Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Hij ligt er toch maar een paar weken uit? Alsof hij afgekeurd gaat worden op een relatief lichte blessure. Zou hij dan eventueel de CL duels missen wanneer hij op korte termijn aangetrokken zou worden? Ja dat zou …. zijn. Maar dan zal er toch eerst een Malen verkocht moeten worden. Luuk zal niet goedkoop zijn. Dus ik maak me vooralsnog geen zorgen.
Robson de Souza
Vedette

Zal hem ook hier plaatsen dan:
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Robson de Souza wrote: 23 Jun 2021, 14:43 Zal hem ook hier plaatsen dan:
Wacht ff. Dat is die vent die Götze als eerste spotte, zijn er meer behalve Pröpper bij betrokken? :dokter:

[mention]Wilysimba[/mention]
Last edited by Sensation on 23 Jun 2021, 14:54, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Niet raar om op een werkdag zowel John als Gerbrands te spotten bij het PSV stadion toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 26
Vedette

ShovingNE2 wrote: 23 Jun 2021, 14:53 Niet raar om op een werkdag zowel John als Gerbrands te spotten bij het PSV stadion toch?
Nou er geldt nog een dringend advies om thuis te werken.
Ardbeg
Mister PSV

Image
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 23 Jun 2021, 09:13 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... wacht.html

De Jong kreeg een tik op zijn linkerknie van Cody Gakpo..
Duidelijk dat Cody geen zin meer heeft om op de tribune te zitten.
Massimo
Legende

PSV zou nog steeds geïnteresseerd zijn in Tzolis samen met Brugge en Gladbach. Met name Brugge zou er werk van willen gaan maken.
https://www.voetbalnieuws.be/news/60641 ... ur-doelwit
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ook een goede speler. Geen idee wat de financiele situatie is in Brugge maar het lijkt me dat hun eerst zullen moeten verkopen. Voor PSV wellicht ook t geval met Malen/Dumfries.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende

Zou wel lekker zijn, als we een een aanvaller halen, dat dit weer een echte cashcow is (sorry Thijs) a la Lozano; dus bij PSV een laatste stap kan maken voordat hij voor een veelvoud wordt doorverkocht.

Maar denk dat PSV toch eerst een Bruma, Doan en Ihattaren wilt lozen voordat ze deze jongen uberhaupt willen / kunnen aantrekken.
Revolinho
Internationale topspeler

Nou nee dus, want daar is die kapitaalinjectie voor. Mo en Doan raak je echt wel kwijt, Bruma word wellicht een ander verhaal door zijn salaris. Maar dat kan PSV er onmogelijk van weerhouden verder te bouwen aan de ploeg.

Ben heel benieuwd naar Tzolis, maar ik weet zeker dat er ook alternatieven zijn.

Vraagprijs voor Tzolis is dus 12-15 miljoen, maar laat dat maar aan Sjon over.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk dat er nog best een kans is dat Ihattaren blijft. Maar we gaan t zien, morgen zal veel duidelijk worden op de eerste training i guess.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Alleen als ie bijtekent. Op dit moment zero concrete interesse. Zegt genoeg.
Heruone
Lid scoutingsteam

Precies daarom. Ik denk dat er inmiddels wel een belletje moet gaan rinkelen dat meneer alle ruiten voor zichzelf heeft ingegooid. Plus de voetbalwereld is dynamisch. Daar weten we inmiddels alles van. Wat gister was, kan morgen zomaar heel anders zijn.

On positive note: hij ziet er fysiek iig al afgetraind uit. Dat was t.o.v. vorig seizoen wel anders.
Menno1
Legende

Revolinho wrote: 24 Jun 2021, 01:09 Nou nee dus, want daar is die kapitaalinjectie voor. Mo en Doan raak je echt wel kwijt, Bruma word wellicht een ander verhaal door zijn salaris. Maar dat kan PSV er onmogelijk van weerhouden verder te bouwen aan de ploeg.

Ben heel benieuwd naar Tzolis, maar ik weet zeker dat er ook alternatieven zijn.

