper die op zijn manier de "nieuwe Gomes" kan worden. Net zoals je dat straks zal moeten doen als Gakpo gaat. Moet je dus niet aan komen kakken met een keeper die veelvuldig geblesseerd is en bovendien al met zijn 33 jaar aan het afbouwen is.
Daar zal een keeper bij PSV naar toe moeten groeien, anders is dat niet haalbaar.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV is qua keeperbeleid al 15 jaar ruk. We hebben internationals gehaald van kleinere landen, we hebben ervaren doelmannen gehaald uit de Eredivisie, we hebben jonge keepers gecontracteerd en allemaal 4 a 5 jaar verhuurd, we hebben zelf een keeper opgeleid die uiteindelijk brandhout werd en we hebben zelfs een keeper gehuurd van een Europese subtopper. Ondertussen ook al een paar keeperstrainers versleten en we hebben geen keeper beter gemaakt.
Ik ben er wel even klaar mee, een degelijke keeper die ons minder punten kost dan dat hij er voor ons pakt is al voldoende voor mij.
Ik ben er wel even klaar mee, een degelijke keeper die ons minder punten kost dan dat hij er voor ons pakt is al voldoende voor mij.
- Heissenberrug
Cilissen halen is zoals ik eerder zei reden voor ontslag van John, ben er helemaal klaar mee als we die droeftoeter in ons midden gaan krijgen.
- Juancho
- Mister PSV
Eens maar een keeper die dat niveau kan aantikken kan natuurlik altijd geboren worden. Kijk eens naar de Braziliaanse keepers. Natuurlijk kan PSV ze niet halen als ze dat niveau al hebben. Maar PSV is juist een club waar zo'n talent naar dat niveau kan toegroeien. En wel snel natuurlijk. Ik vond Tyton trouwens ook zo'n type keeper. Geweldige potentie, echt een topper in wording. Maarja...Ardbeg wrote: ↑12 Apr 2022, 18:20Ik ben het met je eens! Ik zal het anders verwoorden, Rio had het over Gomes in zijn laatste seizoen*Juancho wrote: ↑12 Apr 2022, 18:16
Vind ik altijd zo'n grote denkfout he. Gomes kwam bij PSV binnen als hele onzekere doelman en was absoluut niet direct al op niveau zoals wij hem hebben mogen zien spelen. Daar zat bijv. ook een stuk flinke training aanvast. En ja, natuurlijk deels aangeboren talent met zijn klauwen, maar het is een beetje behoorlijk zwart/wit om te stellen dat Gomes de uitzondering op de regel is. Het is eerder zo dat PSV vooral hele, hele slechte keuzes heeft gemaakt als het over keepers gaat. Zoet in zijn beste seizoen hier met die CL campagne zou je ook kunnen scharen onder dat niveau bijv.
Daar zal een keeper bij PSV naar toe moeten groeien, anders is dat niet haalbaar.
Dus hoewel je dat niet zo bedoelde lees je wel vaker dat we nooit meer zo'n keeper zullen krijgen. Ik vind dat echt onzin. Los van het feit dat Gomes ook best regelmatig grote blooper had. Misschien wel even veel als Drommel. Maar Gomes pakte tof onmogelijke ballen en daarmee punten.
Anyway, de tijd is ook anders nu en je zal moeten durven investeren. Hopelijk kan Gomes daarin iets betekenen. Die 2 Braziliaanse keepers die hier genoemd werden... Poeh dat is wel een niveautje hoor. Zijn perfecte type keepers die hun Europese avontuur mooi bij PSV kunnen beginnen.
Als PSV serieus met Cillessen als 1e(!!)keeper aan komt kakken heeft Brands (iedereen weet dat hij stiekem op de achtergrond een grote stem heeft in het TD gedeelte) het eigenlijk nu al verpest. En das best knap.
-
- Legende
Precies. En ja, Gomes was een absolute uitzondering, maar dan nog zit er een hoop keepers tussen niveau Gomes en wat we de laatste 15 jaar op goal hebben gehad. Zowel Isaksson, Waterman (LOL), Zoet, Frommel als Mvogo zijn niet goed genoeg. Ik denk dat we zeker 2-3 kampioenschappen zijn misgelopen puur omdat we een echt goede keeper hebben gemist; een Gomes pakt 6-8 punten voor je. Een goede keeper pakt er 4-6. Wij hebben nu keepers die ons 4 punten per jaar kost. Tel uit het verschil; dat is plek 1 of 2-3.
Verder eens met vriend Jan hier boven. De start van Brands is niet echt veelbelovend tot nu toe.
-
- Nationale topspeler
Ik kan me herinneren dat in de oefenwedstrijden in Engeland voorafgaand aan het seizoen de twee nieuwe brazilianen totaal geen indruk maakten op mij. De een leek de bal te koesteren als een hete bitterbal en de anderleek op een onbehouwen en trage frikandel.
De rest is geschiedenis