Kapitaal injectie of niet; je hebt ook met een salaris huis te maken. Plus ga je geen risicos nemen dat je straks een selectie van 40 man hebt. Ik neem zeer sterk aan dat er eerst een paar weg zouden moeten voordat er een nieuwe komt. Overigens ben ik ook nog wel hoopvol op langer verblijf Mo. Ajax gaat er duidelijk niet voor en Feyenoord is te dom om het te overwegen. Verder zijn er in NL niet veel opties over.
Revolinho
Internationale topspeler

Mo is nu afgetraind maar wie zegt dat hij over een paar maanden niet weer issues heeft als ie even moet banken. Bovendien gaat ie nu zijn laatste seizoen in, wat al helemaal iets doet met de mindset van zo’n jongen. Lijkt me niet dat Schmidt weer tijd in deze jongen wilt gaan investeren om vervolgens in december weer achter zijn hol aan te moeten rennen. En dan doet ie het straks goed, word in december weer zijn hoofd op hol gebracht door die Italiaanse vetklep. Rot op met deze jongen. De jongens die hier willen zijn, ga daar mee werken. Mo wilt zichzelf enkel en alleen maar in de picture spelen van andere clubs. Over een jaar moeten Madueke, Gakpo, Teze en dat soort jongens op de radar staan van grote clubs. Mo loopt alleen maar de groei van een ander in de weg.
Menno1
Legende

Tja, laten we eens kijken hoe hij zich opstelt de komende weken. Kan mij niet voorstellen dat Mo nu naar Oranje met veel plezier kijkt; 1 jaar geleden hoorde hij bij de selectie en nu kwam hij niet eens in beeld voor Jong Oranje. Ik mag aannemen dat hij in die 3-4 weken ook een beetje aan zelfreflectie heeft gedaan, desnoods met zijn familie.

Als hij dan nog denkt dat het allemaal aan iedereen ligt behalve hem, tja, dan is de koek echt op. Maar ik sluit niet uit / hoop dat het lampje eindelijk is gaan branden bij hem en dat hij gaat voor zijn laatste kans. Bij PSV.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 24 Jun 2021, 01:09 Nou nee dus, want daar is die kapitaalinjectie voor. Mo en Doan raak je echt wel kwijt, Bruma word wellicht een ander verhaal door zijn salaris. Maar dat kan PSV er onmogelijk van weerhouden verder te bouwen aan de ploeg.

Dan halen we Tzolis dus voor 2 tot 5 miljoen binnen als we de Propper maatstaf aanhouden :mrgreen:
We can't change the world until we change ourselves.
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 24 Jun 2021, 05:49 Ik mag aannemen dat hij in die 3-4 weken ook een beetje aan zelfreflectie heeft gedaan
Image
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk dat het probleem niet topfit blijven is. Dat is overigens ook nooit het probleem geweest bij Mo of voor zover ik me kan herinneren voor de meeste spelers (los van evt. een blessure dan). Het issue is vooral vaak in eerste instantie topfit worden. Daar strookte het een heel seizoen lang en ik denk dat dat uiteindelijk ook aan de basis van alle drama van afgelopen seizoen lag.

Edit: deze is iig van twee dagen geleden. Deze Ihattaren qua postuur etc. hebben we vorig seizoen iig nooit gezien.

Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 24 Jun 2021, 10:29 Ik denk dat het probleem niet topfit blijven is. Dat is overigens ook nooit het probleem geweest bij Mo of voor zover ik me kan herinneren voor de meeste spelers (los van evt. een blessure dan). Het issue is vooral vaak in eerste instantie topfit worden. Daar strookte het een heel seizoen lang en ik denk dat dat uiteindelijk ook aan de basis van alle drama van afgelopen seizoen lag.

Edit: deze is iig van twee dagen geleden. Deze Ihattaren qua postuur etc. hebben we vorig seizoen iig nooit gezien.

Dat is inderdaad een probleem van Ihattaren, naast zijn mentale problemen. Daar licht het grootste probleem
Heruone
Lid scoutingsteam

Klopt, maar ik heb het gevoel dan weer dat die twee vorig seizoen ook wel nauw met elkaar correleerde.
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 24 Jun 2021, 10:39 Klopt, maar ik heb het gevoel dan weer dat die twee vorig seizoen ook wel nauw met elkaar correleerde.
Zou kunnen, ik vind het lastig in te schatten wat er in het hoofd van Mo om gaat. Wat ik wel weet, is dat ik 100% klaar ben die jongen ben. Elk klein beetje twijfel dat er was, heeft hij door zijn eigen gedrag weggewerkt.
ShovingNE2
Site Admin

Helemaal eens. Alleen een handtekening onder een contractsverlenging tot minimaal 2025 kan dat veranderen bij mij. Daarmee zou hij laten zien dat hij echt aan zijn carrière wil gaan werken en zijn belofte wil gaan waarmaken.

Tot die tijd zal ik al zijn teksten voor de camera met een korreltje zout nemen.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk dat we er snel achter zullen komen. Morgen eerste training en dan zullen er ongetwijfeld media vragen aan Mo of aan Schmidt gesteld gaan worden over de situatie. Of ergens iig in de loop van komende week.
Post Reply